Шукати в цьому блозі

вівторок, 12 січня 2021 р.

1302. "Махінаторів" саджати до в'язниць чи пам'ятники їм ставити?!

https://ukranews.com/news/749319-delo-o-hishhenii-20-mln-dollarov-v-otnoshenii-stanislava-berezkina-zakryla-sap?fbclid=IwAR1lvnCJi1agRrUveU4jiIjYVRpiayygC5IfkCLXCWuW_QwshA3jSWZOkQE Ні САП, ні будь-які інші правоохоронні органи, ні профільна влада, ні національна свідомість, ні суспільна свідомість, ніколи, поки не буде проведена деКГБізація, депсихотрон-нізація погонної корупції, всіх суспільних процесів, не повинні закривати справи, які, певний період, можуть бути призупинені, можуть тліти... Я переконаний, що Березкіна знищили! Хто? Не знаю! Але знаю, що той, хто має промені, (біоробототехнології космічної медици-ни)... Чому я переконаний? 1.Це прізвище неодноразово, періодично, багато часу, роками, називалось у мене у мозку по космічному біологічному радіозв'язку; 2.Багато людей, з прізвищами, які називались у мене у мозку, - знищувались. Я це описував вже неодноразово! Колись я був ошелешений, немов обухом по голові, я якось жив, мучився під променями, зустрічався з певними людьми, боровся, смикався нічого не розуміючи під променями... З часом якось спостерігав, що той помер, той загинув... Раптом дійшло, що це ж всі ті люди, з якими я був у контактах... Пізніше чи синхронно знищувались і ті люди, прізвища яких промо-влялись у мене у мозку... Я це описував вже. (Метою моєю було, є і буде, окрім встановлен-ня справедливості..., припинення кровопролиття у цій, "моїй", темі! Навіть у випадку, коли я роками, десятиріччями, нічого ні від кого не вимагав, не пред'являв жодних претензій, ні до кого, навпаки, відмовлявся від усього, тільки б припинити насилля, вбивства, кровопролиття... Не вдавалось! Вбивства у темі почались ще у Радянському Союзі, пізніше в Москві, Росії,(Єльцін мене якось, звіріючи, інформував: "А спорт! Спорт! Это же банда кровавых убийц! Мы пересмотрим всю систему финансирования спорта!"... Не "пересмотрел", Вован підседів, дав новий поштовх у розвитку російського спорту, а значить і бандитів, вбивць), в Україні... Продовжуються ще у грудні 2020 року! Я так і не зміг зупинити вбивства! При цьому мені так ніхто нічим і не допоміг, навіть таємні, дистанційні, невидимі, катування мене про-менями, вдень, вночі, цілодобово, не відмінили. "Радісне" життя прожив, е.в козлов в сек-ретних психотронних погонах м. нехай! За 50, майже, років, я так і не зміг позбавитись кату-вань... А це означає, що все останнє, буквально все, мені недоступне! Звідки взялись вбивства у цій темі? Якось, (я вже був репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями), у Москві, у Петровському парку, сидячі на лавці, мені розповіли московські громадяни, (я їх навіть не бачив в обличчя, сиділи спина до спини): "В Москве, - (а значить в СССР), - есть две огромные мафии! Они враждуют одна с другой! Они убивают друг друга! И горе тому, кто попадает между ними!"... Я потрапив поміж ними! Вірніше, я нікуди не потрапляв, - мені не повезло на певних московських мафіозі, дістались якісь легковажні, які і допустили моє по-трапляння поміж мафіями... Я у цьому зовсім не був винним, оскільки я вже був біороботом, моїм мозком, функціями мого організму вже керували таємно, дистанційно, невидимо, про-менями... Але вульгарно, підло, необережно, злочинно... З мордобиттям! Із вбивствами, про які я пізніше взнав... Все це я описував у своїй автобіографічній книзі "Психотронне існуван-ня", чернетка якої була розміщена багато років на московських сайтах, пізніше її, без мого відома, знищили... Більше нічого не буду деталізувати, скажу лише, що протистояння пере-росло у... суцільні жахи, у суцільні розваги психотронних бандитів, навіть у сексуальну насо-лоду певних засекречених, психотронних ї*анатів... А для мене, - каторга психотронна! У чому стала суть протистояння! Одна мафія, (однозначно з променями), заборонила вчитись, працювати, служити, розлучила з родиною, зганьбивши мене перед ними, перед порядними державними керівниками, заборонила працювати, будь-що мати, довела штучно до хвороб, попустивши через божевільню, і жебрацтва і вирішила утримувати у такому стані до смерті, попередньо пограбувавши "до нуля". Утримувати у променях тупості, бідності, неможливості мислити, запам'ятовувати, діяти, приймати рішення, контролювати виконання прийнятих рішень, у неможливості прослуховувати людську мову, (завжди, майже, включали психо-тронні перешкоди, щоб я не міг розуміти людську розмову)... Був час я звірів, я подавав до суду на те, що я тупий! Свою тупість для психотронних бандитів, я оцінив у 19 млрд. до-ларів... Тобто я вимагав від бандитів гроші, рухомість, нерухомість, інше, за ущерб завданий мені променями... Псі/бандити лише реготали! Я ж був беззахисним! Промені не можна пе-ремагати, променями, а значить моєю душею і тілом, володіли мої вороги! Пізніше я відмов-лявся від усього, щоб запобігти кровопролиттю, але на мене вже не звертали ніякої уваги бандити, вони захопились своїми вигодами, вбивствами... Я повинен був так і здохнути у ту-пості, жебрацтві, самотності, у неможливості приймти рішення, у неможливості прослухо-вувати людську мову, під катуваннями променями, вдень і вночі, десятиріччями... Але знайшлись люди, які хотіли, бодай якось, допомгти жертві військово-медичних, психотрон-них злочинів... Все ж починалось в СССР, ще всі були бідні, пізніше почали з'являтись грошо-виті мужики... Тому порядні люди, порядні громадяни, серед яких були і народні депутати парламентів, (і Росії, - я тривалий час проживав у Москві -. і України...), намагались захищати мене, в тому числі десь і гроші, бодай якісь, розшукати, щоб бодай якось мене забезпечити... Тобто одна мафія психотронних ї*анатів, (бандитів в секретних погонах), катує, утримує, ре-гоче, утримує у жебрацтві, під катуваннями, нікому не дозволяючи допомагати мені, навіть вбиваючи тих, хто мені допомагав... А друга мафія, чи навпаки, порядні люди, які вимушені були свідомо йти на якісь... махінації, оборудки..., щоб роздобути гроші, рухомість, неру-хомість, щоб я бодай кілька років,прожив, як людина порядна, якою я колись і був! Сосунки у кривавих, таємних, засекречених, психотронних лампасах, підлі люди, як правило Росії, їхні собутильники в Україні, утримують у жебрацтві і під катуваннями, а інші хотіли допомогти з гідною роботю, житлом, (ні до роботи, ні до житла бандити не допускали мене променями). Так і протистяли одні одним угрупування, десятиріччями... Вбивства почались ще в СССР, продовжуються і досі... Із - за цього розпався СССР, із - за цього Єльцін сформулював про-блему встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо в пси-хотронних секретних погонах... Із - за цього змінювалась влада в Росії... Путін, КГБешний ї*анат, використовуючи промені, наї*ав Єльціна, вірніше не Путін, а той, хто його виводив до влади, -бандит з променями! Але це, майже, один х*й! Як Путін "кінул" Єльціна? Дуже про-сто! Я став "Яблоком раздора", тобто психотронна мафія КГБістів міністра оборони Росії мене катує, "опускаєт", знищує, а президент Єльцін із своїми людьми, захищає... Єльцін боровся як Лев! Він був зі мною у контактах більше 11 років, всі роки боровся... Але... Психотронні анта-гоністи почали Єльціна дискредитувати, променями його примушували "бухать", всі пам'ята-ють, навіть "Останкіно" щось там розповідало про "бухло Єльціна", як він "жрал водяру", пізніше йому почали рвати серце, променями, викликаючи інфаркти, врешті решт Єльцін не витримав катувань, його примусили променями, він відрікся від влади 31.12.1999 року, пе-редавши повноваження хитровє*аному Путіну, якого туди, на посаду президента Росії, "засу-ропілі" психотронні бандити, променями. Для якого подія, яка призвела до свободи від насилля десятків мільйонів громадян, виявилась "найстрашнішою геополітичною катастро-фою"? Тобто сила, яка захищала Єльціна, а значить і мене, виявилась слабкішою, ніж та, яка катувала мене... Єльцін капітулював! ("Ламать не сторить!", - так Путін і заліз аж у прези-дентське крісло, не демонструючи жодних інтелектуальних дій, тільки насилля, катування променями, вбивства...). Психотронні бандити не залишили Єльціна у спокої, доконали його променями, весь час викликаючи інфаркти... Мені в ті роки вони кричали: "Мы приведем к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, то приведем со своей среды!"... (Пу-тин из ихней среды!); " Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!"... Єльціна вже вбили! Мене... Все "тянут...". "Кто сильнее!". Ну що, Путін, будеш приймати рішення на моє знищен-ня? Кривавий, сопливий КГБешний "бздун"? Як і Лукашенко, зовсім не бояться пі*діть безза-хисний, безпомічний, неозброєний народ, навіть палками, а боротись із бандитами армії, спецслужб, психотронної медицини, - "бздіт"... Оскільки шакал сидить на їхніх багнетах, на багнетах бандитів, які самі про себе мені говорять: "... ми прєступнікі, заслужівшіє унічтожєнія..."). Оце істинне обличчя, (скоріше ФСБешне рило), Путіна. Чи порегочеш, як над Навальним: "Хотел бы убить, так убил бы!"... (Чтобы ты меня убил, е*анат КГБешный, нужно, чтобы у тебя х*й стоял!"). Тому я прошу САП, інші правоохоронні інститути, профільну владу, міжнародні інституції, міжнародні правоохоронні інституції, ПАРЄ, ООН..., міжнародні фінан-сові інституції, придумати якісь "лазєйкі", для певних "злочинців", які намагались забезпечити мене, бодай чимсь людським, гідним, до речі, щоб протистояти найстрашнішій бандитській силі сучасності, - Путіну. Іншим вбивцям. Тому йшли на свідоме порушення законів, щоб за-робити грошей і поборотись із бандами КГБістів! Хіба можна садажати таких людей до в'яз-ниць, якщо вони борються із бандитами? Хоча і неправовими методами? А хіба ті пі*дануті КГБісти борються правовими методами? Путіна і його ї*анатів і потрібно саджати, вони ж бандити, утримують у заручниках у тупості, жебрацтві, хворобах, самотності, під катування-ми... Його і саджайте, його ї*анатів... У зв'язку із цим всім вимлювалась ситуація така, яка свід-чить про те, що ті, хто саджає отих "махінаторів", самі набагато більш злочинні... Тому я приймаю рішення, яке вже не можна не виконувати, - будь-які слідчі дії у цій темі припиня-ються назавжди! Всі учасники боїв цієї теми, буквально всі, від хутірських бомжів до олігархів, міністрів, президентів... "сбрасиваются", скажімо, по 5% своїх заощаджень, всі, і всі по 5%, кожний від своєї суми... Збираєте і всі мені передаєте! Тема закрита! Після чого, можливо, х*ї у певних ї*анатів піднімуться! "Что дешево дается, а дорого ценится!". Якісь там 5% і х*й стоїть! Путін, пої*ешся? Люба ж*па полізе на твій х*й, ти такий рішучий, красивий, "нєотра-зімий"... Щоб знали сопливі криваві гниди ФСБешні, як працевлаштовувати після згавлтів у рабство, після чого, перед смертю, КГБобидли Москви мені, за частину моїх грошей, куплять розвалений сарай... Путін, ну ти дуже вже справедливий? Ї*анат кривавий! Щоб знали криваві свині, як вважати, що вам зі мною можна робити все, що завгодно, а мені, начебто, з вами не можна нічого робити?! Щоб знали гниди ФСБешні, ваші однокарманники в Україні, як бути безкарними за будь-які злочини! Що вам ще сказати: "Три дня на исполнение!"... Мразі, ви-родки, шакали проФСБешні, припиніть вбивати людей, своїми тромбами, е.в.м.! "Вони" вби-вають таємно, дистанційно, невидимо, променями! Які оті "тромби" і викликають! Оце такий "черний гумор"! У державі, в міжнародних стосунках! Путін, ФСБЕшний реготунчик ї*аний! Збирай із усіх, із усіх, до жодного, щоб "служба медом не здавалась!". Захочеш вибірково, у тебе запитають: "Хто буде сплачувати компенсацію за ущерб!?"... Х*й це така штука... Х*йова ситуація! Хренова ситуація з х*ями! Нагадую, - я намагався багато років припинити крово-пролиття, відмовляючись від усього, в обмін на свободу, в мільярдери хотів піти, заробити... Бандити не підкорились, я цю ситуацію більше не контролюю! Є*ітєсь і розйо*уйтесь тепер самі, без мене! Скоти! І ніколи не прощу нікого! Отакий чорний гумор вийшов, - сльози те-чуть від "справедливості" по сопливому ФСБешному виродку Путіну. Путін, тобі краще за-стрелитись, - влада тобі вже ніколи не допоможе! Якщо не хочете вирішувати цю пробле-му... Тоді розшукуйте тих, хто вам х*ї вішає! Путін, щоб твій х*й піднявся, потрібно, щоб у тво-го лікаря х*й стояв! "Справедливість" по-Путіну, е.т.м. З Путіним мати стосунки небезепечно! Будешь дурачиться, - убью как собаку! Можливо таких "махінаторів" потрібно не саджати, а пам'ятники їм ставити, наприклад, за мужність, - боротись із таємною психотронною мафією державної безпеки, армії, психотронної медицини... Росії? Хіба це не мужність? Спробуйте! Відносно ваших х*їв! У мене нема х*євєшатєльной машінкі! (Психотронного генератора). Ті, хто вам повісив ваші х*ї сидять у вас у мозках, розмовляйте із ними, взнаєте, що вони вам скажуть, щоб х*ї піднялись?! Та ви ж і самі надрозумні? Коли ви вішаєте іншим х*ї ви ж знаєте, що потрібно робити, щоб х*ї піднялись? От те і робіть, - можливо і у вас х*ї піднімуться! Дістали ви мене, козли психотронні! Щоб знали, як вважати, що ви мене у любу мить примусите здійснити згвалт, і ви мене перетворите у раба, - ви помилились, не врахували того, що знайдуться прибульці, (які прибули у мій мозок), які променями заборонять здійснювати згвалт! Сосунки ФСБешні, вам не соромно? У що ви перетворили держави? Що це за держави, е.в.м., в яких ви керуєте, якщо у них люди сидять десятиріччями, під катуваннями із - за того, що не знають, що ж від них хочуть ваші КГБешні бандити? Що це за держави, в яких людей б'ють роками, за те, що вони роблять те, що від них вимагають КГБІсти? Що це за держави, в яких людей десятиріччями катують за те, що якісь прибульці не дозволяють їм здійснювати згвалти? Путін, гнида ФСБешна, тобі не соромно, ото так керувати кривавою Росією? А твій народ, який безупинно найо*ує "Останкіно", вважає тебе КГБістом-розвідником, серйозним пацаном, який займається серйозними справами?! Це серйозні справи, якими ти займаєшся? Путін, ти ж вішаєш українцям х*ї, знаєш, що потрібно робити, щоб вони піднялись? От те і роби, щоб у тебе х*й піднявся! Певні лікарі, щоб ви знали, як брехати, що ви - військові! Не потрібно було перетворювати у раба після згвалту, тоді б над вами не сміялись! Військові ї*анати, а ви щоб знали, як вважати, що вам можна катувати цивільних людей променями!? Виродки ї*ані. Путін, ти розпалив цю ворожнечу, із вбивствами, на всій території земної кулі, - разйо*уй! Убирайся із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії... Ще ї*анат ФСБешний посиди в Україні за допомогою твоїх лікарів, (яких ти використовуєш для поневолення українців), і взнаєш що потрібно робити в твоїй кривавій Росії... Якщо ви хочете мене знищити, то хто той, із - за кого у вас нема друзів, які могли б вам х*ї ставити? Зовсім вже, Путін, ти заї*ав всю земну цивілізацію, своєю с*аною КГБізацією! Убирайся! Спробуй ще подурачитись над Україною і взнаєш, що відбудеться в армії Росії! Звертаюсь до певних міністрів оборони і внутрішніх справ, щоб знали виродки, як вішати х*ї тим, із - за кого у ваших верховних х*ї не стоять! Щоб знали, як вбивати тих, хто захищає тих, кого катують променями! У мене нема друзів, здатних мене лікувати і забезпечувати, тому мені забороняють робити згвалти! Ті, хто несе відповідальність за мою безпеку! На жаль я їх сам не знаю! Оскільки, якщо я їх взнаю, то взнають їх і мої вороги, які сидять у мене у мозку! Захищати мене буде нікому! Щоб знали ї*анати, як вважати, що я будуздійснювати згвалт, а ви мене будете пі*діть, хохотать і дурачитись!

Немає коментарів:

Дописати коментар