Шукати в цьому блозі

вівторок, 23 жовтня 2018 р.

1073. Застереження і запитання до певних лікарів.


Запитую певних лікарів: "Ну що? Врятували психотронних бандитів - лікарів із державної безпеки медицини збройних сил? Які мене катують день і ніч, таємно, дистанційно, невидимо, променями, щосекунди, із заданою похідною страждань. Я вас усіх застерігаю, той, із - за кого ви "так" до мене відноситесь,вимагаючи згвалт, щоб перетворити у раба, винний у знищенні великої кількості людей, ним цікавляться певні сили, розшукують, всі ваші виї*они, навкруги мене,вдень і вночі, відомі певним силам, будьте обережні, подумайте мільйон разів, чи є сенс вам підкорятись бандитам, виконувати все, що вони вам наказують? Бережіть себе! Щоб бандити розправились наді мною так, як запланували, потрібно, щоб у вашого прокурора Матіоса х*й стояв! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки військові не навчаться розмовляти із лікарями про те, що ж потрібно робити для того, щоб військові припинили катувати цивільних людей таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Буду вам "соплі підтирати" до тих пір, поки не станете людьми порядними! Я знаю, що ви, ваші представники, чергують у мене у мозку, слідкують за мною весь час, знають про мене все, знають, що я не маю ніякого відношення до ваших усіх виї*онів! В той же час я вимушений повідомляти читачам, що всю цю інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, достовірність інформації може підлягати сумніву, там такоє є, можливо є, "гравці"... Я, - це не Я. Я, - біоробот, репресований психотронними бандитами, непідсудними за злочини. Я не Віктор Коваленко. Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Це відповідь тим силам, "отвєтка", які сьогодні вночі і вдень залякували мене, до жахливого, "неприємного", суіцідального реагування на залякування... Я звірію! Подурачились, мразі? Дурачтесь до тих пір, поки не начитесь розмовляти по суті! Особливо по суті того, чим ви займаєтесь в державі! "По большому счєту", до мене добиватись повинні лише ті, хто вміє розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями так, щоб вони припинили катувати мене! Хто вміє так розмовляти із таємними психотронними бандитами? А якщо не вмієте так розмовляти із ними, то чого ви добиваєтесь до мене? Я не можу перемагати промені, і ніхто у світі не може! Без цього врятувати мене неможливо, якщо не спрацюють х*ї у х*єповішених бандитів! Я пропоную розгянути підсилення санкцій... Я "поліпшую" санкції проти с*аних бандюків, - кожна х*єповішена мразь, яка продовжує мене катувати, перетворюючи у раба після згвалту, не буде ї*атись вже до 68 років, насмілитесь знищити мене, ні ви, ні ваші діти, ніколи не будуть ї*атись, кожний до своєї смерті! Бандюки - х*євєшатєлі, - військові! Психотронні військові! Особливо "х*єют" психотронні бандюки ВВС, (Військово-Повітряних Сил)... Військові психотронні падли, щоб знали, як знущатись, променями, над цивільними людьми! Серйозним людям не можна дурачитись, лікарям також, тому, що дурачаться для того, щоб ніхто не розумів, для чого ж мене катують!? Для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей. Якщо прибульці не зможуть мене захистити, - земній цивілізації прийде хана. Людство буде перетворене у бандитів і рабів, і тільки! На керівних посадах будуть сидіти лише бандити - гебісти, яких туди будуть запроторювати променями, (біоробототехнологіями космічної медицини),як Путіна, які будуть не керувати, а кримінально збагачуватись, використовуючи адміністративний ресурс, включно із засекреченим, психотронним ресурсом. Їм мало пограбованого у своїй державі, - будуть лізти з війнами за межі своєї держави,щоб ще більше збагачуватись, як Путін. "Кажуть" що цей примат вже найбагатший у світі? Щоб знали, як катувати і ні про що не розмовляти по суті.

Немає коментарів:

Дописати коментар