Шукати в цьому блозі

неділя, 31 січня 2021 р.

1320.Ще одна причина до заборони здійснення згвалтів.

Відповідь "ссикунам", "трусам", "тупим"... Які хотіли від когось "вирвати" за допомогою згвалтів!? Після чого пі*ділі, арештовували, висилали до хуторів, саджали до божевілень, утримували у божевільнях, проводили слідства, судили... І ніхто, ніколи, нічим суттєвим, по суті, не допомагав. Зате завжди соціальна ізоляція підсилювалась! Для чого робити згвалти? Мовчать? Хто хоче бачити згвалти? Мочать? Тоді на х*я робити ті згвалти тепер, якщо ніхто не знає для чого їх потрібно робити, ніхто не хоче бачити ті згвалти? Але для мене все ще сумніше! Мені погрожують вбивством, яке здійснять таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), ті, хто сидить у мене у мозку! Образно кажучи, якийсь виродок, натисне кнопку у підмосковному лісі, а я, наприклад, в Україні впаду мертвим! Зараз мене захищають, начебто, ті, хто забороняє згвалти, якщо ж я, все ж таки, якось зроблю той згвалт, (це неможливо, навіть теоретично промені не можна перемагати..), ті, хто мене захищає зразу ж покинуть мене, пеерстануть захищати і... мене знищать ті, хто сидить у мозку!? "Хтось" навіть говорить, що мене можуть знищити ті, хто... захищає мене!? Але життя моє висить на волосинці вже багато років. Я пам'ятаю, як психотронні офіцери кричали мені ще в СССР: "Речь идет о твоей жизни физической!"... Міністр оборони Росії, І.Сєргєєв, особисто погрожував: "... Я Вас уничтожу, не сразу, но постепенно!...". Ну що, народе мій, замучений, розбитий, віддаси мене на вбивство бандитам? Хто ж вас буде захищати!? Сосунки ФСБешні, інші, хто з вами, в Україні також, я вас буду винищувати до тих пір, поки не відмовитесь катувати мене променями! Щоб знали, як називати себе "...преступниками, заслужившими уничтожения!...". У кого і які можуть бути претензії до біороботів? Промені не можна перемагати навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв! Говорять, що зараз, окрім іншого, згвалти потрібно робити для того, щоб лікарі були сильнішими за військових, а ті ї*анати настільки вперті, настільки йо*нуті, що ніколи лікарям не піддадуться?! О! Ситуація, е.в.м.! Для того, щоб я здійснив згвалт тепер, потрібно, щоб у вашого військового бандита, який добивається, х*й стояв!? Щоб знали скоти, як пі*діть після згвалтів!? Якщо лікарі, насміляться вбити ще бодай одну людину, - знищать всіх, хто займається злочинами безкарно! Суть всього цього, тепер? Згвалти не можна робити тому, що мене вб'ють?! Не соромно, сосунки, вбивати тих, кого бандити підключають під промені для збагачення?! Ну і скоти!? Тоді: "Кто сильнее!"... Ї*анати! Путін! Думай що хочеш, а я не прощу! Насмілишся підходити, - вб'ю! Насмілишся нанести будь-який рівень будь-якого насилля, - уб'ю! Лікарі - ї*анати, щоб знали, як вважити, що мені дозволять здійснити згвалти, після чого вм мене вивезете в хутір, щоб перетворити у довічного раба у КГБешного бандита, для того, начебто, щоб відпрацювати, до смерті, за сарай, у якому ви будете утримувати рабом у бандита! Ну і ї*анати! Хто такі рішення приймає? Мене репресували лікарі! Психотронні лікарі! Вони настільки страшні, настільки брехливі, що навіть міністрів, особливо оборони, одурачили, патриції, е.в.м.! І ті, раді старатись, здійснюють злочини!? О! Порядки, е.в.м.!? Патриційні?! Міністр оборони, для чого тобі потрібно, щоб я здійснював згвалт? Мовчиш, ї*анат? Тоді ти той, із - за кого здійснюються вбивства людей! Таємно, дистанційно, невидимо, променями! Путін, твій міністр оборони такий? Московський психотронний лікар В.Соколов, будеш дурачиться, у тебе запитають: "Хто той, із - за кого ти катуєш українців променями?". Не даси відповідь, - тебе вб'ють! Новітнє повідомлення по космічному біологічному радіозв'язку: "Тебе знищать лікарі, після згвалту!". Це пряма чи перевернута інформація? З іншої сторони: "Не дождетесь!"... Якщо хтось хоче, щоб я приймав рішення, то для цього потрібно прибрати з мого мозку промені! Провести реабілітацію!... Заї*ли! Ніколи не взнаєте, хто той, із - за кого ви мене не можете вбити! "Никогда не буду делать згвалт, потому, что у меня нет друзей, способных лечить и обеспечивать, потому, что бандиты из органов государственной безопасности не разрешают! Даже работать!". Можливо "Россия никогда не позволит никакой легализации в Украине!". Я х*єю!

Немає коментарів:

Дописати коментар