Шукати в цьому блозі

неділя, 21 лютого 2021 р.

1340. До Дня Героїв Небесної Сотні!

Я не міг бути учасником ЄвроМайдану - 2014 навіть теоретично, - не дозволяли психотронні спецслужби, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Я не міг бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Із - за цього я звірію і зараз, якщо до мене, до моїх дій чи бездіяльності, хтось відноситься критично, чи коли проти мене здійснюють жахливі обмеження з метою примусити виконати певні дії! Будь-які дії! Я можу виконати лише те, що примушують променями! Чи те, що дозволяють виконувати ті, хто керує мозком. У жодної розумної, у психотронному змісті, людини, ніколи до мене не буде жодних претензій, але у "тупих і жорстоких", чи тих, "кому вигідно прикидатись тупими і жорстокими", претензій безліч. Тому я не був учасником ЄвроМайдану. В той же час мені, більше з метою моєї дискредитації, дозволяли (чи примушували) поодинокі протестні акції. Наприклад, таку
Я боровся, як міг під катуваннями променями! Ті, хто мене читав, знають, що я у своїх публікаціях закликав до знищення Путіна і Януковича, після того, як Янукович почав "виривати" Україну із НАТО і ЄС! Головним показанням до їхнього знищення було таке! Путін почав інтенсивно катувати народ України за те, що народ України вирішив, що йому краще жити вільним, заможним, здоровим, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільним, бідним, хворим, з середньою тривалістю життя чоловіків Росії 62 роки, на 20 років меншою, ніж в ЄС! Тобто Путін, - істинний ворог народу Росії, після того, як Янукович захотів відмовитись від ЄС і НАТО, і захотів "причалити" до Росії, потрібно стало вбити і Януковича, як, також, геноцидного злочинця! Які стали наднебезпечними для здоров'я і життя, і росіян, і україніців! Путін,окрім інших злочинів, винний у скритому вбивстві ... млн. росіян. Це число виникло при розрахунку по наступному алгоритму, Путін забирав, забирає і буде забирати у кожного середньостатистичного російського мужика 20 років життя, чоловіків в Росії, - 70 млн., 20 років множимо на 70 млн, отримуємо, 1 млрд. 400 млн.років, ділимо це число на, приблизно, 82 роки, (середня тривалість життя громадян країн ЄС), отримуємо 17,5 млн чоловік. Тобто Путін, своїми КГБістськими виї*онами, скрито знищує в Росії 17,5 млн. чоловіків! Хіба це не геноцимдний злочинець? Злочинець, але непідсудний за злочини, тому я і закликав його знищити! Пізніше Януковича, коли той захотів, щоб Україна жила так, як Росія! Мені було важко, у моїй темі Янукович намагався мені допомагати, як гарант прав і свобод громадян, але у суспільному вимірі він ставав геноцидним злочинцем і підлягав знищенню, як майбутній геноцидний злочинець, але непідсудний за злочини! Тобто я закликав до знищення майбутнього геноцидного злочинця, який, в той же час, намагався допомагати мені? У моєму мозку увійшли у протиріччя суспільна свідомість і особиста, приватна... А на ЄвроМайдані я, все ж таки, побував. Пізніше!

Немає коментарів:

Дописати коментар