Шукати в цьому блозі

вівторок, 13 березня 2018 р.

У Лондоні знайшли мертвим російського олігарха Глушкова

У Лондоні знайшли мертвим російського олігарха Глушкова: У Лондоні (Велика Британія) знайшли мертвим у власному будинку російського олігарха Миколу Глушкова.

Я звірію, я в шоці! Прізвище "Глушков", вже багато років тому, мені повідомлялось по космічному біологічному радіозв"язку. Тоді я вважав, що мова йде про академіка Глушкова? Про працевлаштування в науці. Тепер знищеним виявився підприємець Ніколай Глушков! Знову таки, по космічному біологічному радіозв"язку, повідомляють версії: знищуються ті, хто намагався допомогти мені; знищуються ті, хто відмовлявся підкорятись бандитам; знищуються ті, хто вимагав від мене згвалт...  Як би там не було, мені дуже важко, відчуття таке, що я, людина, яка ніколи ні в чому не була винною, все ж таки винний, у чомусь? У чому? Почав комплексувати? Бандити психотронні, у чому я винний? Комплексуєте, мразі?!  Мої намагання припинити знищення людей призвели до зворотнього ефекту! Я нікому не можу підігрувати, - мене тримають променями з виключеним інтелектом, я позбавлений можливості мислити, запам"ятовувати, діяти, - мене весь час катують променями...  Людей потрібно захистити, вбивства потрібно припинити. Так знищують людей психотронні структури армії і спецслужб Росії...  Путін, для чого ти вбиваєш людей, з використанням променів? Люди, що ви від мене хочете? Коли добиваєтесь до мене конспіративно? Хто винний у тому, що знищуються люди? Його потрібно терміново нейтралізувати! Інакше знищення людей не припиниться?! Путін, ти корчиш із себе найсильнішого у таємності: "Хто той, із - за кого знищуються люди"?

Немає коментарів:

Дописати коментар