Шукати в цьому блозі

неділя, 28 лютого 2021 р.

1342. Свободу Стерненку, чи деполітизована правоохоронна система України?

Я, від злоби, ненависті, безпомічності, безправ’я…, перед психотронними бандитами армії, спецслужб, психотронної медицини, особливо кривавої Росії, буду використовувати тер-мінологію «изящной русской словесности»: х*й, пі*да, ж*па… Зовсім не від розбещеності! Я походженням із родини, в якій ніхто на матюкався. «Найстрашніше» слово, яке я почув колись, один тільки раз, від батька, це було «проститутка». Армія, звичайно, робила свою справу, в той же час останні армійські роки, у Москві, якісь солідні, таємні люди, здійснюючи присутність у моєму мозку, готуючи до якоїсь високої, для мене таємної, діяльності, довели мій мозок, окрім іншого, до стану, коли я на роки забув всю оту термінологію «изящной русской словесности»… Навіть деякі, певні контакти з одним із основних силових стовпів команди Єльціна, спочатку моїм другом, генерал-лейтенантом Лєбєдь Олександром Івановичем, (його батько похо-дженням із Сумщини, в якій і проживав до початку репресій), не змогли мене принизити до використання «изящной русской словесности»… Лєбєдь говорив: «Генерал без мата, что стра-на без дипломата!». Це зробив, принизив до використання «изящной русской словесности», психотронний бандит, - офіцер ВВС, (Военно-Воздушных Сил ВС СССР). Як тільки мене репре-сували таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної меди-цини), для моєї нейтралізації була створена група садистів, з якої, до сих пір, я знаю лише од-ного психотронного садиста, по належності до ВВС, я до сих пір пам’ятаю, як ця група підклю-чалась до мого мозку, як тільки вони підключились, першим словом, яке я почув від них по космічному біологічному радіозв’язку, було слово: «Х*й!»… З того часу слова, типу «х*й», психотронні офіцери, ці садисти, бандити промовляли якщо не тисячі разів, то сотні щодня… Вони мене зайо*ували своїми х*ями до втрати свідомості, до втрати можливості мислити… Президент Єльцін, як гарант прав і свобод громадян, не міг себе захистити від психотронних бандитів, не те, що мене… Але він зі мною періодично спілкувався, на протязі одинадцяти ро-ків, пояснював мені, чому він не може мене захистити: «Мне не подчиняются определенные генералы!». З тих пір президент Єльцін сформував, можливо, на той час, новітній вектор боро-тьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в секретних, особливо пси-хотронних, погонах! Захистити мене намагались і інші президенти, інших держав, ті, хто ви-знавав Єльціна президентом, а значить мене людиною команди президента… Я знаходився у якомусь спілкуванні більше, ніж із десятком президентів різних держав, але і вони не могли мене захистити… В останні роки, певна частина контактів, певна частина спілкування із держа-вними і міжнародними діячами припинилась… Катування променями не припинились! Мене почали використовувати, (променями, прибульці, які вміють прибувати у мозки і керувати мо-зками), і для зведення рахунків, якщо це можна так називати, і із багатьма керівниками держа-вних і міждержавних рівнів, аж до верховних головнокомандувачів, міністрів оборони, держа-вної безпеки, внутрішніх справ, психотронних медиків, до керівників правоохоронної систе-ми…, з цими виродками, з цими бандитами, вони всі для мене, тепер, об’єктивно, оскільки віддали мене «на растерзание», «…преступники, заслужившие уничтожения…», хоча б тому, що їхні підлеглі, оті криваві психотронні офіцери, які катують мене, самі себе називають «…преступниками, заслужившими уничтжения…», а якщо вони такі, такими самі себе визна-ють, то це означає, що і їхні керівники, оті міністри, психотронні лікарі, оті верховні, оті проку-рори, слідчі…, інші правоохоронці, також «…преступники, заслужившие уничтожения…»?! Так? Логічно!? Тому читачі, мабуть, х*єют від мого літературного чи письмового стилю, який я ви-користовую поневолі, у відношенні до таких псадовців, щоб вони, у кінці кінців, відчували те, що я відчуваю від такого «спілкування» з їхніми підлеглими! Щоб такі державні ї*анати, на сво-їх шкурах, відчували бодай частину того, що я відчуваю від їхніх лакеїв, холуїв, слуг, засекреч-них психотронних офіцерів… «Вашим же салом, - вам по сусалу!». Щоб не забували Божу за-повідь: «Не робіть комусь того, чого не хочете, щоб робили вам!». Щоб знали, як вважати, що вам зі мною можна робити все, що завгодно вам і вашим слугам, а мені з вами не можна нічого робити, лише терпіти ваші знущання, явні і таємні… Ви хто такі? Хто вам дозволяє мене кату-вати? Певні сили того і хочуть!? «Мы пытками заставим писать, а потом написанное использу-ем против тебя!»… Цим і подібним письмом, я, начебто, надягаю сам собі хомут на свою шию!? Так зі мною продовжують боротись ті, хто боровся із тими, хто мене захищав, хто вби-вав тих, хто мене захищав… Ті, хто хоче, щоб у державі були найсильнішими бандити, особли-во таємні, психотронні, але не конституційна влада! Бандити, ще в часи СССР, промовили: «Это будет первая, в истории СССР, победа мелких, глупых людей, над государственными де-ятелями всех государств мира!»… Це тому, що отих «мелких, глупых» людей використовують таємні, психотронні генерали… Мені променями забороняють розмовляти із людьми, а якби дозволяли, я б запитав у людей, вони свідомо чи не свідомо добиваються до мене за допомо-гою згвалтів? Тобто люди, звичайні люди, підкоряються бандитам, які перетворюють мене у раба після згвалту… Тобто люди, звичайні люди, всі, буквально всі, перетворені у бандитів, їм слухняних, (холуїв, лакеїв, слуг, друзів…), та таких, які ще цього не знають. Уявляєте, як мені живеться? Іду по вулиці, назустріч мені йдуть люди, різні, але я знаю, що мені зустрічаються бандити, їм слухняні, такі, які цього ще не знають! Все! Радісно і весело!? Колись, ще нічого не розуміючи, але спостерігаючи, що навкруги мене, «щось таке», виробляють люди, (вимагають згвалт), я запитав у прем’єр-міністра Росії В.Черномирдіна: «Що то таке, навкруги мене, виро-бляють люди?». Його відповідь приголомшила: «Людей используют в качестве баранов!»… Хто? Розмову перервали, не договорили… Моя параноя мене доконала, мені уявляється, що це така змова, 7,5 млрд. людей, проти мене одного?! Життя моє перетворене у пекло, одне угрупування добивається примусу певних дій, включно із згвалтами, а друге, забороняє при-мус, включно із згвалтами, забороняє променями… Промені не можна перемагати… А тепер по суті теми! У контексті із таким вступом. Я звірію від правоохоронної системи і України також! Душа кричить, розривається: «П.п. Зеленський, Венедіктова…, ви що, е.в.м., із правової України намагаєтесь зробити «правову» Бєларусь? «Правову» Росію? Ви що, хочете із української правоохоронної системи зробити ро-сійську чи бєларуську правоохоронну систему?». В яких проросійські, окупаційні КГБісти – юристи, (слідчі, прокурори, адвокати, судді…), судять тих, хто бореться з їхніми бандитами? З їхніми, непідсудними за будь-які злочини, КГБістами, особливо психотронними? Замість того, щоб боротись із злочинцями, особливо окупаційними, вони борються із українцями в Україні! Спробую продемонструвати убогість спадковості поточної правоохоронної системи України. Одеського активіста , українця Стерненка, засудили до 7 років і 3 місяців за те, що, начеб-то, він із своїми спільниками, проросійського народного депутата Одеської міськради із про-російської партії, (здається «Єдність», у цій публікації ключовим словом є не назва партії, а її суть, - проросійська, а це означає, - окупаційна), викрали, вивезли за місто, били його там і примушували відмовитись від статусу народного депутата, (бандитського, окупаційного по суті), здати мандат… Той витримав, бо слабо били. Чому я говорю, що його слабо били, скоріш за все демонстративно, а не для досягнення мети? Я знаю, як «їхні» б’ють українців, знаю, що б’ють так, що, у сукупності із променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), не підкоритись тим, хто б’є, - неможливо. Навіть теоретично неможливо. Оскільки промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехно-логій космічної медицни, а вони існують! Той нардеп витримав побиття, звернувся до міліцїї… Стерненка покарали! Я, поки що, не коментую сам вирок! Багато чого пізнається у порівнянні! Порівнюю! Згадую фрагмент своєї біографії! Не вдаюсь до передісторії! До мене, коли я перебував у, тоді ще живої, матері, у х. Говорунове, що на Сумщині, приїхали, на білому “BMW”, з борто-вими номерами Києва, троє чоловіків, дві жінки. Обдурили мене, (я тоді розшукував роботу, вони з цим і підсунулись), посадили до автомобіля, вивезли до лісу, в лісі довго били… Психот-ронні генерали, під час побиття, зв’язали мене променями так, що я зовсім не здійснював спротив, не міг битись, промені не можна перемагати, я не бився, били лише мене… За-пам’ятались: миттєві, кошачі рухи одного із костоломів; сміх другого костолома, коли я, щоб не впасти, втрачаючи свідомість, обнімав молоденький дубок, а він реготав, весь час влучаючи в обличчя, скроні, голову; дошкульні удари ногами їхніх жінок, які гострими носками своїх ту-фельок, весь час, потрапляли поміж моїх ребер, - баби добивали вже лежачого! Тобто мене також викрали, вивезли до лісу, там били… І що? Після здійснення такого «по-двигу», проросійська партія регіонів, партія Януковича, одного із тих, хто мене бив у тому го-воруновському лісі, під назвою «Маленькая», вивели у народні депутати Верховної Ради Укра-їни. Уявляєте, який кайф? Сидить в Києві, у ВРУ, проросійський, проФСБешний, окупаційний народний депутат і пише Закон України «Як потрібно пі*діть українців в Україні, в українських лісах, щоб проросійських, проФСБешних, окупаційних бандитів, ФСБешники та їхні холуї в Ук-раїні, виводили у народні депутати ВРУ». Венедиктова, можливо Стерненка, ідентично, потрібно вивести у Київ, у народні депута-ти ВРУ? А не у в’язницю на 7 років і 3 місяці? І це що об’єктивні правоохоронні системи? Вене-диктова, це що, не політизовані справи? Причому з вашої сторони політизовані! Це що, не по-літизовані, об’єктивні ваші правоохоронні системи України? Якщо проукраїнські українці пі*дят проросійського, проФСБЕшного, окупційного бандита, громадянина України, то україн-ців, які б’ють окупаційних бандитів, саджають до в’язниць, та ще й на такий термін? Об’єктивний термін? Не політизований? Ну бл*дь!? А якщо проросійські, проФСБешні, окупа-ційні бандити б’ють проукраїнського українця в Україні, то, за цей, путінський, ФСБешний, «ге-роїзм», проросійських, проФСБешних, окупаційних бандитів виводять у народні депутати Верховної Ради України?! Венедиктова, е.т.м., твоя правоохоронна система не політизована? Вироки суду не політизовані? Тобто для вас не існує національностей, націй, не існує пропутін-ських, окупаційних ворогів, КГБістів – бандитів, непідсудних за злочини…? Не існує тих, хто мене катує і самі про себе говорять, що вони «… преступники, заслужившие уничтожения…» Для вас є злочин? За який ви караєте? Без жодних поправок? Це ж потрібно бути такими «об’єктивними»? Тоді я вашій, неполітизованій, об’єктивній правоохоронній системі України, (синхронно і правоохоронній системі Росії), пред’являю ультиматум. Не знайдете тих, із – за кого мене катують променями, - я винищу всіх, хто займається злочинами безкарно, особливо окупаційними злочинами! Корупційними?! Якщо не знайдете тих, із – за кого до мене доби-ваються за допомогою згвалтів, щоб перетворити у пожиттєвого раба у проросійських банди-тів, - буду винищувати всіх, хто займається «неполітизованими» злочинами безкарно. Не знайдете тих, хто винищував моїх друзів, які захищали мене від психотронних бандитів, - я бу-ду вбивати! Якщо мене не може захистити профільна влада, правоохоронна система…, тим паче національна «неполітизована», «об’єктивна» правоохоронна система, а злочини проти мене все тривають, вбивства не припиняються, то я вимушений буду захищати сам себе?! Чи не так? Тим паче, що мені погрожують вбивством навіть силові члени Уряду, особливо крива-вої Росії, мене били дошкульно 17 разів, зашивали рани на хірургічному столі, більше сотні разів здійснювались принизливі фізичні насилля, приниження, поодинокі удари, тощо. Вбива-ли моїх друзів, які захищали мене… Тому я буду вбивати до тих пір, поки на знайду всіх, хто займається злочинами базкарно, всіх, хто знищував моїх друзів, того, із – за кого мене катують променями, того, із – за кого до мене добиваються за допомогою згвалтів, того, із – за кого мене пі*ділі після згвалтів, проводили слідства, а не «рожали»… Зараз якісь сили все намага-ються мене працевлаштувати, після згвалту, такі собі хитровє*ані ї*анати, знаючи, що мені не дозволяють робити згвалти, не дозволяють працювати, променями… Нагадую, як мене реп-ресували, пряму мову колишнього міністра оборони Росії І.Сєргєєва: «Я Вам никогда не позво-лю читать! Я Вам никогда не позволю чем – либо заниматься вообще! И, все-равно, уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!»… Знаючи, що мене якраз так репресували, хитровиє*ані українці, почали день і ніч «працевлаштовувати» після згвалтів, та так, щоб ніколи не працевлаштувати, але так, щоб мене перетворювати у «цапа-відбувайла», (на рус. У «козла отпущения»)… Для того, щоб ви мене перетворили у раба у бандита, після згвалту, потрібно, щоб у вашого верхо-вного х*й стояв! Венедиктова, ти не хочеш Уряд Росії притягнути до кримінальної відповідаль-ності? «Деполітизована ти наша?». Хочеш ще розкажу тобі про іншого міністра оборони Росії, генерала П. Грачева?! Я у нього якось запитав: «Твои бандиты меня пытают! Лучами! Ты что, хочешь, чтобы я у тебя служил?!»; -Нет, служить ты никогда не будешь! Но я никогда не позволю никаких контактов с мили-цейской мафией!; На мою думку знищити його, Грачев пореготав: «А как ты меня убьешь? Ты меня не до-станешь! Разве что с помощью врачей! Но ты уже опоздал! Я своих врачей предупредил, если они осмелятся только подумать о моем уничтожении, я их уничтожу превентивно!», - Грачев подключил своих врачей под лучи, посадил по полковнику на мозг каждого своего врача, ко-торые сидят в мозгах врачей и следят за их мышлением, как только они могли подумать о его уничтожении, полковники их убили бы превентивно, тайно, дистанционно, лучами, умерли бы от инфаркта, инсульта… искусственно вызванных лучами. Венедиктова, уявляєш, які мож-ливості у силових міністрів? Якщо лише для моєї нейтралізації створена команда із декількох психотронних садистів? Які десятиріччями ходять у мій мозок, щодня, на роботу! (Чи службу?). Тобто я їх годую, їхніх «сук», їхніх «щенков»… Так вони називали моїх жінок, дітей! Я їх одягаю, взуваю, надаю їм відпустки, вожу один раз на рік, на курорти, родинами… Живуть же психот-ронні бандити?! Венедиктова, що, «бздішь» притягувати до відповідальності Уряд Росії, росій-ські засекречені психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини Росії? Тоді притягуй українського міністра: «Я в рот є*ал твоєго президента!», (уявляєш, Венедиктова, за те, що Президент України намагався виконувати свої обов’язки гаранта прав і свобод грома-дян, його міністр хотів ї*ати в рот?! Класно?). «Если тебе осмелится помочь любой граждан-ский руководитель, мы тебя, лучами, сделаем сумасшедшим, приведем за руку к нему, спро-сим, ну что, какой он, кому вы помогали?»… О! Венедиктова, боротьба за встановлення циві-льного контролю над діяльністю людей в секретних погонах?! Венедиктова, ти з ким? Ти за кого? Як донька генерала? Ти із злочинами борешся, із окупаційними особливо, чи із україн-цями? Із Стерненками? За те, що вони захищають українців і Україну від проросійських банди-тів? Будете перетворювати українців в Україні у рабів, після згвалту, у рабів у проросійських бандитів, буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно! Венедиктова, що боро-тись із злочинністю страшно? Особливо із таємною, ретельно законспірованою, засекрече-ною, із проросійською і російською психотронною злочинністю? А з українцями в Україні не страшно боротись?! Вони беззахисні, багатьох із них пропускають через божевільні, щоб ра-бами були, щоб на все згоджувались… Венедиктова, знаєш наскільки деполітизована генера-льна прокуратура? У прикладах? Знаєш, як збагачуються певні державні діячі, ну нехай збага-чувались, щоб не страшно було, тепер? Підключали «підопічного» під промені, променями грабували «до нуля», заражали хворобами, не лікували від хвороб, щоб терпів, мучився, під-корявся бандитам, після чого, променями, примушували здійснювати згвалти, (тобто, мабуть, злочин), після якого могли призначати на якусь посаду, (в залежності від суми грошей при по-грабуванні, а продавались всі посади), вилікувати від хвороб, щоб такий алгоритм потраплян-ня на керівні посади утримував у таємниці, залякували хворобами, х*єповішенням чоловіків, фригідністю жінок… Якось Слава Чорновіл розповідав: «КГБ подсунуло дєвку!»… Промені не можна перемагати! Типу згвалтували… Гвалтували: якийсь мужик, аж двох дівчат, (із ток-шоу Суханова на т/к «Україна»; В.Чорновіл; В.Коваленко; В.Янукович… І що? Венедиктова, і що? За одну і ту ж саму дію? За згвалт?! Що? Першого мужика, за одну і ту ж саму дію, посадила про-куратура на 15 років! В.Чорновіла вбили, штучно організувавши ДТП! В.Коваленка арештову-вали більше десяти разів, проводили слідства…, судили, пі*ділі, катували, катують, хочуть до смерті катувати променями! В.Януковича ФСБ, особливо психотронна ФСБ Росії, вивела аж у Президенти України?! О! Справедливість, е.в.м.! Венедиктова, у чому справа? «Деполітизова-на» ти наша? У чому? Виявляється, що перші троє, - українці! Порядні українці, яких, для того, щоб заробити, бандити підключили під промені, пограбували «до нуля»… Начебто для того, щоб вивести на посаду! Навіть із божевіллям! А в крові Януковича не було жодної краплини української крові! Янукович ненавидів українців, Україну, українську культуру, українську мо-ву… Любив одну націю, - ФСБешників, путінців… Венедиктова, ну що? «Деполітизована» про-куратура? Ще засудите, бодай одного, українця незаслужено, чи після примусу променями, і вб’ю всіх, хто займається злочинами безкарно! Особливо окупаційними! Я не прощу! Я не прощу такого поводження зі мною жодному ї*анату! Будете знущатись над українцями в Укра-їні, буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, всіх, хто дурачиться на посадах! Ве-недиктова, «деполітизована» ти наша, що торкається державної безпеки… Чому мене, україн-ця, на восьмому десятку, тримають під слідством? Під променями? Керуючи мозком! Знаючи все абсолютно про мене? На х*я ви тримаєте мене під променями, е.в.м.? А отих засекрече-них, таємних, пі*данутих ненавистю до України і українців СБУшників, типу генерала СБУ Шай-танова, не тримаєте під променями, «бздітє» тримати під променями, він же ворог України і українців? Боїтесь, щоб про нього, про таких як він, ніхто, в Україні і світі, не взнав, хто ж вони такі насправді, як збагачувались, як катували, грабували і вбивали українців в Україні? О, спра-ведливість, е.в.м.!? «Деполітизована» ти наша, СБУ?! Венедиктова, це що? Це в Україні такі недоторкані? Чому в Україні бандити недоторкані, особливо проросійські, окупаційні, а украї-нці в Україні «доторкані», аж до 7 років і 3 місяців, за те, що отпі*діл окупаційного виродка?! В Росії, Путін, за такий «злочин», звання Героя Росії дає, а в Україні така влада, що до тюрми са-джає?! «Деполітизація», е.в.м.!? Настільки «деполітизовані» окупаційні, проросійські, проФСБешні, антиукраїнські ї*анати в Україні?! Путін не забереш всіх своїх окупаційних ї*анатів із України на ПМЖ в Росію, я їх усіх винищу, за злочини, якими вони займаються безкарно, «деполітизовано»! Винищу так, як ти в Росії вбиваєш своїх опонентів: таємно, дистанційно, невидимо, променями… Я, це не Віктор Коваленко! Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують! Путін, убирайся! Я знаю, що твоя с*ана ФСБ винищує українців в Україні, мені вони хизувались: «Мы убьем в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы никто в Украине никогда не радовал-ся обретенной независимости от России!»… У якості відповіді, Путін, я винищу в Україні всіх, хто займається анитукраїнськими злочинами безкарно, якщо ти їх не забереш на ПМЖ в Ро-сію! А на території Росії я винищу всіх, хто вбиває росіян за те, що вони не хочуть чи не можуть підкорятись бандитам, непідсудним за злочини! До відома читачам. Той, хто бив мене у лісі «Маленькая», а потім став народним депу-татом ВРУ від проросійської партії регіонів, - чемпіон світу з боротьби Ельбрус Тедеєв. Той, хто бив і сміявся, коли я обіймав дуб, - кримінальний зек! Одна дама, - його дружина. Третій му-жик і друга дама залишились мені не відомими, - «голоси» не повідомили. Мужика називали «мєнт», «мусор»… Коли мене пі*ділі, окрім вже описаного, у мозку у мене сиділи певні дер-жавні діячі, типу Путіна, працівники «Останкіно», КГБісти тобто, інші реготунчики з України! Слідчі, наприклад. Полюбляють таємно, дистанційно, невидимо, здійснювати злочини, керу-вати злочинами, щоб потім з ними боротись, знаючи все! Заробляють так ї*анати, психотронні слідчі! Жити так хочуть певні КГБісти! Все хочуть знати! Певні ї*анати із них корчать із себе державних діячів, насправді вони бидлобандити! Іноді прориває їх, проявляються, пам’ятаєте, 2014 рік, коли Путін х*єл публічно, коли говорив, що озброєні русскіє, сховаються за дітей і жі-нок Криму, і «посмотрят», як українці будуть стріляти в дітей і жінок, за якими сховались озброєні русскіє окупаційні бандити! Венедиктова, твоя прокуратура почне деполітизуватись тоді, коли ви почнете саджати проросійських, проФСБешних, антиукраїнських психотронних бандитів із засекречених, пси-хотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини…, а не українців, які борються із окупаційними бандитами!

Немає коментарів:

Дописати коментар