Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 5 лютого 2021 р.

1323. Інформую людство!

Я знаю, що на земній кулі ще є люди, небайдужі до моєї долі! Таких я інформую про останнє рішення психотронних бандитів армії, спецслужб, психотронної медицини..., тих хто катує мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, (використовуючи біоробототехнології космічної медицини). Найпротивнішими, найжорстокішими у цій психотронній в'язниці, у цій жахливій психотронній катівні є бандити із органів державної безпеки армії, зокрема із ВПС, (Військово-Повітряних Сил, зараз вони, здається, в Росії називаються Військово-Космічними Силами). У цих бандитів багато років відбувалось змагання, - засекречені, таємні, ретельно законспіровані, психотронні генерали і офіцери змагались поміж собою, хто більш жорстоко може катувати мене, деяких президентів певних держав, деяких інших державних діячів, які пробували захищати мене, змагались у жорстокості, виборювали право на моє витончене знищення. Позавчора моїм мозком від мого імені прийняли рішення про самогубство, потім моїм мозком від мого імені просили психотронних бандитів, які мене катують знищити мене м'яко, - я зисинаю, вночі, під час сну, вони променями, дистанційно, невидимо, зупиняють моє серце! Щось там у них відбувалось три доби, сьогодні, 05.02.2021, психотронні бандити повідомили інше рішення,- мене знищать ті, хто мене катує променями, але після тривалого знущання наді мною так, щоб багато людей переконались у знущаннях наді мною, будуть тривалий час ганьбити мене, (їхні слова "позорить"), перед людьми, перед великою кількістю громадян, знаючи, що більшість громадян не може розуміти, що таке промені, що таке психотронний тероризм, знаючи, що більшість громадян, навіть із університетською освітою, не усвідомлюють, що таке люди - біороботи, (тобто люди, яких тримають променями, керуючи їх мозками за допомогою променів), знаючи, що більшість громадян до генералів і офіцерів відноситься, як до захисників, не розуміючи навіть, що звичайні, нормальні генерали і офіцери, бояться навіть розмовляти про таємних, засекречених, психотронних генералів і офіцерів, самі, часто - густо, є жертвами злочинів психотронних генералів, не розуміючи навіть, що психотронні генерали і офіцери, це бандити, які самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения..."... Не розуміючи навіть, що звичайні генерали і офіцери, підкоряються бандитам, - психотронним генералам і офіцерам! У цьому одна із жахливих небезпек силових структур для цивільного населення. Не розуміючи навіть, що працівники ЗМІ розділені на 2 частини, одні не розуміють, що таке промені, а інші, - завербовані у КГБ, МГБ, ФСБ... "казачки", які "бздят" розповідати народу про те, хто ж такі насправді психотронні герерали і офіцери... Тобто ЗМІ не є ЗМІ! Вони інформують людство лише частково! Часто використовують дезінфомацію, відверту чи тенденційну брехню, особливо цим грішить "Останкіно". Тобто їхнє рішення, - знищити мене, використовуючи промені таємно, дистанційно, невидимо, але після тривалої ганьби перед людством! Перед звичайними людьми, які все ще вірять бандитам, підкоряються їм! Так що, люди, будьте готові, до ганьби мене, - можете ще продовжувати спостерігати як працюють мозки у засекречених, психотронних баранів армії, спецслужб, психотронної медицини... Я проінформував небайдужих до моєї долі громадян всіх країн земної кулі. Рішення психотронних бандитів можуть змінюватись... Частіш за все у гіршу сторону. Ну, наприклад, якийсь проФСБешний президент, типу Путіна, Лукашенка, надасть наказ своєму Прєдсєдатєлю КГБ, типу Вадима Зайцева, (колишній пред. КГБ Бєларусі), "рвонуть мене так, щоб ноги полетіли в одну сторону, а руку в іншу"... У них там сотні полковників, (як оті "баширови", "петрови", - солсберійські герої, які отримали завння Героїв Росії за вбивства українців в ДЛНР), які бажають за такі спецзавдання отримувати звання "Героя России", іншої держави... У психотронних бандитів і гумор схожий на такі реальні погрози, - були випадки, що вони навмисне щось погрожували, але не здійснювали!? Я проінформував... Мабуть ключовим у цьому інформуванні є не моє знищення, - моє життя "висить на волосинці" вже декілька десятків років, мені бандити так і кричали: "Речь идет о твоей жизни физической!", ключовим у цьому інформуванні є попередження про мою ганьбу, громадяни можуть стати свідками того, як мене будуть ганьбити засекречені, психотронні генерали і офіцери, використовуючи таємно, дистанційно, невидимо, промені... Що є в арсеналі ганьби засекречених психотронних генералів і офіцерів, психотронних лікарів? Пограбування; каліцтва; зараження хворобами, особливо венеричними, з наступною забороною лікування; звільнення із усіх робіт, служби, навчання; заборона вчитись, працювати, служити; дуракороблення, (променями знищують інтелект, перетворюючи розумних громадян, навіть вчених, у "тупе бидло", у дураків); знищення ерекції, (на їхній мові "вішають х*ї"), - заборона мати статеві стосуни; руйнація родин, - психотронні генерали втручаються у приватне життя громадян, руйнують порядні сім'ї, променями примушують дружин мати статеві стосунки з "брудними мужиками", венерично хворими, променями примушують навіть порядних чоловіків мати статеві стосунки з жінками, з "брудними жінками", (квартирна мафія "працює" з використанням подібних сексуальних злочинів), після чого психотронні бандити регочуть і повідомляють своїм підопічним по космічному біологічному радіозв'язку: "Как мы разлагали Вашу семью?!"; викрадення дітей у батьків, на десятки років, на все життя; викрадення батьків у дітей; побиття мужиками, з використанням жінок у якості провокаторів; побиття чоловіків жінками, променями сковують чоловіків, ті не мають можливості захищатись чи нападати, чи тікати, жінки, при цьому, нещадно б'ють таких чоловіків; називати певних чоловіків йо*арями, гвалтівниками, кричати про це у присутності великої кількості людей, а поміж собою реготати: "Этот мужик 40 лет пи*ды живой не видел, а мы его обос*али перед большим количеством людей, как е*аря, насильника!"... "Х*єповішених" чоловіків психотронні бандити називають "йо*арями"! Дурнів, (громадян, яким променями знищили інтелект), називають "сверхинтеллектуалами"! Такі собі гумористи! Можуть примусити людину ходити голою у будь-яких людних місцях! Можуть променями моделювати будь-яку психічну хворобу! Людство повинно знати, що психотронні бандити, - бандити із абсолютною жоростокістю, тобто такі, які можуть здійснити будь-які злочини, які можуть прийти на бандитський розум! Наприклад, знищення пасажирського лайнера з великою кількістю пасажирів! Штучне розповсюдження інфекційних хвороб! Знищення громадян штучно викликаною злоякісністю! Ще у тому тисячолітті, ще у кінці існування СССР, психотронні бандити вже використовували народ для ганьби мене. Якось я запитав у Прем'єра Росії В.Черномирдіна: "Что это народ выделывает вокруг меня?". Черномирдін відповів: "Народ используют в качестве стада баранов!"... Черномирдін виступав проти психотронних бандитів, як і Б.Єльцін... Це їм обійшлось дуже дорого, обидва були знищені, знищена була і Валентина Федорівна, дружина Ченомирдіна, Єльціна катували променями, ганьбили його перед народом, примушували вживати горілку, "бухать", а журналісти - КГБісти "Останкіно", ганьбили його цим, публікацією про "бухання", в той час як не розповідали народу, що Єльціна катували променями і іншими, -рвали його серце інфарктами, які викликали таємно, дистанційно, невидимо, променями, променяи примусили відректись від влади 31.12.1999, на користь, тепер "бессменного" Путіна, променями, пізніше, добили до смерті... Так що, шановні громадяни, народе мій, замучений, розбитий, ви повинні бути готовими, що не тільки мене будуть ганьбити перед вами, але і вас будуть ганьбити, будуть ганьбити і державних діячів, (звичайно порядних, не їхніх)... Я вже все це "проходив", - бандитам захотілось повторити! Пам'ятаєте путінське: "Мы можем повторить!"?

Немає коментарів:

Дописати коментар