Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 19 листопада 2021 р.

1487.Керівникам, народам, - чи можна захистити біороботів і допомогти їм?

Неможливо! Можливо тільки в одному випадку, - якщо знайти спільну мову з психотронними бандитами, які керують мозками біороботів, які і катують біороботів! Біологічні роботи, (біороботи),- люди, мозки яких підключені під біоробототехнології ко-смічної медицини, - БРТ КМ. Коротко, - під промені! Мозками людей, підключених під БРТ КМ, можна керувати таємно, дистанційно, невидимо, - променями! Психотронні оператори, - люди, які таємно, дистанційно, невидимо, керують мозками людей, підключених під БРТ КМ, під промені. Психотронні оператори керують мозками, а мозки керують діями, бездіяльністю, поведінкою, мисленням, почуттями, пам’яттю… біоро-ботів. Біоробот виконує все, що йому наказує психотронний оператор променями. Біоробот, - функція керування мозком. Біоробот не може бути сильнішими за того, хто керує його моз-ком, - навіть теоретично! У зв’язку із цим до біоробота не можна добиватись з будь-якими претензіями, - біоробот, у будь-якому випадку, буде робити те, що йому буде наказувати, променями, психотронний оператор, тобто біоробот буде діяти так, як будуть керувати його мозком психотронні оператори. Якщо ж будь хто хоче будь що добитись від біоробота, то він повинен знаходити спільну мову з психотронними операторами, тобто з тими, хто керує мо-зком, але не з біороботом, оскільки біоробот завжди буде виконувати те, що його, променя-ми, примушують виконувати! І тільки так! Промені не можна перемагати! Тому біороботи завжди будуть виконувати накази психотронних операторів, тобто біороботи завжди будуть слухняними променям, а не словам, які буде будь-хто промовляти! Біоробота можна приму-сити, таємно, дистанційно, невидимо, променями: застрелитись; застрелити когось; повіси-тись; повісити когось; вистрибнути із вікна висотки; викинути когось із вікна висотки; згвалту-вати жінку; заборонити мати статеві стосунки чоловіку, тобто включити, променями, імпоте-нцію, - статевий член, під променями імпотенції, ніколи не зможе стати напруженим; забо-ронити мати статеві стосунки жінці з чоловіком, включивши промені фригідності, такі, які ви-кликають відразу від будь-якого дотику будь-якого чоловіка… Будь-якого біоробота, навіть якщо він, скажімо, академік, можна зробити тупим, таким, який може не знати, скажімо, скі-льки буде 1+1, який день тижня на дворі, яке число місяця, який рік… Людина, під променями тупості, (краще, точніше, говорити під променями виключення інтелекту, але в народі зав-жди говорять про тупість), може не знати свого прізвища, ім’я, по-батькові, не знає одруже-ний чоловік чи ні, не знає чи є у нього діти, як їх звуть… Психотронні оператори, - всесильні! Оскільки промені перемагати не можна! Дивно по-водить себе мозок чоловіка, наприклад, якщо одночасно опромінювати мозок променями імпотенції, (неможливості мати статеві стосунки) і променями, які, навпаки, викликають «кам’яну» ерекцію, то статевий член будь-якого чоловіка… не підніметься! Тобто промені імпотенції сильніші за промені «кам’яної» ерекції. Якщо одночасно опромінювати мозок променями, які викликають фантастичну пам’ять, розумову стимуляцію і променями тупості, то людина залишиться… тупою! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б БРТ КМ, а вони існують! Психот-ронні оператори мають і іншу аргументацію, наприклад таку, - якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв! Путіну, цій КГБешній «тряпке», яка боїться психотронних ба-ндитів армії, спецслужб, психотронної медицини, цьому сопливому ссикуну, але жорстоко-му, кривавому, несправедливому вбивці і дітовбиці, який «сидить» на психотронній злочин-ності, якого охороняють, окрім іншого, психотронні оператори променями, якого і вивели у президенти Росії психотронні бандити, які закатували президента Єльціна променями, якими викликали інфаркти, променями Єльціна примусили відректись від влади 31.12.1999 року, променями його пізніше добили до смерті …, х*й повісили для того, щоб примусити цього виродка боротись із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини, із – за «алчності» якої середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, на 20 років ме-нша, ніж в ЄС, кожна п’ята жінка, 20% російського жіноцтва, не здатні народжувати дітей, мі-льйони чоловіків Росії здихають від жахливих простатитів, - все із – за наслідків венеричних хвороб, заборону лікування яких Путін використовує для підкорення кожного росіянина, ко-жної росіянки під кожного ФСБешного бандита! Хворі люди не можуть бути сильними, особ-ливо на венеричні хвороби хворі, оскільки вони вимушені дбати про інше, хворі люди слабкі, вони не можуть захищати себе, своїх дітей, своїх жінок, вони не можуть виступати проти своєї влади, яка і є ворожою народу Росії… Народ Росії, - слабкий народ, трусливий, підлий, жорс-токий, оскільки підкоряється бандитам, непідсудним за будь-які злочини… Цивільні люди, - слабкі люди, вони не можуть перемогти психотронних бандитів армії, спецслужб, психот-ронної медицини Росії! Свого часу, захищаючи мене, президент Єльцін потрапив сам під психотронну злочин-ність Росії, - він не зміг себе захистити від них, не те, що мене… Але ж Єльцін хоча б боровся із психотронною злочинністю, перемогти не міг, але боровся! Путін, не те, що боїться боротись із ними, він і є вони, оскільки він «сидить» на їхніх променях, на їхніх психотронних багнетах, вони його і привели до влади, катували Єльціна алкоголізацією, рвали його серце інфаркта-ми, викликаними променями, говорячи язиком Єльціна від його імені, 31.12.1999, примусили відректись від влади на користь Путіна… Пізніше вони, все ж таки, добили Єльціна до смерті… А до того я наслухався від них, особливо коли Єльцін пропонував мені роботу у Кремлі, гово-рячи: «Работать будешь в Кремле! Спать будешь в рабочем кабинете! Пока не найдешь же-ну!»… Таке рішення Єльцін приймав тоді, коли переконався, що я репресований психотрон-ними бандитами так, щоб вони не дозволяли мати житло, роботу, лікування… Мені відкрито погрожували: «Сколько бы ты не жил на территории СССР, ты никогда не будешь иметь ни жилье, ны работу…». Використовуючи мене одного, психотронні бандити перехопили 110 квартир, тільки у Москві, бандити хизувались: «А мы е*ем твоих девочек в твоих квартирах, а мы жрем за твои деньги и ездим на твоих машинах!»; «Вот так мы и перекачивем квартиры, машины, гаражи, девочек и денежки из одной мафии в другую!»… Мене так репресували психотронні бандити армії… за те, що певні лікарі Москви заража-ли військових злочинців хворобами, не лікували їх і вимагали від них забезпечити мене жит-лом у Москві. (Я проживав у відомчому житлі). Психотронні бандити армії…, замість того, щоб підкоритись здоровому глузду чи законам, чи порядній частині влади Москви, СРСР, чи тим, хто їх заражав хворобами… вивернулись і прийняли рішення все життя мене катувати, таєм-но, дистанційно, невидимо, променями, (БРТ КМ), не дозволяти мати роботу, житло, ліку-вання… Іноді бандитів проривало і вони кричали мені по космічному біологічному ра-діозв’язку (КБРЗ): «Это месть мужчин, врачам, посредством издевательства над Коваленко, как над ни в чем не виноватым человеком!»… Наприклад, один із видатних військових зло-чинців Росії, міністр оброни Росії, маршал Росії… Ігор Сєргєєв говорив мені: «Я Вам никогда не позволю читать! – (Уявіть собі вченому не дозволяти читати), - Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все - равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что - либо иметь!». (Жит-ло, автомобілі, гаражі, дачі…). Тобто мене повільно вбивають російські засекречені психот-ронні структури… Якось мені у Москві пропонували квартиру, підійшов великий колектив громадян: «Идемьте с нами, у нас, для Вас, четырехкомнатная квартира!»… Психотронні ба-ндити так вдарили нас променями, що я розвернувся і побіг в одну сторону, а колектив лю-дей розвернувся і побіг в протилежну сторону… Пізніше заступник і в.о., міністра оборони Ро-сії, народжений у Києві, К.І. Кобець, визнавав, що вони можуть розігнати безконтактно, не-видимо, таємно, дистанційно, променями, будь-яке скопичення людей, не те, що мене од-ного чи великий колектив… А тоді мені кричали ще: «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!»; «Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!»… Єльціна вбили… Підключати людей під промені можна з добрими цілями, можна зі злочинними цілями. Психотронні оператори можуть у будь-яку мить зупинити серце біоробота… Допомогти біороботу, - неможливо! Оскільки неможливо перемагати промені, навіть теоретично! Біоробот не може бути сильнішим за того, хто керує його мозком, навіть теоре-тично! Тому, допомогти біороботу можливо лише у випадку, коли ті, хто хоче допомогти, знайдуть спільну мову з тими, хто керує мозком! Тільки у такому випадку! Ще можна у випа-дку, коли «хтось», наприклад, знищить тих, хто катує променями, знищить їхні психотронні генератори… Іноді сумно від України, яка щось може вимагати, але не від тих, хто керує мозком, а від самого… біорбота?! В той час, як біоробот підкоряється тим, хто керує його мозком, а не тим, хто будь-що вимагає словами чи параноєю! Пред’являти будь-які претензії до біоробота, - ознака інтелектуальної недостатності, оскільки біороботи, - безпомічні, беззахисні…, їхніми мозками «граються» психотронні опе-ратори. Знаходити спільну мову, спочатку, потрібно з психотронними операторами, які ке-рують мозками біороботів, а не з біороботами, тобто претензії потрібно пред’являти до пси-хотронних операторів, але не до біороботів… Президент Національної Академії Наук України, академік Борис Патон, звичайно, був до-пущений до військових, державних таємниць, знав, що таке: біоробототехнології космічнї медицини, (БРТ КМ); космічний біологічний радіозв’язок, (КБРЗ); засоби мозкового контролю мислення, (ЗМКМ)… Академік Патон знав, що мене не допускають, (променями), до жодної конструктивної людини, знав, що жодну відповідальну, конструктивну людину не допускають до мене… Це означає, що задача допомоги не може бути вирішена взагалі… Академік пішов на ризик, намагаючись допомогти мені, біороботу, спочатку він домовився зі мною, по КБРЗ: «Мы с тобой встретимся! Я возьму тебя за руку, приведу в милицию, скажу милиции, что этот человек нужен НАНУ, пропишите его на моей жилплощади!...». Ми зустрілись у Старому Бо-танічному Саду… Академік Б. Патон прийшов з академіком М. Амосовим. Звичайно я зрадів, зрозумів, що у мене буде паспорт, прописка, праця в НАНУ, я буду здоровим, академік М. Амосов допоможе…, до того ж у бригаді академіка Амосова працювала моя колишня кохана жінка, а я був самотньою людиною, ще був час, щоб «вивернутись» від психотронних банди-тів, стати нормальним чоловіком, жити нормальним людським життям… Але, як тільки ми зблизились, нас зразу ж почали бити променями, - академіки побігли від мене в одну сторо-ну, я побіг від академіків в другу сторону… Академік Борис Патон зрозумів, що мене не випу-скають із своїх обіймів психотронні бандити, не допускають до відповідальних конструктив-них людей, а тих не допускають до мене… Тобто задача не може бути вирішена, навіть тео-ретично, - промені не можна перемагати… Більше академік Б. Патон не допомагав мені, - з будь-якої роботи мене виганяли променями! Таким чином, біороботи не можуть самі себе захистити від психотронних бандитів! Їм потрібна допомога! В Україні, як і в Росії, нема структури, яка б захищала біороботів, нема за-конодавства, на підставі якого можна було б захищати біороботів! Нема «психотронного» за-конодавства, за спробу створити «психотронне» законодавство, авторів, - народних депутатів ВРУ… знищували! Знищували багато інших людей! Нема фонду захисту біороботів! Я хотів припинити вбивства людей… Коли мені стало ві-домо про вбивства, я сам вирішив створити Фонд захисту біороботів, щоб захищати біоробо-тів і тих, хто захищає біороботів... Почав апелювати до багатих людей, відкрив рахунок, на який потрібно було надсилати гроші, але… ніхто не переказав жодної суми, - всі бояться пси-хотронної злочинності, всі бояться знищення психотронними бандитами, які можуть знищу-вати людей таємно, дистанційно, невидимо, променями. Мої друзі, народні депутати ВРУ, намагались захищати мене, спочатку законодавчо, зок-рема писали статті до Конституції України, якими зобов’язували захищати громадян, проти яких використовують промені, БРТ КМ… Узгоджували зі мною статті… Я тоді, в ті роки, дружив, скоріше зі мною дружили народні депутати України: Олександр Ємець; В’ячеслав Чорновіл; Вадим Гетьман; Михайло Сирота; Іван Плющ… Всі вони були знищені! Писати «психотронні закони», - небезпечно! В Москві, у Державній Думі Росії, моїми друзями були: Галина Старо-войтова, - лідер Демократичної партії Росії, кандидат в президенти Росії; генерал-лейтенант Л. Рохлін; лікар-окуліст із «Микрохирургии глаза», С. Фьодоров, Голова ГосДуми Росії Г. Сєлє-знєв… Також були всі знищені! Писати будь-що про психотронну злочинність армії, спецс-лужб, психотронної медицини, - значить визнавати її наявність! А це не можна! Ще про одне узагальнення, - в СССР, в Росії, в Україні…, дуже небезпечно говорити про х*ї, зі мною про х*ї говорили: В.Чорновіл, Г.Старовойтова, І.Плющ, П.Грачев. Всі вони були знищені! Щоб пробувати захищати біороботів, потрібно: 1.Організувати структуру, яка бореться з психотронною злочинністю! Все людство, особ-лово біороботи, повинні знати, хто у державі їх захищає, хоче захищати, повинен захищати; Зараз, поки що, говорити про психотронну злочинність не можна, - небезпечно для здоров’я і життя!; 2.Створити фонд захисту біороботів… Цим всім повинні займатись психотронні інтелектуали, професіонали! А вони всі під засекреченістю, під закритістю, під таємністю, яким форми допусків до психотронних технологій видають ті, хто володіє променями, тобто вони повинні боротись з тими, кому підкоряються?! Із - за цього в державі ніхто не бореться з психотронною злочинністю... Подвижки, взагалі, начебто, є?! А поки що, біороботів використовують і... вбивають! Часто таємно, дистанційно, невидимо, променями! Часто, штучно викликаними, променями, самогубствами! Часто біороботів закатовують променями до самогубства!

Немає коментарів:

Дописати коментар