Шукати в цьому блозі

субота, 20 листопада 2021 р.

1489. Кордони України повинні бути гарантовано захищеними.

https://ukurier.gov.ua/uk/articles/kordon-zahishayut-tisyachi-silovikiv/?fbclid=IwAR3vfo2iyVSTwetPGbvsyroBD-BE88tpTLXaoGC4SckTS_nyvwQ8NRyijaU Пропоную захищати дещо більше 2,5 тисяч км кордонів з Бєларуссю і Росією психотронними методами! За допомогою психотронних стуруктур армії, спецслужб, психотронної медицини, які можуть таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), розігнати будь-яке скопичення людських мас! Будь-яку кількість людей! Тобто з мігрантами, російськими чи бєларусскімі ворогами, іншими ворогами України, які бажають окупації священної землі України, потрібно робити те, що роблять зі мною психотронні бандити армії, психотронної медицини, психотронні спецслужби... Коли нейтралізують мене скрізь і всюди; променями не допускають до будь-яких керівних структур, міністерств, відомств, до будь-яких керівників, посадовців, з якими я намагався вирішувати особисті, державні і міжнародні проблеми; променями не допускають до поліклінік, інших медичних закладів, так забороняють лікування, щоб я мучився завжди і скрізь, так мене репресували таємно, дистанційно, невидимо, психотронні структури армії, наприклад, міністр оборони Росії говорив мені: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все-равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно! Методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь, (жилье, автомобили, дачи, гаражи...)". Всього цього ретельно законспіровані, засекречені, таємні психотронні структури армії, їхньої психотронної медицини, спецслужб... досягають таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ)... Замість того, щоб катувати мене, психотронну банду садистів, які мене катують, потірбно примусити захищати кордони... Вони можуть будь-яке скопичення людей розігнати, наприклад, променями страху. Промені не можна перемагати, - окупанти, мігранти, інші, будуть немов зайці тікати від кордонів України... Більше того, якось у Москві, тодішній заступник міністра оборони, в.о. міністра оборони К.І.Кобець, народжений у Києві, в інтерв'ю журналістам визнавав наявність у армії таких можливостей, за допомогою яких армія може розігнати будь-яке скопичення людей від будь-яких координат простору... Чи є промені у України? Є! Деякі колишні міністри оборони України, які підкорялись бандитам Москви і репресовували мене, також таємно, невидимо, дистанційно, променями, визнавали наявність у України променів, наприклад, один із них говорив мені: "А если тебе осмелится помочь любой гражданский руководитель, мы тебя, лучами, сделаем сумасшедшим, возьмем за руку, приведем к нему и спросим у него, смотрите на него, какой он? Ну кому Вы помогали?", тобто я для українських міністрів, - божевільний! Людину можна променями робити божевільною, як тимчасово, так і до кінця життя! Тобто я пропоную Уряду, Парламенту, ОПУ... реалізувати психотронну, (променеву), модель захисту кордонів України з Росією і Бєларуссю! Пропоную засекреченим, психотронним службам армії, спецслужб, психотронної медицини припинити займатись психотронною злочинністю для власного збагачення, злочинністю проти громадян, невгодних їм, і почати захищати кордони України в координатах 1991 року... Я не є психотронним професіоналом, хоча можливості психотронних технологій я знаю навіть на власній шкурі, - потрібно внести координати кордонів у їхні комп'ютери і, в необхідних випадках, включати промені, скажімо страху, - мігранти, окупанти будуть у паніці тікати від кордонів України?! Чи мене катувати променями силовим міністрам не страшно, а відганяти від кордонів України ворогів... страшно!? Відносно ворогів психотронні виродки України зберігають міжнародні домовленості? А для нейтралізації українців в Україні, для задач корупції... не бояться використовувати промені?! Ті, із - за кого Росія лізе в Україну, бояться лише сили, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Не можна більше боятись вбивати ворогів, як, до речі, і психотронних, які самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения...".Кордони України повинні бути захищені надійно, Гарантовано надійно! Будь-якими методами! Не можна займатись злочинами на державних посадах, боятись ворогів, перслідувати українців в Україні...

Немає коментарів:

Дописати коментар