Шукати в цьому блозі

четвер, 22 березня 2018 р.

1007. СБУ запобігла терактам, - Президент подякував.


https://tsn.ua/politika/poroshenko-podyakuvav-sbu-ta-gpu-pislya-zatrimannya-savchenko-1128291.html Петро, (Президент України П.Порошенко), це твоя справа, "тобі видніше", потрібно їх дякувати чи ні? Можливо за окрему спецоперацію і потрібно подякувати, - люди в по-гонах дуже сенсорні до реакції на свою діяльність, її потрібно оцінювати об"єктивно! Справедливо! Щоб вони не ображались! Я, можливо, на твоєму місці також подякував би їх за цю спецоперацію. В той же час не можна не говорити про їхні "проколи", - вони зовсім не здатні протидіяти психотронним бандитам, особливо тим, які діють з території Росії таємно, дистанційно, невидимо, променями, (застосовуючи біоробототехнології космічної медицини). Які катують, грабують, перетворюють у рабів, вбивають громадян України променями, катуваннями і згвалтами організовуючи примусові місця проживання, примусову працю, знищуючи інтелекти, руйнуючи психіку, руйнуючи родини, викрадаючи дітей... По моїм підрахункам, отриманим методами інтерполяції і екстраполяції певної інформації, психотронні структури армії і спецслужб РФ, сумісно із своїми лакеями в Україні, в період із 1991 по 2014 р.р., знищили таємно, дистанційно, невидимо, променями громадян України більше, ніж російсько-сепаратистські війська у цій поточній війні 2014...2018 р.р. Тобто вони не здатні позбавляти громадян страждань від катувань променями. До того ж не відомо, достеменно, на чиїй стороні вони виступають у жахливій, таємній війні за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах... Петро, ти можеш протестувати їх на минулі події! Скажімо, коли міністром оборони України був генерал Радецький, який займав доволі "оригінальну" позицію у цій таємній, невидимій війні за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах. Я займав тоді, як і зараз, цивільну позицію, тобто вважав, що люди в погонах повинні підкорятись цивільному державному керівництву... Радецький прореагував на цю позицію "оригінально": "Я в рот є*ал твоєго прєзідєнта!". (Свого верховного головнокомандувача, а не тільки мого Президента України). На чиїй стороні повинні виступати СБУ, ГПУ, наприклад, у тій, минулій ситуації? Запитай у Луценка, у Грицака? Петро, а ти б хотів мати такого міністра оборони, який би тебе "в рот є*ал"? Повоював би з такою потворою!? Я все домагався до державного керівництва, до генералітету, щоб вони захистили мене від психотронних бандитів, які катують мене день і ніч променями... Знаєш, що мені говорив той же таки міністр Радецький: "А єслі тєбє осмєлітся помочь любой гражданскій руководітєль, ми тєбя лучамі сдєлаєм сумасшєдшім, возьмьом за руку, прівєдьом к нєму і спросім у нєго, ну ти відішь кокой он, кто он, кому ви помогалі?". От так "вони", психотронні бандити і тримають мене «божевільним», про-менями, в термінології президента Єльціна "под наркозом", щоб нічим не займався окрім того, чим примушують променями займатись психотронні бандити. Петро, ці мої минулі спогади актуальні і зараз... Будь дуже уважним! Бо "вони" тебе можуть захотіти ї*ати в рот, для того, щоб ти їм підкорявся. У сучасному українському суспільстві ще є такі жевжики, (можливо помиляюсь, але здається І.Смєшко, начебто Гриценко колива-лися з таким призначенням, хоча я їх обох поважав колись...), які все хочуть вивести у міністри оборони Радецького, який колись, начебто, керував найбільшою у світі танко-вою армією? Свого часу, на Далекому Сході Росії, я періодично контактував, по службі, з коман-дуючим 35-ю загальновійськовою армією генералом Зарудіним Юрієм Федоровичем, (Занудіним, Занудою), звідти він, пізніше, пішов на командувача Ленінградським Війсь-ковим Округом. Потім у Москву, начальником «Бронетанкового Управления МО СССР», - можливо сплутав з генералом Потаповим? Це не суть важливо. Потім мене інформу-вали мої в’єтнамські друзі, що генерал – полковник Зарудін був у них там, в Ханої, го-ловним військовим радником СССР у В’єтнамі. За обідом генерал Зарудін мені розпо-відав про Радецького, про те, що Радецький талановитий командир, добре проявляв себе на військових навчаннях, йому дотерміново присвоювали військові звання, нада-вали ордени, першим ,здається, був орден «Красной Звєзди». Зарудін особисто відп-равляв його на навчання у Москву, у військову академію, особисто написав лист в ака-демію, віддав його Радецькому, той з тим листом і поїхав у Москву… Розповідав, що Радецький був майстром спорту по боксу, у важкій вазі, що розумно використовував у командуванні, його підрозділи були над дисципліновані. Зарудін розповідав, як він дис-циплінував Радецького, із його руки знімав обручку, клав її йому у кишеню, вказівним пальцем руки показував наскільки фраєр Радецький повинен був підрізати свої бакен-барди… Це дуже добре, що в Україні є такі військові професіонали, (нехай передасть свій професійний досвід молодим українським генералам), але якщо такі потвори гнилі, як люди, наднахабні, не підкоряються здоровому глузду, істинним інтересам істинної наці-ональної безпеки, Законам України..., цивільній державній владі, готові у будь-яку мить "стріляти у спину" цивільному державному керівництву, вибраному народом, кого він буде атакувати, якщо його призначити головнокомандувачем ЗСУ? Вважаю, що таким ублюдкам довіряти не можна!? Потрібно діяти у кожному конкретному випадку конкрет-но, відповідно! Яке моє відношення до тебе, Петро? Якби ти міг читати мій блог, то ти б знав, що я, приблизно з 1991 року, хотів, щоб Україна була членом НАТО, ЄС... Тому я весь час рвався наверх, щоб боротись за цю мету... Ти, разом із своєю командою, досяг цього вектору, хоча у члени ще не вивів. Як можна відноситись? Якщо вектори розвитку України співпадають? Але в деталях, в інших векторах, я не маю інформації, тому ніяк не відношусь... Хоча в останні роки, начебто з моєї сторони, було багато критики у твій бік, - просто ті, хто керує моїм мозком, вирішили "так" покерувати моїм мозком, проти мене використовують промені. Я, - біоробот! Критично відноситись до біоробота, - це ознака інтелектуальної неповноцінності, іноді навіть психічної недостатності. Чому до мене відносяться критично, а не до тих, хто керує моїм мозком? Я тебе зненавиджу, якщо ти будеш критично відноситись до біороботів, - це безпомічні, беззахисні, в конк-ретному випадку, ще й безправні люди. Критично відноситись до таких, - ознака тупості, жорстокості... Я тебе зненавиджу ще й у тому випадку, якщо від тебе залежить "таке" відношення до мене, (примус перетинати промені, - ти сам можеш перетинати промені? Чого від мене це вимагають?), якщо ти можеш відмінити "таке" відношення до мене, але не відміняєш?! Взагалі-то потрібно уважно відноситись до біороботів, - їх психотронні бандити можуть використовувати для злочинної діяльності, причому на рівнях від хутірських безробітних бомжів до президентів. Наприклад, мозком Януковича керували психотронні бандити Путіна, що витворяв Янукович? Зараз всьому світу відомо! Тому, Петро, я від тебе вимагаю ніколи не забувати про психотронну складову національної безпеки України. Терзай періодично голів СБУ, ГПУ, МОЗУ, НАНУ, МО, МВД, МЮУ... Щоб не забували про небезпеку, яка йде від психотронних бандитів. Тримайся! Тримай вектор розвитку України... З такої позиції, як у мене зараз, я ні тобі, ні будь-кому іншому, нічим допомагати не зможу, - мене тримають променями так, що неможливий будь-який підіграш! Мене інформують, по космічному біологічному радіозв’язку про те, що у тебе є певні проблеми, частина із яких пов’язана із тим, що у тебе нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями, так, щоб вони припинили катувати мене, а почали допомагати? До того ж, у лікарів існують подібні проблеми, у них нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями так, щоб вони припинили катувати... Для того, щоб над лікарями не сміялись, потрібно, щоб у них х*ї стояли... Я не маю можливості особисто ідентифікувати на достовірність отриману інформацію, - в яку можна вірити, можна не вірити! Я намагаюсь припинити винищення людей, тому роблю те, що роблю, - писати мені дуже важко, психотронні оператори виключають спочатку мозок від можливості мислення, потім примушують писати, керують писанням, втручаючись у психіку і інтелект, щоб виходило так, як виходить! Для того, щоб у військових були друзі, здатні їм х*ї ставити, потрібно, щоб військові підкорялись лікарям? Вибач, Петро, якщо я зараз не зможу припинити писати, то "вони" можуть такого "накрутити"? Тримайся! У голові почалась "каша", - припиняю пистати! Психотронні бандити чогось бояться, тому дезорієнтують весь час читачів своєю інформацією, своєю під диктовкою… Іноді у мене вистачає сил, скоріше «вони» так дозволяють, тому я припиняю писати, оскільки починають відверто дурачити… P.S.Петро, ти заговорив про хаос в Україні? Чого і добивається Путін в Україні. Знаєш, як психотронні оператори, які сидять у мене у мозку подурачились? Причому не сьогодні, - пройшло вже багато часу. Просто я зараз це згадав. Хаос на державному рівні в Україні викликаний тим, що нема єдиного відношення до мене, до моєї проблеми, до захисту мене від катувань променями. Існує таємний конфлікт поміж державними керівниками різних рівнів, конфлікт, (хаос), викликаний ворожнечею поміж тими керівниками, які виводили мене на державний рівень роботи, на посаду вищу за силових міністрів, цих сопливих психотронних бандитів, які катували мене променями, і тими, хто перетворює мене у раба після згвалту... Ситуація така виникла ще в СССР, пізніше в Росії, ще пізніше в Україні... Спочатку психотронні бандити в погонах не дозволили працювати мені в ЦК КПСС, на тій роботі, яку мені знайшов перший і останній Президент СССР М.Горбачов. Президент Єльцін, як гарант прав і свобод громадян, (я тоді був москвичем), намагався захистити мене від силових міністрів, які репресували мене таємно, дистанційно, невидимо, променями. Президент Єльцін не зміг особисто боротись із своїми силовими міністрами, деякі із них йому не підкорялись, не вистачало можливості у нього, тому він вирішив "натаскать" мене на посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам боровся із силовими міністрами, як із бандитами, які катують мене променями. Пізніше, коли я став українцем, виникла і в Україні проблема встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, знадобився і в Україні мій досвід... Взагалі ця проблема жахлива,ДЕРЖАВНОГО рівня, із знищенням величезної кількості громадян, причому з обох сторін, від безробітних хутірських безхатченків до президентів, від рядових до маршалів (С.Ахромєєв)... Знищення людей відбувається і зараз! Можливо мовчати потрібно, можливо не розмовляти, та ще й публічно, також потрібно, але не діяти на припинення вбивств громадян, - не можна! Я вимагаю реагування! Я вимагаю діяльності на припинення знищень людей, особливо на припинення знищення громадян таємно, дистанційно, невидимо, променями...

Немає коментарів:

Дописати коментар