Шукати в цьому блозі

вівторок, 20 березня 2018 р.

1004.Версії до самогубства В.Волошина.


https://www.pravda.com.ua/news/2018/03/20/7175254/ Я критично відношусь до цих версій, хоча і не до всіх. 1.Самогубство від душевного хвилювання? Я не повністю знаю психологію сучасних військових льотчиків України, (тому можу частково помилятись), але, якщо виходити із мого особистого, дещо вже віддаленого, досвіду, я знав психологію військових льотчиків, льотчиків - випробувачів, П’ятеро із них, ті хто виконував мої завдання, стали космонавтами... У зв’язку із чим я стверджую, що у військових льотчиків жодного душевного хвилювання не може бути навіть теоретично, не те, що достатнього для самогубства. В льотчики тих, хто душевно хви-люється, не беруть. Їх тестують на психічну і психологічну стійкість! У них такий псих відбір! 2.Самогубство із – за професійної діяльності в.о. директора аеропорту? Що там за обов’язки такі, із – за яких потрібно покінчити з життям? Відмітаю і цю версію. Можлива версія самогубства із – за злочинної діяльності під час виконання обов’язків в.о. директора а/п? Про що далі. 3.Самогубство із – за відносин у родині? Малоймовірно, - більшість із них легко розлучається із дружинами, тим паче із по-ганими! Ця версія можлива лише в одному випадку, - коли до мозку Волошина та до мозку його дружини підключились психотронні бандити, які і захотіли самогубства, які таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), примусили здійснити самогубство. Попередньо могли досить тривалий час утримувати Волошина під променями, які викликають імпотенцію, - неможливість мати статеві стосунки. Слідчі, запитайте у Надії, (дружини Владислава Волошина), чи трахались вони останнім часом? Чи говорив він їй, бодай щось, про промені? Про причини, чому він її не трахає!? Якщо не трахались, то чи глузувала Надія над ним? І т.д. і т.п. 4.Самогубство із – за конфлікту в армії? Ця версія має місце! Але, знову ж таки, тільки у тому випадку, коли його мозок ар-мія підключила під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), і так керува-ла його мозком, щоб променями, таємно, дистанційно, невидимо, примусити його здій-снити самогубство. 5.Самогубство із – за нещасного випадку? Тобто із – за невміння користуватись власною зброєю? Можливо, але малоймовір-но! Я надаю слідству свої версії, інші: 1.«Хтось» із корупціонерів чи бандитів - гебістів, із тих, які мають промені, при му-сив Волошина здійснити якісь фінансові зловживання, для чогось, після чого, після досягнення своєї мети, знищив його самогубством, (примусивши променями здійснити самогубство), як небажаного свідка; 2.До мене добиваються певні громадяни, за допомогою згвалтів, які забороняються зараз променями, - промені не можна перетинати. Але певні ублюдки, чи не вірять у це, чи прикидаються, що не вірять у це, тому добиваються до мене за допомогою згвалтів… Певні прибульці озвіріли і сказали, що тоді вони будуть «виховувати» кожного, хто добивається день і ніч, роблячи вигляд, що не вірить у те, що промені не можна перетинати. Це жахлива наука, - смертельна! Тобто, якщо В.Волошин, якимось чином добивався до мене за допомогою згвалту, і, робив вигляд, що не вірить у те, що промені не можна перемагати, - то його особисто так провчили ті, хто володіє променями, - прибульці, які прибули у мій мозок! Люди, будьте пильними, будьте порядними, не підкоряйтесь бандитам, - вони вас перетворять у рабів, якщо не захочете бути бандитами?! Якби можна було перетинати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Якби можна було перетинати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Бандити зробили Надію вдовою, дітей – напівсиротами! Путін, для цього ти поневолюєш Україну і українців? 3.Можливо його знищив Путін, як звичайного українського бійця, який не боявся, «нє бздєл» воювати із русскімі? Путін намагається вбивати українських бійців АТО, особливо після того, як вони демобілізувались, повернулись до своїх хуторів, села, ра-йонів, областей, до столиці! Таких простіше для Путіна вбивати вже після демобілізації із армії! Якщо Путін винищує навіть своїх ФСБешників, як Литивиненка, які «прєдалі» його підлу ФСБ, нікого не вбиваючи, не завдаючи будь-якого серйозного ущербу Росії, державі, народу Росії, а тільки бандитам ФСБ, то хіба цей ублюдок не захоче вбивати українських бійців, які винищують русскіх окупантів, терористів, сепаратистів, бандитів? У зв’язку із чим слідчі повинні знати таємниці, - як відбувається підключення мозків під промені? Щоб бути компетентними. Щоб розуміти як відбувається знищення людей підключених під промені. У зв’язку із чим я наголошую вже в мільйон перший раз, - в Україні повинні бути ви-різані всі до жодного прорусскіє: окупаційні, терористичні, сепаратистські, проФСБешні, проСССРні, прокомуністичні… Не можна допускати того, щоб відродились окупаційні русскіє в Україні? Якщо вони відродяться, - вони виріжуть потім всіх українських бійців «до десятого коліна», виріжуть так, як родину Сергія Скрипаля: матір, старшого брата, сина, доньку разом із ним?! Дай Бог, щоб Юля і Сергій вижили, відновились повніс-тю…В Україні не повинно залишитись жодного проросійського ублюдка, жодного. Це вороги, жорстокі, криваві, підлі… У зв’язку із цією обставиною я вкотре вже попереджаю Путіна, якщо ти не забереш із України всіх своїх ФСБешників, та їхніх активних штиків, - я їх усіх до жодного виріжу! Убирайся скотина, із Криму, із Донбасу, - забирай на ПМЖ в РФ всіх своїх потвор. Не забереш їх, - ї*атись не будеш ніколи! Не забереш їх на ПМЖ в РФ, твій генералітет ї*атись не буде ніколи! Не виріжете всіх своїх проросійських мра-зей в Україні, (тих, яких ви не хочете забирати на ПМЖ в РФ), - ї*атись не будете ніко-ли! Я, - це не Я. Я, - це не Коваленко Віктор Іванович. Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Путін, я буду за кожного знищеного тобою українця вини-щувати щонайменше 150 твоїх собак! Ти, скотина, прийшов на священну землю Украї-ни із злочинними цілями, а не українці у чомусь винні, та ще й перед тобою, ублюдок! Убирайся! Всі 100% території України повинні бути «чистими» від окупаційних русскіх ублюдків. Не повернеш Україні Крим, Донбас… твій генералітет ї*атись не буде ніколи, як і їхні діти! Щоб не говорили, що Коваленко «х*йовий мужик», я вас попереджаю, мра-зі, рятуйте свої криваві шкури, шкури окупаційні, терористичні, сепаратистські… Лікарі ФСБешники, не будете вирізати окупаційних русскіх в Україні, - х*ї ваші не піднімуться ніколи! Щоб знали як дурачиться, не розуміючи куди ви потрапили?! Путін, мразь, не хотів дружити із українцями? Убирайся, шакал! Забирай з собою всю свою шушеру і шваль! Я знаю, що ви утримуєте мого сина і колишню дружину у вас, у заручниках, хоча поміж нами нема жодних зв’язків ще з часів СССР, - я знаю, що ви можете примусити мене покінчити з життям самогубством, використовуючи їх, я знаю, що ви, принципово, можете знищити і мене, при певних обставинах, але ж я знаю, що ви знаєте, що це бу-де означати, окрім іншого, що ваші х*ї, у кожного із вас, і у ваших дітей, не піднімуться до смерті кожного із вас! Вибирайте, пси кривавої Росії? Убирайтесь, мразі! Думайте про свої х*ї! А не про окупацію України! На жаль мій стан не дозволяє більшої активнос-ті! Таким чином я вважаю, що Волошина знищили самогубством, штучно, променями викликавши бажання покінчити з життям самогубством. Луценко, Матіос, ви особисто, ваша кримінальна наука, можете вже розрізняти, можете вже давати відповідь на запитання: «Чи був Волошин, на момент скоєння само-губства, під променями?». Цим повинна оволодіти ваша криміналістична наука! Без цього «грош вам ціна», як борцям із психотронною злочинністю.

Немає коментарів:

Дописати коментар