Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 лютого 2021 р.

1325. Якою вакциною повинні користуватись українці? До "страху В.Зеленського".

https://lenta.ru/news/2021/02/09/fear/?utm_medium=social&utm_source=facebook&fbclid=IwAR06ep7P0uDKiNFzI9xam303Ebiy_Hm4Uedppz5Hw2sdqkCp1nGqtvQ7gxY Проросійська, проФСБешна українська партія "ОПЗЖ" занадто вже безпечно-оптимістична у відношенні до Росії! «Это потому, что Зеленский боится сближения с Россией. Внешние управленцы тогда обвинят его в том, что он пошел навстречу Москве», — заявил Бойко. Юра, це не тому, що Зеленський боїться зближення з Росією, а тому, що таємні, засекречені, психотронні, медичні структури Росії, - це і є ФСБ, і економіка, і торгівля Росії, це і є ФСБ! Представники якої, особливо військові, особливо медичні..., ще за багато років до цієї явної, поточної російсько-української війни 2014-2021 р.р., звіріли, особисто мені, погрожували, інформували: "Мы убьем в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, для того, чтобы украинцы не радовались обретенной независимости от России!"... Погрожували і... вбивали! Вбивали, окрім іншого, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Я про це писав за багато років до цієї війни, як я міг, якщо я українець, споглядати, як русскіє вбивають українців і що? Мовчати? Тремтіти від страху!? Віддано дивитись в очі: "Может кто-нибудь, что-нибудь даст!?", "Может кто-нибудь "родит", е.в.м. ?! Я боровся як міг під жахливими променями! Я повідомляв! Я інформував! Я писав листи! Я подавав до судів! І не моя провина у тому, що проукраїнська частина працівників тодішніх МО, СБУ, МВД, ГПУ, ВРУ, МЗС, КМУ, АПУ..., ні українці, які розумілись у психотронному насиллі, не змогли ні мене захистити від катувань променями, ні "переграти" окупаційних бандитів! Які, в кінці кінців і "оттяпали" Крим, частину Донбасу! Юра, ти вже зовсім йо*нувся із своєю "ОПЗЖ", - дозволяти лікувати українців тим, хто вбиває українців?! Абсурд! Ти на кого працюєш? Можна поседіти у тебе у мозку, розібратись, це твої переконання? Чи тебе, як і мене, "ламали", "ставили на колени", - тебе так зламали? Щоб ти їм прислужував!? Мабуть не дуже по-українськи?! Тим паче ті, хто таке робить із українцями таємно, дистанційно, невидимо, променями, у розмовах зі мною, самі себе називають: "...Во всем виноватыми мужчинами, преступниками, заслужившими уничтожения...". Тобто ті, хто протистоїть Україні і українцям, розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! А "внешние управленцы", мені іноді так уявляється, самі занадто вже зближуються з нашим ворогом, з Росією? Аж до ревнощів!? Жарти такі? Не знаю, що Зеленський думає про цю тему? Хоча я вірю "внешним управленцам"! А не Росії? Не говорячи про інше, Росія підписала Будапештський меморандум від 5.12.1994 року! І що? Виконує Росія свої обов'язки? Об'є*аловкой займається Росія! Не солідно! Начебто така держава і... шпана ФСБешна х*єєт! Да як? Весь світ не може заспокоїти виродків! Вся ФСБ не знає того, із - за кого мене катують променями?! У всій ФСБ нема жодної людини у світі, яка могла б розмовляти із тими, хто мене катує так, щоб мене припинили катувати?! Х*й своєму верховному ні ФСБ, ні МО поставити не можуть?! Це не генерали і офіцери, не захисники народу і держави! Це бандити, які використовують засекречені ФСБешні технології, включно із променями, для збагачення. Від яких страждають і гинуть, навіть відносно порядні російські генерали і офіцери... Що повинні робити проФСБешні ї*анати після згвалтів? А вони що роблять? Вербовщики ї*ані! І їм потрібно вірити? Зеленський зробив абсолютно правильно! Рішення відповідальне, президентське! За Зеленським країна, народ України, який потрібно захищати, лікувати! Віддавати свій народ на лікування тим, хто вбиває народ? Не по-українськи! Не по-людськи! Не гуманно! Путін своїх громадян труїть, а тут своїх ворогів? Яких вбиває сотнями тисяч? Путін використовує громадян України, лікарів - КГБістів проросійської орієнтації для таємного знищення українців в Україні, для підкорення кожного порядного українця під кожного проросійського, проФСБешного бандита в Україні... Так що, Бойко, медичні спеціалісти, медичні професіонали, також бувають різними, ФСБешно-політичними... Хоча ти прав, Юра, спеціалісти повинні вирішувати проблему, професіонали. Українців повинні лікувати проукраїнські професіонали, а не проФСБешні! Одним із головних критеріїв того, брати чи не брати вакцину, є... ДОВІРА! Чи може бути довіра України до Росії? Чи може бути довіра українців до росіян? Якщо Путін, явно і таємно вбиває сотні тисяч українців? Вбиває явно, як у цій поточній, явній, російсько-українській війні 2014-2021 р.р., вбиває неявно, таємно, дистанційно, невидимо, променями?! Політикою України, як і будь-якої іншої порядної країни у всьому світі, відносно Росії, повинна бути політика абсолютної недовіри! А Уряди, звичайно, повинні будувати відносини так, як є змістовним! У зв'язці із іншими державами! Росія повинна бути приборкана! Росія повинна визнавати права громадян, верховенство міжнародного права, Росія повинна припинити бути головною силою, яка знижує рівень глобальної безпеки! Росія повинна перестати бути загрозою для здоров'я і життя чи не кожного громадянина кожної країни всього світу!

Немає коментарів:

Дописати коментар