Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 12 лютого 2021 р.

1330. Підсилюю рішення Президента США Д.Байдена

Президент США Д.Байден прийняв рішення направити поближче до кордонів Росії ядерні бомбардувальники США, типу В-1. Джо, (Президент США Д.Байден), вважаю твоє рішення нормальним! В той же час пропоную більш ефективне рішення, додатково, до твого рішення, пропоную додати присутність сил боротьби із бандитами Москви не тільки з відстані 2220 км від Москви, а ще і на відстані 0 км. від мозку Путіна. Тобто пропоную посадити безпосередньо у мозок Путіна, додатково, до прибульців, які вже прибули у його мозок, своїх психотронних операторів, які будуть: 1. Слідкувати за щосекундними діями цього міжнародного терориста, бандита, спонсора міжнародного тероризму, спонсора войовничого сепаратизму, окупанта, йо*нутого шовініста, пі*данутого ФСБешника, виродка і вбивці сотень тисяч українців, сирійців...; 2.Втручатись, у разі необхідності, у дії цього ї*аната, шляхом керування його мозком, Шляхом таємного, дистанційного, невидимого, керування його мозком за допомогою променів, (біоробототехнологій космічної медицини), так, як його психотронні бандити керують моїм мозком!? Звертаюсь до міністра оборони Шойгу, - ФСБешний ї*анат, не знайдеш того, із - за кого мене катують променями, я знищу лікаря, який лікує Путіна! Путін, ФСБешна гнида, до пі*ди твоє ядерне озброєння, до пі*ди твої ракети, до пі*ди твоя авіація, до пі*ди твої багаточисельні звичайні озброєння, до пі*ди твої багатомільйонні головорізи...! Сиди, пі*данутий КГБешний ї*анат і виконуй все, що тобі буде наказувати той, хто тобі х*й повісив! Мразь ФСБешна! Пі*данутий КГБешний окупант, не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... я вб'ю лікаря, який тебе лікує! Путін, для того, щоб ти завоював Україну, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Одночасно звертаюсь і до певних українських яструбів, наприклад, до ї*анатів міністра внутрішніх справ України Авакова. Аваков, будеш продовжувати вийо*уватись, будеш ще добиватись до мене, я вб'ю лікаря, який тебе лікує! Аваков, я тебе попереджую, будеш заважати тим, хто мені допомагає, я тебе знищу, як гниду скажену! Щоб не втручався у мою війну! Не хочеш мені допомагати? Не потрібно! А будеш заважати моїй війні, - вб'ю! У вас своя війна! У мене своя! Якщо правоохоронна система України і профільна влада не здатні вирішити прблеми мого захисту!? Ну і не потрібно! Не захищайте, е.в.м.! А будете заважати моїй війні, - буду вбивати! Я ніколи не прощу лікарів - КГБістів, які вирішили добиватись до мене до моєї смерті, для того, щоб перетворити у раба у бандита, після згвалту! Міністр оборони, е.т.м., не хочеш зі мною розмовляти хто ж той, із - за кого ти мене катуєш таємно, дистанційно, невидимо, променями, не потрібно... Катуй! Катуй, скотина! Катуй до тих пір, поки не взнаєш що ж потрібно робити, щоб у твого верховного х*й піднявся! Путін убирайся к е.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, теритоій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Тому, що лікарям не можна лікувати бандитів, навіть ФСБешних сосунків, які "прориваються" аж у президенти держав, шляхом об'є*аловкі народу пропагандонами "Останкіно", (Путін "прорвався" у президенти Росії навіть жодного разу не виступивши на жодному мітингу на вулиці, КГБісти вміють "на тихаря" прориватись...), які вбивають, катують, грабують "до нуля", заражають громадян хворобами, забороняють їх лікувати, особливо від венеричних хвороб, (в Росії 20% жінок, кожна п'ята, не здатні народжувати дітей, сотні тисяч російських мужиків здихають у жахливих муках від різноманітних простатитів, все із - за наслідків венеричних хвороб, які Путін використовує для підкорення кожного громадянина Росії під кожного ФСБешного бандита)... Такі виродки повинні бути покарані, у будь-якому випадку, навіть якщо вони непідсудні, навіть якщо вони юридично не можуть бути покарані, то вони все рівно повинні бути покарані, оскільки вони... злочинці, будь якими іншими методами, включно із медичними методами! Ті, хто катує мене променями, самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения...", а це означає, що якщо підлеглі "прєступнікі", то і їхні міністри "прєступнікі", і їхній верховний "...прєступнік, заслужівшій унічтожєнія...". Путіна протрібно вбити! Чи є в Росії бодай один порядний мужчина? Путін вбиває в Росії тисячі громадян Росії, явно чи таємно. Чи є в Росії хоча б один громадянин, який би "прішпіліл" цю гниду ФСБешну? Навіть ціною свого життя? Хоча б із тих, потенційних жертв, яких Путін вбиває в Росії тисячами, таємно, дистанційно, невидимо, променями... Пропонується безкровна модель вирішення проблеми нейтралізації Путіна?! Якщо лікарі захочуть, щоб їхні х*ї стояли, вони повинні вішати х*ї путіним! Тобто бандитам, які займаються жахливими злочинами, безкарно! Крим і Донбас, взагалі, потрібно накрити, повністю, променями х*євішання... Щоб окупанти там "пораділи" окупованій території українського і татарського Криму!? Щоб і народ Росії, похизувався майстерністю Путіна, який "взял Крим без єдіного вистрєла"... Висловлюючись термінами Лукашенка, щоб знав той російський "народец" чи "народишка", як радіти успішним спецопераціям Путіна у міжнародному тероризмі, не визнаючи права громадян, верховенство міжнародного права... В Бєларусі ще є подібний Путіну ї*анат! Який все пі*діт народ палками, залякує тюрмами для того, щоб народ Бєларусі визнав самозванця президентом Бєларусі! Йому мало статусу Головного Костолома Бєларусі, яким його народ Бєларусі і міжнародне співтовариство визнають, йому ще хочеться, щоб його народ Бєларусі і міжнародне співтовариство визнавали президентом Бєларусі!? Путін, кривавий ФСБешний ї*анат, закінчилось твоє таємне панування у всьому світі, особливо твоє психотронне панування! Особливо твоє психотронне панування в Україні, Європі, США і світі! Убирайся, кривава окупаційна російська свиня, убирайся! Путін, гнида ФСБешна, я буду вбивати на території Росії всіх, хто хоче, щоб ти був президентом Росії, вбивати так, як ти вбивав в Україні всіх тих, хто намагався захищати мене від твоїх психотронних бандитів армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини, вбивати, як ти вбивав тих в Україні, хто хотів, щоб я працював на найвищому державному і міжнародному рівнях... Убирайся! Я не прощу! Для того, щоб зі мною розмовляли КГБешні бандити, непідсудні за будь-які злочини, потрібно, щоб у їхніх верховних х*ї стояли! Щоб знали проСССРні, проКГБешні каральні виродки, як влаштовувати навкруги мене абсолютний соціальний вакуум, абсолютну соціальну ізоляцію... Домагаючись за допомогою згвалтів, після яких стада КГБешних баранів пі*дят мене "справедливо"! Українці, ви... не знаю як вас назвати, трішки пі*дануті, тому, що допомагаєте бандитам "ставити мене на коліна", "ламати", добиваючись за допомогою згвалтів, начебто для забезпечення?! А насправді для підкорення під бандитів! Хочете допомагати? Допомагайте відкрито! Не хочете? Не допомагайте! Але допомагати бандитам? Ви що йо*нуті? Ви допомагаєте бандитам, від яких навіть я, частково, торкаючись, вас захищаю! Не можна допомагати ворогам України, ворогам народу, вашим ворогам?! Росія, росіяни, не хочете бути порядним народом? Порядною державою? Ваша справа! А будете вилізати за кордони Росії із вашими окупаційними виї*онами, - вас будуть винищувати! Щоб знали, скоти, як не визнавати права громадян, верховенство міжнародного права, як вбивати громадян України, Європи, США і світу таємно, дистанційно, невидимо, променями! Росія, її армія, спецслужби, їхня психотронна медицина, ніколи не будуть прощені всім світовим співтовариством! Ніколи! Віками! Робіть висновки! Щоб знали криваві сопливі ФСБешні сосунки Росії, як залишатись вірними КГБістським виї*онам: "Мы убьем в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной независимости от России!"... Путін, убирайся! Звертаюсь до всіх проросійських, окупаційних, проСССРних, проФСБешних, сепаратистських, пропутінських, антиукраїнських виродків, не виїдете на ПМЖ в Росію, я вас всіх винищу! Так, як Путін винищує українців в Україні! У нас нема іншого виходу, як винищувати проросійських ворогів в Україні! Щоб знали свині, як вбивати українців в Україні! Щоб знали сосунки ФСБ, як організовувати в Україні хаос, щоб потім пі*данутий ФСБешник Лукашенко, у якості аргумента, вонял: "Мы не допустим в Беларуси хаоса, такого, как в Украине!". (Який Путін і його ФСБ організовує, при підтримці КГБ Бєларусі)... Україна повинна бути вільною від будь-якого насилля, особливо зі сторони кривавої Росії! Звертаюсь до певних лікарів-КГБістів, ще будете розмірковувати про моє "тонке" знищення, - буду вбивати превентивно! Спробуйте що помислити, щоб мене знищили військові із органів внутрішніх справ? Вимушений буду вбивати і таких, - превентивно! Я у всіх виродків у мозках! Сидіть і "бздітє", е.в.м.!

Немає коментарів:

Дописати коментар