Шукати в цьому блозі

неділя, 21 жовтня 2018 р.

1072. Народам, людству, земній цивілізації: інформація, попередження...


Всі, хто мене читає, знають, що я існую при повній поразці у повному переліку прав і свобод громадян, що я репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Репресований психотронними бандитами армії і/чи спецслужб, які катують мене щосекунди, день і ніч, особливо вночі, замість сну! Для чого мене катують? Катують для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей, за всю порядну частину всього людства, включно із порядними генералами і офіцерами. Таким чином, все людство повинно знати, що психотронні структури армії і спецслужб, їхні психотронні оператори, їхня каральна, психотронна медицина, - 100% бандити та їм слухняні, жодної порядної людини. «Вони» самі це підтверджують, говорили мені: «Во всем виноваты мужчины, да, мы мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!». Ці мужчини лізуть із своїми променями чи не у кожну родину, (у кожну сім’ю), у кожне ліжко, їм дуже цікаво спостерігати хто кого і як трахає… , лізуть у мозки до кожної, буквально, людини… Свого часу, безпосередньо у Москві, психотронні бандити залізли і у мозки кожного члена моєї родини, керували мозками кожного члена моєї родини, - розірвали «в пух і прах» родину, після чого реготали: «Как мы разлагали Вашу семью?!»… А що таке сім’я? Що таке родина? Згідно із соціологією, з філософією, «сім’я, - осередок держави!», ( на рус. «Семья, - ячейка государства!». Тому, говорячи: «Как мы разлагали Вашу семью?!», психотронні бандити фактично, істинно говорять: «Как мы разлагали часть государства?!», если еще круче, то говорять: «Как мы разлагали государство?!»… Якщо вважати, що промені в державі належать армії і спецслужбам, тобто державній безпеці армії і спецслужб, їхній каральній, психотронній медицині, то виходить, що гебня, працівники державної безпеки армії, спецслужб, медицини, «разлагают государство?!»… Тобто працівники державної безпеки, - вороги державної безпеки, які здійснюють особисте збагачення, використовуючи адміністративний ресурс державної безпеки, особливо психотронний ресурс, не за-ймаючись проблемами державної безпеки взагалі… Тобто одні, порядні, генерали і офіцери, проливають кров на фронті, гинуть, а інші, психотронні генерали і офіцери, - вороги народу, здійснюють злочини безкарно. Зараз, окрім явної російсько-української війни, йде наджорстока таємна війна, всіх порядних сил на земній цивілізації, із спецслужбами, особливо кривавої Росії, з отими психотронними бандитами, непідсудними за злочини, тобто із психотронними структурами армії і спецслужб. Серед державних керівників нема єдності у відношенні до цієї психотронної злочинності, таким чином люди, яких катують променями, залишаються беззахисними. Все людство повинно боротись із такими психотронними бандитами? Але що це може означати для звичайних людей, для звичайних громадян, які не мають відношення до таємниць, до військових таємниць, до державних таємниць? Кожний громадянин не повинен підкорятись бандитам, - це і буде означати, що кожний громадянин бореться із непідсудними за злочини бандитами – гебістами, які «зажралісь» вже настільки, що окрім збагачення, лізуть, буквально майже, лізуть чи не на кожну державну посаду, на кожну керівну посаду… Тому, боротись із таємними гебістами, таємними ворогами народу, ворогами держави, ворогами Україні і українців, іноді може означати непокору керівникам-гебістам, (в Україні це означало непокору керівникам типу Януковича, Азарова, весь світ знає до чого привели ці ублюдки, до окупації частини території України, до окупаційної війни, до сепаратизму… Але, люди, будьте уважними, з ними ж «хтось» бореться? Хтось знає, хто вони такі насправді? Це, як правило, прибульці, які вміють прибувати у їхні мозки, зчитувати їхнє мислення, знати про них все… Які знають, хто вони такі насправді, вішають їм х*ї, тому, що вони бандити, але непідсудні за злочини, тому прибульці вішають їм х*ї, щоб знали вони на своїй власній шкурі, як то живеться громадянам, якими вони так керують, долями яких вони так керують?! «Їхнім же салом, - їм по сусалу!». Люди повинні знати, що зараз в державі біда з х*ями. Х*єповішені чоловіки діляться на два угрупування. Бандити, певні державні керівники, вішають певним громадянам, порядним громадянам, х*ї, щоб їх підкорити під себе, під бандитів, а прибульці вішають х*ї бандитам, які займа-ються злочинами безкарно, щоб вони припинили займатись злочинною діяльністю, щоб припинили репресивні заходи проти певних громадян… Певні державні керівники, - вони ж бандити-гебісти, забезпечують «своїх» бандитів ру-хомістю, нерухомістю, фінансами , для того, щоб ті тероризували населення, утримуючи його у покорі до себе через бандитів. От чому населення не повинно підкорятись банди-там, особливо проросійським, пропутінським, проФСБешним, окупаційним, терористич-ним, сепаратистським… Прийшла пора кожній жінці, кожному чоловіку, кожній людині, зайняти позицію, проявляти мужність у поведінці, розуміючи, що ніхто, окрім вас, окрім нас, не зможе вивести державу на високий рівень розвитку… Підкорятись потрібно поряд-ним керівникам. Бандитська частина гебістів розшукує все тих, хто сидить у мене у мозку, все шукає тих, хто їм х*ї повісив… Щоб розправитись над ними з неймовірною жорстокіс-тю… Звичайно, у відповідь, всі х*єповішені, яким х*ї повісили х*єповішені бандитські гебісти, також повинні їх розшукувати, щоб над ними розправлятись, по-чоловічі, з неймовірною жорстокістю також?! Путін, ти цього добивався? Вважай, що добився! Йде наджорстока таємна війна, з гибеллю величезної кількості громадян, яких вбивали таємно, невидимо, дистанційно, променями… У цій війні намітились і успіхи, більше «козли в психотронних погонах» не можуть, майже, вбивати цивільних громадян, тому, що я у них в мозках, тепер я їх контролюю… Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами! Я, - біоробот! Я, - не Віктор Коваленко! Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! З’являється все більше порядних генералів і офіцерів, які говорять , по суті, психотронним бандитам, психотронним генералам і офіцерам, що їм потрібно було краще мене бити, тоді б я їм краще підкорявся, що їм потрібно було краще мене катувати променями день і ніч, тоді б я краще стояв би на колінах, плакав би і говорив би бандитам, що мені нічого не потрібно, забирайте все собі, тільки не катуйте променями, тільки не бийте, оскільки я вже не витримую катувань… Хитрі психотронні бандити?! «Рожєнікі» ё.т.м.! Де грабують «до нуля», а де, як і для чого «народжують» «рабом після згвалту»?! (Все, щоб бандити були сильніші за порядних людей!). Мразі, я вас буду вбивати вдень і вночі, всіх, хто займається злочинами безкарно, в будь-яких метеоумовах, при будь-якій порі року…. Я вас буду вбивати на землі, під зем-лею, на воді, під водою, в повітрі і безповітряному просторі… Буду вбивати доти, поки не винищу всіх, хто займається злочинами безкарно… Звертаюсь до бандитів, - психотронних генералів і офіцерів, не будете захищати грома-дян від бандитів, а будете підкоряти їх бандитам, - я вас буду винищувати, буду вбивати прямо на робочих місцях… Ніхто не знає, із – за кого мене катують променями щосекунди, а певні джерела інфор-мують мене по космічному біологічному радіозв’язку, що мене катують із –за лікарів, із – за психотронних лікарів, із – за бандитів державної безпеки медицини… Звертаюсь до певних військових, щоб знали як катувати мене не розуміючи куди ви потрапили?! Я той, із – за кого не ї*уться військові?! Військові, не вірите? Сидячи у мене у мозку? Ну і не вірте! Впевнюйтесь, але не для того, щоб мене знищити, а щоб підкоритись! Ви ж сидите у мене у мозку і знаєте, що я не вішаю х*ї жодній людині у світі?! Впевнюйтесь! Узнавайте! Щоб розправитись із неймовірною жорстокістю!? Сидіть і «бздітє», мразі! «Бздітє» до тих пір, поки не взнаєте, хто ж той, із – за кого ви не ї*етесь! Міністр оборони, щоб знав, як не розуміти, що ж тобі потрібно робити для того, щоб твій х*й піднявся! Щоб знав, як не мати друзів таких, які могли б розповісти тобі, що тобі не можна бути дурнем, для того, щоб військові були сильнішими за цивільних?! Лікарі, ну що? Нареготались? Нареготались? Щоб знали, як зробити безправним, і сидіти і реготати, вичікуючи, щоб взнати, хто ж буде сильнішим, той хто, щоб захистити від психотронних бандитів, виводив на державний рівень роботи, чи той, хто катував мозок день і ніч променями, щоб перетворити у раба після згвалту, для того, щоб військові були сильнішими за цивільних, для того, щоб бандити були сильнішими за тих, хто з ними бореться!? Військові, (бандити), ну що будете робити? Якщо нема тих, хто вас міг би лікувати? Відчуйте себе на місці тих, кого ви репресуєте, почувайте себе так, як почувають вами репресовані… Щоб на своїй шкурі взнали, чим же ви займаєтесь у державі?! Громадяни, прошу вас не допомагати бандитам, не підкорятись бандитам, оскільки і вас можуть прирівняти до них, і вас будуть знищувати без попередження, і вам будуть х*ї вішати, щоб не займались злочинами… По – Путіну всі силові структури перетворені у 100% бандитів та їм слухняних, психотронні бандити хочуть і все населення перетворити у 100% бандитів та їм слухняних, тоді не буде проблем у керуванні народом так, щоб він підкорявся бандитам… В Росії вже так зроблено! І що? Кожний середньостатистичний русскій мужик здихає на 20 років раніше, ніж в ЄС! Середня тривалість життя чоловіків Росії 62 роки, на 20 років менша, ніж у громадян ЄС! Росія постійно воює, і явно, і таємно! Гине величезна кількість народу! За що? Для чого? Це така велика Россія? Це «сброд бандитов и им послушных», а не «Великая Россия!». Міністр оборони, ну хто ти такий, що ти катуєш цивільних людей променями? Хто тобі дозволяє це робити? Військові, ну що ви будете робити, якщо у вас нема друзів, які могли б вам пояснити, куди ж ви потрапили?! Дурачтесь як хочете! А я ніколи не прощу лікарів! Хоча не можна не реагувати на їхнє попередження: "До первой болєзні!". Вибачте, шановні читачі, дякую за увагу! Прошу , бодай якийсь, корисний висновок зробити!

Немає коментарів:

Дописати коментар