Шукати в цьому блозі

середа, 3 жовтня 2018 р.

1067. Суть мого життя зараз.


Не звертаючи уваги на мій, вже солідний, літній вік, на мій стан, інтелектуальний, фізичний і психічний, психотронні бандити не випускають мене із своїх обіймів! Поклялись катувати мене до смерті променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), позбавивши, буквально, всього, організувавши повну поразу у повному переліку прав і свобод людини і громадянина. Не позбавили мене лише права на фізичне існування. Моделюється двояке відношення до мене: представники однієї із сил весь час добиваються до мене за допомогою згвалтів, вдень і вночі; представники іншої сили променями не допускають здійснення згвалтів. Все. Промені не можна перетинати, тому другі сильніші за перших! Якби можна було перетинати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Людям, які легковажно до цього відносяться, обзиваються, я задаю питання: "А що б ви робили на моєму місці?"... Затикаються! Затикаються всі! Все! Чи є у світі сила, яка могла б говорити з психотронними бандитами так, щоб ті припинили мене катувати? Нема! Я пройшов, буквально,все, що могла пройти цивільна людина у цій, земній, цивілізації. Нема такої сили? Всі бояться бандитів із променями! Людство приречене, підкорене психотронними бандитами! Жодної порядної людини, тільки бандити та їм слухняні!Вважаю, що більше не буде добиватись жодна людина?

Немає коментарів:

Дописати коментар