Шукати в цьому блозі

четвер, 15 березня 2018 р.

998. Для чого мене катують променями?


Так мене вбивають! Повільно! Для використання! Для повільного знищення! Для залякування всього генералітету і офіцерства, особливо розвідників і правоохоронної системи… Мене, як гаранти прав і свобод громадян, вимушені були захищати президенти держав, тобто я був людиною президентів. Не захистили! Кожний генерал, кожний офіцер, кожний громадянин, вважає, що, якщо «так» катують людину президентів, то як же будуть катувати його? Якщо він проколеться? Ще лютіше?! Тому всі генерали, всі офіцери, всі громадяни, намагаються сидіти «тихіше води, нижче трави»… Сидять, тремтять і виконують все, що їм наказують бандити! «Как бы чего не вышло!». Концентровано, те що відбувалось і відбувається, висловив колишній міністр оборони Рф, Герой Росії, маршал Росії Ігор Сєргєєв: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все – равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что – либо иметь!». Усього цього військові досягають явно і таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини).

Немає коментарів:

Дописати коментар