Шукати в цьому блозі

понеділок, 26 березня 2018 р.

1013. Помер засновник "МММ" С.Мавроді.


https://biz.censor.net.ua/news/3057760/umer_osnovatel_finansovoyi_piramidy_mmm_sergeyi_mavrodi У крові С.Мавроді була четвертинка української крові. Звичайно модель заробітку ним грошей не є, вибачте, не була, порядною, але... Його модель заробітку нічим, зовсім, не гірша, ніж у тих, хто банкує зараз в Росії, наверху, привласнюючи загальнонародні ресурси, навіть у Путіна, його оточення. Мавроді бодай мозок підключав, а Путін? Путін, ти що підключав? Кримінальників із органів державної безпеки, непідсудних за злочини... Я звірію! Звірію від жахів! Що відбувається? Для чого? Чому не припиняються катування мого мозку? Повідомляю, що прізвище "Мавроді" повідомлялось мені по косміч-ному біологічному радіозв"язку, тільки, здається, дуже вже давно! Вважаю, на 99,99999%, смерть Сергія штучною! Успішні люди, як правило, не падають на вулицях від інфарктів, інсультів... Я не коментую знищення Мавроді, як людина, але як біоробот... Типове знищення променями, - таємно, дистанційно, невидимо! Бастрикін, ну ти, разом із своїми вченими - криміналістами, навчився визначати причини смерті? "Бздішь"? Від променів? Путін, для чого знищувати тих, хто захищає мене, як цивільну людину? Колись, ще в часи СССР, коли я був ще москвичем, вже цивільною людиною, мене променями катували психотронні генерали, які кинули виклик цивільній владі, особливо президентам, як гарантам прав і свобод громадян, генерали поклялись про-тримати мене все життя у жебрацтві, хворим, самотнім, під променями тупості та під щосекундними катуваннями таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототе-хнологіями космічної медицини), особливо вночі, замість сну. Цивільні люди, особливо із тих, хто ненавидів армію і КГБ за їхні злочини, із тих, хто вмів мислити, із тих, кого ще страх не довів до "тотального послушанія" бандитам... намагались, бодай-якось, обле-гшити моє існування. Ймовірно С.Мавроді, був одним із таких, який намагався заробити грошей, щоб поділитись і зі мною... Щоб цивільним людям, особливо прихильникам цивільної державної влади не було соромно за свою неміч, за невміння керувати своїми підлеглими, (ублюдками), в лампасах... По суті ретельно законспірованим бандитами... На жаль я не можу однозначно судити про С.Мавроді, про його причетність до моєї те-ми? Він на багато років випадав із мого поля зору... Сьогодні, раптово, знову з"явився і... Так з"явився!? Нагадую, промені, (психотронні технології, психотронна зброя, біоробототехнології космічної медицини... належать армії та ФСБ Щойно отримав ще повідомлення: "Дура-чатся вот эти твари, - (ті, хто мене катує променями), - подключают их под. лучи, глумя-тся, управляють действиями, судьбой, а потом уничтожают!". Це була мисляча людина! Не байдужа! Не хотіла людина миритись із... примусовими місцями проживання, приму-совою працею, із безкарністю за жахливі злочини певних ублюдків... Якщо я не поми-ляюсь?... Тоді Сергій, - це людина - боєць, людина - борець... Спи спокійно, Сергій! Вічна тобі пам"ять! Ти вніс суттєвий внесок, пам"ятний, у боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, над діяльністю бандитів в погонах, оскільки порядні генерали та офіцери і так підкоряються цивільній владі! Приношу свої щирі співчуття рідним та близьким покійного! Я дякую Сергію за солідарність, він інтелектуально розвинена людина! Також декілька років працював у "закритом НИИ" Я колись також був інтелектуалом. Але мене... репресували психотронні генерали, бандити державної безпеки медицини... Які поклялись, променями, таємно, дистанційно, невидимо, знищити інтелект, пограбувти "до нуля", заразити хворобами, не допускати до лікарів, до смерті, заборонити навчання, службу, працю, протримати у жебрацтві, хворим, самотнім, під променями тупості,під щосекундними катуваннями... Це збурило певних, сміливих інтелектуалів Москви, пізніше, коли мене депортували в Україну, збурило і певних, небайдужих інтелектуалів Києва... Тому, по своїм цивільним якостям, по рівню цивільної мужності, по відношенню до "мого" психотронного злочину, я ставлю в один ряд "мошєнніка" С.Мавроді, Президента Національної Академії Наук України Б.Патона, академіка М.Амосова, академіка Р.Сагдєєва... багато Президентів Держав..., які, можливо, не всі, будуть згодні із таким, мною "придуманим", рядом... Дякую, дякую, певним інтелектуалам, - чуттєво, образливо, до сліз, дуже вже сенсорно, - нехай ви і не змогли зазистити від бандитів в секретних, психотронних лампасах, нехай ви і не змогли допомогти мені, але сам факт боротьби за мене, як за колишнього інтелектуала?! Ціную, обнімаю кожного із таких, хочеться, щоб в Москві ще були такі... Якщо у Москві не буде таких, не буде істинної інтелігенції, істинних борців-інтелектуалів, то... Весь народ Росії буде перетворений у рабів у бандитів, непідсудних за злочини. Дякую, інтелектуали, що боролись за мене! Але життя, на жаль, кінцева штуковина! Життя, - це боротьба! Ви боролись! Дякую. Я вам розкриваю один із моїх секретів, - ви б тільки знали, як важко бути дураком?! Бажаю кожному із вас ніколи не потрапити під промені знищення інтелекту... Борітеся! Поборете! Але обережно!

Немає коментарів:

Дописати коментар