Шукати в цьому блозі

неділя, 21 лютого 2021 р.

1339.При якій умові я знищу В.Зеленського!

Моє життя і існування примусили мене занадто чутливо відноситись до теми психотронного насилля, яке здійснюється, як правило, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Я знищу Президента України В.Зеленського, якщо він насмілиться катувати променями будь-якого порядного проукраїнського українця! Посипались запитання: "А хто буде знищувати?". Той, хто сидить у мене у мозку! Той, хто бореться із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини! Я їх не знаю! Знати їх мені, у поточних умовах, неможливо, оскільки, якщо я їх буду знати, то про них взнають і ті, (вороги), які сидять у мене у мозку! Винкне небезпечна ситуація ідентифікації борців із психотронною злочинністю спецслужб, армії, психотронної медицини і можливість їх знищення! Цього допускати не можна! Це рішення розглядається у контексті боротьби України із таємною, засекреченою, ретельно законспірованою проросійською, антиукраїнською, окупаційною злочинністю психотронних структур армії,спецслужб, психотронної медицини кривавої Росії та їхніх спільників в Україні.

Немає коментарів:

Дописати коментар