Шукати в цьому блозі

вівторок, 23 листопада 2021 р.

1492. До 58 - ї річниці вбивства 35-го Президента США Джона Кеннеді.

58 років тому, 22 листопада 1963 року, у Далласі було скоєно один із найгучніших злочинів в американській історії — убивство 35-го президента США Джона Кеннеді. Вічна пам'ять, демократично вибраному, 35-му Президенту США, не демократично, злочинно усунутого, позбавленням життя, від виконання обов'язків Президента США. Подія свідчить, що демократичні державні посадовці також повинні бути під охороною! Я в той час був учнем 8-го класу Воздвиженської середньої школи, пам’ятаю подію! Під психотронним кутом зору вбивство Президента Кеннеді пояснюється просто! Як не дивно я і зараз переконаний із ймовірністю 0,95-0,99, що Джон Кеннеді був знищений якраз так. Йшов 1963 рік. В СРСР на орбітах було вже декілька штучних супутників Землі, (ШСЗ), із секретними включно. На ШСЗ були встановлені психотронні генератори чи віддзеркалювачі променів, які виходили із психотронних генераторів, встановлених на землі. США були демократичною державою, весь світ знав, що Президент Кеннеді буде у Далласі 22 листопада 1963 року, знали маршрут його переміщення... Психотронні оператори із психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини СРСР, підключили під промені Лі Гарві Освальда, декілька інших громадян США, (контроль над психікою і інтелектом людини можна встановити максимум за добу), керуючи мозком Освальда за допомогою біоробототехнологій космічної медицини, (БРТ КМ), коротко за допомогою променів, радянські психотронні оператори підготували Освальда до здійснення атентату, холоднокровно керували мозком Освальда у хвилини вбивства… Що таке «холоднокровно» я дуже добре знаю на своєму досвіді. Коли мені, під час проживання у Москві, психотронні оператори армійських спецслужб, (психотронної медицини, - бандити державної безпеки медицини армії), вдовбували абсолютну безпомічність, беззахисність, беззмістовність боротьби із психотронними бандитами армії, КГБ, психотронної медицини, мені продемонстрували модель самогубства… Я знаходився тоді вдома, один, взяв у руки особисту зброю, загнав патрон у патронник, приставив дуло до скроні, почав натискати курок, пройшов вільний хід курка, далі курок зупинився, начебто з чимсь зіткнувся, ще б мить і пролунав би постріл… Раптом якась сила, (психотронна, променями), випрямила мій палець, - зняла мій палець з курка і я зразу ж по космічному біологічному радіозв’язку, (КБРЗ), почув регіт групи мужиків, - психотронних садистів, які керували моїм мозком, які і керували цим шоу самогубства, моделюючи істинне самогубство: «Ну вот видишь, как легко покончить с жизнью самоубийством?! Поэтому мы тебя будем использовать, - (управляя мозгом лучами), - пока выгодно, а потом… уничтожим! Вероятнее всего самоубийством!». Яке і продемонстрували мені. Запам’ятались, під час того моделювання самогубства, мої відчуття, я був спокійним, немов удав, психотронні бандити підключили додаткову чутливість, я чув своє серцебиття, яке було дуже розміреним, рівним, спокійним, жодного хвилювання… Так психотронні оператори здійснюють вбивства, (чужими руками), самогубства, поножовщину, згвалти, мордобиття, все інше! Після арешту Освальда радянські психотронні оператори, керуючи мозком вже іншого біологічного робота, Джека Рубі, примусили того застрелити Лі Гарві Освальда! «Обрубили концы!». Звичайно я ці свої переконання не зможу довести жодному слідчому, тому нехай ці переконання залишаються лише версією, однією із багаточисельних, однак найреалістичнішою, найправдоподібнішою … До речі сучасні російські психотронні структури армії, ФСБ, психотронної медицни, використовуючи промені, (БРТ КМ), здійснюють криваву помсту Україні і українцям: «Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной назависимости от России!». Вбивства українців, (європейців, американців…), здійснюються різноманітними способами, як правило таємно, дистанційно, невидимо, БРТ КМ, - променями можна не лише зупиняти серця, але і організовувати штучні ДТП, штучні інсульти, інфаркти… На земній кулі, на такій маленькій чудовій Планеті Земля повинні бути знищені причини вбивств громадян! Тобто на земній кулі не повинно бути держав, подібних кривавій Росії… Росія повинна бути приборкана, будь-якими методами! Планета Земля повинна стати планетою Радощів, Любові, Спокою, Кохання, Достатку…

Немає коментарів:

Дописати коментар