Шукати в цьому блозі

четвер, 25 жовтня 2018 р.

1075. До перших арештів в "Ощадбанку".


https://strana.ua/news/168073-po-delu-oshchadbanka-arestovali-pervykh-podozrevaemykh.html?fbclid=IwAR1lO6P98wJKqTQC9eTHX3fP_0yX5XevbAWrtlvohkBqfEw7n1-PwAt4jT8#.W9H9qlbTWbI.facebook Слідаки, я звірію! Істинних жахливих злочинців "бздім"? А "інтелігентних злочинців", "беззахисних злочинців" арештовуємо і вовтузимо?! Навіть тих, хто "правдами і неправдами" намагається, бодай якось, бодай чимсь, допомогти жертвам жахливих психотронних злочинів, які здійснюють безкарно бандити, психотронні бандити армії і/чи державної безпеки, їхньої психотронної медицини... Коли я звертався за захистом від страждань, викликаних таємними, дистанційними, невидимими катуваннями мене променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), психотронними бандитами, ви "забздєлі"... Більше того, ваші представники, слідаки, навіть КГБ, ще з часів СССР, сидять у мене у мозку. Слідство, ё.т.м., ведуть проти жертви військових психотронних злочинів!? Вигідно? Вигідно вести слідство проти таких жертв психотронних злочинів? Пам"ятаю, як вони сиділи у мене у мозку, сопіли, мовчали, багато часу, можливо декілька місяців, а потім один із них як закричить, озвірівши так: "Ах, так он ни в чем не виноват?! Ну мы ему, б*ядь, сделаем!"... Дєлают до сих пір! За що? Для чого? Може вам вже пора усвідоміти, які із вас КГБісти, а які слідаки!? Хто ви такі, насправді? Чим ви займаєтесь у державі? Поставте себе на моє місце, я ніколи, ніде, ні в чому не був винним, але мене підключили під промені, я був інтелектуалом, вченим, заробляв мозком, - озвіріла, психотронна офіцерня, їхні собутильники, виконуючи накази своїх ублюдків, бандитів, паханів - силових міністрів, їхніх собутильників, лакеїв, холуїв, слуг, променями, цинічно, зухвало, користуючись безкарністю за злочини, за психотронні злочини, за психотронні сексуальні злочини, багато років цілеспрямовано винищували мені інтелект, руйнували психіку, роблячи непрацездатним, тупим, трусливим, жалюгідним, бідним, хворим, самотнім, таким, щоб не міг заробляти, не міг бути підприємцем, не міг працювати взагалі... Забороняли мені будь-яку допомогу, від будь-якої людини, забороняли, аж до вбивства таких людей, навіть якщо це були державні діячі, народні депутати парламентів.. Все це перетворилось у боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю бандитів в погонах, особливо у псхотронних погонах, особливо в погонах психотронної медицини... Скоти в погонах поклялись все життя, за допомогою променів, утримувати мене в променях тупості, тупим, бідним, хворим, самотнім, під щосекундними катуваннями, - у жахливих стражданнях, особливо вночі, замість сну! Мені нічого не залишалось, ставши неконкурентноздатним, як займатись боротьбою за права людини і громадянина, як апелювати до правоохоронної системи, щоб вичавити, через суд, із гнид, в штанцях певних силових міністрів, їхніх виконавців злочинів, особливо виконавців психотронних злочинів, щоб вичавити, вичавити все, що потрібно цивілізованій людині... Я знищення мені інтелекту оцінив у 19 млрд. доларів, за дешевше я свій інтелект не оціню, - дурнем, особливо академічним дурнем, жити невимовно важко, та ще й під катуваннями. Інтегральний ущерб, нанесений мені, моїй родині, я ще тоді, вже багато років тому, оцінював у 100 млрд. доларів... Звичайно суд призначив би свою компенсацію, можливо... "Забздєлі"! Правоохоронна система "забздєла"... Слідаки "забздєлі"... Оскільки проводити слідство проти психотронної мафії армії, спецслужб, психотронної медицини... неможливо, (майже). Підключать "рєтівих" слідаків під промені, повісять х*ї, викличуть жахливі болі, включать променями тупість, заборонять трахати дружину, дівчину, відженуть всіх людей, всі будуть "десятою дорогою" обходити таких слідаків, діти, раптом, почнуть погано вчитись, їх звільнять із університетів, шкіл, братів, батьків, сестер звільнять із роботи, якісь мужики почнуть бити пику, трахати дружину, (якісь підлі мужики, по космічному біологічному радіозв"язку, будуть розповідати: "А я є*ал твою жєну...), ламати кістки синам, колишні друзі, співслужбовці почнуть глузувати, підсмикувати чи сховаються так, що десятиріччями їх не побачиш... Бандити будуть бігати навкруги і реготати: "Ну что? Провел следствие?"... Зараз земна цивілізація дуже цікава для бандитів, - психотронні злочини є, а психотронних злочинців нема?! Психотронні злочини є, а слідаків, які борються із психотронною злочинністю, нема! А хто говорить про психотронні злочини, про промені, - стають божевільними, до них і відносяться, як до божевільних... Про що йде мова? Про те, що бандити в психотронних погонах, - непідсудні за злочини, з людьми, навіть з людьми президентів держав, (я був такою людиною), роблять все, що завгодно, аж до пограбувань "до нуля", до знищення інтелекту, до перетворення у рабів, до утримання у божевільнях, до знищення, до втрати ерекції, до неможливості мати статеві зносини... А з ними що? Не можна робити нічого? Слідаки? "Бздітє?". Так кого ви захищаєте, бандитів чи їх жертв? З будь-якою цивільною людиною психотронні бандити в погонах роблять все, що завгодно... А що залишається цивільним людям? Від хутірського безробітного бомжа, (безхатченка), до президента? Як захищатись? Допомагати, допомагати один одному , захищатись від захисничків ё.т.м.! Ризикуючи життям. Велика кількість людей загинула, захищаючи мене, бодай якось, від психотронних бандитів... Дехто із цивільних людей знає, як мене утримують бандити в психотронних погонах... Той, із порядних людей, хто посидить у мене у мозку навіть короткий час, на все життя зненавидить бандитів армії і спецслужб, їхньої каральної психотронної медицини, займе позицію про свою участь у цій ненависті... Слідаки, ви не допускаєте, що отакі люди, як оті заарештовані: чоловіки, жінки, земцови, сікорські..., всього навсього порядні цивільні люди, які намагались захищати жертв психотронних злочинів армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини? Ну бодай якось потрібно ж протистояти, протидіяти бандитам, безкарним за злочини, якщо цивільні люди не зможуть об"єднатись у цій боротьбі, то психотронні бандити кожного із цивільних людей перетворять у рабів, у самотніх рабів... Ви будете захищати людей, яких катують променями? Я буду винищувати злочинців, безкарних за злочини, до тих пір, поки генерали і офіцери не почнуть захищати цивільних людей від бандитів, захищаючи і порядних генералів і офіцерів... Я, - це не Віктор Коваленко! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним. Слідаки, серед вас є люди, які можуть розмовляти із тими, із - за кого мене катують так, щоб мене припинили катувати променями? Можливо не Земцова придумала схему злочинну, а психотронні бандити, які підключили Земцову під промені, променями примусили її так "заробити" гроші?! Для кого? Тому, звертаюсь до правоохоронної системи, до профільної влади, - мене ж держава повинна зихащати?! Більшу частину грошей віддайте мені, (тим, хто несе відповідальність за мою безпеку, за організацію жеттєдіяльності...), а тих арештованих, включно із Земцовою, Сікорською... випустіть, - нехай працюють! Уберіть промені від них! Підкоритесь, - я припиню катувати бандитів, непідсудних за злочини, певних міністрів, можливо х*ї ваші піднімуться, (я, як Віктор Коваленко, ніякого відношення до ваших х*їв не маю, як біоробот, я повідомляю вам інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв"язку, щоб до мене не дойо*увались, це небезпечно). Слідаки, у мене до вас запитання: "На момент, на час скоєння злочинів Земцова і Сикорська, були під променями чи ні?", "Як ви вважаєте, цей злочин скоїли вони, чи ті, хто керував їхніми мозками?".... Справа зайшла занадто далеко, жахливою стала, небезпечною, із вбивствами... Звертаюсь до правоохоронної системи, до профільної влади, до державного керівництва України, давайте припинимо вовтузити один одного, українці не повинні бути дурнями, Путін, Мєдвєдєв, Бортніков, Шойгу, Патрушєв, за допомогою своїх кривавих психотронних ублюдків, які підключають наших сикорських, земцових... під промені, керуючи їхніми мозками здійснюють злочини, а українці, немов дурні, використовують жахливі гроші на розслідування, на в"язниці, утримують один одного у тюрмах, вовтузять один одного... Давайте будемо відноситись до цього всього... з радістю, відкриємо касу, скажімо, "ім.В.Коваленка", і будемо її наповнювати отакими грошима, а таких жертв психотронних путінських злочинів, яких все арештовуємо, будемо випускати із в"язниць, з радістю, з усмішкою, попереджуючи, щоб надалі були уважнішими і щоб не підкорялись променям бандитів... Інакше отримають серйозно! Ми, українці, не повинні бути дурнями! А таким хлопцям, жінкам, я вдячний, що ви, на відміну від слідаків, від працівникіів правоохоронної системи, не можете змиритись із діями психотронних бандитів в погонах, боретесь, як можете, захищаючи один одного, як цивільні люди, які потерпають від злочинців в погонах, не "бздітє", а боретесь! У цій боротьбі потрібно бути надсерйозними, гуртуватись, боротись, - епоха зараз йде психотронна... Бандити, "бандити", "злочинці", сикорські, земцови..., всі злочинці України, здавайте гроші добровільно, в касу ім.В.Коваленка, та йдіть з чистою совістю, чистим сумлінням, на свободу, працюйте, любіть своїх дружин, дітей, чоловіків... Україна, не гати гроші на таку боротьбу із такою злочинністю... В.Гройсман, будь-ласка, знайди там якусь формулу для грошей із каси ім.В.Коваленка, (я можу дати згоду на повне державне утримання, щоб не вичавлювати мільярди і для себе)... А слідаки, ви, будь-ласка, займайтесь тими, хто відмовляється віддавати гроші до каси ім. В.Коваленка... Скільки і з кого брати грошей потрібно, - вирішувати потрібно методом прослуховування мозку, як мене контролюють... Путін, ти вже зає*ал мене, я ж тобі сказав, що ти вже ніколи не зможеш окупувати Україну, тому, що я у тебе у мозку! Убирайся! Мєнти, не будет розмовляти із військовими про те, що потрібно робити, якщо катують мозок променями, - вони вас будуть знищувати, щоб знали, як блокувати мені будь-яку допомогу. Міліція не може розмовляти із військовими тому, що ті не мають таких друзів, які могли б розмовляти із тими, хто дав дозвіл катувати мене, так, щоб вони припинили катувати... Я ніколи не прощу тих, хто наказував катувати мене променями, хто катував, хто добивався до мене за допомогою згвалтів, щоб перетворити у раба після згвалту... Слідаки, вам не можна було знущатись наді мною тому, що ви не розуміли, куди ви потрапили... Вам не можна було демонструвати, які із вас гебісти, а які слідаки... Будете добиватись до мене, - буду вбивати, так, як ви вбивали тих, хто намагався мене захищати від бандитів... Я вашого міністра буду тримати з повішеним х*єм до тих пір, поки ви не от*бьотєсь від мене! А своїм порядним слідакам скажіть, щоб були дуже уважними, щоб знали, куди ви потрапили... До мене не добивайтесь, - це дуже небезпечно. Я, - біоробот! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку! Достовірність інформації мені не відома! Автори інформації також! Слідаки, щоб ніколи не займались злочинами, - я таких ваших бандитів завжди знайду, буду у мозках сидіти! Прошу прощення у читачів, - психотронні бандити використали одну із противних моделей катувань, я терплю жахливі страждання, і, під час них, вони включають несерйозність, начебто мені радісно та весело?! Так піддиктовують. Бандити виставляють мене «шутом гороховим». А взагалі слідства і слідаки мене дістали. Слідаки, - жахливі ублюдки, якщо вони злочинці? Колись міністр оборони Росії генерал П.Грачов також мені кричав: «Я! Я веду следствие!». Міністри оборони також, як з’ясувалось, полюбляють вести слідства. Від Грачова я звірів, цей ублюдок, «Паша – мерседес», військовий злочинець, разом із своїми попередниками, розвів у своєму відомстві жахливу злочинність, особливо психотронну злочинність, яка підключила мене під промені і керувала моїм мозком так, що вийшло із того те, що вийшло, - жахлива кількість жахливих злочинів, із вбивствами сотень людей. І, замість того, щоб цей міністр вів слідство проти злочинців і злочинності, яку він розвів у міністерстві, - він вів слідство проти жертви злочинів?! Зверхнахабність, - запорука щастя! І будуть такі ублюдки вести слідство до моєї смерті! Психотронна злочинність – жахлива злочинність!

Немає коментарів:

Дописати коментар