Шукати в цьому блозі

неділя, 31 січня 2021 р.

1318.Військові свині, не знайдете тих лікарів...

Я не називав, не називаю, ніколи не назву "огульно" військових, гебістів, лікарів..., бандитами, виродками, шакалами, потворами, злочинцями, тим паче, знаючи, що мене люди розірвуть за це на шматки. В той же час я маю на увазі не військових, не поліцейських, не лікарів..., я маю на увазі їхній злочинний світ, їхні мафії, особливо їхні психотронні мафії. Хоча, якщо чесно, іноді мій мозок кричить, розривається, що бандити створили цей світ, на території колишнього СССР особливо, таким чином, що все людство на цих територіях складається із бандитів та їм слухняних, жодної вільної людини, жодної! Військові виродки, не знайдете тих лікарів, із - за яких ви мене катуєте тамєно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини),- уб'ю всіх, хто займається злочинами безкарно! Літні криваві військові свині, сидіть і мрійте, коли ж від ваших дітей відійдуть ті, із - за кого вони не ї*уться! І тоді ви, витончено так, як казав Голова КГБ Бєларусі В.Зайцев, знищите мене, та так підірвете мене, щоб "руки полетіли в одну сторону, а ноги в іншу сторону", як Лукашенко планував знищити П.Шеремета?! Щоб знали криваві виродки, в секретних погонах, як розмовляти з людьми так, щоб люди ненавиділи мене!? Дурачтесь як знаєте, як можете, а будете розмовляти про мене зневажливо, - буду вбивати, всіх, хто займається злочинами безкарно, щоб знали, як брехати народу, КГБісти, е.в.м.! Щоб знали військові свині, як брехати народу, щоб народ допомагав мене вовтузити, що це той, із - за кого лікарі не лікують гонорею у всьому світі, не розуміючи навіть, що військові і є лікарі?! Це була жахлива військова хитрість! В якій "погрязлі" навіть військові міністри... Колишні міністри оборони Росії, П.Грачев, І.Сєргєєв, були знищені, із застосуванням променів! Причини знищення? 1.Вони були військовими злочинцями, які здійснювали жахливі злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями. Наприклад, вбивали людей променями, катували мене, тодішнього "сина" президента Б.Єльціна, променями; 2.Вони зганьбили звання членів Уряду Росії, оскільки займались військовими злочинами, із застосуванням променів, тобто зганьбили владу, Уряд Росії; 3.Вибачте, ус*алісь ті виродки, які їх інформували про мене, які брехали їм про мене, із - за чого мене, ніколи ні в чому не винну людину, окрім іншого, вони репресували особисто, особисто катували, особисто погрожували знищенням... Тобто ті бандити, які їх інформували про мене, щось їм, окрім іншого, брехали, а потім "бзднулі", побоялись, що циї колишніх міністрів підключать під промені і взнають все про них, взнають хто і що, і як говорив цим військовим злочинцям, цим військовим міністрам, про мене... У такому випадку були б знищені не ці колишні міністри, а ті, хто їм брехав про мене! Але ці ї*анати випередили всіх, знищили цих колишніх військових міністрів, а це означає, що вони і зараз живуть, жрут, с*ут, ї*уться, обнімають своїх шалав, гладять дітей, онуків, правнуків... по голівонькам, а "ні в чому не винні" колишні військові міністри... знищені?! Вже дійшло до того, що лікарів назиають "дурачками армії"?! Я намагаюсь запобігти крові, тому, таким чином, інформую всіх, з бандитами включно, щоб всі все знали, все те, що пропускають через мій мозок, (на жаль мені не дозволяють нічого запам'ятовувати, тому ви всі, шановні читачі, знаєте все, про мене також, набагато більше, ніж я знаю сам про себе. Якби я міг запам'ятовувати все те, що пропускають через мій мозок, то, з великою ймовірністю, ... в живих мене б вже не було). Будь - ласка, припиніть криваву ворожнечу, припиніть винищення людей, вирішуйте всі питання, задачі, проблеми конструктивно, а не як у банді! Вирішуйте конструктивно, а не "ламайте", "не ставте на коліна", не підкоряйте, особливо кожного українця, під кожного проФСБешного бандита... Лікуйте всіх громадян від усіх хвороб! Люди повинні бути людьми, а не рабами у бандитів! Військові, КГБісти, лікарі... борітеся із своїми мафіями, особливо психотронними, - вони "корінь зла" скрізь і всюди! Із - за цього ФСБешного ї*аната Путіна, народ беззахисний зовсім перед бандитами! Особливо перед таємними бандитами, які здійснюють злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями. Хто у державі повинен захищати народ? Особливо від виродків з променями? Армія, е.в.козлов м., нехай! Хто? Захиснички, е.в.м.! Так ви кого захищаєте? Демократію? Народ? Чи бандитів при владі?

Немає коментарів:

Дописати коментар