Шукати в цьому блозі

субота, 13 лютого 2021 р.

1333.М'янма, Росія... До встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо психотронних!

https://www.dw.com/uk/u-mianmi-tryvaiut-protesty-proty-viiskovoho-perevorotu/a-56560441?maca=uk-Facebook-sharing&fbclid=IwAR36O0rBKDJbnTZHSp2eGWecQIbmnFizB0mOLT-Y21ZaVynCmrWz9-2-VLY Росія традиційно підтримує собі подібних! Свого часу, президент Росії Б.Єльцін, як гарант прав і свобод громадян, захищаючи, в Москві, певних громадян від таємних, засекречених, ретельно законспірованих психотронних бандитів армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини, сам став жертвою таємного, дистанційного, невидимого, насилля над ним за допомогою засекречених біоробототехнологій космічної медицини, (коротко, за допомогою променів, на рус. "лучей"). Я був, свого часу, більше одинадцяти років поспіль його підопічним, він намагався захищати мене від психотронних бандитів. Психотронні бандити, психотронна злочинність, особливо Росії, - найжорстокіша злочинність сучасності! Їй доступні будь-які злочини, з найжахливішою руйнівною силою! Мені президент Єльцін так пояснив, за 3 секунди, що ж таке промені: "Кто владеет лучами, тот владеет всем!". Путін, - КГБешний виродок, ставленик отих психотронних ї*анатів! Найстрашніших бандитів сучасності! Путін, ті психотронні шакали, які керували його мозком, "кінулі" Єльціна. Спочатку вони його дискредитували, як сильну особу, як реформатора, таємно, дистанційно, невидимо, променями примушували "жрать водяру", примушували "бухать", що підтверджує у своїй книзі "От рассвета до заката" його охоронець, генерал Коржаков! Пізніше почали рвати його серце променями, викликаючи інфаркти! Засекречені, таємні, психотронні військові КГБісти, їхні психотронні лікарі, променями примусили президента Єльціна відректись від влади 31.12.1999 року. Пізніше, знову таки променями, психотронні бандити таки "добили" його своїми штучними інфарктами... Президент Єльцін передчасно помер! Мені Єльцін пояснив, чому він не може гарантувати мої права і свободи, (я тоді проживав у Москві, навіть вже маючи громадянство України я ще багато років проживав у Москві, оскільки у мене не було житла в Україні. Весь той час, всі ті роки, Єльцін намагався захищати мене від психотронних бандитів, піклуючись про роботу, аж до роботи у Кремлі, і про житло у Москві): "Мне не подчиняются определенные генералы!"... Йому не підкорялись психотронні генерали, ті, які пізніше вивели Путіна на найвищу посаду у Росії, (до речі без жодного виступу, на жодному мітингу перед виборцями, на вулиці?). Мені психотронні генерали хизувались: "Мы приведем к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, - приведем со своей среды!"... Пізніше, коли мене Єльцін потягнув під себе, в Кремль, на посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам з ними боровся, Єльцін не витримував їхнього насилля, ні над собою, ні наді мною, я був "найсильнішим" в Росії для того, щоб боротись із силовими міністрами, у мене було найсильніше в Росії моральне і фактичне право з ними боротись, оскільки їхні підлеглі, які катували мене самі себе називали "...преступниками, заслужившими уничтожения...". А значить і міністри були "... преступниками, заслужившими уничтожения..."! Я з ними міг і повинен був розмовляти з позиції сили! Звичайно засекречені, таємні, ретельно законспіровані психотронні генерали озвіріли від того, що їм прийдеться підкорятись не тільки Єльціну, але і мені, своїй жертві, вони закричали: "Мы никогда не допустим в России второго Ельцина!", пізніше: "Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!"... Добили мою родину, вже зруйновану таємною психотронною медициною, кінцево розлучили мене з родиною, підхопили мене променями, променями ж погнали на мою Батьківщину, до батьківського хутора! (Із декількарічною зупинкою у Києві)... Це я так довго розписував пояснення, на підставі чого ж, Єльцін сформував новітній на той час вектор боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у засекречених погонах, отих розвідників, особливо отих бандитів-психотронних розвідників, особливо над діяльністю психотронних бандитів із психтронних структур армії, ФСБ, психотронної медицини... У мене розвинулась певна параноя, можливо із - за своєї делікатності, я не завжди хочу крайнє критично, однозначно, безсумнівно нав'язувати читачам свої висновки, але, тим не менш, все ж таки по-іншому не зможу, - зараз у всьому світі, у всіх країнах світу, йде така боротьба, боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах... Путін, як і Лукашенко, це два войовничі військові виродки, Лукашенко, той навіть форму військову одягає, не маючи на те жодного права, не маючи ні військової освіти, ні військової посади..., як такої! За винятком верховного головнокомандувача... Тому ви всі бачите, що як тільки десь конфлікт виникає, пов'язаний із протиріччями поміж військовими і цивільними, Путін вже "тут як тут", вже захищає генералів! Сподобалось ї*анату, цілі народи на х*й посилати, за допомогою променів, інших технологій, приводить до влади в певних державах провійськових ї*анатів, які силою примушують народ підкорятись генералам, а значить і, у певній мірі, Путіну! Я спробував так пояснити чого Путін рило своє КГбешне засовує у справи Бірми, (М'янми по сучасному)... Я сам був військовим, старшим офіцером, я переконаний, що генерали ще потрібні державам, народам, але не у формулі Путіна! Які грабують, калічать, вбивають... без слідства і суду, часто ні в чому невинних громадян! Які організовують велику кількість невидимих, психотронних в'язниць, для підкорення порядних громадян проФСБешним бандитам! Тобто ті генерали, з якими Путін, вбивають, катують, знущаються над порядними генералами і офіцерами, причому, частіш за все, з корупційними прагненнями! З бандитськими прагеннями, намагаючись підкорити чи не кожного громадянина під кожного проФСБешного бандита! Я не займався вивченням ситуації в М'янмі, не знаю їхніх генералів, але я переконаний, що у цивілізованих країнах повинен бути встановлений цивільний контроль над діяльністю людей в погонах! Там не генерали безконтрольні, як в Росії, Бєларусі..., там жахи, вбивства, насилля, невизнання прав громадян, невизнання верховенства міжнародного права, там війни пограбування, анексії, окупації чужих територій... Таких військових потрібно контролювати, такі військові повинні підкорятись цивільній державній владі, в той же час це спонукає до дуже вже серйозних вимог до цивільної державної влади, яка повинна бути надсерйозною, розумною, цивілізованою... Такою, яку можуть сприймати генерали! До цивільної влади повинні бути підвищені вимоги, наприклад, є такі цивільні влади, начебто цивільні, які, наприклад, в Україні влада Януковича була цивільною, а підкорялась провійськовому, проФСБешному бандиту Путіну, це, іноді, ще гірше, ніж диктатура генералів! Цивільні підкоряються чужим бандитам - генералам? Ворогам народу України, ворогам українців!

Немає коментарів:

Дописати коментар