Шукати в цьому блозі

середа, 3 жовтня 2018 р.

1068. Люди, знайте і це.


Проти мене застосовують постійно біоробототехнології космічної медицини, коротко, - промені! Тобто постійно йде втручання у мої психіку і інтелект психотронних бандитів, я вимушений писати, зберігаючи термінологію психотронних бандитів. Мої дідусь і бабуся по матері розмножувались із казковою ритмікою, постійною похідною народжування дитини один раз на 2 роки: 1911, 1913, 1915, 1917, 1919, 1921, 1923, 1925, 1927, 1929. У них було 10 дітей! Четверо із них, оті, які народились 1915, 1917, 1919, 1921 р.р., померли у віці від 3-4 до 12 років. Були задушені дифтерією. Таке катування мені придумали і психотронні бандити, які доволі часто, періодами, застосовують подібне катування до мене, як правило вночі, у ліжку, скрізь тихо, всі сплять, а мене душать, променями моделюючи задушення, як, начебто, дифтерією... Це катування жахливе, кожний читач може його змоделювати, - надіньте собі на голову цілий, без дірок, целофановий мішок, на шиї його стисніть, зробіть герметичним. Зразу відчуєте подібні страждання! Нещодавно мене, вкотре вже, катували такими променями, натякуючи, що я можу бути знищеним у будь-яку мить! (Забувши навіть кричати про те, що для того, щоб мене знищити, потрібно, щоб у верховного х*й стояв!). Відчуття? Коли катують стан жахливий, людина може робити все що завгодно під такими променями, все, що накажуть психотронні бандити, у променів нема героїв, а коли припиняють катування, з певним часом, коли відійдеш від шоку, хочеш сам їх всіх душити... Але... Вони непідсудні за будь-які злочини. Стан держави жахливий, страшні ті держави, у яких найсильнішими являються бандити! Не влада, не правоохоронна система, а бандити! Від відчаю... Психотронні, (і класичні), лікарі, хто той, із - за кого ви дурачитесь? Потрібно було краще дурачитись, тоді б ніхто не знав, хто у цьому винний?! Міністр Аваков, потрібно було краще мене тримати у заручниках, як венерично хворого, тоді б у тебе х*й краще стояв! Щоб твій х*й у тебе піднявся, потрібно, щоб ти від мене отъебался, - свиня мусорна. Певні державні діячі все "бздят" Авакова, а той уявляє собою залізобетонного функціонера, який, не розуміючи того, сидить під променями тих бандитів, які катують мене променями, які, використовуючи Авакова, добираються до цивільної державної влади в Україні, звичайно, щоб поневолити, щоб підкорити, щоб в СССР загнати. Ця ж мразь сиділа також у мозку Януковича, весь світ знає, що Янукович уявляв із себе під променями психотронних путінських бандитів... Звичайно, я під ліжками у х*єповішених не сиджу, мене примушують використовувати інформацію отриману по каналам космічного біологічного радіозв"язку. Весь час застосовується, використовується і дезінформація... Читачі повинні бути уважними... Можливо українська державна влада, правоохоронна система України зможуть зрозуміти ці публікації і поміж строк... Дай Бог, щоб на благо вільної України, європейської і світової демократії. Багато лікарів також не ї*уться. Щоб знали, як підкорятись бандитам, а не клятві Гіпократа?! Щоб знали, як дурачитись! Лікарі, повикабєлівалісь із своїми бандитами із армії і міліції? Всі свині повинні знати, як займатись злочинами, а не боротьбою із ними! Міністр оборони, щоб ти знав, як ти захищаєш офіцерів - відставників, які ніколи, ні в чому не були винними, а стали жертвами військових, психотронних злочинів? Військові, ну що, поглузували на МВД, над міністрами МВД? Хто кричав: "Зає*у! Зає*у! І нає*у!" Лікарі, "шутітє" доти, поки у вашого військового прокурора Матіоса х*й не підніметься! Міністр Полторак, для того, щоб у тебе піднявся х*й, потрібно, щоб у твого собутильника Авакова х*й стояв! Певні представники державної влади, довийо*увались із своїми с*аними бандитами? Буду вбивати до тих пір, поки не встановлю конституційну владу! Мусора, щоб знали, як біситись за допомогою лікарів!... Я жодним чином не маю на увазі будь-якого рівня підривну діяльність проти України, проти європейської і світової демократії! Тим паче не фоні того, що вже зробила команда Президента України П.Порошенка. Навпаки! Я хочу добра Україні, європейській і світовій демократії. І, якщо це фейки якісь, навіть, я вимушений публікувати цю інформацію, закриту інформацію, таємну інформацію, яка висвітлює таємні стосунки у державі... Щоб читачі розуміли яка боротьба, особливо на таємному, психотронному рівні, ведеться в Україні, проти українського державного керівництва також... На жаль і керівникам, державним керівникам, притаманні дії на основі суспільної моралі, суспільної свідомості, і на основі приватної свідомості, особистої, побутової..., які часто приходять у протиріччя. Висновки повинні робити всі! Не можна займатись злочинами, безкарно, на державних посадах також. В той же час, вважаю, краще зосередитись на боротьбі із російським агресором, не вовтузити своїх громадян. Можливо такі публікації примусять припинити таємні вбивства у державі?! Я, - це не Віктор Коваленко, Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Чому мене не вбивають? Запитайте у тих, хто дає дозвіл на знищення ніколи ні в чому не винних людей? Відповідь така, якщо мене знищать, то не буде ї*атись до своєї смерті жодний із х*єповішених! На фіга мене вбивати? Щоб не ї*атись? До того ж більшість буде знищена раніше природної смерті. В той же час я висловлюю жахливе умозаключення, - ті психотронні засоби, ті психотронні ресурси, які використовуються на мою нейтралізацію, навіть зараз достатні для нейтралізації всіх бандитів, які ведуть війну з Україною, навіть зараз їх достатньо для вигнання русскіх із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Але я чогось не знаю, у чомусь не інформований, чогось не розумію, тому не можу відповісти на запитання, чому ж продовжується "така" моя нейтралізація, чому "мій" психотронний ресурс не перекидається на вигнання русскіх із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій... Щось від мене утаємничують прибульці? Хтось відповідає на це запитання так, що психотронний ресурс не перекидається тому, що мусора силою примусять мене здійснити згвалт і перетворять у раба після згвалту, у будь-якому мертвому хуторі, у раба до смерті... А військові телепні не зможуть захистити Україну від навали, яка полізе на Україну, оскільки сила, яка мене захищає таємно, буде нейтралізована, (після згвалту)?! Щось тут не те! Щоб лікарі знали, як дурачитись, а не розмовляти по суті із тими, із - за кого мене катують променями. Військові, "бздітє" до тих пір, поки не захочете розмовляти із лікарями про те, що потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись... Припиняю писати, мозок мій "закіпів", вже нічого не можу контролювати... Десь о 17:30, сьогодні, в день цієї публікації, "хтось", по космічному біологічному радіозв"язку, почав мене залякувати 14 роками тюрми?! За що? Мразі? За що? Я звірію! Я х*єю від ублюдків. Залякуйте мене, скоти, залякуйте доти, поки у вашого військового прокурора Матіоса не запитають хто ж той, із - за кого він не ї*еться, хто ж той, із - за кого у нього х*й не стоїть! Попереджаю радіо і телебачення, будете дурачитись, над вами будуть сміятись! Я все рівно примушу боротись із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю, особливо із сексуальною психотронною злочинністю, - не будете з нею боротись, не будете ї*атись! Щоб знали, скоти, як знущатись і ніколи не розмовляти ні про що!? Ну і люди! Мразі! 100% бандити та їм слухняні?! Шпана і шушера! Шушера і шваль! Щоб ви мене посадили до тюрми, мразі, потрібно, щоб ваш військовий прокурор був сильнішим за того, хто йому х*й повісив! Будете до мене добиватись, - вас будуть вбивати к ё.м.! Щоб знали, сопливі криваві ублюдки, як робити мене "козлом отпущения" для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей, особливо за порядних державних керівників! Будете дурачитись, вас будуть бити і вбивати! Щоб знали, як мене бити і ніколи ні про що не розмовляти... Я нагадую, мене били так звані чоловіки 17 разів, від незначних пошкоджень до зашивання ран на хірургічному столі, (міністри оборони, вважаю, що ви це дуже добре знаєте, скоти йо*нуті через всю голову), щоб знали, як корчити із себе мужчин, в той час, як більшість із вас були тряпкамі, хоча і залізобетонними, більше 100 разів мене били не настільки травматично, як демонстраційно-принизливо... Так робили так звані психотронні чоловіки, використовуючи навіть жінок. Залякуйте мене до тих пір, поки не взнаєте, що буде із частиною тих, із - за кого у вас х*ї не стоять... Скрізь є і ублюдки... Мразі, щоб знали, як примазуватись до порядних чоловіків... Запитую у лікарів, хто із вас вміє розмовляти із тими, із - за кого мене катують так, щоб вони припинили катувати мене? Аваков, ну що, ще будеш до мене добиватись за допомогою "глупих" військових прокурорів? (Тих, хто не розуміє, хто "не розуміє", що таке промені)? Матіос, сиди, скотина, і думай, що ти борець із злочинністю! Щоб знав, ублюдок мусорний, як "бздєть" бороться із психотронними бандитами. Лякайте мене до тих пір, скоти, поки у вас не запитають, хто вам дозволив мене катувати? Лякайте ще?! Лякайте! Я вимушений утримувати у заручниках Путіна і Порошенка... для того, щоб мене не знищили! Моя тема, вважаю, зараз надважлива для безпеки громадян, для української, європейської і світової демократії... Не можна мені зараз покидати життя! "Дерьмо может всплыть!". Порошенко, Петро, ти повинен знати, що ти потрапив туди, де йде жахлива, особливо таємна, боротьба за свободу і незалежність України від спецслужб кривавої Росії. Щоб знали, як не розуміти, хто ж той, із - за кого військові не можуть вбивати лікарів! Лікарі, свині розбещені, щоб знали, як не лікувати громадян від гонореї на всій території земної кулі. Звертаюсь до всякої мразі, насмілитесь підходити з будь-якою ворожою ціллю, - буду вбивати! Військові психотронні особливо, щоб знали криваві свині, як позбавляти всього буквально, як знищувати інтелект катуваннями, як руйнувати психіку: "Что написано пером, - не вырубишь и топором!"... Далеко, ублюдки, ви навчились споглядати! Дуже далеко! Міністри оборони, ну що будете робити, скоти, якщо у вас будуть запитувати, хто ж той, із - за кого ви мене катували променями... Кого ви так рятували7 Що хотіли добитись, взагалі? Особливо від прогресивної частини державної влади? Щоб знали, скоти в погонах міністрів оборони, як катувати мене тому, що начебто я той, із - за кого лікарі не лікують гонорею на всій території земної кулі, цинічто називаючи її "воспалением"?! Від такого запалення вже 20% жінок не здатні народжувати дітей, чи народжують уродів! Лікарі, що будете робити? Хто із вас сильніший, цинічніший, дурніший, чи розумніший... лікарі чи військові? Військові, щоб знали, як витончено катувати мене за те, що начебто я той, із - за кого у ваших дітей х*ї не стоять? Не будете підкорятись тим, хто вам х*ї повісив, гниди, непідсудні за жахливі злочини, особливо сексуальні, ї*атись не будете ніколи! Ваші х*ї ніколи не піднімуться! В державі не повинно бути бандитів, непідсудних за злочини, навіть за багаточисельні знищеня ніколи, ні в чому не винних людей, "рожєнікі" ё.т.м.! Путін, щоб ти знав, куди ти потрапив, а не на війну з Україною, не на російсько-українську війну! Щоб знав, як воювати з Україною не розуміючи хто ж той, із - за кого у тебе х*й не стоїть! Ти потрапив на війну за свободу і незалежність України від твоїх с*аних спецслужб... Запитання до всіх читачів: "Хто на вашу думку так піддиктовує?", "Хто катує оточення так, щоб воно катувало мене?", "Чи одні і ті ж самі ці ублюдки?"... Читачі, українці, громадяни всіх країн всього світу все ж таки повинні знати яка таємна, дистанційна, невидима боротьба розвивається і точиться по тій причині, що Україна хоче розвиватись самостійно без кривавої опіки кривавою Росією...

Немає коментарів:

Дописати коментар