Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 26 листопада 2021 р.

1495. Українське державне керівництво повинно бути активованим цілодобово!

https://tsn.ua/exclusive/u-bud-yakomu-vipadku-na-nashomu-boci-zelenskiy-povidomiv-yaki-krayini-gotovi-pidtrimati-ukrayinu-v-razi-napadu-rf-1918819.html?fbclid=IwAR2HtQzW3kjU6gDusjDHEax3TSFRR-l0_Nbwx5_l6ORwFLdGqTFasW_23T4 Президент Зеленський говорить, що Україні будуть допомагати багато держав, "якщо щось почнеться!".. Але "...як це буде на практиці я не знаю, чітких таких речей я не отримував"??? Мені прикро, Україна повинна, перш за все, сама себе захищати, керувати захистом України, планувати участь у захисті України своїх союзників..., причому повинні бути вже готовими декілька десятків варіантів захисту України за участі союзників! Кожний варіант, відпрацьований до автоматизму, повинен вступати до виконання, в залежності від дій кривавої Росії. Дещо дивує позиція Президента України, верховного головнокомандувача ЗСУ... Ти ж верховний головнокомандувач, ти ж повинен безпосередньо очолювати захист, оборону, наступ ЗСУ за участі союзників?! Тобто ти повинен бути активним, а не чекати отримання... "чітких таких речей"... Від кого ти чекаєш "чіткі такі речі"? Якщо ти верховний? Сам від себе? Сумісна робота українського генштабу з генштабами країн - союзників повинна стати постійно діючою! Мене це дивує і із іншої сторони, а якщо Президента України психотронні оператори спецслужб Росії тримають "так" променями? Тобто біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ?! Так, у бездіяльності, щоб сидів і чекав отримання "чітких таких речей"? Я розповідаю свій секрет, мене психотронні бандити зробили безправною жертвою військово-медичиних злочинів, катуваннями примусили боротись із засекреченими, психотронними структурами армії, спецслужб, психотронної медицини! До своєї, особистої, Свободи, у такій боротьбі, я був найближче тоді, коли, окрім іншого, сам був активним, коли, не надіючись ні на кого, сам боровся, як міг, але будучи активним, заточеним на боротьбу, коли сам боровся постійно, разом із своїми друзями... (Друзями я називаю не тих, з ким навчався, працював, служив, "бухал", ходив по ресторанам чи по бабам, а тих, хто допомагає, коли людина потрапляє у біду!"). У мене було багато таких друзів, було багато зустріч, розмов, листування..., з Надзвичайними і Повноважними Послами, прем'єр-міністрами, президентами, народними депутатами, прокурорами, суддями... багатьох держав! Багато було втрат серед моїх друзів, їх знищували мої вороги! Боротьба точилась декілька десятків років... Але ніхто, так і не зміг допомогти мені по суті! Чому? Тому, що ті, із - за кого мені неможливо допомогти, сидять у мене у мозку, керують моїм мозком так, щоб ніхто не міг допомогти... Мені друзі дають цукерку, а я не можу її взяти, променями, таємно, дистанційно, невидимо, не дозволяють її взяти! Тепер проти мене застосовують більш жорстокий режим утримання у невидимій, психотронній в'язниці, - тримають невидимими електромангнітними ланцюгами, променями, мене примусили, катуваннями променями, припинити боротьбу самого за себе навіть!... І що? Відійшли, майже, всі! Ніхто не може, не хоче, не буде захищати мене лише для того, щоб... загинути?! Тому я і звірію, - а якщо і Президента України тримають зараз так, як мене?! Якийсь п'яний, психотронний старший лейтенант із Підмосковного лісу, керує мозком Президента, на утримання у бездіяльності відносно захисту України?! У такому випадку Президенту Зеленському висловлюється недовіра, інтелектуальний психотронний клуб, еліта проукраїнської України, повинен, у будь-якому випадку, призначити "невидимого", фактичного верховного головнокомандувача ЗСУ, який і повинен очолити боротьбу українців, українського народу, ЗСУ... з ворогом, очолити планування цієї боротьбі вкупі із союзниками... Україна повина бути надійно захищена! Ніхто в Україні не повинен сидіти і чекати отримання "чітких таких речей"... Всі повинні бути активними, всі повинні боротись! Кожний на своєму місці! Україна повинна бути Вічною Державою! Україна повинна бути вічно захищеною! Звертаюсь до високопосадовців України, до українського генералітету, - перша за все ви всі і кожен зокрема, повинні швидко навчитсь розуміти, знаходитесь ви під променями чи ні! Якщо під променями, то під чиїми? Якщо ви не будете цього розуміти, - ви можете "наломати дров", очікуючи отримання "чітких таких речей"! Будьте, е.в.м., уважними, хоча б самі до себе, (хотів продовжити, "якщо до мене не можете"), спостерігайте, спочатку, хоча б самі за собою: як ви спите; чи показують вам мозкові фільми; які ви бачите мозкові фільми; чи стоїть у вас х*й; чи спокійні ви; чи не "ї*е вам ваші мозки ваша сука"; чи є проблеми з мисленням; із запам'ятовуванням... Якщо хтось із вас зрозуміє, що сидить під променям, то... Що робити? Думайте, е.в.м.! Ви ж посадовці?Ви ж начальники? Ви ж гроші отримуєте за посаду? Якщо ви і себе будете захищати так, від психотронних бандитів, як мене, то... далеко підете! Якщо ж хтось із вас зрозуміє, що він знаходиться під променями, то... розмовляйте із тими, хто проти вас застосував промені, скажімо із тими, хто вам повісив ваш х*й чи ще щось! Ті, хто застосовує проти вас промені, (БРТ КМ), як правило сидять у вас у мозках, ви можете з ними розмовляти, вони можуть вам говорити, а можуть і не говорити, для чого вони проти вас застосовують промені... Розмовляйте із своїми психотронними бандитами, можливо вони вам, бодай щось, підкажуть! В Україні, державним посадовцям не можна сидіти, не можна чогось очікувати, - потрібно бути активними, образно кажучи, 25 годин на добу! Ворог у України жахливий! Але тепер не непереможний! Так, Путін? Ї*анат КГБешний, так? Щоб знав, виродок ФСБешний, як вбивати українців в Україні за те, що вони не можуть підкорятись твоїм бандитам в Україні! Які перетворюють, окрім іншого, українців в Україні у рабів у бандитів проФСБешних! Убирайся, із Криму, із ОРДЛО, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Щоб знав, гнида ФСБешна, як вбивати тих, хто мене захищав від бандитів! Звертаюсь до державних керівників, українських включно, щоб знали, е.в.м., як "бздєть" боротись із злочинністю в армії, спецслужбах, психотронній медицині, особливо з їхньою психотронною злочинністю... Особливо російською психотронною злочинністю... Я бажаю добра проукраїнським Президентам України!Я ненавиджу пропутінських ї*анатів! Особливо психотронних. Особливо тих, хто, катуючи мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, сам про себе говорить, що вони "...преступники, заслужившие уничтожения...". Вони психотронні злочинці! Хто у державі, особливо у Росії, бореться із психотронною злочинністю? Особливо із тими, хто сам собі виносить вирок, називаючи себе "...преступниками, заслужившими уничтожения..."? Путін, ти заварив "заї*ану кашу!". Не розхльобувати яку ти вже не зможеш ніколи! Щоб знав, виродок, як дурачитись! Побільше збирай своїх головорізів, свої війська,свою армію Росії, підганяй її до кордону з Україною поближче і сиди, сиди і чекай згвалту, після якого ти мрієш закатувати тих, хто мене захищає?! Убирайся, мразь! Путін, що ти хочеш від України? Що? Шакал КГБешний, що? Мовчиш? Мовчи! Путін, якщо ти хочеш завоювати Україну, то хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть? Щоб знав, як дурачитись і нічим не допомагати, навіть у той мирний час?! Полізеш в України, - уб'ю? Для того, щоб ти завоював Україну, потрібно, щоб над тобою не сміялись ті, хто сидить у тебе у мозку!

Немає коментарів:

Дописати коментар