Шукати в цьому блозі

понеділок, 19 березня 2018 р.

1003. Громадянам, Луценку, Матіосу, слідчим у справі самогубства В.Волошина.


https://www.radiosvoboda.org/a/29109731.html https://24tv.ua/golovni_novini_19_bereznya_putin__znovu_prezident_rezonansne_samogubstvo_lotchika_zsu_n940331?webpush?platform=pw&mode=withoutKeyWorkaround В.Волошин, - це той військовий льотчик, якого Путін звинувачує у знищенні «Боінга» з 298 посажирами в небі Донбасу. У цій публікації я керуюсь лише бажанням збереження життя громадян, - намага-юсь бути об’єктивним, хочу, щоб припинились вбивства. Звірію від психотронної зло-чинності, від безсилля перемогти тих, хто здійснює злочини з використанням променів. Прізвище Волошин, (як і Павловський, режисер, житель Москви, - таємничо помер у Москві на минулому тижні, … березня 2018 року), кимось називалось, давно вже, у мене у мозку, по космічному біологічному радіозв’язку. З якою метою я не знаю, однак нагадую, що з часом, після нагадування певних прізвищ, гинула людина з таким прі-звищем. Я нічим не міг допомагати таким людям, оскільки я їх ніколи не знав, не знав їхніх проблем… Я про це писав вже багато разів. Однак я завжди хотів захищати таких людей від знищень, - життя це найдорожче, що є у будь-якої людини. Я подавав навіть до суду, на тих, хто вбиває людей! Але не зміг зібрати докази, - справа залишилась без розгляду. Владислава Волошина я не знав. До того ж я тривалий час не звертався, у таких випадках, ні до кого, окрім публікацій… Чому? Тому, що вважав, я знав, що у мене у мозку знаходились слідчі, які знали і розуміли те, що відбувається у мене у мозку краще, ніж я це розумію, я ж не професіонал?! Однак, вважаю, що робота тих слідчих, які сидять у мене у мозку, чи не ефективна, чи вони злочинці, які не займаються вико-нанням своїх обов’язків, якщо вони персонально не отримують заяву на слідство, чи вказівку начальника. Можливо у них нема можливості займатись розглядом подібних злочинів, (з використанням психотронних технологій, з використанням променів, - біоробототехнологій космічної медицини). Щойно по космічному біологічному радіозв’язку «хтось» із тих, хто сидить у мене у мозку повідомив, що так «одні бандити вижимають житло у інших бандитів»? Мені щось не віриться у таке, хоча у таких державах, у яких корупційні злочини «так» розглядаються, як пов’язані із моєю психотронною темою, може бути все, що завгодно?! Але навіщо вбивати людей? Тим паче офіцерів, генера-лів… Вони що дикуни? Навіть якби виникала подібна тема, то навіщо вбивати людей? Можливо краще скинутись грошима? «Сбросіться»?! Але це за межами мого розуміння, - порядні професіонали повинні розбиратись! Можливо слідчі «бздят»? Їх також можуть вбивати таємно, дистанційно, невидимо, променями? Будь-яку людину можна примусити, променями, таємно, дистанційно, невидимо, покінчити з життям са-могубством. Я знаю це не тільки теоретично, практично на чужих прикладах, але і на своєму житті… Ще у Москві, в часи кінця існування СССР, мене променями примусили стрілятись, - дуло було вже у скроні, пальцем вже вибрав вільний хід курка, до пострілу залишалась мить… Раптом я відчув, як якась сила знімає мій палець з курка, (це зробили бандити променями), після чого почув по космічному біологічному радіозв’язку громогласний чоловічий регіт: «Вот видишь, как легко уйти из жизни, поэтому мы будем тебя использовать пока выгодно, а потом… (если вдруг что), уничтожим, вероятнее всего самоубийством!». Слідчі повинні взнати, хто міг використовувати Волошина? Для чого? Хто і для чого вижимав гроші у нього? Вважаю, що самогубство В.Волошина якось пов’язано з цими обставинами. Однією із причин цього, може бути також та обставина, що в тій бригаді бандитів, які катують мене променями день і ніч, особливо вночі, замість сну, один, - це офіцер ВВС, (військово-повітряних сил), найжорстокіша мразь із тих, хто мене будь коли кату-вав променями. Хоча можна і жорстокіше, але від того я б вже давно здох чи збожеволів від катувань, а я, мабуть, ще їм для чогось потрібний. Вигідно використовувати, - така зараз організована, (психотронна), злочинність. «Хтось», моїм язиком, від мого імені, тоді, коли я не витримував катувань, багато разів кричав, навіть верещав, про те, що потрібно вбивати, (знищувались багато цивільних громадян, чоловіків, катували їхніх жінок, жінок цивільних чоловіків, їхніх дітей), потрібно катувати офіцерів і генералів ВВС, їхніх дружин, дітей, (оскільки офіцери і генерали жахливо катували і вбивали жінок і дітей цивільних людей), будь-яких, навіть не винних? (Я хіба був будь-коли у будь-чому винним, чи мої дружини, діти, а катували нас жахливо. Око за око! Зуб за зуб!)? За те, що вони утримують у своїх кадрах цю психотронну мразь, яка катувала мене найжо-рстокішим образом. Я тривалий час, десятиріччями, утримувався в ізоляції від певної інформації, тому вважав, що військові, їхні гебісти вбивають цивільних людей, моїх дру-зів. Тільки в останні роки мене проінформували, що винищувались і генерали і офіцери, особливо московські, особливо з якими я працював: доктори наук, професори, члени ВАК СССР, керівники… Але я тривалий час зовсім не знав, що винищуються і молодші офіцери навіть, які ніколи до мене не мали жодних відношень, і з тих структур до яких я взагалі не мав ніколи ніякого відношення… Тобто йде якась жахлива, таємна війна, із багаточисельними знищеннями людей. Я вже десятиріччями борюсь за припинення знищення порядних людей, але… Я ні в чому не винний, але проти мене застосовують, весь час, біороботоехнології космічної медицини, коротко «промені»… Я є такий, яким мене тримають променями. Я можу займатись лише тим, чим мене примушують займатись ті, хто керує моїм мозком. Я звірію від психотронної ситуації що навкруги мене, що в Україні, що в Росії, що у світі, але.. тільки й те, що стискую кулаки!? Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Якби можна було перемагати промені, то В.Волошин не застрелився б, а він застрелився! Я не можу бути сильнішим за тих, хто керує моїм мозком, тому я так живу, мене так тримають променями, тому прошу не добиватись до мене? Я вам нічим не допоможу. Добивайтесь до тих, хто керує моїм мозком, якщо я вам не подобаюсь! Мене можна змінити тільки променями! Мужики, особливо генерали і офіцери пробували мене побиттями примушувати до чогось, мене, цивільну людину катують бандити і погонах, - можливо і ця обставина призвела до знищення генералів і офіцерів, тим паче, що офіцери, які мене катують ще з часів СССР, хизувались, коли комусь про мене розповідали: «Ми єго і пі*ділі! Одін х*й!». Били мене багато разів, з різною жорстокістю, від демонстративних побиттів, до зашивання ран на хірургічному столі. До пошкодження зору, - окуляри я почав носити після побиття у лісі, куди мене вивозили бандити та їм слухняні. Били просто так, били після організованих ними ж провокацій, - особливо полюбляли післязгвалтові побиття, після того, що вони вимагали катуваннями, чи переконаннями, чи примусом променями… Катують мене і вбивці, які кричали у мене у мозку, наприклад, такі фрази: «Я убіл ужє десять чєловєк! Нам надоєло убівать!»… Розбещені офіцери, але це психотронні офіцери, визнавали, що вони злочинці: «Во всьом віновати мужчіни! Да, ми мужчіни, - прєступнікі, заслужівшіє унічтожєнія!»… Хіба Волошин міг належати до таких офіцерів? Можливо офіцерам не можна було признаватись у тому, що вони вбивці, - цим во-ни могли викликати зворотну реакцію у відношенні до них цивільних людей… Все, про що я говорю, було, в основному, ще до російсько-української війни 2014…2018 р.р. Тобто величезна кількість знищень людей, (таємно, дистанційно, невидимо, променя-ми), відбувалась ще до цієї поточної російсько – української війни. Але я, вже багато років, зовсім не розрізняю людей, не розділяю їх на цивільних , на людей в погонах, - це громадяни, часто однієї країни, України, які мають право на життя, я, по суті, багато років вже, боровся, як міг, бо я, - біоробот, проти мене застосо-вують промені, боровся, якраз за життя громадян, не розрізняючи їх на цивільних і в погонах. Хоча, навіть зараз, по реакції у мозку, я відчуваю, що у мозку є ті, багато таких, ті, хто затягує мене у свої тенета, примушують мене виступати на якійсь стороні? Це в СССР, у КГБ, у армії ще з часів СССР, була така політика, залазити у будь-який конфлікт і виступати на боці однієї із сторін. Хоча я тяжію до цивільних завжди, хоча б тому, що я був колись військовим, мене, ніколи ні в чому не винну людину, репресували таємно, дистанційно, невидимо, про-менями, психотронні бандити, (за те, що мене, без мого дозволу, підключили під про-мені і «так» використовували, що виникла жахлива війна поміж соціальними прошарка-ми), і ті люди, в погонах, з якими я більше двох десятків років, «бок о бок» служив, всі до жодного, виступили на стороні бандитів, сховались від мене, я їх зовсім не бачив біля 30 років, мене захищали від них цивільні люди, які ризикували своїм життям, яких вбивали, я чманів тривалий час під променями, взагалі нічого не розуміючи… А люди в погонах катуваннями перетворювали мене у раба після згвалту, щоб, як люди в погонах говорили, перед смертю перед тобою, через твій хутір, у якому ти будеш рабом, прої-хали із «расфуфіреними» жінками, з реготом над тобою, над старим, хворим, самотнім чоловіком, всі ті офіцери і генерали, яких ти будь – коли, будь - де знав, бачив чи чув. Отаку спецоперацію проводять психотронні бандити – офіцери. Певні міністри також виступили на стороні таких психотронних бандитів-офіцерів і генералів. До того ж діючі офіцери і генерали, та й офіцери і генерали у відставці, особливо діючі і відставні офіцери і генерали Криму, довели всьому світу, що серед них найбіль-ше зрадників, найбільше лакеїв у бандита Путіна, які все хочуть йому підкорятись, у нього пенсії більші. Я колись говорив офіцерам і генералам України, а чого вони не хо-чуть йти до ЄС, до НАТО? Там же пенсії у офіцерів і генералів вищі у 10 разів, ніж в Ро-сії? Знаючи жорстокість Росії, її армії, ії ФСБ, тодішні офіцери і генерали України дове-ли, що вони просто «бздуни», які «бздят» кривавої Росії, її бандитів армії і ФСБ РФ. Во-ни так виховані, - мозки у них такі. Які і зіграли рокову роль для України у Криму, в 2014 році. Більш підлих громадян України, ніж офіцери і генерали України, в Україні більше не було. Навіть громадяни України русского походження були лояльніші до України, ніж багато офіцерів і генералів, особливо русского походження, які приймали присягу на вірність Україні. Я їм ще говорив про їхню любов до Путіна, говорив, що Путін полюбляє вбивати офіцерів, як він висловлюється навіть на початку березня 2018 року, «прєдатєлєй». Сашу Літвінєнка, Сергія Скрипаля та його родину… За це Путіна любили навіть україн-ські офіцери!? А що тепер? Тепер що, Порошенко, як Путін, повинен винищувати всю ту багатотисячну мразь, колишніх українських офіцерів і генералів? Що тепер? Що? Якщо Порошенко стане подібним Путіну? Ви будете любити Порошенка, як Путіна? Він же стане таким, як Путін? «Бздуни» сопливі! Присягу приймали? Зараз що? Зараз вже українське державне керівництво «бздіт» підвищувати пенсії колишнім військовим?! Чому? Хіба потрібно підвищувати пенсії «прєдатєлям»? Цю писанину можна розглядати серйозно, можна несерйозно, але я прошу відставних офіцерів і генералів України, займіть позицію, ви ж прийняли присягу, ви вибрали Україну, от і творіть Україну. Будь-ласка, будьте лояльними сучасній українській владі, вона опеклась вже багато разів, вона боїться вам підвищувати пенсії, щоб ви не «стріляли Україні і українцям у спину», на користь Путіна… Зараз ситуація зовсім інша, багато в чому! Зараз «бок о бок» в Україні воюють, си-дять в одних окопах, і військові кадрові, і військові із цивільних, добровольці, різних на-ціональностей, які люблять свою батьківщину. Рідну неньку Україну! Вона одна у нас така!? Громадяни повинні знати про те, що я написав, написав погано, оскільки мене ка-тують під час писання. Луценко, Матіос, слідчі, будь – ласка, майте на увазі викладене! Воно може бути суттєвим! Звичайно для порядних людей, а не для бандитів. Відносно житла, про яке психотронні бандити заговорили на початку цієї публікації, - і тут, мразі ВВС «впєрєді планети всєй»! Моє горе було у тому, що я був далекий від організованої злочинності, від ринку праці, ринку житла, від «нєпісаних правіл» по яким бандити примусили жити людей, з їхніми хворобами, особливо венеричними, із вбивствами всіх, хто не міг підкоритись бандитам психотронної мафії. Офіцери ВВС кричали мені: «А ми єбьом твоїх дєвочєк, в твоїх квартирах, а ми жрьом за твої дєньгі і єздім на твоїх машинах. Побольшє би такіх дураков!». Їм потрібні дураки, щоб використовувати, а якщо їх мало, то вони, променя-ми, штучно, роблять дурачків… Катуваннями променями! А щоб дурачки «нє чірікалі», їх спочатку пропускають через божевільні, роблять шизофрениками, щоб були безпра-вними, щоб їх ніхто не захищав, а під катуваннями променями, щоб ще були безпоміч-ними, беззахисними… Психотронні бандити «бздят» сильних людей, тому спочатку ро-блять людей тупими, слабкими, хворими, самотніми, безпомічними, беззахисними, а тільки після цього використовують. Я був високо підготовленою людиною, мене виму-шене було захищати державне керівництво, президенти, як гаранти прав і свобод гро-мадян, мені у Москві готували роботу, як правило другою особою, після першого керів-ника, готували для такого посадовця і житло, яке пізніше перехоплювали психотронні бандити, та ще й вбачали у допомозі мені корупцію, - уявляєте, наскільки нахабні пси-хотронні бандити, правоохоронна система, профільна влада? Психотронні бандити реготали наді мною: «Вот так ми і пєрєкачіваєм жільйо, авто-мобілі, гаражі, дачі, дєвочєк і дєнєжкі… із одной мафії в другую»! Перед депортацією мене із Москви мені повідомили, що, використовуючи мене, психотронні бандти пере-хопили 110 квартир! Це тільки у Москві. Використовували мене скрізь, на всій території СССР, СНД, в Москві, в Києві, в Україні також. Іноді мені уявлялось, що використання відбувалось і за кордоном. Часто це використання було пов’язане із «брудними» людь-ми, із жахливими вбивствами людей різних рівнів… Можливо і за ці фрази, за дії, пов’язані із такими фразами, якісь сили винищували офіцерів і генералів ВВС, особли-во у Москві! Бандити весь час намагались мене виставляти на посміховисько, начебто вбивства йдуть із – за того, що у мене не було житла?! Щоб припинити вбивства, я про-сив владу, правоохоронну систему, багатих людей, щоб придбали мені житло, автівку, гараж, дачу, все, що вимагали «рожєнікі», щоб все це зареєстрували на мене, а після того, як все припиниться, після того як мене виключать з під променів, я б все це пове-рнув тим, хто мені все це придбав… Люди відмовились! Боялись! Боялись, щоб і їх не знищили! За те, що допомагали мені. Після чого я сказав, що я більше не несу жодної відповідальності за те, що відбувається у цій жахливій темі! Трапилось трагічне чи не всюди на всій території земної кулі. «Таке» відношення до мене відбувається із – за то-го, що той, із – за кого до мене таке відношення, винний у вбивствах величезної кілько-сті людей, при цьому, йому підкоряються чи не всі цивільні люди?! Тобто люди, звичай-ні громадяни, стали співучасниками знищення людей психотронними бандитами?! Дії бандитів прості, примітивні по своїй суті, жахливі, страшні, - променями, катуваннями променями примушують здійснити злочин, згвалт, наприклад, після чого роблять все, що захочуть, залякуючи кримінальною відповідальністю, організовуючи, таким чином, примусові місця проживання, примусову працю… В Україні питання житла та праці жахливі по своїй суті, в Україні вже померли декі-лька тисяч офіцерів у відставці, так і не отримавши житла?! Люди стріляються, віша-ються, стріляють, вішають, застосовують промені для знищення людей… Не виключе-но, що В.Волошина знищили примусом, променями, здійснити самогубство. Правоохо-ронна система залишається жахливою, страшною, примітивною… До сих пір, при розг-ляді злочинів, психотронна складова, оті промені, не враховуються взагалі?! В тюрмах, божевільнях сидить велика кількість людей, ні в чому не винних, багато із яких навіть не знає, що то не вони здійснили злочин, що той злочин здійснили психотронні офіцери руками засуджених, використовуючи промені?! Що робити? Така цивілізація! Я приношу свої щирі співчуття рідним та близьким В.Волошина! Бажаю перенести це горе баз наслідків для здоров’я! Тримайтесь! Вважаю, що самогубство було викли-кане променями. Про що я і намагався повідомити цією публікацією, яку здійснив під катуваннями променями, - вийшло так, що читати важко! Однак редагувати не дозволяють променями, - розміщую без редагування. Психотронна злочинність, - це те, що зараз є найстрашнішим на всій території земної кулі.

Немає коментарів:

Дописати коментар