Шукати в цьому блозі

середа, 10 жовтня 2018 р.

1069. Залякують в"язницею...


Після вчорашньої публікації на своїй сторінці у Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100000555418486 психотронні операто-ри – терористи всю ніч, до 5:00 ранку, катували у ліжку, залякували в’язницею, зверніть увагу, залякували біоробота, залякували мене, тобто людину, проти якої психотронні бандити застосовують біоробототехнології авіаційної і космічної медицини? Залякували не тих, хто керує моїм мозком, а мене?! Що це? Для чого? Мене примушують бути якимсь іншим? Не таким як я є? Але ж я можу бути лише таким, в залежності від променів, якими променями опромінюють мій мозок, таким я і є! Тобто мене примушують перетинати промені?! Це ж неможливо навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перетинати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Що? Ті, хто керує моїм мозком, - дурні? Цього не знають? Тобто ті, хто має промені, не розуміє, що промені не можна перемагати? Цього не може бути! Тоді для чого катують? Для чого примушують перемагати промені? Знаючи апріорі, що це неможливо? Мабуть психотронним бандитам вигідно катувати мене для того, щоб я мучився?! Щоб страждав! Доводять до самогубства катуваннями! Користуючись безправним станом! Ганебно! Такі сили і засоби використовувати для моєї нейтралізації?! Їм головне знищення інтелекту і руйнація психіки, - тобто жахлива соціальна деградація! Пахани психотронних операторів завжди боялись моєї появи на державному рівні, кричали: «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!», (це коли я був москвичем, в Україну я повернувся у 1989 році, але ще багато років жив у Москві, оскільки в Україні не було де жити, - «моя війна» почалась ще в часи кінця існування СССР, безпосередньо у Москві). Дещо пізніше кричали: «Мы убьем сначала Ельцина, а потом тебя!», - (президент Єльцін, як і його колишній прем’єр-міністр, пізніше Надзвичайний і Повноважний Посол РФ в Україні, В.Черномирдін, його дружина Валентина Федорівна…, були знищені у цій темі. Був покараний і перший і останній Президент СССР М.Горбачов, він також намагався бути гарантом прав і свобод громадян, знайшов мені роботу в ЦК КПСС, але і туди мене не допустили променями психотронні пахани, а М.Горбачова покарали знищенням, за допомогою променів, його чарівної дружини, українки Р.Горбачової (Титаренко), променями викликавши злоякісність таємно, дистанційно, невидимо. Психотронні ба-ндити винищували в темі всіх, від хуторських бідняків до народних депутатів, прем’єр-міністрів і президентів). Президент Єльцін, своїми намаганнями вивести мене на рівень вищий за силових міністрів, на роботу у Кремлі для боротьби із їхньою психотронною зло-чинністю, свого часу, роздратував психотронних паханів, моїх репресантів, настільки, що ті до сих пір здійснюють йому, вже мертвому, помсту, катуючи мене, утримуючи під проме-нями щосекунди… Вони кричали: «Тебе придется сдыхать в местности, вблизи которой родился!»… Так мене депортували в «местность вблизи которой родился», - «сдыхать»! Залякувати мене всю ніч в’язницею, - це півбіди. Біда у тому, що це залякування супро-воджувалось інтенсивним катуваннями і шоковими променями, променями страху… Можливо так військові психотронні бандити бояться міліцію?! Так забороняють здійснювати пресловуті згвалти? Так кодують страхами, шоковими променями… А ті телепні, замість того, щоб бути людьми нормальними, вимагають згвалт, щоб «вирвати» від військових психотронних бандитів? А певні військові кричать: «А коли вирвемо?! Коли повернемо почуття?...». Тобто «вони» «виривають» один від одного. Тобто я повністю дезорієнтований, тим паче, що променями не дозволяють мислити, (тому і працювати не можна), запам’ятовувати, діяти… Є і зовсім інша інформація, - мене катують лікарі, психотронні лікарі. Військові, щоб знали, як «бздєть» військових бандитів із органів державної безпеки медицини… Дезорієнтують і інші крики, наприклад, такі: «Росія ніколи не дозволить ніякої адаптації в Україні!»… Можливо моїм мозком підкеровують ще й витончені психотронні ФСБешні інтелектуали? Хоча, ймовірніш за все, військові «бздєлі» лікарів, психотронних лікарів, а лікарі «бздєлі» військових… У них така кореляція, так «повага» один до одного! У зв’язку із такою «буремною ніччю», вимушений здійснити і дещо інші умозаключення, ніж ті, які були здійснені у Facebook, на моїй сторінці. Систематичні вибухи на українських арсеналах, окрім кореляції з Росією, здійснюються по причинам: ворожнечі поміж силовим структурами України; участі у цьому психотронної медицини; наслідків боротьби з таємною психотронною злочинністю… Одним словом із – за корупції. Із – за психотронної корупції. Ублюдки силами міряються! Ну що, бандюки психотронні, взнали, хто сильніший? Взнавайте ще! Якщо ще лаконічніше, то систематичні вибухи українських арсеналів пов’язані із… х*ями! Х*ї у всьому винні! Вірніше не самі х*ї, як х*ї, а х*єповішення. Найкрутіші бандюки сидять з повішеними х*ями, - їх можна тільки х*ями брати, вірніше х*єповішеннями. Ото так, «вибухоарсенально», «вони» звіріють?! І ті, хто з ними бореться. Бандюки тільки на це реагують, їх не можна «взять» по – іншому, оскільки вони непідсудні за будь-які злочини… Причому ті, хто вішає х*ї бандитам, жахливим корупціонерам, таким, як Путін, їм не відомі, якби вони стали їм відомі, вони б їх знищили, та й загнали б Україну в російський СССР! Я весь час намагався рятувати х*євєшатєлєй порядних, (тих, хто вішає х*ї бандитам, корупціонерам, - ті також вміють вішати х*ї, тільки зараз не знають кому потрібно вішати). Я низивав тих, хто вішає х*ї бандюкам, прибульцями, можливо не завжди інопланетянами, а деякі із них, можливо, також хочуть бути героями, тому називають себе зелянами?! Можливо так прибульці, які вміють прибувати у мозки до х*єповішених, так себе називають тепер?! Всі, всім, все брешуть! «Бздят» один одного, тому дезорієнтують мене навмисне, а я, будучи від природи порядною людиною, все намагаюсь захищати нещасних людей від знищення, тому все інформую, навіть дезінформацією інформую… Ну що, слідаки, розібрались у моїх творіннях? У диктантах? У під диктовках? У державних діячів зараз пора роздумів, що ж потрібно робити, щоб військові припини-ли катувати цивільних людей променями… О! Захиснички ё.т.м.! Висновок? Потрібно боротись із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю, а не використовувати її для збагачення?! Є і інший, такий собі, висновок висновків: «Арсенали підривають для того, щоб військові розуміли, що вони не можуть, не повинні бути сильнішими за цивільних!»… Ну що, війсь-кові, довели те, що ви повинні бути сильнішими за цивільних людей? (Я наголошую, мова не про окопних бійців, перед якими часто потрібно шапку знімати, - мова про військову мафію, особливо психотронну військову мафію). Певні міністри оборони, ну що будете робити? Якщо я у вас у мозках сиджу? Місцями помінялись?! Хоча вас я ніяк не вижену із свого мозку! Лікарі, ну що будете робити, якщо у вас х*ї не стоять? Можливо все ж таки потрібно ви-конувати клятву Гіпократа, якщо народжувати не вмієте? Можливо, все ж таки, лікувати людей від хвороб потрібно? Особливо від принизливих, венеричних, від гонореї, від грибків всіляких там, від усіх хвороб? Можливо ви більше заробите грошей за лікування громадян, ніж за утримання їх хворими, щоб гроші носили? Щоб мене посадити до в’язниці, потрібно, щоб у військового прокурора Матіоса х*й стояв! Петро, якщо ти хочеш мене посадити до в’язниці, то для цього потрібно, щоб у військового прокурора Матіоса х*й стояв?! Я взагалі не розумію, чому ми повинні бути ворогами, якщо ми сповідуємо ідентичні вектори розвитку України? Я весь час прошу громадян допомагати і захи-щати Президента України! Оскільки психотронні бандити позбавили його можливості мати «свого» психотронного оператора, який би захищав інтереси гаранта прав і свобод громадян! Із – за чого Президент України не може бути, у повному сенсі, гарантом прав і свобод… Для того, щоб мене посадили до в’язниці потрібно, щоб військові були сильнішими за цивільних! По більшості аргументів військові не повинні бути сильнішими цивільних людей, наприклад, в Росії якраз військові сильніші за цивільних людей, всі бачать до цього це призводить, до невизнання світового порядку, до перегляду, визнаних всім світом, ООН, кордонів, до міжнаціональної ворожнечі, до розв’язування воєн, до знищення десятків, сотень тисяч громадян… Петро, для того, щоб ти мене посадив до в’язниці, потрібно, щоб у військового прокурора Матіоса були такі друзі, які можуть йому х*й поставити! Матіос «бздіт» боротись із психотронною злочинністю, «бздіт» відмінити «таке» відношення до мене, - щоб після згвалту перетворити у раба, х*єть все життя, а перед смертю лікувати хвороби, щоб припинити катування… Я ніколи не приймав участі в жодних ваших х*йових розборах, але якщо вам, підлим мужикам, захотілось пограти зі мною у призначеного «козла отпущєнія»? Пошукайте, мразі, «козлов отпущєнія» у своєму середовищі, серед «во всем виноватых мужчин, преступников, заслуживших уничтожения!»… , щоб знали, як кричати: «Мы пытаем ни в чем не виноватого человека!»… Лакеям міністра інформатики, будете добиватись, - вас будуть винищувати! Я вам довіряв десятиріччями, завжди і скрізь тепло відносився до вас, а ви що? Морду били прямо у фойє?! Ой, як радісно було?! В «козла отпущєнія» граєте? Після згвалту! Але ж Я, - це не Я. Я, - це при-бульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Щоб знали, як примушувати знущатись над лікарями, які намагались бути порядними людьми… Я ніколи не прощу лікарів із органів державної безпеки медицини, - це зараз найлютіша страшилка у всьому світі! Зараз взагалі щось відбувається жахливе? На межі знищення всі, хто не працював з січня 1988 року до жовтня 2018 року, хто не має такої вислуги, стажу, грошей, рухомості, нерухомості, хто не маючи навіть житла, день і ніч ліз, не народжувати, а перетворювати у раба після згвалту, щоб катувати до смерті, хто ліз день і ніч у мозок, примушуючи здійснювати згвалт, не вміючи, навіть, розмовляти із тими, хто катує променями так, щоб ті припинили катувати?! Хіба людина може будь-що робити, якщо її катують і тримають під променями щосекунди? Може це письмо допоможе комусь, бодай у чомусь, прозріти?

Немає коментарів:

Дописати коментар