Шукати в цьому блозі

субота, 23 січня 2021 р.

1809. СБУ роблять схожою на ФСБ РФ, на КГБ Бєларусі?!

https://news.obozrevatel.com/ukr/politics/komertsijni-rozbirki-v-sbu-pro-scho-vam-ne-rozpovili-siloviki.htm?fbclid=IwAR1Z-AD53stSvHtLPvC1xhG2Rhr0VpsT-HzkjjYPkZ5S59AVvX5vyWB3M7c СБУ приймає участь у замовних вбивствах! У чому справа для СБУ? Мені сумно! Дуже сумно! Поки що не говорю про сучасну СБУ, але згадую свого друга, голову ВРУ, пізніше Секретаря РНБіОУ, І.Плюща: "Це не служба безпеки України! Це служба небезпеки для України!", "Я був би задоволений, якби взнав, що у СБУ менше 50% проросійських (бандитів)!"... Івану дорого коштувала відкритість у відношенні до проросійських ї*анатів СБУ, - його знищили, штучно викликавши злоякісність! Викликавши і мою ненависть! Згадую долі інших своїх друзів із ВРУ: О.Ємця, В.Чорновіла, В.Гетьмана, М.Сироту... Саша Ємець намагався захистити мене законодавчо, внести пункт у Конституцію України, який би забороняв катувати мене, інших громадян, променями, пункт схожий на ст.28, яку Саша узгоджував зі мною, стаття пройшла, тільки не зовсім у нашій редакції! В.Чорновіл, щоб захистити мене від психотронних бандитів, від катувань променями, визнавав мене співзасновником партії "Народний Рух", запрошуючи, таким чином, на роботу в політику, вважаючи, що політиків психотронні військово-КГБешні виродки не будуть катувати променями! В.Гетьман вів розмову про працю, про притулок, домовлялись про зустрічі. М.Сирота знаходив можливість зустрітись у неформальній, не офіційній, обстановці... Всі були знищені, з використанням променів, (біоробототехнологій космічної медицини), таємно, дистанційно, невидимо... Штучно організованими ДТП, пострілами у ліфті... Наступні покоління народних депутатів ВРУ досі "бздят" розробляти психотронне законодавство, бояться розробляти Закон України "Про примусову боротьбу з психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини...", щоб ці ї*анати, із СБУ, особливо проросійської, пропутінської частини СБУ, не знищили, як названих нардепів!? "Бздят" приймати і Закон України "Про примусове лікування венеричних хвороб", які є однією із основ в діяльності корупційних ї*анатів! В моделі підкорення українців під проФСБешних бандитів... Я вважаю, що СБУ складалась, складається і зараз, із патріотичних, проукраїнських співпрацівників і проросійських, проФСБешних, проСССРних, пропутінських, антиукраїнських, терористичних, просепаратистських ї*анатів. Поки що змінюється лише співвідношення тих і тих! Дай Бог, щоб лише в проукраїнську сторону! Колись спецслужби неявно так, ненав'язливо, начебто на загальних підставах, намагались допомогати мені, за що я їм був вдячним, незважаючи чи роблячи вигляд, що не розуміють, що мені не можна було допомагати так, як вони допомагали, навіть теоретично, оскільки мені не можна допомогти було тому, що ті, із - за кого мені не можна допомогти, сиділи у мене у мозку і керували моїм мозком, функціями мого організму... Мені не можна було допомогти навіть теоретично, зате можна було облегшити мій стан, але по цьому вектору так ніхто і не працював! Тобто ті, хто керує моїм мозком, мої вороги, наї*али всіх тих, хто дав згоду "ото так" відноситись до мене! "Так", що найсильнішими завжди будуть ті, хто керує мозком від ворогів моїх! Ці ї*анати, КГБешні, мафіозні, психотронні медичні, якщо вони отримали наказ, навіть помилковий, все рівно будуть виконувати той наказ, якщо він не буде відмінений... Вся ця "контора" виглядає, із - за цього, тупою, такою, наприклад, яка примушує перемагати промені, що неможливо навіть теоретично! Я не вважаю їх тупими, але вважаю такими, яким вигідно прикидатись тупими! Тому вони примушують перемагати промені. Все мабуть тому, що вони використовують людей, підключених під промені. Колись я був москвичем, після моєї депортації із Москви, московські психотронні, КГБешні, мафіозі, проінформували, що використовуючи мене одного, "вони" перехопили 110 квартир у Москві! В основному шляхом є*лі дєвочєк! Мафія така! Хіба можна їх називати тупими?! Підлими? Злочинними? Бандитами?... Так! Але не тупими! Тим паче настільки тупими! Я мав гріх колись, не витримуючи катувань променями, приплентатись до КГБістів за захистом! Запитав у них, хто у них бореться із бандитами. які катують людей променями, хто бореться із психотронною злочинністю... Реакція їхня була заї*аною! Приблизно такою: "Какие лучи, парень? О чем ты? Никаких лучей нет, не существует? Ты наверное сумасшедший? Как фамилия, имя, отчество, дата и место рождения? Ну ка, что там у нас в банке данных? Точно! Сумасшедший! Парень иди отсюда, а то сейчас отправим в сумасшедший дом...". Захистили, козли, е.в.м.! Я х*єю від порядків в державі! Що робити з бандитами - КГБістами? ВРУ повинна терміново прийняти Закон України "Про термінову провірку на лояльність Україні всіх співпрацівників СБУ"..., щоб пропустити їх усії через мозковий контроль, з метою виявлення всіх проросійських, пропутінських, проФСБешних, проСССРних, антиукраїнських, окупаційних, сепаратистських КГБешних бандитів. Я озвірів, коли взнав, що ці виродки можуть всіх, від безробітних хутірських безхатченків до президентів, тримати під мозковим контролем, знаючи про них все, все, все... Самі себе, своїх співпрацівників вони не тестують під променями... Генерал СБУ Шайтанов, провокатор і зрадник, займався відверто, майже відкрито, проФСБешними, проПутінськими злочинами і... нічого. Служив в СБУ. Україна йому зарплату платила!? За те, що він боровся із Україною!? Мене тримають під психотронним ковпаком, під променями, а антиукраїнських бандитів в СБУ, првокаторів, вбивць, зрадників..., не можна вирахувати під мозковим контролем тому, що вони самі себе не тестують під мозковим контролем? Їх заборонено підключати під промені? Ну б*ядь! Бандити, - непідсудні за злочини! О! Спецслужба, е.в.м.! Щось схоже на ФСБ Росії, на КГБ Бєларусі!... В Україні повинна бути національна спецслужба! В Україні повинні бути національні збройні сили! В Україні повинна бути національна правоохоронна система! Путін, я тобі вже багато разів говорив, я не бажаю особливої крові, історично так склалось..., забери із України на ПМЖ в Росію всю свою шушеру і шваль, особливо із СБУ! Не забереш, я їх усіх, всіх до жодного, до останньої скотини знищу! Так, як ти знищуєш українців... в Україні і світі! Всі СБУшники, починаючи зверху, повинні бути переатестовані, включно із мозковим контролем! Жодного провокатора, жодного зрадника не повинно бути в СБУ! Всі окупаційні, пропутінські СБУшники, покиньте Україну, ї*аште на ПМЖ в Росію, не чекайте знищення! Я не прощу! Я не прощу вам такого свого життя! Хто той, із - за кого мене катують променями? Не знайдете такого, ваш верховний ї*атись не буде ніколи! Щоб знали, криваві самовпевнені ї*анати, як ввжати, що я буду здійснювати згвалт, а ви будете вирішувати мою долю, організовуючи примусові місця проживання, примусову працю, рабство... Будете дурачитись у вас запитають: "А хто той, із - за кого у вашого верховного х*й не стоїть? Хто той, із - за кого ваш верховний не ї*еться?!"... На х*я така спецслужба державному керівництву, якщо ви х*й не можете поставити навіть своєму верховному? На х*я така спецслужба народу, якщо ви народ грабуєте, дурачите, катуєте, обдурюєте, заражаєте хворобами, забороняєте лікувати, підкоряєте під бандитів, вішаєте народу х*ї, робите дурнями... Ви що? Не розумієте, що ви не потрібні ні державному керівництву, ні народу? Ви нікому не потрібні! Ви займаєтесь не тільки і не стільки державною безпекою, як кримінальним збагаченням з використанням адмінресурсу КГБешного?! Вас можуть винищувати за злочини, які ви здійснюєте безкарно... Уйо*уйте на ПМЖ в Росію! Там захищайте свого ї*аната, для якого отримання народами свободи від окупаційного насилля, - найжахливіша геополітична катастрофа сучасності?! Бандити, непідсудні за будь-які злочини, повинні бути знищені, оскільки їх не можна саджати до тюрем, завжди їх відіб'ють променями, - промені не можна перемагати! Навіть теоретично! Державна і національна безпека України повинні бути захищеними патріотичною, проукраїнською, національною спецслужбою, а не проросійськими окупаційними бандитами! Які все "воссоєдіняются с Россией", щоб знову винищувати українців мільйонами!? Я, від імені українського державного керівництва, знаючи, що воно боїться боротись із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини, тому, що їхньому життю загрожує небезпека, надаю наказ, (тим, хто може його виконувати...), терміново приступити до перевірки на лояльність до України, під мозковим контролем, всіх, (хто не виїде на ПМЖ до Росії), співробітників СБУ, починаючи зверху... Жодного антиукраїнського виродка в СБУ не повинно бути!

Немає коментарів:

Дописати коментар