Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 лютого 2021 р.

1326.Путіну, його армії, спецслужбам, психотронній медицині...

https://donpatriot.news/nazvano-rosijski-zasoby-iaki-vykorystovuiutsia-dlia-destabilizatsii-sytuatsii-v-ukrainy?fbclid=IwAR1YEKx4nBB-jE0k0YtW62d0_CC-rMaWhQmOgbd2DLszYUz2NhqxTvkaRhg Абсолютно правильно! СБУ повинна бути національною! Агенти ФСБ в СБУ і в Україні повинні терміново покинути Україну і виїхати на ПМЖ в Росію. Путін, я тобі вже багато разів говорив, забери всіх проросійських окупаційних виродків із України на ПМЖ в Росію! Не забереш, я їх усіх до жодного виріжу! За злочини, які вони здійснюють безкарно! Винищу так, як ти винищуєш своїх опонентів в Росії, - таємно, дистанційно, невидимо, променями, (використовуючи біоробтотехнології космічної медицини). Путін, ти не хочеш їх забирати на ПМЖ в Росію, вони тобі тут потрібні!? Для підривної діяльності?! Про що і пише Олексій! Гниди ФСБешні, посидіть ще в Україні, посидіть, посидіть, "побздітє", будете вилізати, буду винищувати! Путін, для того, щоб ти мене знищив, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Звертаюсь до певних лікарів в Україні, не будете вирізати окупаційних виродків в Україні, вони вас виріжуть за те, що ви не можете своїми вонючими хворобами підкорити українців в Україні під кожного окупаційного, проросійського, проФСБешного бандита! Путін, мразь ФСБешна, забери їх усіх, всіх до жодного! Я не хочу великої крові! Ти, кривавий ФСБешний ї*анат, примушуєш! Я ніколи не прощу лікарів, із - за яких мене чи не все життя вимотували, катували психотронні бандити променями! Лікар із армії, психотронний лікар, будеш дурачиться, глузувати, катувати, - вб'ю немов скажену собаку! В той же час найголовнішою причиною того, що я буду винищувати всіх проФСБешних бандитів в Україні, до останньої скотини, до останньої потвори, дотла, гниди, дотла, є їхній вирок самих до себе! "Вони" мені самі розповіли: "...Мы преступники, заслужившие уничтожения!...". Путін, ти знаєш чим твої ї*анати займаються в Україні, якщо вони самі про себе так говорять? Забери їх всіх на ПМЖ в Росію! ФСБешники Росії, допоможіть своїм ублюдкам в Україні, вивезіть їх на ПМЖ в Росію! В Україні не повинно бути жодного виродка, який мріє поневоленням України під Росію! А поки що, проФСБешні, проросійські, окупаційні ї*анати, сидіть в Україні ще! Сидіть! Сидіть до тих пір, поки не взнаєте, що ж вам потрібно робити, якщо у вашого верховного х*й не стоїть! Убирайтесь! Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Я, не зовсім Віктор Коваленко, Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним. Путін, ти можеш говорити, що це твої ФСБешники так керують моїм мозком! Спецоперація така! Путін, ну ти і гнида?! Будеш дурачитись, у тебе запитають: "Хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть?". Звертаюсь до ФСБешників Росії, до військових Росії, до їхніх розвідників, якщо ви не знаєте, хто ж той, хто повісив х*й вашому верховному, із - за кого йому повісили х*й, то це означає, окрім іншого, те, що ви, виродки ї*ані, не здатні контролювати ситуацію навіть у своїй Росії, не те, що у світі! Убирайтесь к е.м.! Звертаюсь до військових Росії, якщо ще будете підкорятись ФСБешним бандитам, вони вас усіх перевішають за те, що ви не здатні захистити свого верховного від тих, хто йому х*й повісив! Убирайтесь! Краще убирайтесь! Вам, Росії, Путін, Лавров, Марія Захарова..., більше не можна розмовляти з позиції сили із жодною державою, оскільки вже кожний лідер, кожної держави, у певних випадках, може запитати у вас: "А хто той, із - за кого у вашого верховного х*й не стоїть?". Звертаюсь до кожного громадянина кожної держави, будь-ласка, спостерігайте за кожним русскім, який з'являється у вашій країні, за кожним. Ви повинні всі знати, чим ці ї*анати займаються у ваших державах! Я знаю, що певні державні ї*анати проінформовані про рівень моєї деградації від катувань психотронними бандитами, знаю, що певні діячі змінили до мене відношення, на презирливо-вбивче... Це ваша справа! Справа вашої порядності. Вашого сумління. Тим паче, що рівень моєї деградації, - функція вашої відповідності займаним посадам!? Однак, для того, щоб ви знущались наді мною "ще краще", потрібно, щоб у вас х*ї стояли! У мене нема друзів, здатних мене лікувати і забезпечувати, тому, що ваші КГБешні бандити не дозволяють! Тому я так вимушений існувати! Хто мене захищає і як? Це питання до вас!? Я ніколи не прощу військових лікарів, отих засекречених, психотронних, які мене катують для того, щоб бандити, військові бандити, оті, "...преступники, заслужившие уничтожения...", були сильнішими за тих, хто з ними бореться, за порядну частину цивільної державної влади... У тих, де такі бандити при владі, - заї*ані держави: Росія, Бєларусь... Вони там настільки вже розгулялись, що свій народ пі*дят палками, сажають до в'язниць, а чужі народи винищують зброєю, ядами, хворобами, променями..., тільки щоб бути при владі! Путін, "не уйдешь с Украины", - вб'ють лікаря, який тебе лікує! У мене нема друзів, (сосунки засекречені дуже багато винищили таємно, дистанційно, невидимо, променями), здатних захищати від бандитів, тому я так і існую! Я роздягаюсь, відкриваю ворота: "Налєтай! Подєшєвело! Е.в.козлов м.!". Добивайтесь, е.в.м.! Добивайтесь! Будете глузувати наді мною, - прибульці будуть винищувати всіх, хто будь-де, будь-коли, приймав участь у знущаннях наді мною! Ї*анати для того, щоб ви мене знищили, потрібно щоб ваші військові були сильнішими за моїх цивільних! Щоб знали, скоти, як вважати, що я вже настільки деградувався від катувань, що ви вже можете мене... добивати!

Немає коментарів:

Дописати коментар