Шукати в цьому блозі

неділя, 28 листопада 2021 р.

1498.Попередження президентам України і Росії.

Я обіцяв, для запобігання вбивств людей, мене примушують, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), оприлюднювати інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв'язку,- КБРЗ. Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б БРТ КМ, а вони існують! Тим паче, що, начебто, від цього страждаю лише я?! Психотронні бандити підтверджують це: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!". Тобто я вимушений розповідати читачам, як мене нейтралізують психотронні бандити, особливо психотронні бандити ВКС, (Військово-Космічних Сил). Серед банди психотронних злочинців, які мене катують, відомий лише один, по приналежності до ВКС! Цей виродок найлютіший виродок із тих, хто завдав мені найстрашніший ущерб. Звертаюсь до лікарів армії, до засекречених, таємних, психотронних лікарів, не вб'єте виродка, лікаря ВКС, який мене катує, який сам про себе говорить, що він "...преступник, заслуживший уничтожения...", - знищать верховного головнокомандувача! Оскільки не вдається примусити верховних головнокомандувачів боротись із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини. Як гарантів прав і свобод громадян.

Немає коментарів:

Дописати коментар