Шукати в цьому блозі

вівторок, 16 листопада 2021 р.

1484.Будь-якій людині, у будь-яку мить, можна знищити розум і пам'ять! Як тимчасово, так і назавжди!

https://internetua.com/-luadi-v-csornomu-realni-vinaideno-pristrii-yakii-stiraye-pam-yat#disqus_thread Для мене це може бути провокаційна стаття?! Дурачать мене і розколюють, як простолюдина, профана, плебея, лоха, ("їхня" термінологія зберігається), - сидить у мозку якийсь поліцейський слідак, який не допущений до психотронних злочинів, а йому хочеться бути солідним слідаком, універсальним, щоб розуміти будь-які злочини, включно із психотронними, тобто такими, які здійснюються психотронними стуруктурами армії, спецслужб, психотронної медицини, особливо Росії, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ)? Знаючи, що мене примушують реагувати на такі публікації, мене весь час провокують у різні способи, різні... ї*анати, із різних структур... Такі, які мають космічний біологічний радіозв'язок, (КБРЗ), з моїм мозком! Більшість із тих, хто сидить у мене у мозку і не дуже серйозно, не напружуючись, відноситься до ситуації, до мого мозку, частіш за все помиляються. Помиляються у тому, що їм здається, що вони знають про мене все, все, все... Вони дійсно знають все, все,все, але тільки із того, що їм демонструють ті, хто керує моїм мозком всі 100% часу мого життя... Роблять помилкові висновки, на їх основі приймають рішення про подальшу кореляцію з моїм мозком, також помилкову, не конструктину, але таку: "Подавить!"; "Ошеломить!", "Уничтожить!"... Вони знають все, що зі мною роблять чиїсь психотронні оператори, але їм здається, що то я такий насправді, не приймаючи до уваги те, що то так керують моїм мозком, оскільки я, - біоробот, тобто людина, проти якої перманентно застосовують БРТ КМ... "Бог їм суддя!". Сидять у мозку і слідаки по особливо важливим справам і х*єют, хоча б від того, як мене чиїсь психотронні оператори примусять прореагувати об'єктивно, настільки, наскільки я ще можу бути таким! Зараз психотронні оператори можуть дозволяти мені не на всі подразники реагувати, але... моє життя добігає кінця! Мені стає моторошно від розуміння того, що скільки ще людей будуть жахливо мучитись, страждати, як я мучився і страждав десятиріччями, від нерозуміння того, що таке оті БРТ КМ, КБРЗ, оті засоби мозкового контролю мислення, (ЗМКМ)..., якими мене, десятиріччями, дурачили, знущались, катували, шельмували... ніколи, ні про що не розмовляючи по суті... Я не хочу, щоб українці і громадяни держав з промислово розвиненими демократіями, особливо молодь, студентська молодь, мільйони таких, якщо не мільярди, щоб не мучились від застосування таких, по суті фантастичних, технологій проти них, щоб вони не комплексували, щоб не стояли на колінах перед, частіш за все, слабкішими інтелектуально психотронними злочинцями, але такими, що мають оті БРТ КМ, КБРЗ, ЗМКМ, які роблять їх всесильними... Якщо намагатись мислити крайнє категорично, критично, то виходить, що дурні оволоділи фантастичними технологіями, які їх зробили всесильними, - з часом розумні люди, підкорені психотронними бандитами, стають дурнішими за дурнів, яким, від цього, здається, що вони розумніші за всіх, сильніші за всіх... Але "вони" застосовують промені, володіють променями так, що середня тривалість життя чоловіків складає 62 роки, на 20 років менше, ніж в ЄС... 20% жінок, кожна п'ята, не здатні народжувати дітей, мільйони чоловіків здихають від жахливих простатититів... Все із - за наслідків венеричних хвороб, які не лікуються бандитами лікарями - КГБістами, Путіним, Бортніковим, Патрушєвим..., для підкорення чи не кожного громадянина під чи не кожного КГБешного бандита, непідсудного за будь-які злочини... Хто може підкорятись дурням? Кривавим, жорстоким, підлим, сильним, розумним, з можливостями, але дурням? Хто? Тільки слабкі люди можуть підкорятись таким, а якщо слабких мало? Тоді сильних роблять слабкими, ТУПИМИ, силою, хворобами, приниженнями, жебрацтвом, руйнацією родин, звільненням з роботи, забороною вчитись, працювати, служити, лікуватись, бути соціально активним... Тому, щоб підкорити громадян, особливо під жорстоких, підлих, не дуже розвинених бандитів, але із фантастичними можливостями, громадян роблять слабкими, хворими, забороняють лікуватись, хворі люди слабкі люди, вони повинні мислити про інше, ніж про те, що потрібно, вони не можуть захистити себе, своїх дітей, дружин, свою державу... Тепер, частково, по суті цієї статті: "Поки не варто перейматися, що така техніка буде застосована на людях!"... Сумно, виходить, що стаття дезорієнтуюча?! Неправдива! Як реагувати на це? Людина, яка не вивчила питання, опублікувала висновки?! Взагалі стаття, - об'єктивна, але лише для рівня пізнання питання колективом, представником якого є автор?! Насправді, знищення інтелекту, стирання пам'яті, керування мозком..., здійснювалось "широко и повсеместно" ще в СССР! Мені стирали пам'ять, знищували інтелект, руйнували фізичний стан... ще в СССР. Я працював тоді по спеціальностям 20.02.15, 20.02.14... До променів, (БРТ КМ), відношення не мав... Але пізніше, бодай частково, розібрався у можливостях БРТ КМ, - керуючи мозками людей, за допомогою БРТ КМ, з будь-якою людиною можна робити все, що завгодно, буквально все, все, що прийде на розум бандитам, психотронним операторам, які керують мозками людей... Знищення розуму, пам'яті, я пояснював "на пальцях"... Автор цієї статті пояснює стирання пам'яті категоріями хімічних сполук... Дурні, але з променями, можуть зробити миттєво, дурнями, тупими, будь-кого, навіть академіків, будь-яких спеціальностей... Як це я пояснював "на пальцях"? Дуже просто. Процес мислення носить електрофізіологічний характер, людина весь час мислить, з лобної частини людського мозку весь час йде слабке електромагнітне випромінення, яке може бути зафіксоване, підсилене, передане на якусь, будь-яку, відстань, наприклад у Підмосковний ліс, де сидять військові Росії. Які мислення будь-якої, підключеної під промені, людини, розшифровують, сприймають мислення, як дуже швидку мову, у 6 разів швидшу, ніж при звичайній розмові... При мисленні, при запам'ятовуванні, навкруги ядра кожної мозкової клітини обертаються чи коливаються електрони по якимсь законам запам'ятовування, мислення... Психотронні оператори мозок таких людей розміщують у якесь жорстке електромагнітне поле, яке руйнує, викривлює, спотворює обертання чи коливання електронів навкруги ядра мозкової клітини, - процес мислення, запам'ятовування стає неможливим... Таким чином, будь-якого громадянина, навіть академіків, можна лише "одним ударом" променями, миттєво, зробити тупим, таким, який не здатний мислити, запам'ятовувати, діяти... Наприклад, я, під такими променями, не знав, скільки буде 1+1, який день тижня на дворі, який місяць, який рік, як мене звуть, одружений я чи ні, чи є у мене діти, як їх звуть... Так Путін зберігає своїх розвідників, які знаходяться під променями і залетіли...? Одного разу мені не дозволяли знати у якому місті я знаходжусь, я півдня ходив по Києву і не знав, у якому місті я знаходжусь... Бандити можуть "виключити" людину, на хвилину, на годину, на півдня, півночі, на тиждень... Тобто людина не може знати, де ж вона була такі проміжки часу, що робила... Людину можна тримати тупою будь-який, наперед визначений, час. Мене тримали занадто довго... Я таким чином відповів на запитання певних людей, які знущались наді мною за те, що я подавав до суду на секретних бандитів, подавав до суду на свою тупість, яку я оцінював ще тоді у 19 млрд. доларів. Тобто я вимагав від психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини компенсацію за мою тупість, яку вони включили мені штучно, таємно, дистанційно, невидимо, променями... Бандити в штанцях міністрів оборони, міністрів державної безпеки, психотронних лікарів, особливо кривавої Росії, досі не заплатили мені ущерб, завданий їхніми виродками, садистами, психотронними операторами... Поки що нема кому з них вичавлювати такі гроші, - їх всі "бздят"... Вони можуть вбити будь-яку людину у будь-якій координаті земного простору... Зараз, начебто, з'являються прибульці, які вміють прибувати у мозки, які вішають, таємно, дистанційно, невидимо, променями, х*ї... Бандюки не ї*уться, думають, що ж їм зробити, щоб їхні х*ї піднялись? Не компенсуєте, - ї*атись не будете ніколи! Правда це чи ні? Звідки я це знаю? Я пишу абсолютну правду, інформацію я отримую по КБРЗ, автори і достовірність інформації можуть бути мені не відомими. До того ж у їхньому КГБ, - кругова порука, від них не можна сховатись, оскільки вони сидять у мозку... Ті, із - за кого люди "так" живуть, сидять у мозках, керують мозками... Головною їхньою "заслугою" є те, що вони... непідсудні за будь-які злочини! Але знали б ви чим вони займаються насправді, окрім кримінального збагачення... На жаль, із - за віку, із - за виснаження від катувань, я вже ніколи в деталях не напишу, чим же це криваве бидло займається, у будь-якому випадку громадяни, непосвячені у промені, поміняли б своє, до них, відношення і не на краще.. Частково я все це намагався описати у своїй автобіографічній книзі "Психотронне існування", яка була опублікована в ін-ті... З часом її, без мого дозволу, видалили звідти, а зараз я вже обмежений у діях, розчарувався у можливостях, у рівнях свідомості інтелігентів, інтелектуалів... Мене катуваннями примусили припинити спротив, із-за беззмістовності, із-за неможливості перемогти психотронних бандитів... Але я, - біоробот, виконую все так, як керують моїм мозком... Поки що пишу під катуваннями, виходить так, як виходить! БРТ КМ дозволяють з будь-якою людиною робити все, що завгодно, аж до штучного зупинення її серця! Будь-яку людину, будь-якого рівня, у будь-який час, можна миттєво зробити тупою... Із цього усього є плачевний висновок для більшості керівників, - всі вони такі, які задовольняють... психотронних бандитів, наприклад КГБістів, які можуть пропускати, скажімо на державну посаду, чи будь-яку іншу, керівну, а можуть не пропускати... Про що це я? Рятуючи мене від наслідків катувань променевими бандитами, Президент СССР М.Горбачов знаходив мені роботу у ЦК КПСС, президент Росії Єльцін у Кремлі, Президент НАНУ Б.Патон у НАНУ.. Тобто роботодавці брали мене на роботу, а психотронні бандити армії, спецслужб, психотронної медицини забороняли мені займати ті посади... Вбивали людей! Звідси висновок, - ті, хто зараз сидять на певних посадах, - задовольняють психотронних бандитів, тому їх пропускають на ті посади, мене не пропустили, я їх не задовольняв... Хоча роботодавці брали мене на роботу... А тепер я з іншої сторони про це ж саме. Ті, хто мене не пропустив на державні посади, а тих, хто зараз там сидить, пропустили, самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения...". Тобто певні державні керівники, керівники інших рівнів, пропущені туди "...преступниками, заслужившими уничтожения...". О! Радісно як! Е.т.м.! Справедливість!? Це одне із пояснень, чому ж мене не можуть захистити сучасні, поточні, державні керівники, - вони, прямо чи торкаючись, підкоряються тим, хто мене катує! Хто їх туди пропустив, а мене ні! Вони їх задовольняють, а я не задовольняв! Так мене катували променями. От так мене "розмазали" штучно, променями, у цій публікації... Я хотів лише написати, у піку автору, що навіть мені, пам'ять стирали ще в СССР! У цьому дезорієнтація статті. Знищення розуму і пам'яті дуже рідко пояснювали і так, що "вони" знищили мені розум і пам'ять тому, що я був допущений до секретів, державних і військових, а мені на мозок посадили цивільних людей, які не були допущені до секретів, щоб вони не взнали секретів, сидячи у мене у мозку, мені знищили інтелект і пам'ять... Говорили і інше, але це не тема для поточної публікації... "Чомусь" мене катували дуже жорстоко під час цього письма, мені важко, я не можу навіть редагувати те, що писав, і не пам'ятаю вже, що ж я писав!

Немає коментарів:

Дописати коментар