Шукати в цьому блозі

неділя, 25 березня 2018 р.

1012. Лікарі "бздят" лікарів.


Я вимушений захищати людей від певного класу вбивств, знаючи, що це не може зробити вся правоохоронна система! Я намагаюсь чіплятись за будь-що, за будь-яку інформацію, яка може зпобігти, чи бодай, спочатку, зменшити кількість знищень громадян. У зв'язку із цією позицією, я іноді, вимушено, розміщую неперевірену інформацію, яку я отримую по каналам космічного біологічного радіозв'язку. Мене катують психотронні бандити - психотронні лікарі державної безпеки медицини..., хоча мені, майже завжди, уявляється, що мене катують військові, оскільки один із найжорстокіших катів, із бригади катів, які мене катують, належить до ВВС, (військово-повітряних сил), який мене дуже добре знає, краще, ніж я сам себе знаю. У зв'язку із чим я з безсилою ненавистю відношусь до спецслужб ВВС, до більшості асів, до військово-повтряних сил, до космосу, навіть до тих, з ким колись навчався, з ким служив... Оскільки вони всі підозрюються мною в утриманні у своїх рядах бандитів, які мене катують. Більше того, я знаю, я переконаний, що всі вони підкоряються бандитам, які мене катують. Військові повинні знати, що у стосунках, про які не говорять, про які "чомусь" не говорять, на таємному рівні, які із них військові, які захисники, а які бандити та їм слухняні. Катують мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Частково я можу підтверджувати, що катують лікарі... Наприклад, коли бандити мені вішали мій бідний х*й, ще в СССР, вони реготали: "Так, прекращаем производство тестостерона!", включали, при цьому, промені, які подавляли, пригнічували ту частину мозку, яка відповідає за виробництво тестостерону, за ерекцію, такі промені, що, начебто, пропадав пеніс, залишалась мертва біологічна трубка для витоку сечі, чутливість, сенсорність пеніса пропадала взагалі... І, тим не менш, я чомусь завжди вважав, що катують мене військові, не деталізуючи до якої категорії вони відносяться. До того ж психотронних бандитів захищали, майже всі, міністри оборони, особливо ті, які в погонах, - вони що? Бандити? Міністри оборони бандити? Я запитую зараз у президентів, верховних головнокомандувачів, особливо у Путіна та Порошенка, - що ваші міністри оборони, - бандити? Чи "так" вербують у свої спецслужби? Тоді чого після згвалтів не вербували? "Бздят" один одного? "Бздят" тих, хто присутній у мозку, "бздітє" вилазити? "Бздітє" показувати себе своїм опонентам, які сидять у мозку також? Так що, міністри в погонах бандити, бо захищають бандитів? Тоді ви хто? Ви бандити? З Путіним розмова коротка, - він дійсно бандит! Петро, (президент України П.Порошенко), а тобі не до лиця!? Бо якщо ти дійсно такий, якщо із - за тебе, із - за того, що ти можеш відмінити катування, але не відміняєш, то... Я говорив тобі, що я поміняю відношення до тебе, якщо мені доведуть, що ти можеш відмінити "таке" відношення до мене, відмінити катування, але не відміняєш? Оскільки ті, хто мене катує визнавали себе якраз бандитами: "Во всем виноваты мужчины! Да, мы мужчины преступники, заслужившие уничтожения!"... Бандити, які самі себе називають "прєступнікамі заслужівшімі унічтожєнія", користуються захистом президентів?! Жахи! Петро, тоді що? Що? Тоді виходить, що Савченко хотіла знищити того, хто захищає бандитів, які самі про себе говорять ,що вони "заслужілі" знищення? Бозна що?! Тоді для чого мене катують день і ніч? Мовчите? Тоді для чого мене примушують здійснювати згвалт? (Який забороняють здійснювати тепер, якісь люди, променями забороняють)? Мовчите? Тоді хто хоче бачити той згвалт у моєму виконанні? Мовчите? Тоді для чого мене били, арештовували, допитували, вивозили до хуторів, до божевілень... за ті згвалти? Мовчите? Чому не дозволяли працювати, чому "нє рожалі"? Тоді мені забороняють прибульці, які прибули у мій мозок, робити згвалти і переходять до винищення тих, хто так жахливо відноситься до мене? Я цієї ситуації не контролюю, але чесно розповів про рішення, можливо серйозне рішення, когось, хто може знищувати людей?! Може комусь ця інформація допоможе зберегти шкуру!? То для чого "таке" відношення до мене? Ви що? Так "рожать" вчитесь? Вчіться! Та тільки не плачте, вже у лікарів х*ї висять, вже лікарі не ї*уться, а ви все вчитесь "рожать"?! Вони так вчаться "рожать", що реготали: "Он будет использовать до тех пор пока выгодно!". ("А мы е*ем твоих девочек в твоих квартирах, а мы жрем за твои деньги и ездим на твоих машинах! Побольше бы таких дураков!". О, лафа, кайф! Так вигідно мене використовувати, що вигідно вбивати людей для того, щоб було вигідно мене використовувати? Не соромно! Не соромно, вбивати ніколи ні в чому не винних людей, таємно, дистанційно, невидимо, променями? Що, Путін..., я повинен говорити вашим міністрам в погонах: "Чтобы знали, скоты, как убивать тех, хто пытался мне помогать? Тех, кто пытался меня "рожать". Тобто, одні лікарі катують мене променями, інші лікарі, які думають також, як і я, що мене катують військові, сидять з повішеними х*ями?! Лікарі бояться військових? (Мова йде не про окопних військових, які проливають кров захищаючи державу, - мова йде про військову мафію, про їхніх психотронних ублюдків). А що насправді? Виходить, що лікарі "бздят" лікарів? Це щось нове? У них же жахлива солідарність? Якісь бандити кричать: "Лікарі, "бздітє", "бздітє" до тих пір, поки певні військові не почнуть вас винищувати за те, що ви припинили лікувати гонорею в хронічній формі на всій території земноїх кулі?!". Якісь жахливі стосунки у певних категорій населення, одних з іншими?! А нас утримують у заручниках? Щоб довести, що одні ублюдки сильніші за інших? Нас катують для того, щоб довести, що бандити сильніші за всіх порядних людей всього світу? В Росії вже довели, що у них, в Росії, бандити сильніші за все порядне, що ще є у тій кривавій Росії! І що? Криваві ФСБешні бандити Росії жирують, сидячи мільйонерами і мільярдерами, а середньостатистичний російський мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС?! Ви всі що? Хочете із України зробити Росію? Можливо така публікація допоможе припинити знищення людей? Путін, а тобі не соромно так "рожать"? Генерал КГБ Олег Калугін, (Путін, ти його ще не знищив, як "прєдатєля", - ти ж всіх їх знищуєш?), розповідав, що коли його репресували у Москві, "сослалі" на периферію, у Санкт - Петербург, начальником Управління КГБ по Ленінградській області, то йому там зразу ж "далі" 4-кімнатну квартиру, вашу явку, у якій КГБісти дєвочєк є*лі? А тут ви винищуєте тисячі людей для того, щоб не дозволити, будь-кому, "рожать"?! Для чого? Чим ви займаєтесь у державі? Коли я подивився на список знищених людей, то жахнувся, - знищуються українці, порядні євреї, демократи... Путін, ти ж мабуть знаєш, хто таку категорію людей винищував? Хоче продовжувати винищувати? Я не можу шкодити Україні, - свідомо так і не можна зробити. Хоча, на прикладі, Савченко відомо, що будь-яку людину можна, променями, примусити здійснювати все, що завгодно. Я десятиріччями ненавиджу Росію. І що? Мене якось, на цілі дві години, перекодували променями, на 2 години включили любов до... Росії! Я 2 години ходив і "балдєл" від любові до Росії! Променями можна з будо-якою людиною робити будь-що потрібне психотронним операторам. У зв"язку із чим до біороботів, до людей, проти яких застосовують промені, критично можуть відноситись лише тупі і жорстокі люди чи такі, яким вигідно прикидатись тупими і жорстокими?! Я зараз звірію, на моєму шляху, майже на всі 100%, залишились лише тупі і жорстокі, а також ті, кому вигідно прикидатись тупими і жостокими, які все мене звинувачують у тому, що вони не хочуть "рожать", чи ще ц чомусь? Хто у вас повинен "рожать" тих, кого катують променями? Зараз точиться російсько-українська війна, явна російсько-українська війна 2014...2018 р.р. і продовження таємної російсько-української війни 988...2018 р.р., я не маю жодного бажання нанести будь-яку шкоду Україні, народу України, тому відмовляюсь від будь-якої участі у моїй долі всяких... При умові, що зараз, миттєво, мене покидають всі, хто сидить у мозку, покидають разом із своїми променями! Всі, хто не покине мене, хто буде добиватись, будуть винищуватись починаючи з 26 березня 2018 року. Мразі, я не знаю ваших проблем, але запитую: "Ну чого простіше?От"є*ітєсь! І все! Що вам від мене потрібно?". При любій спробі нашкодити, - знищу! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок. Порошенко, я знаю, що ти мужня людина, - вмієш тримати удари, тому передаю фразу від чиїхось прибульців: "Щоб знав, за що тебе хотіла знищити Савченко! Щоб знав, як катувати офіцерів, - патріотів України?". Мені сумно і соромно, за силові структури України, за її правоохоронну систему, якщо це мене називають "офіцером"? Щось відношення до мене не дуже офіцерське?! Я прошу всіх покинути мене назавжди! Можливо вони когось іншого мають на увазі? До речі я не вірю, що Савченко хотіла тебе знищити по цій причині, хоча б тому, що для цього не потрібно бомбити ВРУ, АПУ, вбивати тисячі людей... Я, після 1991 року, боровся завжди і скрізь за євроатлантичну орієнтацію України, тобі, Петро, цей вектор дається... Ми з тобою одновекторні, тому я тебе підтримую, захищаю, (хоча це важко робити, бо я не інформований в іншому), якщо із моєї позиції можна так і про таке говорити. Але підгрувати нікому я не можу, - мене "так" тримають променями. До речі, свого часу, це добре розуміли Президент Національної Академії Наук України академік Патон, академік Амосов, Президент Кучма, - вони розуміли, що мене, у прямому змісті, щоб вивести із ситуації, потрібно водити за руку, немов дитину, поки не вирвуть від психотронних бандитів. (При зустрічі з академіками нас розігнали променями, вони не встигли навіть взяти мене за руку. Президент Кучма довго тримав за руку, але мені включили шокові промені і я виривався від того, до кого добивався, а коли вирвався, вискочив на вулицю, то біг ще цілий квартал, поки бандити, з реготожм, не виключили промені...). До речі. нагадую, що Путіна охороняють і променями, окрім інших видів охорони, тому його завжди і скрізь всі слухають уважно, підтримують, радіють від контактів з ним "бздят" "двінуть" в рило, за злочини, якими він займається, - променями так примушуют. Колись Нікіта Міхалков, коли був ще демократом, ходив, здається, на день народження Є.Примакова, де був Путін, - Міхалков все намагався підійти до Путіна, щоб відчути чи його допустять до Путіна, чи будуть гнати від нього?! Міхалков, пам"ятаєш? Відчув? Підійшов? З тих пір ти його любиш? Люби його тепер, люби! Люби ублюдка, трєпача, демагога, цинічну мразь, яка все називає українців і русскім "народом однім", - якщо "минаротадін", (від "ми народ одін"), то для чого він винищує явно і таємно частину "минаротааднаво"? На Донбасі, скажімо?! До речі, мені так завжди уявлялось, що лікарі з лікарями можуть завжди знайти спільну мову!? А тут щось жахливе, - лікарі "бздят" лікарів? Так об"єктивна це інформація? Так допоможе така інформація запобігти знищенню людей? Все, припиняю писати, - мозок почав пухнути... Я нікого не хотів образити, - я хотів, уявляєте, безкоштовно навіть, надати доступну мені інформацію, для того, щоб припинити знищення безневинних людей, навіть винних, але таких, які не заслужили знищення.

Немає коментарів:

Дописати коментар