Шукати в цьому блозі

середа, 17 лютого 2021 р.

1337. Я буду вбивати до тих пір, поки лікарі всього світу не почнуть лікувати...

Я буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки лікарі всього світу не почнуть лікувати гонорею, особливо у хронічній формі, у всіх жителів планети Земля! Звичайно, в ідеалі, потрібно примусити лікарів всього світу лікувати всі хвороби, у всіх громадян, всіх країн, всього світу! Клятва Гіпократа спонукає до цього! Але жадоба наживи, жадоба використання людей для збагачення, корпоративні, мафіозні цілі... призвели до порушення клятви Гіпократа чи не всіма лікарями всього світу?! Я намагаюсь запобігати зайвої крові, тому опускаюсь до подібних публікацій! Ціною свого здоров'я і життя! На території колишьного СССР, а значить і сучасних Росії, України..., проблема лікування венеричних хвороб, - одна із проблеми проблем. Сотні тисяч чоловіків, в Росії, можливо, вже мільйони, вмирають важкими смертями, у жахливих стражданнях від різноманітних простатитів, викликаних наслідками венеричних хвороб, середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в країнах ЄС, кожна п'ята жінка, 20%, позбавлені щастя материнства, не здатні народжувати дітей, із - за наслідків венеричних хвороб... Психотронні злочини психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини, особливо Росії, наслідками діяльності яких, окрім іншого, є сексуаальні злочини, з використанням венеричних хвороб, - основа корупції! Психотронні злочини, венеричні хвороби, сексуальні злочини, - основа корупції! Для боротьби з корупцією, щоб перемогти корупцію, бодай у першому наближенні, потрібно, щонайменше: 1.Перемогти психотронну злочинність; 2.Перемогти сексуальну злочинність; 3.Лікувати всіх громадян, від венеричних хвороб, особливо... Якщо торкатись особисто мене, то з цією проблемою я зіштовхнувся ще у кінці існування СССР. Якось на "Красной площаді", у Москві, де я тоді проживав, при зустрічі із народними депутатами Верховної Ради СРСР, у розмові на делікатні теми, "хтось" із народних депутатів заговорив на цю тему, на тему прийняття Закону СРСР "Про примусове лікування венеричних хвороб", щоб зруйнувати один із фундаментів корупції, щоб позбавити людей, яких штурмує мафія, психотронна злочинність, зайвої залежності від бандитів, а значить щоб позбавити громадян підкорення бандитам... "Брудна мафія", (на рус. "Грязная мафия"), це як вода для рослин, для КГБістів, для ФСБешників... Вони там пасуться, скрізь і всюди! Особливо КГБісти міліції, часто особисто міністри внутрішніх справ, ці утримувачі "брудної мафії", разом із своїми бандитами державної безпеки медицини міліції! Тоді, в кінці існування СРСР, для прийняття Закону СССР "Про примусове лікування від венеричних хороб" не вистачило голосів. Пізніше я, неодноразово, примушував народних депутатів Государствєнной Думи Росії, Верховної Ради України, прийняти Закон Росії, Закон України "Про примусове лікування венеричних хвороб", "Про примусову боротьбу з психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини", як з фундаментами корупції... Не зміг! Частина народних депутатів, що в Росії, що в Україні, які намагались, бодай якось, захищати мене від психотронної злочинності, які намагались захистити законодавчо, (наприклад ст.28 Конституції України, яку узгоджував зі мною О.Ємець, ця стаття увійшла, не зовсім у нашій редакції), були знищені: Л.Рохлін, Г.Старовойтова, С.Фьодоров, Г.Сєлєзнєв... із ГосДуми Росії; О.Ємець, В.Чорновіл, І.Плющ, В.Гетьман, М.Сирота із ВРУ. Після чого народні депутати парламентів Росії, та й України стали "бздєть" займатись подібною тематикою, - вектором боротьби з психотронною злочинністю, з венеричними хворобами, як з фундаментом корупції. Мені певні народні депутати сказали щось таке типу, ти ж бачиш, що нас вбивають за те, що ми тебе намагались захищати, що явно, що законодавчо, ми б могли продовжувати тебе захищати, але ж нас усіх переб'ють ДТП, пострілами у ліфтах, штучно викликаною злоякісністю... Ні тебе не захистим, ні для народу нічого не зробимо... Тобто мене, начебто, принесли у жертву цієї боротьби із корупцією, боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в засекречених, психотронних, погонах, боротьби за лікування всіх громадян від усіх хвороб, особливо боротьби за примусове лікування всіх громадян від венеричних хвороб... Тому, начебто, я повинен сам себе захищати?! Хіба таке можливо? У випадку, коли моїм мозком керують мої вороги, які здійснюють свої злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями, (використовуючи біоробототехнології космічної медицини), керуючи моїм мозком?! Народні депутати, певні інші керівники державного рівня, знаходяться, по суті, у статусі ворогів народу, "бздят" психотронних бандитів армії, спецслужб, психотронної медицини, тому не можуть захищати народ, ні від психотронних злочинців, ні від медичних злочинців... Зараз, мене інформують, для того, щоб примусити лікувати "грязних" громадян, прибульці, (які вміють прибувати у мозки людей і керувати мозками, тобто поведінкою, діями, емоціями..., функціями організму людини), застосовуючи промені, таємно, дистанційно, невидимо, "вішають" х*ї... лікарям! Для того, щоб вони лікували громадян! Х*ї "вішають" навіть президентам держав,як верховним головнокомандувачам, щоб примусити боротись із психотронною злочинністю в армії, спецслужбах, психотронній медицині... Наприклад, Путін потрапив у делікатну ситуацію, він "сидить" на багнетах психотронних бандитів армії, спецслужб, психотронної медицини, а тут йому прибульці х*й повісили для того, щоб він з психотронними злочинцями... боровся! Путін, - ФСБешний "бздун", замість того, щоб боротись із психотронною злочинністю, від бореться із жертвами психотронних злочинців... Не ї*еться, і не бореться з психотронною злочинністю?! Типовий бандит, ФСБешний ссикун, маючи такі повноваження?! І так "бздєть"?! Вбивства, особливо таємні, дистанційні, невидимі, променями, не припиняться ніколи, поки не буде переможена психотронна злочинність, медична злочинність, поки не почнуть примусово ліквати венеричні хвороби на всій території Земної кулі, тобто поки не буде, окрім іншого, переможений такий фундамент корупції як: психотронна злочинність, медична злочинність, венеричні хвороби... Хто такий Я? Я не знаю! Це той, це ті, хто сидить у мене у мозку, керуючи моїм мозком! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв'язку, - автори і достовірність інформації мені не завжди відомі! Чому я "опускаюсь" до публікацій такої тематики? Нагадую пряму мову одного із тих, хто мене, окрім інших, особисто репресував, міністр оборони Росії, маршал Росії, І.Сєргєєв: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И все-равн уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь...". Всього цього психотронні бандити досягають таємно, дистанційно, невидимо, променями.

Немає коментарів:

Дописати коментар