Шукати в цьому блозі

вівторок, 23 жовтня 2018 р.

1074. Путін бере у заручники весь світ.


https://www.obozrevatel.com/abroad/putin-beret-v-zalozhniki-ves-mir.htm?fbclid=IwAR0sozvIokOqyzahCxh6Zb9-QcRmiFFpfE9v0gG_oWWo5rFdSWEU2a2jkmk Альфред Кох висловлює свої переконання про ядерну загрозу від Путіна. Путін, можливо тобі вже краще застрелитись? Далековато ти заліз у "ліс", особливо психотронний, окупаційний, сепаратистський, бандитський, у "ліс" великодержавного чванства... На х*я це тобі потрібно? Що ти із себе корчиш? Що? Земна куля це Росія? А ти "властєлін міра"? Зброї у тебе такої, для світового панування, багато? Для того, щоб ти застосував ядерну зброю, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Сиди и "бзди"!Ну що поду-рачився над Україною? Для того, щоб ти переміг Україну, потрібно, щоб у твого міністра охорони здоров"я, (головного бандита державної безпеки медицини, психотронної медицини), який тебе захищає променями, слідкує за твоїм "драгоцєнним здоровьем", х*й стояв! Путін, ти знаєш, що це означає? Це означає, що якщо він захоче ї*атись, то він тебе заї*е так, що вовком будеш вити, а не ядерну зброю застосовувати! Міністр інформатики, ну що, взнав, яка війна? А ти що робиш? Примушуєш мене здійснювати згвалт, щоб перетворити у раба, для того, щоб Путін почав широкомасштабну війну із всім світом?! Звертаюсь до вищого державного керівництва України, ну що будете робити? Можливо вже пора розмовляти з Аваковим, Полтораком..., про те, що ж їм потрібно робити, щоб їхні х*ї піднялись?! Сидіть і думайте, що я дурник! Захиснички від бандитів, ё.т.м.! Подурачтесь ще над лікарями?! О! Дезорієнтація! Хто, кому, що, для чого бреше? Як колись говорив генерал - полковник Агурін, начальник "8 ГК НИИ им.Чкалова": "Все, всем, всё врут!". Розшукуйте тих, хто вішає вам х*ї і тоді розправитесь над ними з неймовірною жорстокістю?! Не соромно мене використовувати для пошуку х*євєшатєлєй? Додумались! Х*ї вішають за допомгою біоробототехнологій космічної медицини, променями... У мене нема променів, нема психтронних генераторів, хіба я можу вішати х*ї? Шукайте серед тих, у кого є промені, підказую, у армії, у спецслужб, у прибульців, які прибувають до мозків... Я, чи не 50 років поспіль, останні 35 щосекунди, мріяв, шукав тих, хто може розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями так, щоб вони припинили катувати... Не знайшов! Пошукайте ви! Може у вас вийде?! Для того, щоб ви були нормальними людьми, потрібно, щоб у вашого Головного Військового Прокурора Матіоса х*й стояв! Щоб знав, цей ублюдок, як "бздєть" боротись із гебістськими психотронними мразями, особливо із психотронної медицини... Путін, ну що ти будеш робити? Уйо*уй із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Мразь! Посиди ще в Криму, в Донбасі... посиди! Сиди там до тих пір, поки твої генерали не заходчуть ї*атись! Звертаюсь до російського генералітету, для того, щоб у вас піднялсь х*ї, бандити с*ані, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! "Бздуни" в русскіх лампасах, не будете розмовляти про те, хто ж той, із - за кого мене катують променями, над вами будуть сміятись! Для того, щоб ви підкорили Україну під русскіх бандитів, потрібно, щоб у вашого військового прокурора х*й стояв! Над вами ніхто не буде сміятсь, не хочете покидати Україну, з Кримом і Донбасом включно, - не є*ітєсь! Матіос, ти вже зовсім йо*нулся, вперся з поневоленням того, із - за кого у тебе х*й не стоїть! От коли у тебе з"являться такі друзі, які можуть тобі про це розповісти, так, зоб ти це усвідомив, тоді ти і припиниш дурачиться! Додумався! На посаді військового прокурора дурачитись... Так нерод і вирахував всіх ваших гебістів на державних посадах, якщо сидить на державній посаді і дурачиться, значить гебіст, значить бандит, який використовує адмінресурс для збагачення... Щоб знали, криваві гебістські сопляки як рватись на державні і інші керівні посади для того, щоб збагачуватись! Будете до мене добиватись, буду знищувати всіх, хто добивається! Щоб знали, як знущатись наді мною щосекунди і ніколи ні про що не говорити! Щоб знали, мразі, як збагачуватись із використанням променів! Я не прощу! Ні такого свого життя, ні такого вашого життя! Сопливі мусорні свині, одного такого психотронного ресурсу, який ви використовуєте для моєї нейтралізації, вистачило б для того, щоб запобігти російсько-української війни 2014...2018 р.р., і для вигнання русскої мразі і із Криму, і із Донбасу... Моя нейтралізація для вас важливіше? Бо таємниці корупції, таємниці корупційного, психотронного збагачення ви зберігаєте на порядки краще, ніж військові і державні таємниці?! Ну і падли! Це, можливо, не торкається тих ваших генералів і офіцерів, які проливають кров в окопах?! Скоти від психотронних лікарів, погрались з моїм мозком променями, погрались? Грайтесь ще! Грайтесь! Дограєтесь! Щоб знали, скоти, як думати, що я «хлопчик для биття»… Я у ваших розборах ніколи не приймав участі, але, вважаю, що лікарі, особливо гебісти – лікарі, дещо помиляються, коли говорять, що військові то тупі люди, а гебісти розумні… Путін, мразь, ти взнав, у чому твоя помилка була? Лікарі, (шибкоКГБісти), ну що будете робити, якщо військові не визнають цивільних людей за людей тому, що ті підкоряються гебістським бандитам?! Щоб знали, як заробляти за допомогою медичних злочинів! Особливо за допомогою сексуальних медичних злочинів! Особливо за допомогою медичних психотронних сексуальних злочинів! Щоб знали, криваві свинопаси, як дурачитись над моїм мозком, як називати дурачком, настільки тупим, що не може зрозуміти навіть, як люди живуть!? Люди, ау, як ви живете? Розкажіть бідорягам, як ви міняєте гонококи, грибки… на квартири, роботу, дачі, автомобілі, високі посади, шикарне лікування… Як організовуєте фінансові струмочки, річечки, озера, моря, океани… у власні кишені… А те, що я тупий…? Я навіть в суд подавав на те, що я тупий, за інтегральний ущерб, нанесений мені, я вимагав більше 100 мільярдів доларів у цих ублюдків, які вміють використовувати психотропний ресурс, (промені), для збагачення… Путін, примат мусорний, може розкажеш, як ти, використовуючи промені, прийшов до влади, як збагачувався? Хто тебе так привів? «Брат Володя, жєна – Люда!». Убирайтесь, мразі гебістські, убирайтесь, і із Криму, і із Донбасу, і із державних посад, і із керівних посад… Скоти, чи не кожного громадянина у державі ви вже перетворили у бандита чи слухняного бандитам! Не соромно?! Захиснички, ё.т.м.! Путін, для того, щоб ти застосував ядерну зброю, потрібно, щоб у тебе х*й стояв!Що? Лікарі - гебісти? Прийшла пора думати, що у мене "криша поєхала" вже кінцево? Від ваших катувань? Щоб знали, ублюдки, як розмовляти із людьми так, щоб вони відносились до мене, як до божевльного "на рус. сумасшедшего". Обложили, вибачте, шановні читачі, свої ж*пи чавунними сковородками і сидіть! Ретельно піклуйтесь про свій добробут! Регочіть ще! Хохочите ещё! Вєсьолиє ви рєбята! Занадто веселі! Із - за кого, для чого на мені відпрацьовувались радянські репресивні моделі: "Прописки нет потому, что человек не работает! А не работает потому, что нету прописки!"; "Жилья нету потому, что человек не работает! А не работает потому, что нету жилья!"... Сподобалось? Репресивні ублюдки, сподобалось? Я, навіть у такому стані, можу удосконалити ваші репресивні алгоритми: "Работать нельзя потому, что человек находится под лучами! А лучи выключить нельзя потому, что человек не работает!", "Жилье нельзя предоставлять потому, что человек под лучами! А лучи выключать нельзя потому, что человек не работает!", "Лечить человека нельзя потому, что он не работает! А не работает потому, что болен!"... Продовжувати? Ублюдки, "разрешительного государства... У мене нема жодного гебіста, такого, який би дозволив проживати у будь-якому населеному пункті на всій території земної кулі... Читачі вже мабуть зрозуміли, що оці репресивні алгоритми, головним чином, створені для населення для того, щоб їх перетинати! Як? В основному за гроші! Жити так хочуть вєсьолиє рєбята із вонючої гебні! Мені ж і за гроші не можна! "Разрєшітєлі" не можуть брати гроші від мене тому, що я під променями, "зчитується мозок), та й всіх нагодувати зелененьким салатом неможливо, занадто багато їх висить у моєму мозку! Краще зелененькі поміняти на пістолет?! Задача не має рішення, навіть теоретичного?! Якісь прибульці намагаються вирішити задачу за допомогою х*їв! Можливо х*ї, (х*єповішення), виявляться сильнішими і за зелененьке, і за пістолети, і за ядерну зброю Путіна?! Висновок? Висновок підказують по космічному біологічному радіозв"язку: "Не будете підкорятись, - не будете ї*атись!". Ще? Міністр інформатики підкоряв міністра оборони, робив його дурником, який би підкорявся бандитам - лікарям державної безпеки медицини міліції... Щоб знали, що це таке Аваков? До державної влади рвуться мусора! Мозком Авакова керують ті ублюдки, які мене, мій мозок катують променями! Якби мене слухали певні особи, я б порадив їхнім аналітикам ретельно вивчити ці писання, зробити висновок, звичайно державницький, проукраїнський... Говорю міністру оборони, щоб ти знав куди ти потрапив, припутень. Телепень, щоб тобі не підкоритись мусорам, ти повинен вміти вирішувати питання боротьби із психотронною злочинністю... Я все життя прожив під катуваннями променями, і мені ніхто, суттєво так і не допоміг, слова доброго не чув, ніхто так і не захистив від бандитів... При цьому у державі є декількасоттисячна правоохоронна система, профільна влада... Які за 50 років так і не навчились мислити об"єктивними категоріями, окрім: "Малий", "Профан", "Простолюдин", "Великий", "Плебей", "Заснул", "Проснулся", "Умер", "Ожил!", "Нужен!", "Не нужен!", "Тупой!", "Ссикун!"... А що б ви робили на моєму місці? Розумні? Тепер я вас усіх, висловлюючись словами міністра Радецького, (звичайно умовно, у прямому змісті нехай ї*уть ті, хто це добре вміє робити): "В рот є*ал!", я вас усіх буду дресирувати до тих пір, поки не станете порядними людьми... Поживіть, бодай частково, так, як я існував під вашим чутливим керуванням, патриції, ё.т.м.! Що б ви робили на моєму місці, якщо мені променями не дозволяють робити те, що вам потрібно, ублюдки, раби алгоритму поневолення... Щоб знали, як знущатись, винищувати людей, і ні про що не говорити! Шукайте собі у свою с*ану мафію сміливих, розумних, таких яких вам потрібно! А від мене отє*ітєсь! При спробі підійти, - смерть! При спробі здійснити будь-який рівень насилля, - смерть! Для чого вам потрібно, щоб я робив згвалт? (Я дуже добре знаю чим це закінчувалось при спробі з"ясувати експериментально)? Ніхто не знає! Тоді хто хоче бачити, як я здійснюю згвалт? Мовчите?! Ніхто не хоче бачити! Тоді для чого його робити, якщо ніхто не знає для чого його потрібно робити, ніхто не хоче бачити, як я роблю той згвалт!? Тоді я не зможу ніколи його робити?! Тим паче, що зараз мені не дозволяють його робити променями, а промені не можна перетинати! Залишається тепер, аж страшно, вишукувати тих, хто катує із тих хто добивається і винищувати їх! За злочини, якими вони займаються безкарно! Гебісти, так вам можна здійснювати злочини безкарно, а нас навіть за ваш с*аний згвалт пі*діть потрібно? Утримувати в КПЗ, божевільнях? Для чого вам так зі мною поводитись? Я ж ні в чому, ніколи, не був винним? Для чого? Для того, щоб я вас винищував так, як ви нас?! Чекайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар