Шукати в цьому блозі

четвер, 21 січня 2021 р.

1307.Свободу А.Навальному! Волю Л.Соболь!

ЗГідно із ООНівською "Деклараціяєю прав і свобод...", люди мають право на свободу зібрань, мітингів, маршів... Мають право і обов'язок реагувати на дії влади, яку вони вибирають для захисту їх прав і свобод, а не для того, щоб та влада пі*діла громадян, саджала їх, труїла, вбивала, виганяла, заражала хворобами, забороняла лікування... Тому не можна забороняти народу Росії висловити свою реацію на дії бандита Путіна, його влади... Путін заборониш всеросійські мітинги "за Навального", 23.01.2021, уб'ю того, хто тобі протягне руку для того, щоб тобі бодай чимсь допомагати! Путін, так ти переконаний, що тобі можна робити з будь-якими людьми все, що завгодно: грабувати, катувати, вбивати, труїти, саджати до в'язниць, заражати хворобами, забороняти лікування, виганяти із Росії, знищувати інтелекти громадянам, перетворювати їх у дурачків, руйнувати психіку..., а з тобою не можна нічого робити? Будеш дурачитись над опозицією, глузувати над нею, знущатись..., у тебе запитають: "А хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть!?". Ще будеш використовувати лікарів для поневолення, катувань, знищень, зараження хворобами... громадян? "Скільки б ти не вийо*увався, особливо над російською опозицією, над Україною, над українцями, над США, над американцями, над ЄС, над європейцями..., ти ніколи не зможеш перемогти тих, хто тобі х*й повісив! Я ніколи не прощу жодного росіянина, який ще підходить до цього ФСБешного виродка, бодай чимсь йому допомагає?! Цей ФСБешний виродок повинен бути ізольований від суспільства, від будь-яких контактів з будь-якими людьми... Смерть вбивці сотень тисяч українців, сирійців, європейців, американців..., особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Путін, тобі краще застрелитись! Щоб знав, ї*анат ФСБешний, як вважати, що у тебе є друзі! Путін, ти за що тримаєш у неволі Навального? За "мошенничество"? А ти чому не сидиш пожиттєво у в'язниці за знищення сотень тисяч людей, за скалічення сотень тисяч громадян, за розпалювання міжнаціональної ворожнечі, за руйнацію заданого рівня глобальної безпеки на земній кулі, за спонсорство міжнародного тероризму, войовничого сепаратизму, за анексію Криму, за окупацію певних територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, України, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Свободу А.Навальному! Волю Л.Соболь... ФСБешний ублюдок Шойгу, будеш захищати цього виродка, Путіна, я повішу твого лікаря... Я закликаю всіх лікарів вбивати їх усії, войовничих ФСБешників, які самі про себе говорять ,що вони "...преступники, заслужившие уничтожения...". ФСБешний ї*анат, московський лікар В.Соколов..., щоб знав як вважати, що тобі можна робити з українцями в Україні, (таємно, дистанційно, невидимо, променями), все що завгодно, а з росіянами на території Росії не можна нічого робити?! Я тобі влаштую "кромешный ад", на всій території Росії, якщо ти не припиниш катувати променями українців в Україні, на всій території України...! Свободу А.Навальному! Волю Л.Соболь! До речі, звертаюсь до певних українців, до певних керівних українців, будете знущатись наді мною я буду вас вбивати к е.м., за те, що ви не розумієте, що я, таким чином, приймаю участь у боротьбі з кривавою Росією, її засеккреченими, психотронними структурами армії, спецслужб, психотронної медицини... Щоб знали, як обмежувати мене у всьому, прислужуючи бандитам Москви, які катують мене променями! Всі хочуть мене добити?! Для цього потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Я не дуже усвідомлюю, хто ж такий "Я", - той, хто сидить у мене у мозку! Кого тільки нема у мене у мозку?! Чому я пишу? Окрім іншого тому, що... примушують: "Мы пытками заставим писать! А потом написанное используем против тебя!"... Используйте! У мене нема друзів, здатних лікувати, забезпечувати, головним чином тому, що бандити державної безпеки не дозволяють! Бандити армії і її державної безпеки не дозволяють! Променями! Залишається тільки вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно!

Немає коментарів:

Дописати коментар