Шукати в цьому блозі

неділя, 14 лютого 2021 р.

1334. Чому сумний А.Лукашенко?

https://www.pravda.com.ua/news/2021/02/14/7283394/ Дослідники забули про головне, про гроші, про кількість і якість жінок Лукашенка?! Ото, мабуть, така ширина попи у найкращої із них, як показує Лукашенко на фото?! Лице сумне, "кисле", при цьому, гіркий, мабуть, гумор, якщо психотронні прибульці, які прибувають у мозки, щоб примусити певних верховних головнокомандувачів боротись із їхньою психотронною злочинністю, їхніх психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), "вішають" їм х*ї. Не радісно, мабуть, без ерекції? 7 резиденцій, елітний автопарк, літаки... добре, а стоячий х*й краще?! Щоб знав, як вважати, що ти можеш робити з народом Бєларусі все, що завгодно, саджати до в'язниць, невинних, пі*діть палками, вбивати, а народ з тобою нічого не може зробити? Прибульці за народ! Потрібно було вчасно "слінять"! Мабуть радісніше було б? Хто той, із - за кого мене катують променями і тримають під психотронним ковпаком цілодобово? Щоб знали, е.в.м., як вважати, що я буду терпіти, в ви будете реготати із вашими дружбанами! Президент Єльцін не "бздєл" боротись із психотронними злочинцями своєї армії, своїх спецслужб, своєї психотронної медицини..., а ти, разом із своїм дружбаном? Сидите на їхніх багнетах, е.в.м.! А ті, хто мене катує самі себе називають "преступниками, заслужившими уничтожения", а це означає, що ваші силові міністри,оборони і державної безпеки, і ви, як верховні головнокомандувачі, також "преступники, заслужившие уничтожения". Ви з Путіним знаходитесь в зоні ризику! Щоб знали, як вважити, що я буду терпіти знущання ваших лакеїв, особливо психотронних! Зразу хтось кричить, що вб'ють мене?! Щоб ви мене вбили, разом із Путіним, потрібно, щоб у вас х*ї стояли!? Хто віддавав наказ мене пі*діть і ганьбити перед народом?! (Нагадую, мене били 17 разів, більше 100 разів принижували гідність поодинокими ударами...).

Немає коментарів:

Дописати коментар