Шукати в цьому блозі

неділя, 11 березня 2018 р.

995. Путін залякує гіперзвуковим аеробалістичним "Кинджалом".


http://expres.ua/news/2018/03/11/287227-rosiyski-viyskovi-pokazaly-video-uspishnogo-vyprobuvannya-giperzvukovoyi Путін, від цього жахіття твій х*й не підніметься! Щоб ти завоював Україну потрібно, щоб у тебе х*й стояв, - страхітливе озброєння Росії, його кількість, оброблені мозки твоїх військових і ФСБешників, твоїх ублюдків "Останкіно"..., не допоможуть тобі за-воювати Україну... Убирайся! Не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будеш ніколи! І вся війна з кримінальниками, (на рус. "уголовни-ками"), непідсудними за злочини! Певні лікарі, криваві психотронні лікарі кривавих пси-хотронних структур армії і спецслужб, для того, щоб ваші х*ї піднялись, потрібно, щоб у ваших військових мразей були такі друзі, які б змогли поставити х*й їхньому верховному головнокомандувачу Путіну. Убирайтесь, мразі! Путін, вийо*уйся як хочеш, скільки хочеш, залякуй як хочеш, скільки хочеш, здійснюй свої пропагандистські виї*они як хочеш, скільки хочеш, але х*й ніколи не підніметься, якщо не підкоришся. Українські військові, щоб знали, як "бздєть" вбивати русскую мразь, яка все атакує території інших, малих і менших націй, - русскім загарбникам все мало території! У них маленька території, - хочеться більшої. Українські військові, ви також повинні знати, що є і інша війна, яка також зупиняє агресора, а не тільки ви в своїх окопах... Давайте будемо взаємно ввічливими! Не підкоряйтесь бандитам, які примушують вас "ставити мене на коліна". Лікарі, не будете винищувати військових із органів державної безпеки медицини, - вони всіх вас виріжуть за те, що ви їх не можете врятувати від ненависті до них, яку во-ни ж самі, користуючись безкарністю за будь-які злочини, викликали самі до себе. Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, - інакше вони виріжуть всіх порядних людей, останніх всіх перетворять у рабів. Звертаюсь до генералітету, включ-но із українським, щоб знали, як ганьбити себе, як дурачитись і ніколи не розмовляти по суті, - ви що, соплива, несерйозна, грайлива шушера і шваль? Що ви із себе корчите? Хіба такі можуть вигравати серойозні битви? Хіба такі можуть захистити народ? Якщо ви не можете поставити х*ї, своїм верховним головнокомандувачам, Путіну? Запитую у генералітету, включно із українським, у президентів держав, особливо у Путіна і Поро-шенка: "Хто насправді той, із - за кого мене катують день і ніч променями?". Лікарі, ну що? Ще будете доказувати мені, що я божевільний? Лікарі, вам не соромно? Уявляється, що всі лікарі увійшли у змову із усіма гебістами, особливо найнижчого рівня, чи не всіх країн всього світу, і разом із ними творять "гагу", - все намагаються ме-не перетворити у раба після згвалту, щоб військові злочинці, особливо бандити психо-тронних структур, були сильніші за цивільних! Військові, військові гебісти, ну ви і шуше-ра і шваль, мразі, щоб знали як дурачитись, не розуміючи навіть того, що ви свині і со-пляки, які винні у тому, що верховні не ї*уться, які не можуть навіть х*й поставити своєму верховному?! Лікарі, ну хто той, із - за кого військові не можуть розмовляти із цивільними? У військових нема друзів, здатних поставити х*ї лікарям із військової мафії. Мене особисто ні в чому дорікати, я керуюсь лише одним, - запобігти знищення ніколи ні в чому не винних громадян, встановленням конституційної влади... Цими публікаціями, у яких я повідомляю і інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв"яку, я намагаюсь проінформувати всіх, хто має доступ до моїх публікацій, з метою припинення ворожнечі, катувань, вбивств, жорстокостей, несправедливості... Робіть висновки всі! Я звинувачую Путіна, та й Порошенка, у тому, що він "бздіт" розмовляти із військовими, командирами психотронних структур армії і спецслужб, із мразями ЦУЛіПів, ("Центров Управления Людьмі і іх Псіхікой), "бздіт" роз-мовляти так, щоб вони припинили катувати променями ніколи, ні в чому не винних лю-дей, - мене також. Путін, ну ти і гнида, - сидиш із повішеним х*єм і "бздішь" розмовляти із тими, хто тобі повісив х*й? Вони сидять у тебе у мозку. Щоб лікарі були сильнішими за цивільних людей, виступаючи на стороні військових, потрібно, щоб у них х*ї стояли! МІністри оборони, особливо Росії і України, ну ви і гниди, щоб знали, як не визнавати мене навіть пенсіонером, для того, щоб військові бандити були сильнішими за цивільних! Особливо за тих, які виводили мене на державний рівень роботи, щоб ефек-тивно використати мій, багато в чому унікальний, досвід, захистивши, таким чином, від тих, хто займається у державі злочинами, залишаючись непідсудними, безкарними... Шибко круті, ё.т.м.! Лікарі, щоб і ви знали, куди ви потрапили, - "скоти уголовного проку-рора". (Лікарі з прокурорами - бандитами). Мужики, всі разом взяті, краще займіться, приорітетніше, постановкою своїх х*їв, ніж перетворенням мене у раба після згвалту, щоб ублюдки реалізували свої хворобливі, садистські примари. Сидіть і «бздітє», мразі! Щоб знали, як признаватись мені: «Во всьом віновати муж-чіни! Да ми, - мужчіни, - прєступнікі заслужівшіє унічтожєнія!». Якщо ви заслужили «уні-чтожєнія», то що? Краще самоліквідовуйтесь!? Путін, може ти покажеш приклад? Не чекайте! Є інформація, що лікарі дурачились!? Лікарі, для вас що, клятви Гіпократа не існує? Вам потрібно дурачитись? Тривалість життя середньостатистичного російського мужика складає 62 роки, на 20 років менше, ніж в ЄС, а ви дурачитесь? Ви що? Несер-йозні люди? Лікарі, так ви що, дурачились для того, щоб військові були сильнішими за цивільних?! Ну і ну!? Як жити цивільному населенню у таких державах? Здихати на 20 років раніше? Із – за бандитів?! Хто цього хоче? Що ж це за президенти такі, Путін? Та й України це торкається! Ви що, до сих пір «бздітє» розмовляти із мразями МВД? Які заблокували будь-яку допомогу ніколи ні в чому не винним людям, яких катують про-меняжми? У чому їхня вина? У тому, що їх ваші с*ані мафії не можуть народжувати? Рожєнікі, ё.т.м.! Ну і порядки? Ну що, міністри оборони, що будете робити, якщо лікарі більше не хочуть, чи не можуть захащати вам, ваших військових бандитів? Московський лікар Соколов В.В., ну що будеш робити із своїми бандитами, які мене катують, якщо вони не ї*уться, у них Х*ї не стоять!? Я звірію від МО України, щоб знали..., не знаю навіть як вас назвати, нехай лайно, як захищати бандитів Москви, психотронних бандитів Москви. Петро, (Порошенко), я звірію, точиться російсько-українська війна, а виходить, що у моїй темі, українські військові до сих пір захищають бандитів Москви? Ви що? Зовсім вже о*уєлі? Злоба застилає очі? А я при чому? Потрібно якось розмовляти із тими, хто вішає х*ї! Вони сидять у мозках. Аваков, (для мене це непровірена інформація), - щоб знав, як знущатись над тими, хто намагався мені допомагати, захищати мене. Для чого мене репресували? За що? У чому я винний? У тому що ви мене не можете "рожать", - вчіться?! Вчіться до тих пір, поки не захочете ї*атись! Я не можу підігравати нікому, - мене весь час катують, тримають променями. Лікарі, щоб знали, як "бздєть" військових. Петро, (Порошенко), щоб знав, як "бздєть" Авакова, думаючи, що він якийсь надсильний, - він "лайно", який сидить і допомагає тим, хто мене катує променями. А тепер я вам відповідаю, мразі: "Ніколи не буде ї*атись той, із - за кого мене катують променями!". Путін, виї*нувся!? Щоб знали, які із вас державні керівники, а які підлі КГБісти! Щоб знали, як перетворювати у рабів, вішати х*ї і знищувати тих, із - за кого вам х*ї вішають прибульці.

Немає коментарів:

Дописати коментар