Шукати в цьому блозі

неділя, 17 січня 2021 р.

1304. Хто мене катує?

Звичайно цікаво, хто мною грається, хто і як використовує, для чого, хто ж мене катує? Таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)? Персонально?! Щоб припинити кровопролиття я обіцяв розміщувати інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв'язку, навіть не перевірену! Навіть, можливо, дезінформацію! Навіть якщо інформація чи дезінформація направлені особисто проти мене! Тим паче, що не робити це я не можу! Моя трагедія, окрім іншого, полягає в тому, що моїм мозком, функціями мого організму, керують мої вороги! Які і примушують: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!". Так зі мною борються! Так мене нейтралізують! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Біороботи самі себе не можуть врятувати від тих, хто керує їхніми мозками, навіть теоретично! Біороботів потрібно, буквально, водити за руку, поки не вирвуть від психотронних бандитів! ц це при умові, якщо бандити дозволять водити за руку?! Тобто я сам себе не можу врятувати від тих, хто керує моїм мозком! Це добре розуміли певні академіки, наприклад, Президент НАНУ Б.Патон: "Я тебя возьму за руку, приведу в милицию, скажу, что этот человек нужен НАНУ, пропишите этого человека на моей жилплощади...". Ми зустрілись, у старому Ботанічному саду, навпроти Володимирського собору, через бульвар Шевченка, за 22-ю клінічною лікарнею, в якій колись народився мій син, академік Патон прийшов із академіком Амосовим, звичайно я зрадів, але, як тільки ми зблизились, нас почали "шматувати" променями, ми розбіглись в різні сторони... Тобто мене і за руку не можна вивести "в люди"... Подібного допускався і Президент України Л.Кучма, як гарант прав і свобод громадян, той тримав мене своїми двома руками за мою правицю... Не втримав, мене почали катувати шоковими променями так, що я, не дивлячись на потужні руки Л.Кучми, вирвався від нього і тікав бігом, мабуть, кварталів зо два... Поки не виключили промені! Хто це робив? Не знаю! Можливо Росія, колись мені кричали: "Россия никогда не позволит никакой легализации в Украине!"... До речі, президент Росії Б.Єльцін, маючи президентські можливості, не зміг сам себе захистити від психотронних бандитів, які "підсіли" до нього у мозок! Його катували променями також, ганьбили, примушували вживати горілку, ("жрать водяру"), променями рвали його серце, штучно викликаючи інфаркти, променями примусили відректись від влади 31.12.1999, променями, пізніше, добили до смерті... Наслухався і я "компліментів" від психотронних вбивць: "Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!"; "Речь идет о твоей жизни физической!"; "Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!"... (Ганебний висновок для міністрів оборони, ці страшні, криваві, сопливі, ФСБешні виродки, разом із своїми КГБістами, все борються за реставрацію СССР, явно і таємно. Єльцін мене інформував, що він, як гарант прав і свобод, не може мене захистити тому, що йому... не підкоряються його підлеглі, - таємні, ретельно законспіровані, засекречені психотронні генерали). Катують мене бандити із органів державної безпеки медицини армії, (до речі бандити із органів державної безпеки медицини міліції також з ними...). Тобто катують мене психотронні лікарі! Оце і є відповіддю, чому мене ніхто у світі не може захистити, -тому, що лікрі всього світу з тими, хто мене катує променями! Силові міністри, міністри оборони, "офіцера"... жуйтє, е.в.м., жуйтє! Пережовуйте! Люди, (скоріше нелюди), із армійської мафії, виходить логічно, також бандити із органів державної безпеки медицини... Із психотронної бригади, яка мене катує таємно, дистанційно, невидимо, променями, мені відомий лише один жахливий садист, по належності до військових, - офіцер ВВС, ("Военно - Воздушных Сил)... Лікарі, ну що, будете добиватись до мене за допомогою згвалтів, щоб перетворити у раба? Чи, все ж таки, припинете дурачитись? Життя моє психотронними бандитами перетворене у пекло, - одне угрупування, постійно, день і ніч, весь час спонукає до дій, зокрема до згвалтів, - друге угрупування забороняє відгукуватись на їхні вимоги, забороняє променями! Промені не можна перемагати! Все! Пі*данутись можна від такої одноманітності! Механізм знущань наді мною такий, - засекречені, таємні, психотронні, КГБешні лакарі в "білих погонах", знаходять спільну мову з лікарями - КГБістами із будь-яких населених пунктів, а ті, в свою чергу, добиваються через своїх людей, хворих, як правило, через любих... Які і добиваються... З якими і забороняють мати контакти інші люди, які несуть відповідальність за мою безпеку, променями забороняють! Певні лікарі, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Ставте верховнму х*й... Не поставите йому х*й ніхто у світі ніколи не буде допомагати жодному військовому бандиту! (Не плутайте з порядними військовими, певна частина порядних генералів і офіцерів самі стають жертвами своєї ж психотронної мафії, - мова йде про військову мафію). Лікарі, для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого лікаря із армії, який мене катує, х*й стояв! Щоб знали, виродки, як знущатись наді мною для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей, за порядну частину цивільного державного керівництва, за тих, хто з ними бореться, за тих, хто бореться з корупцією... Х*й зна що? Міністр внутрішніх справ захищає бандитів із органів державної безпеки?! Держава, офіційні силові структури, певні члени Урядів... катують того, кого психотронні бандити підключають під промені, для власного збагачення?! Йо*нутись можна від порядків, е.в.правоохоронну систему і профільну владу, м.! Щоб знали, як знущатись для того, щоб бандити були сильнішими за лікарів із органів державної безпеки іншої орієнтації! Виродки, які мене катують, самі себе називють "...мужчинами, во всем виноватыми", "...преступниками, заслужившими уничтожения...". Щоб ви захистили цих виродків, щоб ви їх залишили живими, потрібно, щоб у ваших верховних х*ї стояли! Путін, ну ти і мразь, ну ти і шакал... Якби хотів так нейтралізував би тих, хто мене катує? Щоб знав, як воювати з Україною, не розуміючи хто ж той, із - за кого у тебе х*й не стоїть! Лікарі, якщо ви хочете, щоб Путін був найсильнішим КГБешним бандитом у світі, то для цього потрібно, щоб у нього х*й стояв! Щоб знали, е.в.м., як корчити із себе лікарів, в той час як ви є КГБешними бандитами! Не знайдете тих, із - за кого мене катують, ніхто, ніколи не буде ї*атись із х*єповішених КГБешних бандитів! P.S.В той же час одним лікарям є виправдання, іншим навпаки, ганьба! Психотронні бандити, які катують мене променями, самі про себе говорять: "Во всём виноваты мужчины!", "Да, мы, мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!...". А далі: "Это месть мужчин, (у всьому винних, преступников, заслуживших уничтожения), врачам, посредством издевательства над Коваленко, как над ни в чем не виноватом человеке!"... Що, лікарі порядні, якщо над ними знущаються "...преступники, заслужившие уничтожения..."?

Немає коментарів:

Дописати коментар