Шукати в цьому блозі

вівторок, 26 січня 2021 р.

1312.Українці, українців в Україні, перетворюють в рабів у українських бандитів СБУ проФСБешної орієнтації... Від'є*іться від Макаренків! Президенту Франції Е.Макрону, лідерам інших держав.

Хто такі Макаренки? Українці – підприємці! Їх можна розглядати, як конкретних, живих підприємців, таких, які є насправді, але, все ж таки, краще розглядати, як інтегральний, скоріше, як середньостатистичний образ українців – підприємців! Причому тут Президент Франції Е. Макрон? Я недавно адресував йому своє бачення суті злочинного побиття в Парижі 14 – річного українського хлопця, Юрія! Ця публікація підтверджує той же вектор таємних, розбещених, насильницьких дій і такої ж поведінки психотронних структур армії, ФСБ, псхотронної медицини Росії в Україні, ідентичний поведінці пропагандистів «Останкіно»! Це Емануелю, Франції, правоохоронній системі Франції, політикам Франції, інших держав…, для накопичення інформації до вектору психотронної злочинності Росії в Україні і світі! Причиною написання цієї публікації стала моя, безмовна, випадкова зустріч з Макаренками, з підприємцями – українцями! Я озвірів, коли побачив їхні обличчя, закатовані психотронними бандитами, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)… Я, із – за тривалих психотронних катувань, залишаюсь занадто вже сенсорним до цього стану, як свого, так і будь-яких інших українців, включно із «макаренками», - українцями - підприємцями… У мозку зразу ж промайнули хитровиє*ані психотронні ФСБешники, які таємно, дистанційно, невидимо, променями, катують українців - українських підприємців в Україні так, щоб ті добивались до українців в Україні за допомогою згвалтів, після чого такі певні українці в Україні, повинні вивозити українців в Україні в рабство до українців в Україні, - підприємців СБУшників проФСБешної, проросійської, пропутінської орієнтації. Весь світ уважних людей знає, наскільки хитровиє*ані російські спецслужби, як і русская частина СССРного КГБ, яка завжди, дуже часто, винищувала українців в Україні руками українців в Україні! Хитровиє*аний Путін пішов далі, він придумав іншу, удосконалену формулу кореляції з Україною і українцями, - тепер українці в Україні, під катуваннями російськими променями, перетворюють українців в Україні в рабів у підприємців – українців із СБУ проФСБешної орієнтації, тобто, таким чином, українці в Україні перетворюють українців в Україні в рабів у проросійських, проФСБешних бандитів, по суті у рабів у бандитів кривавої Росії! Психотронні бандити, від’є*іться від Макаренків! Не припините їх катувати, - я знищу міністрів внутрішніх справ і інформатики!? Яким все згвалти потрібні, причому у випадку, коли цього робити неможливо навіть теоретично, променями не дозволяють, а промені не можна перемагати, навіть теоретично! Пішло – поїхало! (Я вимушений публікувати іноді не перевірену інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв’язку, автори і достовірність інформації мені можуть бути невідомими, але для того, щоб припинити кровопролиття, я публікую і таку інформацію… Не публікувати я не можу, - примушують променями: «Мы пытками заставим писать! А потом написанное используем против тебя!». Так що подібні публікації здійснюються не стільки для інформування читачів, не стільки для порятунку Макаренків від катувань променями, як для війни зі мною, як для підкорення мене, з наступним витонченим знищенням). «Голоси» кажуть, що Макаренків катують променями українські психотронні лікарі?! Тобто Путін, Шойгу, Бортніков, Патрушєв, Наришкін…(?), катують українських психотронних лікарів променями, а ті, ставши, під променями, також ї*анатами, катують Макаренків, щоб ті добивались до українців за допомогою згвалтів, щоб перетворювати українців в Україні в рабів у проФСБешних українців в Україні! Так підкоряють кожного українця в Ук-раїні під кожного проФСБешного бандита в Україні! Путін, ну ти і гнида! Убирайся к е.м.! Виродки із державної безпеки армії, довийо*увались із своїми лікарями – КГБістами? З психотронною злочинністю ніхто не бореться, вона залишається основою, фундаментом корупції, яку, на жаль, ще неможливо перемогти! Для того, щоб примусити боротись із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини, (прибульці, які вміють прибувати у мозки), верховним головнокомандувачам таємно, дистанційно, невидимо, променями, «повісили» х*ї! Тобто, якщо в державі ніхто не бореться із психотронною злочинністю, якщо в державі відсутні закони «Про примусову боротьбу із психотронною злочинністю», то… прибульці таємно, дистанційно, невидимо, променями примушують боротись із психотронною злочинністю тих, кому підкоряються, по-Конституції, оті засекречені, таємні, ретельно законспіровані психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини… Щоб знали, шакали, як знущатись над тими, із – за кого у ваших верховних х*ї не стоять! Не припините катувати Макаренків, не від’є*етесь від них, - уб’ю лікарів КГБістів, які їх пресують!? Будете дурачитись, уб’ю військових КГБістів, які знущаються над лікарями порядними! КГБістські лікарі, так хто той, із – за кого ви мене «так» утримуєте? Мовчите? Мовчіть! Військові КГБісти, так хто той, із – за кого ви мене «так» утримуєте «руками» своїх психотронних лікарів – КГБістів? Буду вбивати всіх, хто дурачиться, тому, що це і є бандити із органів державної безпеки медицини МО Росії, які здійснюють жахливі злочини безкарно! Сидіть, виродки ї*ані і думайте, що ви мене знищите за допомогою лікарів!? Лікарі, щоб ви знали, куди ж ви потрапили! «Макаренки», - українці – підприємці, яких «облюбовали» бандити державної безпеки армії, які їх «пресують» за допомогою лікарів – КГБістів для того, щоб українці в Україні перетворювали українців в Україні в рабів у СБУшних бандитів проФСБешної, пропутінської, проросійської орієнтації! Виродки КГБешні, які займаються злочинами безкарно, винищу всіх до жодного, до тла, до останньої скотини, якщо не будете захищати громадян від бандитів, навіть якщо такими ви і є!? А «Макаренки» щоб знали, як підкорятись бандитам і боятись розмовляти із тими, до кого вас примушують добиватись! Від’є*іться від Макаренків! Добиватись до них стало небезпечно! Путін, ну що? Ще будеш дурачитись над українцями в Україні? Путін, я тобі вже багато разів говорив, щоб ти забрав із України на ПМЖ в Росію всіх, хто займається окупаційними справами в Україні! Вони там, в Росії, тобі і на х*й не потрібні! Тому я тобі вкотре говорю, не забереш їх усіх в Росію на ПМЖ, - я знищу всіх в Україні, хто займається антиукраїнськими злочинами, знаходячись під твоїм променевим захистом! Українські лікарі, не будете вирізати всіх КГБістів проросійської орієнтації, вони вас усіх виріжуть за те, що ви їм не можете х*ї ставити! Щоб знали медичні виродки, як "бздєть" вбивати проросійських, пропутінських, окупаційних злочинців, які вбивають українців в Україні! Демократія, це коли українці в Україні надійно захищені від будь-яких бандитів, особливо від проросійських, проФСБешних, окупаційних, психотронних виродків! Українські військові, особливо психотронні, так ви тепер бодай знаєте, чим вам ще, окрім окопної війни, потрібно займатись в Україні? А не добиватись, щоб перетворити у раба, до тих, із - за кого Путін "бздіт" атакувати Україну повномасштабно!? Я вас визнаю захисниками України, ви захищаєте Україну, народ України від путінських дивізій вторгнення, стаю на коліно, схиляю голову перед пам'яттю про загиблих, обнімаю і тисну руки кожному із вас, - окопних захисників, а є люди, прибульці, які захищають Україну таким чином, що не дозволяють Путіну приймати певні рішення на реалізацію окупації України за допомогою дивізій вторгнення! Психотронна війна жахливіша багато у чому за окопну, хоча б тим, що у таємній, психотронній війні загинуло вже набагато більше українців, ніж у цій, явній, поточній, російсько-українській війні 2014-2021 р. р.! Від'є*іться від Макаренків! Якщо ще, криваві ї*анати, будете катувати підприємців - українців, вони, (прибульці), виріжуть в Україні всіх підприємців проросійської, проФСБешної, пропутінської, сепаратистської орієнтації... І жодний правоохоронець ніколи, ніде, ні при яких обставинах не буде розглядати знищення цих кривавих виродків! Путін, кривавий ФСБешний ї*анат: "Уймісь! Скотіна!"... Я ніколи не прощу армію із органів державної безпеки медицини! Виродки, думайте що хочете, а я буду винищувати всіх, кривавих дестабілізаторів, щоб знали, як вбивати українських військових, немов баранів, для того, щоб бандити в державі були сильнішими за порядних людей, за порядну частину цивільного державного керівництва! Хоча мене катують... військові? Як це все співвідноситься?! Щоб знали, як вбивати! Путін, убирайся к е.м.! Із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Шпана соплива, а не певні силові міністри, особливо кривавої Росії, щоб знали, як примушувати мене дурачитись! ("Вертеться, как вошь на гребешке!"). Звертаюсь до Парламентів, Урядів, Адміністрацій президентів, звичайно Росії і України, щоб знали, як цю шпану, ФСБешних і проФСБешних виродків, призначати силовими міністрами для того, щоб вони мене день і ніч пресували, примушуючи дурачитись! Е.в.м.! Ви призначаєте "кращих" із тих, які є в обоймі? Бо кращих нема!? Чи це і є ваше істинне обличчя!? Я х*єю! Криваві психотронні лікарі, (і не криваві), щоб знали, як виводити у владу, аж до президентів, тих, хто хоче мене катувати, перетворюючи у раба після згвалту! Міністр інформатики, - "бзді"! Московський лікар В.Соколов, "бзді" і ти, ї*анат ФСБешний! Щоб знав, куди ж ти потрапив! Я пам'ятаю, у якому ти був стані, коли вивозив мене до психіатричного відділення "ГКВГ им.Бурденка", пам'ятаю у якому ти був стані, коли зустрів мене після госпіталя Бурденка... Щоб ти знав куди ж ти потрапив! Лікарі, сидіть, е.в.м., і вважайте, що ви розумні, а я "трус", "ссикун" і "тупой"... Я ж не дуже сперечаюсь? Я до суду подавав, на те, що я "тупой", я свою тупість оцінював у 19 млрд. доларів! Слідчі прокуратури "забздєлі" боротись із психотронними бандитами армії, спецслужб, психотронної медицини... Щоб знали криваві ї*анати, як знищувати мені інтелект, цілеспрямовано, променями, як руйнувати психіку: "Что написано пером, - не вырубишь и топором!". Спасибо, Москва! У вас ще багато друзів в Україні! Заберіть їх усіх на ПМЖ в Росію, інакше виріжу всіх, до останньої проросійської, окупаційної, проФСБешної, пропутінсьої скотини... Ну ви і гниди!? Воювати зібрались з Україною і українцями?! Воюйте, ї*анати, воюйте! До тих пір, поки не захочете ставити х*й своєму верховному! Спробуйте поставити х*й своєму верховному, зразу зрозумієте, що для цього потрібно робити! Убирайтесь к е.м.! Звертаюсь до певних державних діячів, щоб знали, як лізти на певні державні посади і, при цьому, "бздєть" психотронних бандитів із психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини... Лізете наверх, е.в.м.? Лізьте! Але ж ви повинні відповідати займаній посаді, повинні бути гарантами прав і свобод громадян! Хто у вас в державах, особливо в Росії, бореться із психотронною злочинністю? Хто, е.в.м.! Хто? Хто повинен мене захищати від тих, хто катує таємно, дистанційно, невидимо, променями? Хто той, із - за кого мене катують променями? Для чого катуєте променями? Для чого потрібно здійснювати згвалт? Щоб мужики пі*ділі? Для чого? Хто хоче споглядати згвалт? Путін, ти хочеш? Тобі видно із Кремля? Із - за кремлівських стін? Лікарі, знайшли того, хто хоче бачити згвалт! (Профан, простолюдін, лох, а не патрицій! А як перемогти промені, щоб здійснити згвалт ТЕПЕР? Якщо це неможливо, навіть теоретично? Ви так вимагаєте самогубство, поки що не дозволяючи його? Ви що? Тупі? Не розумієте, що таке промені? Ні! Ви - підлі! Так глузуєте! Жартуєте! Катуєте! Повільно знищуєте, виконуючи наказ маршала Сєргєєва?! Хто той виродок, який примушує перемагати промені? Я "польщен"! Тобто ви важаєте, що я сильніший за Путіна? Той не ї*еться тому, що у нього х*й не стоїть, бо Путін не може перемогти промені, а я сильніший за нього, можу перемогти промені, щоб здійснити згвалт?! Щоб стати рабом? Ви що, всі йо*нуті, на всю голову?! Промені не можна перемагати, навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв!). Лікарі, ви завжди повинні були лікувати всіх людей, від всіх хвороб, ніколи не займатись злочинами! Тоді б ви не "бздєлі" розмовляти із психотронними бандитами армії! А так... Ви з ними, начебто, у протифазі, а насправді ви разом із ними катуєте ні в чому не винних людей! Лікарі, припиніть дурачитись, інакше вас почнуть винищувати люди, яких ви утримуєте хворими, "грязнимі", (венерично хворими), тощо, для того, щоб вони вам підкорялись "по линии КГБ"... Щоб знали, як вважати, що люди, - барани настільки, що не розуміють, що ви з ними робите!? Особливо променями! Перетворюючи безліч квартир у невидимі, психотронні тюрми, у тюремні камери для катувань людей, перетворюючи ліжка у тапчани для знущань... Не будете боротись за державний суверенітет, свободу і незалежність українців і України від російських таємних спецслужб, особливо від психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини кривавої Росії, вас всіх знищать, наймуть нових, патріотичних, які будуть боротись із ненависним ворогом України, - з таємними, ретельно законспірованими, засекреченими психотронними бандитами кривавої Росії. Путін, убирайся, мразь ФСБешна! Військові, українські, психотронні, що? Будете дурачитись? Чи будете захищати громадян України від бандитів? Від психотронних бандитів? А не тільки в земляних окопах? Щоб знали, які із вас захисники, а які "ссикуни", які "бздят" путінських ФСБешних сосунків-бандитів, тому підкоряються КГБістам, особливо психотронним КГБістам, цим кривавим ї*унам! Х*євєшатєлям, грабіжникам, дуракодєлатєлям, заражатєлям хворобами, заборонителям лікуватись, позбавителям пі*ди, тим, хто забороняє навіть навчатись дітям певних українців, тим, хто забороняє навіть дихати вільно певним українцям, тим, хто забороняє навіть спати певним громадянам, щоб тинялись з кутка в куток тупми, слабкими, не здатними мислити, запам'ятовувати, приймати рішення, виконувати їх, діяти... Щоб страждали скрізь і всюди від всього, буквально від всього! Щоб мучились все життя! Тим, хто здійснює злочини безкарно! Міністр внутрішніх справ України, ну що? Хочеш підійти до мене, щоб взнати чи будуть мене від тебе захищати променями? Спробуй! Підійди! Ти ж сміливець!? Заодне і я про це взаю?! Якщо ти хочеш, щоб мені ніхто, ніде, ніколи, ні при яких обставинах нічим не допомагав, то хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть? Хто той, із - за кого МВД мене скрізь і у всьому обмежує? Московський лікар В.Соколов, будеш дурачитись, - знищу президента Росії В.Путіна! Ніколи, ніде, ні при якмх обставинах, не прощу жодну потвору, яка знущалась наді мною у будь-який спосіб! Щоб знали, виродки ї*ані, як вважати, що я буду здійснювати згвалти, а ви будете вирішувати мою долю, організовуючи досмертні примусові місця проживання, примусову працю, позбавивши всього, буквально всього! Я дуже добре знаю, на своїй власній шкурі також, для чого мені потрібно було здійснювати згвалти! Ну і скоти! Бандюки, будете дурачитись, вийо*уватись в інший спосіб, у вас будуть запитувати: "Хто той, із - за кого не ї*еться ваш верховний?!". Не будете розмовляти про те, чим же ви займаєтесь у державі, вам скажуть, що ви більше не потрібні, ні державному керівництву, якщо ви не можете навіть х*й поставити своєму верховному, ні, тим паче, народу, який ви вже заї*ли, особливо палками, особливо в Бєларусі і Росії! Щоб знали, як "бздєть" лікарів, не розуміючи, хто ж той, із - за кого у вас, і у вашого верховного х*ї не стоять! Щоб знали, виродки ї*ані, як вважати, що я буду "бздєть" бандюків, хоча б тому, що вони мене катують день і ніч променями, виснажуючи всі мої життєві сили! От тепер і добивайтесь до мене! Міністр Таран, щоб знав, як "бздєть" мати зі мною будь-які стосунки, вважаючи, що я буду "бздєть" любої скотини, яка хоче застосовувати проти мене насилля! Щоб ти знав, Таран, як "бздєть" захищати мене від психотронного нападу на мене, особливо лікарів із органів державної безпеки медицини армії і міліції разом взятих! Особливо кривавої Росії! Тепер бісіться і вважайте, що мене знищать лікарі! Щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Міністр інформатики, якщо ти хочеш, щоб до тебе люди відносились, як до порядної людини, потрібно, щоб ти, окрім іншого, розповідав людям чим же займаються в державі оті, окутані легендами, таємні, ретельно законспіровані, засекречені, психотронні військові, спецслужби, психотронна медицина? Оті путіни! Якщо ти не будеш розповідати народу про це, громадяни тобі скажуть, що ти "ссикун", "трус", "тупой", такий, який "бздіт" бандитів, особливо психотронних, із армії, спецслужб, психотронної медицини, тому розповідає народу про те, що твориться на дорогах, про ДТП, подібне... Лікарі, ну ви і ї*анати? Ви до сих пір вважаєте, що мене катують ті військові Москви, яких ви заражали хворобами, щоб вичавити із військових бандитів квартиру?! "Голоси" доповідають зовсім інше! Тих вже нема! Зараз мене катують, вимотують ті, хто бореться за владу на користь кривавої Росії, на користь Путіна! Тому я ніколи, ніде, ні при яких обставинах не прощу тих, хто наді мною знущається! Якщо ж ви мене хочете утримувати "так" до смерті? То ви повинні знати, що синхронно ви, "так", утримуєте величезну кількість бандюків, я не деталізую навіть яких, які сидять із повішеними х*ями, в болях, у психах, у тупості..., які вас розшукують, які хочуть вас знаходити і знищувати! Щоб ви знали, кого надбандюки хочуть знищувати, вас чи мене!? Путін, убирайся к е.м., із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Путін, тобі краще застрелитись, не чекати, що буде далі! Тебе можуть, вже скоро, знищити..., можуть навіть твої собутильники, які тобі вірили, допомагали у всьому, а ти їм навіть х*ї не можеш поставити!? Щоб знав, ФСБешний ї*анат, як бути середньовіковим завойовником, а не порядним, сучасним президентом великої, вільної держави! Держави вільних, щасливих людей! Рівних серед рівних у всьому світі! Путін, тобі не можна було воювати із Україною, не розуміючи хто ж той, із - за кого у тебе х*й не стоїть?! Путін, ніколи ти не зможеш підкорити собі Україну, ніколи ти не зможеш завоювати Україну, тому, що ти ніколи собі не зможеш поставити х*й, якщо не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Убирайся! Щоб знав, як вбивати українців десятками тисяч, у явній російсько-українській війні 2014-2021, як вбивати на порядок більше у таємній, психотронній війні, як винищувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, українців, європейців, американців, громадян всього світу, на всій території планети Земля! І ніколи, ніде, ні за які злочини не відповідати! Убирайся! Той, із - за кого ви наді мною знущаєтесь, винний у багаточисельних вбивствах, а ви, е.в.м., його захищаєете! Не соромно!? Спецслужби, е.в.м.?! Не соромно вам катувати того, день і ніч, кого психотронні бандити Москви підключили під промені для власного збагачення?! Хто ви такі насправді, тепер? Хто? Патриції, е.в.м.? Розумні? Мусора ніколи не будуть підкорятись КГБешним бандитам і боротись із тими, хто бореться із таємною, засекреченою психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини... Хоча б тому, що ці виродки, використовуючи промені, здійснюють жахливі злочини, а мусора вимушені знаходити злочинців, саджати до в'язниць ні в чому не винних громадян, під улю -лю-кання і гі-гі-кання таємних психотронних бандитів армії, спецслужб, псхотронної медицини... Щоб знали шакали, як перетворювати мєнтов у дурачків! Які ковиряються у лайні, яке не можна розгребти тому, що злочини здійснювали психотронні бандити руками невинних громадян!

Немає коментарів:

Дописати коментар