Шукати в цьому блозі

середа, 31 жовтня 2018 р.

1076. Розпалювач сучасних гібридних воєн, Путін, їде святкувати у Парижі 100-річчя з дня закінчення 1-ї світової війни, 11 листопада 2018 року.


Розпалювач сучасних воєн, Путін, буде святкувати у Парижі 100-річчя з дня закінчення 1-ї світової війни, 11 листопада 2018 року. https://www.pravda.com.ua/rus/news/2018/10/30/7196728/ Політика буває дивною?! На 100 - річчя закінчення 1-ї світової війни до Парижу запрошується бандит, міжнародний терорист, спонсор міжнародного тероризму, спонсор сепаратизму, по сумісництву президент Росії, який розпалює новітні сучасні загарбницькі війни!? Мабуть відзначення цієї річниці буде прагматичним, - окрім іншого, демонстрацією Путіну,нагадуванням Путіну того, до чого призводять, до чого можуть призвести дії сучасних "русскіх шалунішєк с оружієм"!? Дехто мріє про цю зустріч, наприклад, на місці Петра Порошенка, іншого Президента, іншої держави, можна підійти до Путіна і сказати йому: "Той, із - за кого ти не ї*ешся, із - за кого у тебе х*й не стоїть, сидить у тебе у мозку! По цій причині ти ніколи не зможеш атакувати Україну повномасштабно, використовуючи всю, наявну в Росії, зброю, - він, (той, хто тобі х*й повісив, той, хто сидить у тебе у мозку), ніколи тобі цього не дозволить! Сиди, мразь, "бзді", виконуй всі його накази по нейтралізації ублюдочного русского фактору... Путін, нє уйдєшь із Украіни над тобой будут смєяться!". При цьому можна ще "йо*нуть його у довгоносе ФСБешне рило", демонструючи нові правила сучасного дипломатичного етикету, щоб знав, ублюдок, як знищувати, "от нє*уй дєлать" десятки тисяч українців! Маючи на увазі, що "в рило", - це занадто мало! Краще коефіцієнт ввести, за кожного зищеного українця, - знищити 150 русскіх, тих, хто бажає окупації України Росією!? На території України не повинно залишитись жодної людини, яка хоче окупації України Росією! Всі такі повинні чи виїхати на ПМЖ в Росію, чи бути знищеними... Оскільки така мразь розуміє лише силу, таких потрібно тільки знищувати, - іншої мови вони не розуміють! Всі, хто займається злочинами безкарно, повинні бути знищеними! Про пов"язане з цим особисте! Міністр оборони, особливо Росії, ніколи не доведе мені, що я той, із -за кого цей примат катує мене променями, використовуючи психотронних офіцерів - садистів, і я ніколи не прощу таких верховних головнокомандувачів, як Путін, таких собі сопливих "бздунів", які "бздят" віддати наказ міністру оборони про припинення катувати мене променями... Такі міністри, щоб довести мені, що я той, із - за кого вони мене катують променями, день і ніч вимагають від мене здійснювати згвалти, мотивуючи цю вимогу тим, що це такі державні керівники, вони вимагають згвалти для того, щоб "вирвати" мене від психотронних бандитів армії, насправді цього чекають психотронні бандити армії, які не підпорядковані таким цивільним державним керівникам, - вони виявляться сильнішими за цивільних державних керівників, вони покарають мене рабством після згвалту... Як було таке вже не раз... Цинічні, криваві, психотронні ублюдки армії діють по правилу: "Зає*у!", "Нає*у!", "Зає*у і нає*у!"... Свого часу, ще в СССР, мене намагались врятувати від психотронних бандитів армії тим, що... звільнили із армії "вчистую", через божевілля, через шизофренію, навіть без моєї згоди на це, однак це призвело до того, що... "розв"язало руки", якраз психотронним бандитам армії, які, замість того, щоб покинути мене, почали нещадно катувати променями, щосекунди, день і ніч... Військові катують цивільну людину променями... Повідомили мене: "Ето мєсть мужчін врачам, посрєдстовом іздєватєльства над Коваленко, как над ні в чєм, нє віноватим чє-ловєком!"... (Вони все мстят, катуючи мене, лікарям, за те, що ті, начебто, вимагаючи від цих с*аних психотронних військових бандитів квартиру в Москві для мене, заражали військових бандитів хворобами, не лікували їх, вимагаючи квартиру, а ті вирішили катувати мене, (не лікарів), щосекунди, до смерті, променями..., утримучи під променями тупості, у хворобах, заборонячи лікуватись, бідним, під катуваннями променями, не дозволяючи вчитись, служити, працювати, спати не дозволяють стільки, скільки потрібно..., не підкоряючись цивільному державному керівництву. Тому, після згвалту, сильнішими стануть не ті, хто, начебто, вимагає згвалт, щоб "вирвати" від військової мафії, а, якраз, військові, які все помстою займаються... Які все виганяють з усіх робіт, (променями), від усіх помешкань, таке інше... Зараз жахлива ситуація, якщо не упокорити, у будь-який спосіб, засекречених військових, психотронних військових, якщо не підпорядкувати їх під цивільне державне керівництво, вони зімкнуться із бандитами і... підпорядкують собі цивільне державне керівництво, винищивши всіх порядних державних керівників... Військові катують мене променями, таємні, психотронні військові, для того, щоб бандити були сильнішими за порядних цивільних державних керівників... Всі військові, включно із таємними, психотронними, засекреченими військовими, повинні підкорятись цивільному державному керівництву... Звичайно порядному цивільному державному керівництву, не такому, як окупаційний Янукович... По цій причині і подібним, я став занадто сенсорним до мразі, яка займається злочинами безкарно! До того ж проти мене весь час застосовують біоробототех-нології космічної медицини, (промені), за допомогою яких і здійснюється втручання під час письма, - піддиктовка! Тому моє письмо виглядає таким, яким виглядає... Моє переконання, - у сучасному світі більше не можна займатись тим, чим займається Путін, чим займається Росія! Це дикунство! Путін, хочеш захищати свою русскую мразь, яку ти ж використовуєш для розпалювання ворожнечі, хочеш захищати "русскоязичних", - захищай їх у себе, на території Росії, забирай їх на ПМЖ в РФ, а не завойовуй для них території інших держав, на які твої предки колись їх "завазілі"... Багато твоїх предків були такі ж, як і ти, думали, що так потрібно завойовувати чужі землі... Хочеш захищати якихсь, тобі подібних, бандитів на території України, - забирай їх на ПМЖ в РФ, там захищай, - територія України єдина, недоторкана, священна, в кордонах з координами 1991 року, інакше, Путін, буде тобі "від Сяну по Кавказ", оскільки, історично, якраз така територія у української нації! Українська мова, яку ти все винищуєш, говорить про справедливість цього. Путін, зає*ла твоя русифікація українців! Сиди, ублюдок, і думай, що ти видатний державний і міжнародний діяч, сиди і так думай до тих пір, поки у тебе не запитають, хто ж той, із - за кого ти не ї*ешся!? Убирайся, потвора, із України! Лікарі, ви, своїми виї*онами, поставили себе у "незручне" становище, - не будете вирізати всіх тих, хто займається злочинмми безкарно, вони вас виріжуть, за те, що ви їм не можете х*ї ставити! Нагадую, мене катують променями психотронні офіцери - садисти для того, щоб бандити, (особливо бандити ФСБ, - непідсудні за злочини), були сильнішими за порядну частину цивільного державного керівництва... Народи всього світу, цього допускати не можна, - оскільки вся земна цивілізація буде перетворена у 100% бандитів та їм слуняних: рабів, слуг, холуїв, лакеїв... Жодної порядної людини на земній кулі не залишиться... P.S. До речі мій дідусь, Мурачов Панас Денисович (29.01.1886... 03.02.1959), був воїном на тій 1-й світовій війні. Він був унтер-офіцером царської армії, служив на території Польщі. На тій війні була здійснена перша хімічна атака, під яку і потрапив дідусь. Бабуся його привезла з тієї війни лежачого, дід не міг ходити, відпоїла у хуторі молоком, - дідусь піднявся на ноги... Я все життя провозив з собою його фотографію 1914 року, це був рік початку 1-ї світової війни. Дідусь сфотографований був у формі унтер - офіцера, запам"ятались його чоботи з довгими гострими носками, закрученими, майже, у кільце... При депортації мене із Москви в Україну було втрачено 10 альбомів з фотографіями... Не стало і тієї історичної фотографії. На тій фотографії стояв штамп: "... Отдєлєніє в ІвангородЪ".

Немає коментарів:

Дописати коментар