Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 лютого 2021 р.

1324. Ссикунам, трусам, тупим...

Із – за застосування проти мене біоробототехнологій космічної медицини психотронни-ми бандитами із психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини, життя моє перетворилось на суще пекло! Особливо після того, як психотронний бандит із ВПС, (Військово-Повітряних Сил), виключив мені інтелект, заборонив мислити, запам’ятовувати, приймати рішення, виконувати його, слухати людську мову… Будь-яке слово, навіть, я можу сказати лише після того, як це дозволить психотронний бандит, який керує мозком. Цей стан президент Росії Б. Єльцін називав «под наркозом». Суть мого існування, вже багато років, складає жахливе одноманіття: одна група двоногих добивається до мене з примусом будь-яких дій, включно із згвалтами; друга група двоногих забороняє ті домагання, включно із згвалтами! Заборона стала над жорстокою після того, як психотронні бандити довели, що вони, їхня мафія, мафія без поняття про честь, гідність, людяність…, після того, як психот-ронні бандити вкупі із класичними кримінальниками і звичайними мужиками-чемпіонами організовували побиття після «згвалтів», жорстоко били 17 разів, більше сотні разів піддава-ли іншим приниженням, поодиноким ударам, і спереду, і ззаду, в спину, і палками, і шланга-ми, і лопатами, і ножами… Дурачились настільки, наскільки їм дозволяло їхнє мафіозне ви-ховання. Такі в державі генералітет, офіцерство, правоохоронна система, профільна вла-да…(Яка раніше була зі мною, мене охороняла, допомагала, намагалась виконувати свої фу-нкціональні обов’язки, президент Єльцін, в період мого московського життя, інформував ме-не, чому ж він не може захистити мене, мої права і обов’язки, мої свободи, як гарант прав і свобод громадян, від психотронних бандитів: «Мне не подчиняются определенные гене-ралы!». Йому не підкорялись психотронні генерали. Все! Промені перемагати неможливо! Якби можна було перемагати промені, то не існу-вало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемага-ти промені, так у Путіна б х*й стояв! Друга група сильніша, тому, що забороняє променями, тому що промені заборони, - прості функції, яким мозок піддається легше! Наприклад, якщо мозок жінки опромінювати одночасно, синхронно, променями, які викликають жадобу сексу і променями, які викликають фригідність, (відвороття від сексу), то сильнішими виявляться промені які викликають фригідність. Якщо мозок чоловіка опромінювати одночасно проме-нями, які викликають імпотенцію, (неможливість мати статеві контакти з жінками) і променя-ми, які викликають ерекцію, (як зараз в інтернеті пишуть «кам’яну»), то сильнішими виявля-ються промені, які викликають імпотенцію! Тому у Путіна і не стоїть х*й! Тому Путіну не можуть поставити х*й. Оце такі таємні, засекречені, ретельно законспіровані, психотронні генерали в Росії, такі офіцери, такі лікарі в Росії, особливо лікарі ФСБешні, не можуть навіть х*й своєму верховному поставити… Якого, таким чином, примушують боротись із найжах-ливішою злочинністю сучасності, з психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотрон-ної медицини Росії, які свої злочини здійснюють таємно, дистанційно, невидимо, променями. Не дивно, що і середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, на 20 років, майже, менша, ніж в Європі! Не дивно, що і кожна п’ята жінка в Росії не здатна народжувати дітей, сотні тисяч російських чоловіків здихають у жахливих стражданнях із – за різноманітних простатитів, - все із – за наслідків венеричних хвороб… Дивує, чому російський народ виби-рає у президенти бандитів, які забирають у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, чому російський народ висловлює задоволення знищеннями, посадками в російські тюрми, прогресивних політичних опонентів Путіна!? Зараз мене день і ніч штурмують ті, хто примушує здійснювати згвалти! День і ніч кри-чать: «Трус!», «Ссикун!», «Тупой!»… Я звірію від порядків в державах, в СССР, в Росії, в Ук-раїні… Мене більше 15 років били за те, що я не знав, що від мене хочуть бандити, потім ме-не багато років били за те, що я робив те, що від мене вимагали бандити, - били, депортува-ли до хуторів, арештовували, вивозили до божевільні, утримували у божевільнях, арештову-вали, проводили слідства, судили так… Потім багато років мене катують за те, що мені не дозволяють робити те, що вимагають бандити, (згвалти включно)… Вибачте, шановні читачі, мене заї*ли «ссикуни», «труси», «тупі»… Я не витримую кату-вань! Я не витримую страждань! Я вже літня людина, яка не змогла добитись у своєму житті навіть позбавлення катувань, навіть присутності у мозку бандитів, які все катують… Я нена-виджу психотронну злочинність, включно із їхньою класичною злочинністю. «Не по собі» почувають себе ті, хто бореться із психотронною злочинністю! Ситуація стала вже багато років «замороженою». Бандити лише розігріваються, розминаються, готуються до вже конта-ктних, (знову) виї*онів проти мене… Із – за мого віку, із – за наслідків катувань, їм тепер лег-ко зовсім зі мною справлятись… Багато із них у цьому абсолютно переконані! Приймається рішення, для розморожування ситуації, оскільки не припиняються вбивства людей! Жахливі катування, пограбування, знущання… «Ссикуни», «труси», «тупі»…, всі, хто з вами, якщо ви хочете, щоб я зробив згвалт?! То зараз, щоб знали як нойо*увати після згвалтів, щоб знали, як пі*діть після згвалтів, і ніколи нічим, ніде, суттєвим не допомагати, а возити до хуторів, божевілень, під слідство…, ви по-винні спочатку знайти того: 1.Хто знає, для чого потрібно робити згвалт; 2.Хто хоче бачити згвалт; 3.Хто буде лікувати і забезпечувати після згвалту! А щоб я здійснював згвалти без присутності таких «розумних», «сміливих»…, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Як тільки знайдете таких, так і підходьте, ї*анати криваві! Підходьте! Підходьте, «сси-куни», «труси», «тупі»… Що буде? Я вам скажу, що я не знаю! Але я був порядною люди-ною, тому я вас інформую, вами займуться ті, хто мене захищає?! Можливо, навіть, що вони вам почнуть допомагати? Думайте що хочете? Допі*дєлісь, ї*анати КГБешні? Допі*дєлісь? Не підійдете, над вам будуть сміятись всі, хто вміє сміятись над такими виродками, особливо над бандитами із органів державної безпе-ки медицини армії, міліції… А то, е.в.м., сосунки мафіозні КГБешні, звикли, щоб люди здійснювали згвалти, а ви щоб визначали їхню долю після згвалтів, організовуючи примусові місця проживання, примусову працю, рабство, утримання під жахами, підкорення кожної порядної людини під кожного КГБешного бандита, непідсудного за будь-які злочини… Щоб знали, шакали КГБешні, як називати «ссикунами» тих, із – за кого військові і лікарі, (звичайно КГБешні), не можуть знищувати цивільних людей! Не можуть знищувати тому, що у їхніх мозках «сидять» ті, хто бореться із психотронною злочинністю в армії, спецслужбах, психотронній медицині! Певні лікарі, я вас ніколи не забуду, ніколи не прощу, щоб знали, як пропускати через божевільні, щоб врятувати військових бандитів, а після того, разом із усіма ї*анатами, вима-гати згвалти, начебто для того, щоб «родить», для пошуку статусу, (роботи), знаючи, що вій-ськові бандити завжди і скрізь використовували шизофренію, щоб не допустити адаптації, особливо в Україні, особливо серед державних діячів, які ризикували своїм здоров’ям і жит-тям, захищаючи мене, які втрачали здоров’я і життя, захищаючи мене від психотронних бан-дитів, виконуючи свої функціональні обов’язки… Аваков, щоб знав, як захищати моїх ворогів, бандитів державної безпеки армії, викорис-товуючи бандитів лікарів із органів державної безпеки медицини поліції… Тепер сидіть, виродки ї*ані, вважайте себе «сміливими», «розумними», такими, що ви вже всіх і скрізь перемогли, - вам залишилось лише підійти до мене! Підходьте! Міністр оборони, щоб і ти знав, як вважати, що я буду здійснювати згвалти, а ти будеш розправлятись наді мною за допомогою бандитів із органів державної безпеки медицини ар-мії! Щоб знали два ї*аната, як не визнавати мене цивільною людиною, як вважати мене своєю власністю, яку потрібно перетворити у раба після згвалту, «пріморіть» важкою фізичною працею в хуторі, під катуваннями, а перед смертю реготати і говорити: «Щоб ти знав, хто ти такий насправді, а не військовий пенсіонер!». Міністр інформатики, а ти щоб знав, як прислужувати бандитам державної безпеки армії, вимагаючи від мене згвалти для того, щоб мене закатовували бандити державної безпеки ме-дицини армії і поліції разом взяті! Будете знущатись наді мною, буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно! Військові, не хотіли «по добру, по здорову», не потрібно! А будете підходити, - буду вбивати! Я ніколи не прощу тих, хто вирішив мене все життя перетворювати у раба після згвалту! Я знаю, що людей дурачать! Людям брешуть! Шановні читачі, ви повинні знати, усвідоміти навічно, кожний до кінця свого життя, - промені перемагати неможливо, навіть теоретично! Біороботи, (люди, яких тримають під променями), самі себе врятувати не можуть, причому це не залежить від сили волі! Все залежить від променів! Біороботи самі себе не можуть врятувати! Це однозначно! Таких людей потрібно рятувати, якщо, звичайно, в державі є така сила! Колись я намагався створити Фонд захисту біороботів! Не зміг! Всі бояться психотронних бандитів! Колись мене захищало багато людей, державних посадовців, - багато з них було знищено таємно, дистанційно, невидимо, променями! Колись Віталій Коротич говорив: "Життя потрібно прожити так, щоб не дозволити поставити себе у залежність!". Мені це не вдалось! Я багато років уникав постановки в залежність від КГБістських бандитів! Тоді вони закричали: "Все равно сломаю! И не таких ломал!", "Все равно поставлю на колени! И не таких ставил! Да у меня маршалы говорили!"... Підключили під промені і... розправились зі мною! Вони вміють ставити в залежність хворобами, самотністю, бідністю, жебрацтвом, катуваннями... Вони вміють розправлятись навіть з порядними генералами, офіцерами і навіть маршалами! Можуть вбивати порядних офіцерів, генералів, маршалів... Бажаю кожному із вас, кожній порядній людині, ніколи не стати залежною людиною! Залежною від бандитів, особливо від психотронних бандитів, які здійснюють свої злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями.

Немає коментарів:

Дописати коментар