Шукати в цьому блозі

понеділок, 15 жовтня 2018 р.

1071. Я буду вбивати...


Я буду вбивати всіх, хто займається злочинами базкарно, до тих пір, поки військові, особливо таємні, засекречені,психотроні, тобто військова мафія, її каральна психотронна медицини, не почнуть розмовляти, (з тими, хто сидить у вас у мозках), про те, чим же вони займаються в державі насправді! Я, - це не Я. Я, - біоробот, тобто людина, проти якої застосовують промені, (біоробототехнології космічної медицини). Я, - це не Віктор Коваленко. Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і "так" керують ним! Мене використовують, немов круглопопеньку 16 -річну дівчинку, озвірілі мужики. Бидломужики! "Сидите и "бздите", мрази!". Ненавиджу скотов! Будете розмовляти із лікарями, вони у вас запитають, хто ж той, із - за кого ви не ї*етесь!? Думайте, що вам потрібно відповідати! Порошенко, щоб знав, що таке армія, якщо в ній всередині йде жахлива різня поміж військовими і військовими гебістами! Сопливі, криваві, підлі військові чекісти, щоб знали, як катувати ніколи ні в чому не винних людей! Особливо променями! Міністр оборони, будеш дурачитись, над тобою будуть сміятись! Державне керівництво, щоб знали, як "бздєть" відміняти знущання наді мною! Лікарі, а що ви будете робити, якщо у вас нема друзів, здатних вам ваші х*ї ставити! Ну і ну?! Напруга підвищується! Буду винищувати до тих пір, поки військові не почнуть розмовляти із цивільними так, щоб ті розуміли, хто ж такі військові насправді! Я вам таке рабство після згвалту влаштую, що кожна потвора буде сидіти і тремтіти від страху... "Рожєнікі" ё.т.м.! У вас було досить багато часу, декілька десятиліть, щоб вирішити мою проблему... Моє життя добігає кінця! Я втратив все! Я не прощу! Я буду вбивати доти, поки мразі не підкоряться тим, хто сидить у них у мозках... Ну що ви тепер будете робити, мразі, якщо я тепер у вас у мозках?! Для того, щоб ви наді мною розправились, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого військового прокурора мусорка Матіоса х*й стояв! Мразі, ви будете боротись із психотронною злочинністю, особливо в силових структурах? Щоб знав, як переслідувати мене, а не захищати від с*аних, кривавих бандитів, особливо психотронних! Лікарі, щоб знали, як вважати, що прокурори це сильні особистості, - це ублюдки, які використовують адміністративний ресурс для збагачення... Щоб знали, прокурори, куди ви потрапили! Буду вбивати до тих пір, поки не навчитесь боротись із злочинністю, особливо психотронною! Я вас примушу підкоритись, - не будете підкорятись, не будете ї*атись! Щоб знали, як вважати, що я той, із - за кого військові не визнають права людини і громадянина!? Хто той, із - за кого військові катують цивільних променями? Не хочете підкорятись, - не підкоряйтесь! "Сидите и "бздите"!

Немає коментарів:

Дописати коментар