Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 22 січня 2021 р.

1308.Кореляція окопної війни з війною за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в психотронних погонах.

Приношу свої щирі співчуття рідним, близьким, співслужбовцям українського бійця Олександра Отрєп'єва, всім силовим структурам і народу України! Виродки ФСБешника, бандита, окупанта, терориста, міжнародного терориста, спонсора внутрішнього і міжнародного тероризму, спонсора войовничого, кривавого сепаратизму, творця бандитської влади Росії, по сумісництву президента Росії В.Путіна, снайперським вогнем знищили безстрашного українського морпіха, ефективного українського бійця Олександра Отрєп'єва! Вічна йому пам'ять! Схиляю голову, стаю на коліно! Ще одна українська жінка залишилась без чоловіка! Ненародженими залишились діти від цього батька... Я багато разів повторював, ще до цієї явної, поточної російсько-української війни 2014-2021 р. р., ті, в Росії, хто протидіє Україні, розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Дай Бог, щоб с коефіцієнтом, хоча б, 150! Нема прощення Росії, нема прощення бандиту Путіну, нема прощення отим 86% громадян Росії, які у 2018 році, на виборах президента Росії, знаючи, що той виродок, Путін, знищив більше 14 тисяч українців, тим не менш, проголосували за нього, віддали свої криваві голоси за цю криваву потвору, яка досі варнякає своїм кривавим, поганим язиком, як і ФСБешний виродок, кривавий патріарх РПЦ Кірілл: "Мы народ один!". Це такий народ один? Це криваві русскіє свині, які вбивають українців, щоб привласнити території чужої нації, території, Богом дані українській нації... Для цього використовують військові спецоперації! В Україні повинні бути винищені всі, до тла, до останньої проФСБешної, проросійської, прорусскої, проСССРної, антиукраїнської скотини, всі, "активні багнети", хто бажає окупації України Росією! Путін, потрібно краще стріляти в українців, шакал ФСБешний, тоді б ніхто не знав, хто ж той, із - за кого у тебе х*й не стоїть! "Стратєгічєскій партньор", е.т.козла м.! Звертаюсь до отих 86% громадян Росії, ви, е.в.м., краще вибирайте у владу бандитів, особливо ФСБешних бандитів, непідсудних за будь-які злочини, тоді вони краще будуть вас підкоряти під кожного проФСБешного бандита, краще будуть перетворювати у рабів... Та й так вже середня тривалість життя російських чоловіків складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС! Підкоряйтесь ФСБешним бандитам, вибирайте їх у владу!... Криваві свині, а не "народ один"! Так собі, по-Лукашенку: "Народец!", "Народишка!"... В Україні, народ України, ненавидить народ Росії, отих 86% громадян Росії, зовсім не менше, ніж самого вбивцю Путіна! Виродки а не народ,тим паче не "народ адін". Я вже досить тривалий час спостерігаю за цією війною, чомусь дивуюсь, вірніше дивувався б, якби ще міг дивуватись, мене вже не можна нічим здивувати... Я подивився на події цієї російсько-української війни 2014-2021 р.р. під кутом зору теорії ймовірності, щось відбувається підозриливе... Під кутом зору теорії ймовірності ці події хоча і можливі, але дуже рідкі... А тут... "Сплошь и рядом!"... Я про те, що вже багато років, на цій війні, вбивають по одній людині щодня!? Ця подія можлива, але занадто рідка... А тут дуже вже часто! Тобто якась це невоєнна війна, вона страшна, кривава, з усіма, притаманними війні, прибамбасами, в той же час в ній є якісь елементи кривавої, диявольської, грайливої, стабільності, - один боєць за добу! Відбувається щось нове в класичній теорії "військового мистецтва", - один боєць за добу! Хтось у щось грається! Мені чомусь згадуються "лихі дев'яності!, коли мені президент Єльцін "с негодованием и возмущением" говорив: "А спорт! Спорт! Это же банда кровавых убийц! Мы пересмотрим всю систему финансирования спорта!"... (Я колись був москвичем, проживав у Москвві!). Путін не дозволив йому переглянути систему фінансування спорту! Тоді ж, в ті роки, президентом Єльціним був сформований новітній вектор соціальних стосунків, - боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, (особливо у психотронних погонах). Ельцін пояснював мені, чому він не може бути гарантом прав і свобод громадян, зокрема чому він не може мене захистити від психотронних бандитів: "Мне не подчиняются некоторые генералы!"... Справа доходила до того, що Єльцін приймав рішення вивести мене на роботу у Кремль, зробити своїм помічником з правом контролю силових міністрів, які особисто мене катували променями, за допомогою своїх бандитів - офіцерів, щоб я сам з ними боровся... На той час, як і в СССР, часів президента Горбачова, в Росії я був єдиним чоловіком, який мав можливість і право розмовляти з позицій сили з міністрами оборони і державної безпеки, оскільки добре знав вузенький такий спектр їхньої ганебної, секретної, кримінальної, психотронної діяльності... Президент Єльцін це "тонко" відчував, розумів, тому і намагався запроторити мене на таку посаду... Але ж психотронні генерали сиділи у моєму мозку і мозку Єльціна, - ми не могли, навіть теоретично, з ними боротись! Психотронні генерали "заоралі": "Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!", "Мы уничтожим сначала Ельцина, а потом тебя!"... Підхопили променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), мій мозок і погнали в Україну, до батьківського хутора, до, тоді ще живих, батьків, в Україну! Президент Єльцін хотів мене врятувати від "хуторянства", запропонував проживати з ним, в його родині, в його сім'ї... Але психотронні генерали були невблаганні, погнали мене, променями, таємно, дистанційно,невидимо, в українські хутори... Тому у мене відчуття, параноя така, що до сих пір триває боротьба, по суті війна, поміж військовими і цивільними громадянами... Деталізувати, на жаль, не можу! Чи хтось із СССРників ще продовжує... Цивільні вбивають військових, а військові цивільних... Чи Україна стала не зовсім ще самостійною, в якій також відбувається, окрім інших воєн, війна поміж цивільними і людьми в погонах... (Не зовсім зрозуміла роль Росії?!). Військові, використовуючи промені, щодня таємно, дистанційноЮ, невидимо, вбивають когось із цивільних, а ті, в свою чергу, якось навчились вбивати військових... Такі сучасні, поточні, елементи цієї війни схожі на таку військово-цивільну війну, започатковану президентом Єльціним... Ще це все схоже на війну з КГБістами..., які здійснюють злочини безкарно! До таких спроб так мислити призвела ота частота вбивств українських бійців, - один боєць за добу!? Хтось може до іншого додуматись!? Моя параноя таке генерує!? Вибачте! Я намагаюсь займати об'єктивну позицію, нічию, але об'єктивну... Іноді частіше, займаю позицію тільки цивільних... Але тут, можливо, зашиті більше мої власні потреби, мій власний досвід... Я, - цивільна людина, але мене променями, таємно, дистанційно, невидимо, катують, до сих пір, психотронні військові, із засекречених психотронних структур армії, психотронної медицини, державної безпеки... Я хочу припинити кровопролиття, хоча б у цій темі, тому "так" себе поводжу! Так пишу! Таке пишу! Чи може бути таке? Може! В таких державах може бути все, що завгодно. В СССР вбили більше 10 млн. українців голодом, (офіційно визнається більше 4 млн.), і ніхто, жодний сержант не відповідав за знищення мільйонів громадян, ні в чому не винних!!! Єльцін просив генерала А.Лєбєдя, тоді секретаря СНБіОРФ, відноситись до мене, як до потенційного державного діяча, Лєбєдь інформував мене іноді! Якось запитує у мене: "Ты знаешь, что они делают в Чечне?". Я: "Кто? Что?". Он: "Милиция и армия! Воюют друг с другом! Сначала воюют с чеченцами, потом бросают чеченцев и воюют друг с другом! Стреляют друг в друга!"... Пізніше це підтверджував генерал - лейтенант Л.Рохлін, який воював в Чечні! Так що може бути все, що завгодно! Можливо зараз це така ціна встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах! (іноді бандитів в погонах)! Тобто потрібно знайти кореляцію поміж поточною російсько-українською війною 2014-2021 р.р., і війною за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в секретних, психотронних погонах! Військові щодня вбивають цивільних, таємно, дистанційно, невидимо, з використанням променів, а цивільні, бодай якось, вбивають військових... Як це все співвідноситься із російсько-українською війною 2014-2021 р.р., поки що загадка? Чи для всіх? Потвори зупиніться! Життя кожної людини,- унікальне! Невже такою ціною дається демократизація України? Не забувайте про взаємну повагу! Згадуйте Бога, хоча б одну із його заповідей: "Не робіть комусь того, чого не хочете, щоб робили вам!"... Я звірію! Мене психотронні бандити продовжують утримувати у заручниках... Ну і ї*анати! Ну і питання навчились вирішувати, е.в.м.! Українці повинні бути сильною, мужною, розумною нацією! Здатною успішно воювати з більш сильним ворогом... Вбивства у цій війні за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо в психотронних погонах, почались ще в кінці існування СССР... Вбивства тривають досі! Мене утримують у заручниках, забороняють мислити, запам'ятовувати, приймати рішення, виконувати прийняті рішення, включають психотронні перешкоди, щоб я не міг сприймати звичайну людську мову... Я до кінця не усвідомлюю, (чи ті, хто керує моїм мозком), чи правильно я роблю подібними публікаціями, але я хочу досягти припинення кровопролиття у цій війні за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах! Не потрібно "видумувати колеса", вважаю, що кореляція поміж цивільним і військовими в Україні повинна бути такою як в США, як у Великій Британії, як у країнах ЄС... Тільки не такою як в Росії чи Бєларусі... Там і близько нема цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, там навіть самозваний президент Бєларусі, не маючи навіть військовї освіти, на парадах одягає генеральський мундир?! До чого це? Якщо ти військовий, то ти скрізь і всюди повинен бути у військовій формі, якщо ти цивільний, то для чого ти одягаєш військовий, генеральський мундир, ти актор, е.т.м.? Приймаєш участь у знімках фільму? Чи ти це робиш для того, щоб народ розумів, що ти з тими, хто здійснює психотронні злочини безкарно? Тобто ти військовий бандит? Путін хитріший, мундир військовий не одягає, але також сидить на багнетах психотронних бандитів армїї, державної безпеки, психотронної медицини... Тирани, терористи, диктатори... В Росії і Бєларусі генерали захищають бандитів при владі, ФСБешників, але не народ, клятву на вірність якому приймали! В Росії і Бєларусі бандити в погонах захищають проФСБешних бандитів при владі! У Франції, в США, (при захопленні Капітолію трамповцями), люди в погонах, поліцейські США, захищали Закони США...

Немає коментарів:

Дописати коментар