Шукати в цьому блозі

середа, 10 лютого 2021 р.

1328.Як був збитий літак "МАУ", рейсу PS 752, в Тегерані 8 січня 2020 року?! Від чого я х*єю?!

https://ua.interfax.com.ua/news/general/722601.html?fbclid=IwAR1WUwY3mqjV47e1x1xPx9JpFTprhWeQyGxG41mwh-MImNaGEwy1sWWcEgo#.YCQC0v1WdKI.facebook Розповідають, що у 1941 році до Сталіна прийшов чоловік і сказав, що він знає, як перемогти гітлерівську Німеччину: "Потрібно Берлін стерти з лиця Землі! Бомбардуванням, іншим!". Сталін подумав, дав згоду і запитав: "А як це зробити?". На що чоловік відповів: "Моя ідея, а ви її виконуйте!". Виступаю у стилі того чоловіка, - літак "МАУ" в Ірані, 8 січня 2020 року, збила Росія! Росія, Путін, Шойгу..., підключили певну частину керівництва Ірану, його збройних сил, генералів і офіцерів Ірану, під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), особливо авіаційних диспетчерів, і, таємно, дистанційно, невидимо, променями, керували мозками іранських службовців так, як керували... Весь світ знає, що з того вийшло! Якщо у мене запитають наскільки я переконаний у цьому, - я скажу, що із ймовірінстю 0,99. Але ж довести я це не зможу! Я за 40 років не зміг довести нікому у світі, що мене катують променями, із заданою похідною, щосекунди тримають під психотронним ковпаком. Часто катують навіть уві сні чи замість сну! Тримають так, як тримають! Я не можу показати вам копію наказу Путіна на знищення того рейсу, письмово такі накази "вони" не роблять взагалі! Ви не знайдете у них письмовий наказ "Про катування Віктора Коваленка променями!"... Нема такого наказу! Такі накази криваві ФСБешні ї*анати передають чи на словах, чи навіть якимись натяками, чи... думками... У Путіна у мозку сидить стадо його ФСБешних, психотронних ї*анатів, охороняють його, променями, зчитують його мислення! Виконують те, що у Путіна може бути у думках! Тільки захоче "пожрать", як йому зразу ж несуть! Тільки захоче пої*атись, як йому вже ведуть "бабу" чи дівчину! Зараз не водять, - прибульці х*й бандиту повісили, для того, щоб примусити ФСБешного виродка боротись з психотронною злочинністю в армії, спецслужбах, психотронній медицині... Звертаюсь до Президента США Д.Байдена, Джо, будь-ласка, будь уважним у стосунках із своїми генералами і офіцерами, можливо Путін "навчився" вже таємно, дистанційно, невидимо, променями, керувати і їхнми мозками... Я цього не хочу! Це буде жахлива трагедія, для української, європейської, світової демократії... Не марно ж якось телевізійний ФСБешний ї*анат Путіна із "Останкіно", відверто, цинічно так говорив: "Россия, - единственное в мире государство, способное испепелить всю территорию США!"... Генерали США повинні слідкувати за чистотою своїх мозків! Особливо від променів Росії! Тоді ж, у січні 2020 го, війська США проводили якусь спецоперацію десь там! Іранські диспетчери, (під російськими променями), щось там вичікували, США повинні були нанести там якийсь повітряний удар, Росія хотіла зробити так, щоб це, бодай якось, співпало із взльотом того рейсу українських "МАУ", який зіб'ють, начебто, військові США! Я не виключаю, навіть, того, що командирів українського літака, російські психотронні спецслужби, могли підключати під промені... Щоб все відбулось як по нотам, "тік-так!"... Не так склалось, як бажалось! Так Путін хотів "поквитатись" із США: Росія збила пасажирський літак в небі Донбасу; США, начебто, збили український літак в небі Тегерану!? Путін і Трамп стають "братами навіки"!? О! Е.т.м., рівень глобальної безпеки у виконанні Росії?! Частково, торкаючись теми психотронних злочинів, торкаючись моделі передчі отих "засекречених" психотронних наказів ї*анатами в штанцях військових злочинців Росії, - колишні міністри оборони Росії, генерал П.Грачов, маршал Росії І.Сєргєєв..., були знищені! Не зразу, а пізніше, коли підійшов час... Знищені з використанням променів! Причому були знищені не за те навіть що вони особисто мене катували променями, не за те, навіть, що зганьбили звання члена Уряду Росії, а за те, що певні путінські ї*анати "забздєлі", що певні прибульці підключаться до мозків Грачева, Сєргєєва... і взнають, хто і як їх інформував про Віктора Коваленка, та так хитровиє*ано інформував, що ті не тільки наказ на моє катування віддали, але і самі особисто приймали участь у моїх катуваннях... Путін хто вбив Грачева, Сєргєєва...? Хто віддавав, і як, наказ на знищення Грачева, Сєргєєва...? Звичайно ї*анати скажуть що їх знищили... психотронні лікарі?! Не важливо хто їх вбив! Вбили жахливих бандитів, жахливих психотронних військових злочинців! Але погано, що без слідства і суду! Але, якщо їх неможливо розслідувати, неможливо судити, але вони чи їхні лакеї "...преступники, заслужившие уничтожения...", так вони самі про себе говорили мені, то... знищення, мабуть частково, гуманне! Можливо цим знищенням були залишені у живих тисячі безневинних громадян, особливо українців, європейців, американців, яких кісєльови із "Останкіно" все хочуть "испепелить". Є і інші думки відносно збиття літака "МАУ". Так Путін х*й собі ставив! Так військові доводили, що вони сильніші за цивільних, оскільки колись, президент Єльцін започаткував боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах! Єльціну не підкорялись психотронні генерали, про що він мене і інформував! Не виправдовувався, а інформував, оскільки він був гарантом прав і свобод громадян, а я був москвичем, я проживав у Москві, мене катували променями... Єльцін не міг захистити навіть себе від психотронних бандитів... Вони його дискредитували, примушували "жрать водяру", (променями), променями рвали його серце, інфарктами, променями примусили його відректись від влади 31.12.1999 року, променями Єльціна і добили, викликаючи інфаркти... Хіба міг Єльцін мене захистити? Якщо він сам себе не міг захистити від тих же самих бандитів, які і мене катували, катують, будуть, начебто, катувати до смерті... Якщо не врятують прибульці! Більше нема ні на кого надії! Та й життя вже закінчується... І як я його прожив? Окрім Москви, Україна, Київ, як я його прожив? Не соромно, е.в.м., катувати людину, яку бандити Москви підключили під промені для збагачення? Для допомоги і мені! Суспільство було 100% корупції! Москва була 100% корумпована! Я ображався не на московську корупцію, я ображався на психотронних бандитів, які катували, катують, ще хочуть катувати променями?! Звертаюсь до певних українських бандитів, вам не соромно, е.в.м., катувати того, кого бандити Москви підключили під промені? Лафа вам? Вже готовий, підключений клієнт?! Ну б*ядь! Москва кримінальна свого часу проінформувала мене, що використовуючи мене одного, мафія перекачала собі 110 квартир шляхом є*лі дєвочєк: "А мы е*ем твоих девочек в твоих квартирах! А мы жрем за твои деньги и катаемся на твоих машинах! Побольше бы таких дураков!", "Вот так мы и перекачиваем квартиры, машины, гаражи, девочек и денежки из одной мафии в другую!"... А Київ мовчить! Не інформує! Що? "Пир продолжается!?". Вибачте, так мене виставляють на посьміховисько, так борються зі мною, так нейтралізують мене: "Мы пытаками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!"... Колись моїми друзями були народні депутати, прем'єр - міністри, президенти, дипломати..., всі, хто реально боровся, тепер психотронні бандити намагаються мене використовувати для боротьби із ними, тобто психотронні генерали "злигались" із народом, підкорили собі людей низького рівня, рядових громадян, промовили колись: "Это будет первая, в истории земного шара, победа,"мелких, глупых людей", над государственными деятелями всех государств мира...". Вбивали багато людей, особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями... Залякали всіх, всі бояться, бодай чимсь суттєвим, допомагати... Бояться мати зі мною будь-які контакти! Я не можу примушувати громадян захищати мене для того, щоб їх знищували, а профільні посадовці повинні приймати конструктивні рішення, інакше можна "загріміти", е.в.м., не можна було вам блокувати мене, е.в.м.! Не можна було вам доводити, що ви козли, що ви, начебто, тупі і не знаєте, що таке промені? Путін, ти тепер знаєш, е.т.м., що таке промені? Ще будеш дурачиться? Ще будете мене примушувати їх перемагати, (промені)? Промені не можна перемагати навіть теоретично! Що? Самі себе поставили у куток, е.в.м.? За вами спостерігають, як ви вирішуєте мою проблему!? Щоб знали, як вимагати згвалти і пі*діть за те... Радісно було? Пі*дануті ї*анати? Психотронні ї*анати? Навтішались, е.в.м.? Якщо людині заборонити робити згвалт, вся мафія буде в ж*пі, в глибокій ж*пі, і ніхто, ніде, нічим, не може допомогти позбавитись катувань, вирішити питання, задачі, проблеми... Ніхто нічого не може робити без згвалту? Примітивні питання не можуть бути вирішені, якщо заборонити згвалти? Десятиріччями, віками... О! Цивілізація!? Ну б*ядь! До чого доводять життя піддослідних біороботів? Одні примушують до певних дій, включно із згвалтами, другі забороняють ті дії! Другі сильніші, оскільки забороняють дії променями, таємно, дистанційно, невидимо! Все! А що виробляють люди? А людей бандити підкорили для того, щоб вони день і ніч, цілодобово, добивались зі згвалтами, тобто люди настільки пі*дануті, що допомагають бандитам поневолювати за допомогою згвалітв тих, хто їх захищає від тих же бандитів, які і їх перетворюють у рабів, лакеїв, слуг, холуїв... Ну ні е.в.м.? Жахливі психотронні виродки! Може вже добиваються і порядні люди? Ніколи не прощу міністра оборони, бандити якого катують мене променями, таємно, дистанційно, невидимо! Ці бандити, виконуючи накази міністрів, самі про себе говорять: "... Мы преступники, заслужившие уничтожения!...". Тобто і сам міністр - "...преступник, заслуживший уничтожения...". О! Держава, е.т.м.! В якій, якби була ефективна правоохоронна система, і не злочинна, то міністра можна заарештовувати у будь-яку мить! Шойгу, е.т.козла м., ти боїшся віддати наказ, на припинення катувань мене, чи тебе не слухають, (як колись Єльціна), твої психотронні підлеглі? Чи ти і є одна із крривавих свиней? Не хочу чіпати Україну, але... Чіпаю! Уряд України, прошу припинити виї*они, за допомогою яких мене дойо*ує населення зі своїми згвалтами, яке підкоряється бандитам! Чи тільки Росія вийо*ується? Я, начебто, не знаю!? Я х*єю! Військові, оті таємні, засекречені, ретельно законспіровані, оті психотронні, вийо*увались, до опі*дєнєнія, а тепер "бздят"... Це ж ї*анати із ї*анатів ї*анати, щоб знали виродки, як дурачитись для того, щоб бандити у державі були сильнішими за всіх, за тих, хто з ними бореться, за порядну частину цивільної державної влади... Всіх рятують, а мене приносять в жертву?! Можливо, все визначається зовсім іншим, тим, що описується формулою психотронних бандитів кривавої Росії: "Мы никогда не допустим никакой адаптации в Украине!"... Путін, Шойгу... е.в.м.?! Буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно! Я ніколи не прощу армію! Ніколи! Отих ї*анатів засекречених, психотронних, таємних, ретельно законспірованих! Ех, Україна! Що? Не можна було використовувати досвід? "Неписані правила" сильніші здорового глузду?!Сильніші променів?!

Немає коментарів:

Дописати коментар