Шукати в цьому блозі

четвер, 22 березня 2018 р.

1006. Перша реакція на зняття недоторканості, затримання і арешт Н.Савченко.


Мені боляче, що знову фігурують офіцери ВВС, (Військово-Повітряних сил), фігурують у зловонному, (зрадницькому) спектрі боротьби за незалежність України від кривавих бандитів Росії, їхніх холуїв в Україні і світі. Найлютіший садист і нарцис, із бригади, яка мене катує день і ніч променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), - офіцер ВВС. Я, також, колишній старший офіцер ВВС. Надія Савченко, - офіцер ВВС ЗСУ. Учора прощались у Миколаєві, поховали на Малій Батьківщині, також офіцера ВВС, бойового льотчика, (34 бойових вильоти), бійця поточної російсько-української війни 2014...2018 р.р., В.Волошина, здійснившого самогубство вдома. Вважаю причиною всіх цих жахів, для всіх цих офіцерів ВВС, використання променів проти мозків людей і безкарність за будь-які злочини, пов"язані із використанням променів... А тепер про першу реакцію на подію, - на зняття недоторканості, затримання і арешт народного депутата України Н.Савченко. Причому тут викладається реакція моя, а також тих, хто присутній у мене у мозку, - про що я не деталізую. Реакція офіцерів на дії офіцерів! Офіцери ВВС, це професійна риса, - іноді виглядають легковажними, не дуже серйозними..., хоча це жахливі вбивці, там де вони "працюють" літають у повітрі відірвані дитячі навіть голови, руки..., в Афганістані якось літала видірвана нога нареченої... ЯК у Б.Пастернака: "І в жєнскій зад, как в тєлєвізор,смотрєл восторжєнно поет!". Мужики завжди залишаються мужиками, - жахлива подія, вирішується надсерйозне питання, Н.Савченко йде до трибуни, психотронні бандити дивляться на все моїми очима, (особливість застосування психотронних технологій така, що психотронні оператори бачать те, що бачать ті, у чиїх мозках вони сидять), у Надії Савченко така ж*па, що у психотронних операторів "потекли соплі", хтось із знатоків мого мозку процитував у мене у мозку мого рідного, вже покійного, брата, Володю: "Люблю повєсєліться, особєнно пожрать!", (таку реакцію викликала у нього попа Надії Савченко). Я досить багато публікацій здійснив по Савченко, - якби вона їх читала? Мабуть вона б до такого фінішу не докотилась! Дай Бог, щоб для неї ций фініш виявився проміжним! Хоча зробити це надважко буде, - можна зраджувати і далі! Комусь, чомусь, у чомусь... Важко буде "відбилитись". Для мене виявилось взагалі неможливим, хоча у мене зовсім інші проблеми. Я не злочинець, - я жертва жахливого корупційного і психотронного злочину. В останньому слові Надія декілька разів вживала слово "референдум". Частково вона права, референдум велика сила, але ж потрібно розуміти, що більшість народу не володіє достатнім інтелектом для прийняття багатьох рішень, - народ потрібно вести, (до речі порядним, високопідготовленим людям, національно свідомим), а не приймати у нього іспити, часто у тому, чого він не розуміє, у вигляді референдумів, використовуючи народ у якості стада баранів, як це вміє і полюбляє робити Путін, його ФСБ, "Останкіно"... Вважаю, що ексПрезидент США Д.Картер був правим, коли, у своїй книзі "Вибори і ТВ", говорив: "Серед більшої кількості людей більше дураків, ніж серед меншої кількості людей!". Цитую, до речі не свою, фразу, когось із присутніх у моєму мозку, отриману по космічному біологічному радіозв"язку зразу ж після голосування у ВРУ: "Щоб знала, дура, як бути тупою і не розуміти, що твоїм мозком керують психотронні бандити, (променями)!". Мені завжди, майже, боляче, коли називають офіцерів, генералів, особливо ВВС, дурачками, - вони мають освіту, у більшості своїй, на передньому краї науки і практики, і на тобі, - "дура"... З цього я розумію, що Надія чи не читала мене, чи дійсно не розуміла, якщо читала! Для мене завжди були наднебезпечні люди, які не розуміють, що їхніми мозками керують психотронні бандити, особливо коли керують досить грубо, цинічно, підло, веселосадистськи... Наступною фразою була така: "Путін нареготався над Україною за допомогою дури?", мозком якої керували твої сопливі ФСБешники? Мабуть автори фрази мали на увазі, що мозком Надії Савченко керують проросійські, проФСБешні, проросійськоармійські, окупаційні психотронні ублюдки, які працюють на Путіна. Путін вже "зає*ал" своїми КГБістськими виї*онами, які він постійно використовує у своїй діяльності, у своїх діях, промовах, - фраєрок КГБешний, який вважає, що народу до сих пір подбаються "подвиги", особливо корупційні, особливо психотронні, бандитів ФСБ... Не розуміючи навіть, що ця жахлива аббревіатура, навіть будь-які натяки на неї, на її присутність, викликають у багатьох громадян, особливо у певних українців, часто злобну, ненависну реакцію... Я пам"ятаю, як на одному публічному заході я стояв на трибуні поряд із поетом Дмитром Павличком і генерал-лейтенантом СБУ О.Скипальським, виступав Павлично, при промові аббревіатури "КГБ", у нього задиралась голова, закочувались очі, руки згинались у ліктях, кисті рук починали тремтіти, зжимались у кулаки до поблідніння, він короткотерміново втрачав, при цьому, можливість говорити... Тому, коли і зараз виступає Путін, варнякає з екрану телебачення, застосовуючи КГБешну фразеологію, у багатьох українців виникає бажання пі*діть його, хоча б так, як нас пі*діли їхні ублюдки, особливо спортсмени - КГБісти у штанцях чемпіонів світу із боротьби, чи хокею... Мені ж стало сумно-сумно... Причому чогось від згадки про знаходження у заточенні, у божевільнях... Не стільки від самого заточення, не стільки від самого факту позбавлення волі, свободи, як від катувань променями, яким мене піддавали під час затримання і утримання...

Немає коментарів:

Дописати коментар