Шукати в цьому блозі

неділя, 24 січня 2021 р.

1310. Чому Путін панічно боїться своїх "бояр"?

https://aspi.com.ua/news/politika/eksglava-mzs-ukraini-klimkin-vvazhae-scho-putin-panichno-boitsya-zmovi-boyar?fbclid=IwAR3lHJFgiclVUq8nOuAM5kyQ9Ym8P0FxyHuuG6hDfqqYxD8YHSaNodUscuU#gsc.tab=0 моПравильно, я також вважаю, що Путін дійсно панічно боїться "бояр", але не тільки і не стільки "бояр" взагалі, як х*єповішених "бояр". Таємні, дистанційні, невидимі знущання путінських психотронних ї*анатів над українцями, європейцями, американцями, над жителями планети Земля, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), окрім явних воєн, таких як російсько-українська війна 2014-2021 р.р., призвели до виникнення таємних психотронних воєн... Я тих, хто воює із ретельно законспірованою, засекреченою, таємною, кривавою психотронною Росією називаю прибульцями, не тільки тому, що вони, наприклад, інопланетяни дійсно, а тому, що це ті, хто вміє прибувати у мозки до Путіна, до його генералітету, до інших російських кривавих ї*анатів! Раз вміють прибувати до їхніх мозків, значить... прибульці! Тим паче, що сам Путін, із своїми кривавими раз'ї*аями із ФСБ, інших спецслужб, з цим згоден більше за всіх живущих на Землі! Йому так найвигідніше! Бо якщо це психотронні земляни прибувають до його і його ї*анатів мозків, і, при цьому, його спецслужби не можуть їх ідентифікувати... То що виходить? Виходить, що його спецслужби нікчемні! Які не можуть навіть знати, хто ж йому, його генералітету, його "боярам"... х*ї вішає таємно, дистанційно, невидимо, променями! І він, виродок Путін, із найстрашнішого бандита сучасності на всій території земної кулі, перетворюється у сопливого, кривавого бандюка із пітерської підворотні! Путін, тебе дійсно ї*уть прибульці! Які вміють прибувати у мозки до таких ї*анатів! Х*єповішені путінські генерали, "бояри", бісяться від цього пі*данутого окупанта, терориста, спонсора міжнародного тероризму... Він їм більше і на х*й не потрібний, на х*я їм такий русскій цар, який їм х*ї не може поставити? Путін також ображається на свій генералітет, на своїх "бояр", оскільки вони також не можуть йому х*й поставити... Але ж Путін завів "бояр" у прірву х*єповішених, а не "бояри" його... "Сидите и бздите твари!". В Росії, на рівні "бояр" можливий заколот!? Путін, "сиди и бзди!", "бзди", мразь ФСБешна, до тих пір, поки не взнаєш, що ж потрібно робити, щоб твій х*й піднявся! Путін, не навчишся розмовляти із тими, хто тобі х*й повісив, (вони у тебе у мозку сидять, тобі не мене катувати потрібно, не мене утримувати у заручниках, променями, не терористичні акції на всій території земної кулі здійснювати потрібно, не дітей українських, навіть у Парижі, бити, щоб розшукати прибульців, а розмовляти із тими, хто сидить у тебе у мозку, - вони тобі розкажуть, е.т.м., що тобі потрібно робити, щоб у тебе і твоїх "бояр" х*ї піднялись), - я знищу твого лакея Шойгу, а також твого лікаря! Русскіє "бояри" може вже вистачить тремтіти перед ї*анатом Путіним? Щоб знав, Путін, як мріяти про окупацію України! Вже ніколи Зеленський не вступить в Росію на правах союзної республіки! Путін, тобі краще застрелитись, ніж чекати, що ж буде далі! Щоб знав, сосунок ФСБешний, як позбавляти українців пі*ди на все життя, як використовувати жінок для провокацій і поневолення українців, як підкоряти кожного українця під кожного проФСБешного бандита, використовуючи підлу, криваву, терористичну, психотронну проФСБешну медицину в Україні і світі, як перетворювати українців у рабів, використовуючи промені... "Властелин мира", е.т.м.! Убирайся к е.м., із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Ти вже "шибковластелин мира", е.т.м.! Убирайся! На жаль в Україні, на верхньому державному рівні, ще також багато виродків, які полюбляють штірліцувати, (від Штірліц)... Так тобі хочеться, Путін, минуючи народ України, минуючи українців, разом із українськими проФСБешними штірліцами, окупувати всю територію України, щоб вже, в останнє, вирізати декілька мільйонів українців, щоб вже нікому було воювати за свободу, державний суверенітет і незалежність України від окупантів кривавої Росії! Старайся, шакал, старайся! Будеш ще дурачитись, у тебе запитають: "Хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть!?". Убирайся, потвора! Звертаюсь до військових України, якщо ви ще будете до мене добиватись, щоб після згвалту перетворити мене у раба у бандита, за те, що я ненавиджу гнид в погонах, які катують людей променями, я вас прирівняю до КГБешних бандитів і буду винищувати... За вашу таку ініціативу! Я вам ніколи нічого поганого не робив! А ви? Звертаюсь до російських військових, якщо ще будете вбивати українських бійців за допомогою снайперів, я знищу вашого бандита із органів державної безпеки медицини армії, який лікує Шойгу! Вважаю, що лікарі, особливо оті засекречені, таємні, ретельно законспіровані, психотронні, які волдіють променями, тепер знають, куди вони потрапили?! Виродки української поліції, із військової мафії в міліції, якщо ще будете вийо*уватись навкруги мене, вичікуючи згвалти..., я буду винищувати бандитів-лікарів із органів державної безпеки міліції... Нехай вони вас повиховують! За вашу надмірну дисциплінованість і підкореність військовим, психотронним бандитам... Щоб знали, як вийо*уватись, ніколи ні про що не розмовляти, а після згвалтів пі*діть, виганяти до хуторів, арештовувати і розміщувати у божевільні, утримувати у божевільнях, арештовувати, проводити слідства, суди... І знову, катуваннями, вимгати згвалти! І знову пі*діть... Такий рекурентний алгоритм виконуючи... Ну і порядки! "Рожєнікі", е.в.м.! Путін, щоб знав, як пі*діть мене для того, щоб я підкорявся твоїм бандитам! Убирайся, мразь ФСБешна! Щоб знав, як дурачитись над українцями, вважаючи, що вони тупі настільки, що... не зможуть захищати свою державу від такого ї*аната! Убирайся! Звичайно, без союзників Путін зламає Україну, у нього такі збройні сили, що тільки Військово-Космічні Сили Росії можуть переорати всю територію України, не гірше тракторів, - українці і Україна повинні бути вдячні своїм союзникам! Путін, але ж для цього потрібно, щоб у тебе х*й стояв!? Щоб ти вмів розмовляти, приймати рішення... Щоб прийняти таке рішення потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Звертаюсь до українських генералів і звичайних бійців, я вас буду винищувати, якщо будете підкорятись Путіну, не можна бути зрадниками, - історія України цього не простить! Російсько-українська війна 2014-2021 р. р., набула, окрім іншого, і таємного вигляду, стала х*йовою війною, війною х*їв! Путін, ну що? Чий х*й дорожчий?! ПроФСБешні сосунки із СБУ "бздят" підкоряти українських військових таким чином, щоб ті здали Україну Путіну! Звертаюсь до проукраїнських СБУшників, не будете винищувати проФСБешних СБУшників, - вони вас усіх до жодного винищать! "Махвія" у них така, кривава "мстітельная", як і сам "ублюдок" Путін! ВІйна є війна! На жаль! Росія, Путін, підняли окупаційний "меч війни"... Росія повинна бути приборкана! Росія повинна бути покарана! Росія повинна визнати права громадян! Росія повинна визнати верховенство міжнародного права! Мене вже заї*ли психофізичним терором, обмеженням всіх прав людини і громадянина, буквально всіх, ті, хто віддавав наказ добитись від мене згвалта, щоб перетворити у раба у бандита, зараз "бздят" відміняти наказ дойо*уватись до мене день і ніч, щосекунди, за допомогою згвалтів, "бздят" тому, що "комусь" стане відомо, хто віддасть той наказ, як буде розповсюджуватись поміж КГБістами інформація... Тобто "комусь" стане відомо кого ж потрібно знищити, щоб припинились криваві розборки, вбивства, інші психотронні злочини... Що в Росії, що в Україні... Президенти - гаранти прав і свобод громадян! Тому я приймаю рішення, я віддаю наказ, від імені президента Зеленського в Україні, від імені президента Путіна в Росії, - наказ на припинення дойо*увати мене у будь-який спосіб! Всі, 100% КГБешників, українських і російських, повинні виконати цей наказ і припинити дойо*увати мене і дойо*уватись за допомогою згвалтів, (які мені не дозволяють здійснювати променями)... Ті служаки - КГБісти які не хочуть виконувати цей наказ, повинні звертатись до Путіна, до Зеленського, щоб вони дозволили чи не дозволили продовжувати виконувати такий наказ, щоб "дехто" знав їхню позицію! Від виконання такого мого-їхнього наказу легше Зеленському і Путіну! Я їх "розвантажую"! Щоб їх не вбили бодай по цій причині! Оскільки вони до сих пір "сидят и бздят"! За вбивства потрібно відповідати! Виконуйте, ї*анати! При цьому я не маю відношення до ваших х*їв! З х*ями розбирайтесь самі, з тими, хто вам їх повісив! Путін, ти ж мастак вішати х*ї, особливо своїм опонентам? Значить знаєш, що ж потрібно робити, щоб х*й піднявся? От те і роби, е.т.м.! Виконання цього, мого-їхнього, наказу призведе до припинення, окрім іншого, багаточисльних знищень громадян! Життя, - найсвятіше, що є у людей! Не можна життями людей так вільно розпоряджатись! Виконуйте наказ, е.в.м.! Невиконання наказу може призвести до багаточисельних знищень. Але вже зовсім інших людей, ніж раніше було! Певні українські міністри, а що ви принишкли? Шукайте тих, із - за кого у вас х*ї не стоять! Щоб знали распі*дяї, як х*єть від безкарності! Я вам х*ї не вішаю, ви ж сидите у мене у мозку і знаєте, що у мене нема х*євєшатєльной машінкі!? Я не можу ризикувати життями тих, хто мене захищає! Я не можу допускати ситуацію до того, щоб бандити підкорили собі тих, хто мене від них захищає! Я не знаю, хто мене захищає! Якби я знав, хто мене захищає, то і всі ті, хто сидить у мене у мозку взнали б, хто мене захищає,- їх могли б знищити зразу ж! Чи підкорити під ворогів моїх! По цій причині мені не дозволяють здійснювати згвалти тепер! Щоб знали виродки, як пі*діть після згвалтів! Прводити слідства, суди, і... ніколи нічим конструктивним, суттєвим, не допомагати... "Махвія", е.в.м.! Насмілитесь застосувати насилля, - буду вбивати! "Мы пытками заставим писать! А потом, написанное, используем против тебя!". Окрім всього іншого, мене так нейтралізують! Я не можу перемагати промені, навіть теоретично! Біороботи самі себе не можуть захищати! Навіть теоретично! Комусь потрібно довірятись?! Кому? Кому, е.в.м.? Наї*ати дуже просто?! Таке життя у біороботів, тобто у людей, яких підключають під промені. Держава виглядає пі*данутою, - катує людину, яку бандити підключили під промені для власного збагачення! Можна йо*нутись від цієї формули, від цієї "справедливості"?! Чи не так? Мислячі люди? Якби ви знали, яке це благо, - мати можливість мислити! Приймати рішення! Виконувати прийняті рішення! Не терпіти наругу ї*анатів?!

Немає коментарів:

Дописати коментар