Шукати в цьому блозі

четвер, 28 січня 2021 р.

1314.Не знайдете того, хто мене катує?

Мене катує група мужиків, серед яких відомий лише один офіцер, по належності до ВВС, (до Военно-Воздушных Сил, до Воздушно-Космических Сил). Найлютіший виродок, найжахливіший шакал, садист, із ймовірністю 0,99 він, - лікар, психотронний лікар, який наніс найбільший ущерб моєму інтелекту, психіці, фізичному стану! Катування ця група здійснює таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)! Не знайдете його, цього ВВСівського виродка, - я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно! Міністр оборони, чи підкоряйся, кривавий КГБешний ї*анат, чи я буду вбивати! Де знаходяться ці потвори, - психотронні лікарі? Зокрема, де знаходиться цей ВВСівський психотронний садист? Там, де знаходяться бандити із державної безпеки медицини армії, які дружать із бандитами державної безпеки медицини міліції! Міністр оборони, не знайдеш його, я повішу верховного головнокомандувача, - президента держави! Гарант прав і свобод громадян! Якої держави? Росії, України... Такої, в якій знаходиться цей виродок. Щоб знали, як вважати, що я буду здійснювати згвалти, а ви будете вирішувати мою долю, організовуючи примусові місця проживання, пожиттєву примусову працю, - рабство... Не знайдете його? Ніхто не буде розмовляти із міністром оборони, навіть про погоду!Не всі військові хочуть знущатись наді мною, оскільки більшість військових сама хоче позбавитись насилля зі сторони психотронних бандитів - КГБістів! Більше того, велика частина порядних генералів і офіцерів страждає від насилля зі сторони психотронних КГБістів. Психотронна злочинність армії, спецслужб, психотронної медицини повинна бути переможена! Московський лікар В.Соколов, ну що? Нареготався над Україною? Тоді сиди в органах державної безпеки медицини і думай, що ти лікар! Соколов, - скотина, із - за якої мене чи не все життя катували! Звертаюсь до певних президентів, верховних головнокомандувачів, гарантів прав і свобод громадян, якщо ви хочете, щоб мене продовжували катувати психотронні бандити армії, спецслужб, психотронної медицини, то я цього не дозволю! Будете продовжувати їм "потакати", будете дурачитись, будете глузувати, у вас будуть запитувати: "А хто той, із - за кого у вас х*ї не стоять!?". Щоб знали, ї*анати, як катуваннями примушувати мене дурачитись! Зовсім не володіючи ситуацією! І пі*діть після згвалтів! Арештовувати, утримувати у божевільнях, проводити слідства... Ніколи, ніде, нічим суттєвим, кардинальним, конструктивним, не допомагати, лише поглиблюючи соціальну ізоляцію, інтелектуальну, психічну і фізичну деградацію! Для того, щоб ви всі, разом взяті, "справілісь" зі мною, потрібно, щоб у ваших бандитів х*ї стояли! Будете знущатись над тими, хто мене захищає, - вони будуть винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно! Не хочете розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями, так, щоб вони припинили катувати мене, - не розмовляйте, а коли захочете розмовляти, тоді і взнаєте, що ж вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Нагадую, що ті, хто мене катує променями, визнають, що вони катують "ні в чому не винну людину", називаючи себе "...преступниками, заслужившими уничтожения...". Хто вони такі? Я не знаю! Окрім того, що щойно повідомив! Краще сидіть і думайте, що ж вам потрібно робити, а не добивайтесь до мене, прикидаючись тупими, такими, які, начебто, не знають, що промені не можна перемагати! Щоб знали, як хотіти мене знищити для того, щоб в державах психотронні бандити і їхні класичні бандюки, були сильнішими за тих, хто з ними бореться!? Той, із - за кого в Україні нема таких людей, які б могли розмовляти із тими, із - за кого мене катують так, щоб мене припинили катувати променями, і є винним у багаточисельних вбивствах громадян!?

Немає коментарів:

Дописати коментар