Шукати в цьому блозі

субота, 20 жовтня 2018 р.

Путин приказал подготовить спецназ для введения в храмы УПЦ МП в Украине, – Тымчук

Путин приказал подготовить спецназ для введения в храмы УПЦ МП в Украине, – Тымчук

Путін, ну ти і мразь! Гнида! Для того, щоб ти це реалізував, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Для того, щоб ти захищав своїх ФСБешників в Україні, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Що, твої священнослужителі МП в Україні, - громадяни РФ? Чи тільки особисто твої "подданиє", підлеглі по лінії ФСБ? Убирайся! Забирай їх усіх на ПМЖ в РФ! Будеш добиватись до українців в Україні, - уб'ю. Спробуєш вербувати ще будь-якого українця в твою с*ану ФСБ, у стан ворогів України і українців, буду вбивати всіх твоїх вербовщиків, оскільки ти використовуєш для цього промені, (біоробототехнології космічної медицини) таємно, дистанційно, невидимо, а психотронні злочини, у психотронну епоху, на жаль, ще не розглядаються зовсім, тобто ти, разом із своїми психотронними бандитами, залишаєшся непідсудним, бандит, злочинець, здійснюєш жахливий ущерб Україні і українцям, залишаючись непідсудним, тому буду вбивати, всіх, буквально всіх, всіх твоїх ублюдків, твоїми ж методами, особливо психотронними, променями.  На підставі якого міжнародного закону ти хочеш ввести своїх ублюдків в Україну? Для захисту своїх ФСБешників? Убирайся!  Щоб настав спокій в Україні і світі, потрібно, щоб ти вивів всі свої війська із України, із Донбасу, із Криму, із усіх, окупованих Росією, територій, а ти, замість цього, розвозиш своїх ублюдків по всьому світу, - "не ус*ьошся", "властєлін міра", "властєлін русского міра", не набридло тобі бути таким собі войовничим зас*анцем? Не набридло тобі займатись спецопераціями в Україні, Європі і світі? Чим твоя Росія краща за будь-яку іншу країну? Чому ти хочеш, щоб Росії можна було здійснювати злочини, а іншим державам не можна? Тобі що, можна мене катувати променями, (на підставі якого закону), а мені тебе не можна катувати променями? Коли я колись говорив, що я, - пенсіонер, відповідаючи на запитання твоїх психотронних бандитів армії...: "Ти хто такий?!, вони говорили: "Да ми знаєм, что ти пенсіонєр, но скажі нам кто ти такой на самом дєлє?!"...  Тобто вони не визнають мене навіть пенсіонером... У зв"язку із цим, я тебе, Путін,  не визнаю не те, що президнентом, я тебе людиною звичайною не визнаю! Не доведеш мені хто ти такий насправді, та так, щоб ти став рабом після згвалту, я тебе знищу! Як гниду вб"ю! Мразь, гебешна, розбещена мразь! Вам "плєванто на законто"? У вас свої закони? Твоя с*ана гебня, це що, як в СССР, - "государство в государстве"? Убирайся, скотина, із України! Забери всіх своїх ФСБешників, їхніх агентів, всіх проросійських терористів, бандитів, сепаратистів... на ПМЖ в РФ. Не забереш, - я їх усіх до жодного, до останньої скотини, винищу! Знищу всіх! В Україні не місце антиукраїнським ворогам! Щоб ти знав, як не розуміти куди ти потрапив?! Путін, ти мразь, ти потрапив не тільки і не стільки на війну з Україною, з українцями, як на війну з твоєю с*аною спецслужбою, з твоєю ФСБ, особливо із армійськими ФСБешниками, на війну тих, хто може воювати з твоєю ФСБ... Путін, для того, щоб ти знищив того, із - за кого ти не ї*ешся, потрібно, щоб у тебе х*й стояв!? Тобі, мразь, дозволяють робити те, що ти робиш, ті, хто сидить у тебе у мозку, хто повісив тобі х*й, - прибульці, які прибули у твій мозок, насмілишся робити більше того, ніж тобі дозволяють прибульці, - смерть! Для того, щоб ти знищив мене, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! А щоб твої "барани" до мене не дойо*увались, я тобі повідомляю, Я, - це не Я. Я, - біоробот! Я, це не Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Запитую у президентів, у цивільних міністрів, у народних депутатів, та й у кожного громадянина, то що ж потрібно робити, якщо у лікарів нема таких людей, які могли б розмовляти із тими, хто мене катує, так розмовляти, щоб вони припинили мене катувати? Без відміни катувань я нікому, жодній людини у світі не зможу допомагати, підігрувати... Я можу лише робити те, що мене примушують робити променями, чи те, що дозволяють психотронні оператори... Як не дивно, але Україні і зараз притаманна деяка дикість, (як до речі і кожній державі у світі, поки що),  особливо на державному рівні! На державному рівні до сих пір нема єдності у прийнятті рішення відносно того, що ж потрібно робити з тими, чи для тих,  кого катують променями? Колись  народні депутати приймали неписане рішення, щоб такими людьми займались лікарі, а ті, "нє мудрствуя лукаво", пропускали таких людей через божевільні, надавали їм статус "шизофреників", оскільки такі люди непрацездатні, із - за катувань променями, - це означало, що вони інваліди 2-ї групи, їм давали пенсію по інвалідності, щоб "не здохли", так і жили люди... Із - за кривавих сопляків із спецслужб, із отих: КГБ, МГБ, ФСБ... Із - за с*аних гебістів, із - за с*аних гебістських мразей! Які в державі займаються не тільки і не стільки проблемами державної безпеки, як особистим збагаченням, із використаннями засекреченого гебістського ресурсу, особливо психотронного...  (На мене це розповсюджується не повністю, я отримую пенсію не по інвалідності, а пожиттєву пенсію,  згідно із Законами України, як колишній військовослужбовець, який вислужив певну кількість років служби, достатню кількість років для призначення пожиттєвої пенсії)... Путін, не реформуєш свою ублюдочну спецслужбу, - я її винищу повністю, я винищу всі 100% твоїх гебістських скотов! Народу, особливо народу Росії, такі бандити - гебісти не потрібні, які рискають по всьому світу, все винищують тих. хто їм заважає збагачуватись злочинно... Путін, твої "барани" ФСБешні  рвуться до,чи не всіх, посад в державі... Щоб збагачуватись злочинно! Зає*лі вже порядних цивільних чоловіків... Ну що, Путін, навчилась твоя с*ана гебня керувати державою? Ти навчився? Вчись ще! Покеруй, мразь! Покеруй! Посиди ще в Криму, в Донбасі, посиди там? Сиди там до тих пір, поки не захочеш ї*атись! Не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будеш ніколи, ні ти, ні твій Шойгу, ні твоя державна влада, ні твій генералітет, ні ключове офіцерство... Щоб знав, мразь, як використовувати промені для винищення українців в Україні таємно, дистанційно, невидимо... Щоб твоя с*ана армія, разом із ФСБешними бандитами перемогла Україну..., потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Ти помилявся, Путін, тобі не можна було займатись злочинами, знаходячись на посаді президента Росії?! Твої психотронні "барани" помилялись також, вони б всього запланованого  досягли, якби мене не катували щосекунди... Не можна було мене катувати променями, тоді твої психотронні бандити досягли б всього? І мене б ніхто не зміг захистити...  Більше того, твоїм "баранам", особливо медичним, не можна було дурачитись, показуючи цим, що вони гебісти, а не лікарі...  Тепер всі громадяни, громадяни всього світу, знають, що лікарі, - це гебісти, найнижчого рівня, іноземні громадяни знають, що Путін, чи не у всіх країнах світу, має своїх гебістів серед лікарів,  які все вербують людей до ФСБ, зараженнями хворобами, не лікуючи.... "Викручуючи руки"! А їхні лікарі все збагачуються, "лікуючи" зовсім не ефективними ліками, все гроші збирають "на халяву"... Путін, у тебе в Росії, середня тривалість життя чоловіків на 20 років менша, ніж в ЄС! Твої криваві сопляки із ФСБ, все вербують у ФСБ, підкоряючи громадян під бандитів, хворобами, не лікуючи громадян, навіть жінок... Вже кожна п"ята жінка, тобто 20%, не здатні народжувати дітей, оскільки лікарі не лікують жінок від гонореї, гонококи "з"їдають яйцеклітини", жінки втрачають можливість народжувати дітей... Куди ти пнешся, Путін? Панувати хочеш? Пануй на території Росії, поки тебе народ "не випі*діт"...  Позахищай ще своїх ФСБешних бандитів на території України, позахищай! Захищай до тих пір, поки твій генералітет не захоче ї*атись! Поки діти твоїх керівників не захочуть ї*атись! Лікарі, для того, щоб військові були сильніші за цивільних, потрібно, щоб у верховних х*ї стояли! У мене нема друзів, здатних мене забезпечувати, тому я так і живу! А не працюю тому, що у мне нема житла, мені не дозволяють мати житло... Оскільки після того, як я отримаю житло, мене виключать з під променів і... знищать! А не виключають з під променів тому, що у мене нема житла, бандити в лампасах брехали державному керівництву, що мене підключили під промені для забезпечення житлом... Тому і не виключають, що не дозволяють мати житло... Тому я можу мати житло лише у столиці, у середовищі державних діячів і політиків, які охороняються! Ставлю на коліна всіх брехунів: "Хто повинен забезпечувати тих, кого катують променями?"...  Міністр внутрішніх справ, тобі не можна дурачитись, хоча б тому, що у тебе нема лікарів, які могли б тобі х*й поставити! Щоб знав, як підкорятись бандитам, які катують мене променями, щоб знав, як на них працювати!  Путін, мразь, щоб знав, як дурачитись над Україною, разом із своїми ФСБешними "собаками", особливо із ГосДури..., не розуміючи, хто ж той, із - за кого у тебе х*й не стоїть! Для того, щоб у тебе х*й піднявся, на любу ж*пу, потрібно, щоб у тебе були такі друзі, які могли б тобі твій х*й поставити...  Убирайся! Якщо ти захищаєш своїх ублюдків в Україні і світі, то забирай їх на ПМЖ в Росію, якщо ж тобі потрібна територія іноземних держав, то ти їх окуповуєш... Посиди ще, в Криму, в Донбасі, посиди! Звертаюсь до народу Росії, якщо не хочете, щоб над вами сміялись, "убєрітє" Путіна від влади, поверніть Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території... Звертаюсь до всіх громадян всіх країн всього світу, запитуйте у кожного ублюдочного русского: "Хто той, із - за кого не ї*еться ваш Путін? Ваш верховний!?"...  Можєт слєтіт спєсь, с каждого оккупаціонного русского скота?! В Україні не повинно залишитись жодного громадянина, який би хотів окупації України русскімі! Якщо такі не виїдуть на ПМЖ в Росію, - будуть знищені всі, методами Путіна.

Немає коментарів:

Дописати коментар