Шукати в цьому блозі

понеділок, 29 листопада 2021 р.

1502. Я Вам не Петя! Я Вам не Вітя! Я Вам не "щенок"... Одна із реакцій на пресмарафон В. Зеленського!

Я повністю згодний із 5-м Президентом України П. Порошенком! Він кадровий дипломат, звичайно його буде пересмикувати від дипломатичної етики 6-го Президента України! Як висловився Д. Гордон: "Говорив він, а соромно було мені!". В той же час, я вважаю, що я, таким чином, доповнюю 5-го, не можна фетишизувати закритих, таємних, ретельно законспірованих військовослужбовців, навіть елітних, навіть розвідників, навіть найтаємніших, психотронних, розвідників, навіть найтаємнішу військово психотронну науку і практику... Серед цього, вибачте, не знаходжу інших слів, - елітного, секретно наукового, військоворозвідувального, психотронно медичного бидла, стільки виродків, таких виродків, що навіть вбивати їх потрібно у рукавичках, які після їхнього знищення потрібно спалювати... Звичайно у їхніх колективах є порядні генерали і офіцери, але "погоду роблять" якраз такі... Особливо психотронні. Я не буду нічого коментувати, лише надам пряму мову таких, ретельно законспірованих, закритих, таємних, генералів і офіцерів, жертвою яких, окрім інших, я, будучи старшим офіцером, також став, будучи ніколи, ніде, ні в чому винним: "Ельцин, пососи х*й!"; "Кравчук, х*й тебе в рот, х*й тебе в ж*пу!"; "Тоже мне, гражданские государственніе деятели, - гниды в серых пиджаках! Гражданские не могут принять на работу гражданского без разрешения военных властей!"... (Мене репресували такі секретні виродки, - не дозволяли цивільним державним керівникам приймати мене на роботу. Променями, - біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ, виганяли із усіх робіт). "Если тебе осмелится помочь любой гражданский руководитель, мы тебя, лучами, сделаем сумасшедшим, возьмем за руку, приведем к нему и скажем, ну что, какой он, кому Вы помогали?". Після знищення чергового мого друга, -народного депутата ВРУ, таємні, психотронні військові говорили: "Подходи к ВРУ, мы тебя возьмем за руку, заведем в сессионный зал и спросим, ну что? Кто еще хочет помогать этому человеку, кто еще хочет защищать этого человека?": "Мы сначала убьем Ельцина, а потом тебя!"; "Ты больше никогда не будешь интеллигентом и сын твой никогда не получит высшего образования!"; "И яйца тебе отрежем, чтобы не рожал себе подобных!": "Мы будем тебя до смерти пытать, а перед смертью покажем тебе, (в мозге), твоего замученного щенка, (сына), а после твоей смерти будем и его пытать до его смерти!"... Можна продовжувати ще...А тепер уявіть собі, що 6-й Президент України В. Зеленський, чомусь, якось посидів у мене у мозку, наслухався подібного, чи може після цього Президент поважно відноситись до таємних військових...? Більше того, уявіть собі, що такі засекречені психотронні військові виродки підключили голову, мозок 6-го, під БРТ КМ, під промені, і почали, окрім іншого, говорити язиком Президента від його імені? Тобто була продемонстрована культура спілкування не Президента, а якогось психотронного оператора в погонах, який "підставляє Президента", який говорить язиком Президента від його імені?! Звичайно більшість народу не допущена до секретів, цього не розуміє, не усвідомлює, але ж розумні керівні люди повинні розумітись у сучасних психотронних секретах... Вважаю, що 5-й Президент України П.Порошенко солідно себе поводить! Прошу читачів не робити висновків від моєї "прямої мови", це було дійсно але ж це було після 1991 року і не при поточній владі! Я просто, намагався мислити, інтерполював свій досвід на подію. Я, - самокритичний! Я, - репресований! Я, - біоробот! Проти мене застосовують БРТ КМ! Моїм язиком говорять від мого імені, моїми руками, керуючим моїм мозком, пишуть "диктанти", культура яких така, що В. Зеленський буде виглядати, у порівнянні з ними, надкультурним янголом! Мене так "вишібают": "Мы пытками заставим писать, а потом наппсанное используем против тебя!"... У "закритих", елітних, розвідувальних військових є фантастичні психотронні технології, за допомогою яких можна керувати людьми, як роботами, які виконують все, що потрібно психотронному оператору. Так технології психотронні бандити можуть використовувати для власного збагачення? Я багато вже публікацій здійснював на подібну тему, я прошу взаємної ввічливості, прошу військових поважати цивільних, а цвільних прошу поважати військових, - ми одна країна, ми народ один, у нас Держава одна, - Україна, яку потрібно зберігати, плекати, розвивати, кожний у межах своїх повноважень! Секретних, психотронних військових прошу припинити катувати цивільних променями, - виродки Богом прокляті! Борітеся з ворогами! Україна повинна бути Вічною Державою! Українці повинні бути Вічною Нацією! Дружба з нашими друзями, союзниками повинна бути Вічною! Виходити потрібно з того, що Росія, - Вічний Ворог України! На мене також подіяв виступ Президента Зеленського! Я б доповнив Д. Гордона: "Говорив він, а було соромно і страшно мені!"... Чому страшно! Я мовчу! Я, - біоробот! Можливо було страшно психотронному оператору, який в той час керував мозком моїм? Я просто ще не зміг скласти враження, оскільки лише маленький фрагмент прослухав! Можливо колись, якщо зможу прослухати всю промову, все інтерв'ю, зможу скласти повне враження! Я у цьому випадку залишаюсь романтиком, мій Президент, Президент моєї держави повинен бути таким, яким я повинен пишатись, солідним, серйозним, авторитетним, знаючим англійську, міжнародну, мову, теорію маркетингу, менеджмент, комп'ютерізацію, банківську справу, військову справу, бути комунікабельним, боротись із психотронною злочинністю в армії, спецслужбах, психотронній медицині... Тобто бути істинним гарантом прав і свобод громадян! Люди з Надією спостерігають за діями Президента! Не можна дурити людей! Не можна їх залишати беззахисними, в тому числі і перед засекреченими психотронними бандитами армії, скажімо, Росії... Суперменом! Але ж народ вибирає того, кого вибирає, - все рівно хочеться, щоб задовольняв всі потреби! Я не промовив жодного критичного слова проти сучасних українських захисників в погонах, по прикладу П. Порошенка, я їм бажаю військових успіхів, але це не означає, що я задоволений діяльністю певних їхніх структур? Особливо психотронних! Я промовчу... А народу скажу, що ще не всі військові колективи заслуговують на фетишизацію! Хоча більшістю, я пишаюсь! Я дуже добре знав, що таке СССРна армія, російська, як правонаступниця СССРної, тому вважаю більшість українськх військових, якщо не героями, то гідними захисниками... В той же час я знаю певні дії певних структур в погонах такі, що не те, що соромно за них, вбивати їх потрібно, тим паче, що вони самі про себе говорять, що вони "...преступники, заслужившие уничтожения...". Можливо мені від цього було страшно? У випадку, що Президент Зеленський знає про таких! Знати про їхні заняття не для слабко нервових! О! Я накрутив!? Більше не можу, вибачте! Я, практично ніколи не читаю те, що пишу, не редагую, але сьогодні чи самому вдалось прочитати, чи "хтось" психотронний примусив... Я не міг скрити дуже вже критичне відношення до закритих військовослужбовців! Вимушений пояснити чому ж я ненавиджу певні їхні структури. Із бригади психотронних садистів, які мене катують десятиріччями, мені відомий лише один, - офіцер ВКС, (Військово-Космічних Сил), тобто людина в закритих, секретних погонах... Він же не на хмарині сидить? Він знаходиться поміж величезної кількості генералів і офіцерів, використовує психотронні генератори проти мене... І що? Що я повинен думати? Генерали, офіцери, засекречені, що я повинн думати про вас? Що ви всі однакові, всі до жодного гниди, бандити, злочинці, як і цей офіцер? Чому ви його не заарештуєте, чому не віддасте під слідство і суд? Чому не вб'єте, якщо він, скажімо знаходиться під захистом міністра? Як я повинен відноситись до вас? Ви там що, всі 100% - бандити, та їм слухняні? От тому я так до вас і відношусь. Якщо ви психотронні росіяни, то тепер зрозміло! Але ж я ніколи ні в чому, ніде не був винним? Що ваша "доблестная армия" катує ні в чому не винних громадян? Тобто ви бандити і визнаєте себе такими? Вибачте! Я здійснив цей випад проти засекречених бидлогенералів і згадав колишнього прем'єр-міністра України П. Лазаренка... Павло озвірів, коли посидів у мене у мозку і взнав, що зі мною роблять отакі засекречені герої-генерали, він закричав, російською: "Так чем вы занимаетесь в государстве, - генералы!?"... Ото вони йому продемонстрували, чим же вони займаються в державі, ледь ноги "уніс" в США... Павлу навішали і корупцію, я не вивчав цього, але те, що він намагався мене захистити від захисників, як кажуть в народі "дорогого стоит!". "Хтось" уже фантазує, що ж зі мною тепер зроблять генерали закриті, особливо оті психотронні! Якщо вони таке зробили з прем'єр-міністром?! Прозвучало і інше: "Для цього потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв!"... Оце така, частково, закрита ситуація в Україні, в Росії... Пробачати вже не можна, тим паче, що психотронні "герої" самі про себе говорять, що вони "...преступники, заслужившие уничтожения...". Будете дурачитись, - буду вбивати! Всіх, хто займається злочинами безкарно! Можливо від цього було страшно? "Достал" психотронний оператор, - страшно було тому, що ти мій мозок опромінював променями страху, оскільки я, - біоробот! Ми єдиний народ України, військові, цивільні, - всі повинні захищати Україну! Всі повинні повжливо відноситись один до одного! Непримиренними потрібно бути до ворогів України і українців! Психотронну корупцію необхідно знищити! В основі корупції, - психотронна злочинність закритих погонних структур! Із - за цього корупцію неможливо перемогти! Не можна перемогти корупцію, не перемігши психотронну злочинність в армії, спцслужбах, психотронній медицині!

Немає коментарів:

Дописати коментар