Шукати в цьому блозі

субота, 20 листопада 2021 р.

1488. Параноїдально до параноїків: Путіна, Лукашенка...

https://www.unian.ua/war/rozvivayetsya-paranoya-oficer-nato-rozkriv-bozhevilni-plani-putina-shchodo-ukrajini-y-svitu-novini-donbasu-11615632.html?fbclid=IwAR0wt5wMHDe-v431pTCSs1grfoByUPBymF71zfipdsOl1MzKbY1D9HL3goU "Хочеш миру, - готуйся до війни!"... Здається Клаузевіц автор фрази? Паранойя у Путіна і Шойгу дійсно розвивається, і не тільки окупаційна, - вони навіть десь там у Сибіру, на батьківщині Шойгу, посеред лісу чи тайги, у наметі, (в палатке), розмістили картину з намальованим на ній каміном, Путін заходив до того намету, радів, посміхався, говорив на камеру, що йому дійсно там "тепло"?! До чого це? Знаючи, що ситуацію покажуть по телебаченню? Когось інформують? Над кимсь сміються? Так, параноїдально! Цікаво над ким? Для чого так, витончено? У Путіна і Шойгу, у мозках дійсно якісь "прибамбаси" параноїдальні? Ссикуни, щось із себе корчать параноїдально?! Замість того, щоб вирішувати питання по суті, говорити відверто... параноїдалять? До речі такого лайна, параноїдального, і в Україні до е.м.! І, також, на державному рівні є, такі ж параноїки! Від такого поводження люди лисіють, сивіють, х*єють, вішаються, стріляються, вішають, стріляють... Зате отакі параноїки безкарні! За будь-які злочини! У них вся така гебня, "от мала до велика". - жити виродки так хочуть! Параноїки, - страшні люди! Якось, у Москві, розмовляючи про журналіста Дмітрія Холодова, той здійснював якісь публікації, в яких розповідав щось ганебне про військову корупцію, "Паша - мерседес", "лучший министр обороны всех времен и народов", Герой Советского Союза, (за Афган), генерал Павєл Грачєв сказав: "А что Холодов!? Кто он такой? Надо разобраться!"... Його підлеглі пішли і розібрались, - знищили Д. Холодова. Та ще й якось так витончено, прислали йому якусь посилку, той її отримав, приніс у редакцію, захотів подивитись, що ж там таке, розірвав шпагат... посилка вибухнула! Дмитро Холодов загинув. Природно, що вся журналістська братія Москви почала розслідувати цей злочин військових... Слідчі допитували Грачєва, намагались розібратись, як же він віддавав наказ на знищення Холодова... Грачєв сказав, що він ніякого наказу на знищення не віддавав, він лише хотів розібратись з Холодовим, що то той пише, звідки така інформація, тощо. Міністр визнав, що він говорив, що з Холодовим "... потрібно розібратись!"... Він же не винний, що "хтось" з ним дійсно "розібрався!?". Путін, жартую, я, мабуть, також параноїк, "махньом нє глядя?!". Ти, разом із Шойгу, будеш жити у тому наметі з малюнком-каміном, у тайзі, на батьківщині Шойгу, до смерті, а я Кремлі, у кремлівській квартирі із справжнім каміном!? Путін, убирайся із Криму, із ОРДЛО, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... У сучасному світі вже не можна не визнавати права громадян, верховенство міжнародного права!... Міжнародне право не дозволяло тобі окуповувати території інших держав, а ти проігнорував верховенство міжнародного права, тобто ти не визнаєш світовий порядок, не визнаєш досягнуті рівні глобальної безпеки, встановлюєш, без дозволу світової громадськості, свої правила, свої закони, свої права, нав'язуєш всьому світу російське право сили?... Можливо ти, все ж таки, насправді, не такий вже і сильний? Ти звірієш, у тебе нема, у всьому світі, таких друзів, які могли б тобі х*й поставити?! Підсвідомо ти вже розумієш, що твої спецслужби, твоя армія..., слабкіші за тих, хто тобі х*й повісив?! Тобто тобі потрібно, на "військовій мові", уйо*увать із Криму, із ОРДЛО, із всіх, окупованих Росією, територій... Як би чого не вийшло!? Путін, для того, щоб ти окупував Україну, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! І щоб твої військові, генерали, були сильніші за тих, хто їм х*ї вішає?! Хто буде компенсувати ущерб, завданий мені твоїми психотронними бандитами? Не знайдеш тих, із - за кого мене катують променями, утримуючи у психотронній в'язниці, променями, не знайдеш тих, із - за кого до мене добиваються за допомогою згвалтів, щоб перетворити у раба, - уб'ю! Ці ж самі погрози відносяться і до певних українських керівників! Ї*анати, я звірію, примушують катуваннями перемагати промені, під регіт, улю-лю-кання і гі-гі-кання... Промені, (біоробототехнології космічної медицини, - БРТ КМ), перемагати неможлвио, навіть теоретично! Ви, знаючи це наперед, все - рівно примушуєте перемагати промені?! Для чого вам потрібно прикидатись дурнями? Ні дурням, ні тим, кому вигідно прикидатись дурнями, не можна працювати на державному рівні! Запитайте у народа, чи хоче він, щоб ним керували дурні чи ті, кому вигідно прикидатись дурнями? Ще хочете Майдан? ЄвроМайдан? Особливо на Красной площаді у Москві?! Колись мене, катуваннями, жахливими стражданнями, обмеженнями буквально всього, повною поразкою у повному переліку прав людини і громадянина, спонукали до здійснення згвалтів, щоб я здійснював згвалти, а ї*анати щоб вирішували долю?! Підливав "масла у вогонь" ще й міністр Грачов: "Если ты сильный, ты вставляешь х*й в рот! Если ты слабый, - ты сосешь!"... Мене сильним, по-Грачєву, так ніхто і не визнав, мене, окрім інших обмежень, досить серйозно, пі*ділі 17 разів, більше сотні разів я отримував поодинокі удари, особливо у спину, шлангами, лопатами, палками, ножами... Із - за чого я вимушений не визнавати таку мафію! Причому, що характерно, кожне наступне побиття, засекреченими, закритими, таємними, психотронними генералами було сильнішим за попереднє, рани зашивали на хірургічному столі, після чого я отримав поередження про те, що "вони" мене вб'ють, "вони", - психотронні бандити, які сидять у мозку, вони мене завжди били чужими руками, та так, що кожне наступне побиття було сильнішим за попереднє... Так що, по добрій волі, я не буду, я не можу робити згвалти, для того, щоб мене знищли?! Добре, якщо знищать, а якщо якийсь телепень, виконавець, "пожаліє", скалічить, розмістить у стан інсультний, і... роками у жахах? До того ж я не розумію для чого потрібні згвалти зараз? Якщо вам потрібно довести мою сміливість? То я вам довів! Ви всі "обосралісь і чірікаєтє"? Зараз вам потрібно мене знищувати після згвалту?! Добивайтесь, е.в.козлов м.! Добивайтесь! Я вирішував цю задачу по законам теорії ймовірності, - щоб отримати достовірний результат потрібно кількість експериментів довести до безмежності... Експериментально було встановлено, що задача не має рішення! Білше того, певні виродки вимагають здійснити самогубство?! Мразі займаються злочинами, а я повинен їх рятувати тим, що здійсню самогубство?! Сопливі, криваві бандити підтвердять божевілля... Використовували, немов гниду, тільки у Москві, використовуючи мене одного, мої зв'язки, бандити перехопили 110 квартир, а скільки різноманітних посад? Скільки грошей отримали за продаж перехоплених посад? Бізнес такий у КГБІстських психотронних ї*анатів! У їхньої злочинної, каральної, психотронної медицини! Путін, хто буде лікувати і забезпечувати, компенсувати ущерб, завданий мені російською частиною психотронних бандюків? Президент Зеленський, а хто буде в Україні компенсувати ущерб завданий українською частиною психотронних виродків?! Самогубства, е.в.м., хочете? Чекайте! Краще катуйте! Скоріше доб'єтесь! Я ніколи не прощу армію, її бандюків, особливо психотронних! Путін, Зеленський, е.в.м., хто в державах бореться з психотронними бандитами, які катують мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), називаючи самих себе "...преступниками, заслужившими уничтожения..."? Ви повинні знати, що із - за них ви, ваші міністри оборони, - козли, (цапи), е.в.м.! Чому? Тому, що один із бригади психотронних садистів, які катують мене, мені відомий, він, - офіцер ВВС (Военно-Воздушных Сил), а в армії, спецслужбах, - єдіноначаліє! Тобто у тому, що той, хто мене катує таємно, дистанційно, невидимо, променями, винний безпосередній начальник ВВСівсього садиста, його міністр оборони, його верховний головнокомандувач, тобто ви, Путін і Зеленський! Генерали, силові міністри, психотронні офіцери і виставляють вас злочинцями!? Із - за чого ви, президенти, верховні головнокомандувачі, чи такі ж бандити, такі ж "...преступники, заслужившие уничтожения...", як і ваші психотронні підлеглі, чи ви іграшки в зубах своїх же психотронних підлеглих, які навіть не контролюють діяльність, злочинність своїх психотронних підлеглих?! Я вимагаю від вас рішення на припинення добиватись до мене будь-яких людей за допомогою згвалтів! КГБістів різного рівня, та їхніх підлеглих! Я ніколи не зможу перемагати промені, як і будь-хто інший! Навіщо дурачитись? Ви самі то можете перемагати промені? Якщо можете, то ставте х*й Путіну?! Для чого ви вимагаєте те, що самі не можете здійснити?! Колись зі мною спілкувались лідери держав, наприклад президент Єльцін, я знав, у викладенні Єльціна, ситуацію в державі, я на нього не ображався за те, що він не може мене захистити, він розповідав, що йому не підкоряються певні генерали, пізніше він сам себе не зміг від них захистити, не те, що мене... Зараз я терплю інформаційний голод! Я не контролюю ситуацію! В той же час я отримую інформацію по космічному біологічному радіозв'язку, автори і достоврність інформації мені не завжди відомі! І, тим не менш, у боротьбі за українську, європейську, американську і світову демократію, я використовую таку інформацію... Звертаюсь до народу Росії, особливо до тієї частини, яка голосувала за Путіна на виборах президента Росії 2018, яка допомагає Путіну, для того, щоб Путін окупував Україну потрібно, щоб у нього були такі друзі, які б могли йому х*й поставити! Щоб знали, як вважати, що Путін розумний і всесильний, хоча б тому, що він КГБіст і розвідник!? Якщо чесно я звірію від народів Росії, Бєларусі... Особливо мислячи категоріяіми Лукашенка: "Народєц!"; "Народішка!"... Ну що, більшість народу Росії, меншість народу Бєларусі, навчились підкорятись бандитам, особливо таємним, засекреченим, закритим, психотронним? Навчились?! От і підкоряйтесь бандитам! А будете примушувати народ України підкорятись вашим бандитам, будуть вбивати і вас, як ваших бандитів, які здійснюють жахливі злочини безкарно! Ви всі повинні зрозуміти, що ви, тепер, ви всі разом і кожний окремо, несете повну відповідальність за дії вашої влади, яку ви вибираєте! За дії оцих ї*анатів: Путіна, Луашенка... Щоб знали, як вважати Росію наддержавою справедливою!?

Немає коментарів:

Дописати коментар