Шукати в цьому блозі

неділя, 17 січня 2021 р.

1305. Звільнити А.Навального.

https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3172695-zatrimanna-navalnogo-mezenceva-kaze-so-ukraina-moze-oskarziti-povnovazenna-rf-u-pare.html Путін, я тебе знищу, якщо не випустиш на свободу Навального! Шойгу, не звільниш Навального, я вб'ю лікаря, який лікує Путіна! Військові лікарі армії Росії, щоб знали, криваві виродки, як, БЕЗКАРНО, вбивати і катувати українців, (європейців, американців...), таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіямм космічної медицини), для того, щоб вони мучились! Щоб страждали день і ніч від утримання під різноманітними катуваннями - обмеженнями променями, говорячи юридично, - організувавши для них повну поразку у повному переліку прав людини і громадянина. Талановитий вчений - юрист В.Медведчук, що потрібно робити, на Ваш погляд? Я прошу засновників і організаторів ЄСПЛ, (Європейського Суду з Прав Людини), всіх членів ПАРЄ, розширити можливості ЄСПЛ до розгляду психотронних злочинів взагалі, особливо психотронних злочинів армії, спецслужб, психотронної медицини Росії! Як після рішень національних судів, так, можливо, у першому наближенні, без рішень національних судів! Щось потрібно вже робити в даній темі! Не можна більше бути страусами, які ховають голову в пісок, начебто нема такого явища, якщо про нього не говорити! Якщо об'єктивно, то психотронних злочинців із психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини Росії потрібно... вбивати! Оскільки вони, - бандити! Які розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють, бо, - непідсудні за будь-які злочини. (Мені по космічному біологічному радіозв'язку "вони", (виконавці катувань мого мозку), повідомляють, що вони "...преступники, заслужившие уничтожения...". Від "них" я чув, наприклад, фразу: "Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!"... Щоб знали, криваві виродки, як приймати і реалізовувати рішення своїх кривавих психотронних бандитів армії, спецслужб, психотронної медицини Росії: "Мы убьем в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы... украинцы... не радовались обретенной независимости от России!". Вбивають таємно, дистанційно, невидимо, променями. Лікарі кривавої Росії, вони ж виродки кривавої ФСБ, щоб ви знали, як підкоряти кожного українця під кожного бандита із органів державної безпеки медицини, (армії, поліції...), які підкоряються бандитам із органів державної безпеки медицини ФСБ Росії! Сидите и "бздите", твари! Щоб знали, криваві ї*анати, як вважати, що я буду здійснювати згвалт, а ви будете вирішувати мою долю?! Щоб знали, як пі*діть після згвалтів! Вивозити до хуторів, до божевілень, утримувати у божевільнях, арештовувати, проводити слідства, знищувати інтелект, руйнувати психіку, забороняти мислити, приймати рішення, виконувати прийняті рішення, створювати психотронні перешкоди, щоб не міг розуміти навіть звичайну людську мову... І ніколи, ніде, ні при яких обставинах, нічим суттєвим не допомагати! І що ваша мафія, якщо якась сила заборонила здійснювати згвалти? Що ви можете, що ви робите, е.в.м., якщо не здійснюються згвалти? Примушуєте перемагати промені? Промені ж не можна перемагати навіть теоретично! Як би можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв! Для чого ви примушуєте перемагати промені? Щоб мучився? Лікарі, - криваві дурники армії, нареготались, е.в.м.? Регочіть ще! Задаю запитання кожному виродку: "А що б ти робив, на моєму місці?!". Будете дурачитись над порядними лікарями армії України, буду вбивати всіх, хто підкоряється лікарям кривавої Росії! Для того, щоб ви утримували Навального у в'язниці, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Військові, щоб ви знали, як добиватись за допомогою згвалтів, для того, щоб бандити у державі були сильнішими за порядних людей, за порядну частину цивільного державного керівництва, за тих, хто бореться із такими бандитами... Путін, не випустиш Навального, - я тебе знищу! На жаль я до кінця не усвідомлюю, хто такий "Я", але мені не можна цього знати, оскільки у мене у мозку сидять і путінці, якщо я взнаю, хто такий "Я", взнають і вони, можуть здійснити превентивні заходи!? Але для того, щоб вони взнали, хто ж такий "Я", потрібно, щоб у їхнього лікаря із органів державної безпеки медицини х*й стояв! Можливо такий підхід бодай якось заспокоїть певних українських яструбів, які все до мене добиваються, (примушуючи здійснювати те, що неможливо, - перемагати промені), мабуть не дуже розмуіючи, а тим паче не усвідомлюючи, куди ж вони потрапили?! Можливо, по якимсь причинам їм вигідно прикидатись такими собі не розуміючими?! Щоб знали, як вважати, що ви військові, а я - дурник! Українське державне керівництво, різних рівнів, повинно знати що російсько-українська війна має і таку форму, а не тільки окопну!? Причому, наголошую, у цій таємній психотронній російсько-українській війні знищено українців, щонайменше, на порядок, (в 10 разів), більше, ніж у цій явній російсько-українській війні 2014-2021 р. р. Я це підтверджую... Я міг спостерігати реалізацію російськими психотронними бандитами їхнього таємного гасла: "Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы не радовались даже такой обретенной независимости от России..." на прикладі декількох хуторів. Якщо екстраполювати кількість смертей в тих хуторах на всі українські хутори, на всі українські населені пункти, то вийде жахлива чисельність! Набагто більша, на порядки, ніж кількість знищених Путіним у явній російсько-українській війні 2014-2021 р. р.! Звертаюсь і до українських виродків, (які все не розуміють, що вони, - проФСБешні), від хутірських бідняків до президента, щоб знали, довгоносикові ї*анати, як, задовольняючи убогу частину інстинкту пізнання, знущатись над беззахисною, безпомічною, безправною людиною, яку психотронні бандити Москви підключили під промені для власного збагачення! Щоб знали, як реготати день і ніч, "колупаючись у мозку"... Щоб знали як добиватись статусу, не визнаючи, окрім інших, статус військового пенсіонера по моделі: "Да я знаю, что ты военный пенсионер! Но скажи нам, кто ты такой на самом деле? Ги-ги-ги!"... Так можна, як сказала б моя мати, "варити воду" над ким завгодно! Можна сказати навіть Президенту України: "Да я знаю, что ты Президент Украины! Но скажи, кто ты такой на самом деле? Ги-ги-ги!". КГБіст, мабуть? Оскільки президенти повинні вирішувати питання конструктивно, як керівники, а КГБісти все корупційно дурачаться, все займаються провокаціями, все найо*уют, ("Зає*у и нае*у! Нае*у и зае*у!", "Все равно сломаю!", "Все равно поставлю на колени! И не таких ставил! Да у меня маршалы говорили!". Щоб знали, виродки, як, прикриваючись забезпеченням, перетворювати у раба після згвалту! Щоб знали, як пі*діть після згвалтів...), все "ламают", "ставят на колени", все підкоряють під бандитів, непідсудних за злочини... Для того, щоб ви мене зламали так, як потрібно лікарям армії, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв!? Щоб знали, як утримувати під катуваннями і вимагати працювати під катуваннями, не дозволяючи працювати променями... На військовій мові це означає: "Стой там, - иди сюда!"... Дістали, е.в.м.! Свободу Навальному!

Немає коментарів:

Дописати коментар